Chcecie zmian? Monitujcie ZTM!
20 marca 2009
Nie milkną głosy niezadowolonych mieszkańców Bielan, którym nie odpowiadają zmiany w sieci komunikacyjnej wprowadzone na początku lutego. Solą w oku bielańczyków są zwłaszcza linie 103, 121 i 520.
W rozmowach telefonicznych z "Echem" ar-gumenty są wciąż te same: niedogodności z przesiadkami, zatłoczone metro, od-cięcie części dzielnicy od reszty miasta. Jednocześnie wciąż te same argumenty padają też ze strony Zarządu Transportu Miejskiego. - Stale prosimy mieszkańców, aby to do nas w pierwszej kolejności zgłaszali swoje pretensje - mówi rzecznik ZTM Igor Krajnow. - Jeśli tylko dostaniemy sygnały od mieszkańców, które konkretnie zmiany i na jakich odcinkach im nie odpowiadają, będziemy te skargi rozpatrywać. Podkreślam jeszcze raz, że opinia mieszkańców jest dla nas bardzo ważna, pod warunkiem, że do nas dociera.
(wt)
Nasz komentarz
ZTM kategorycznie twierdzi, że nie ma skarg od mieszkańców Bielan. Mieszkańcy swoje żale wylewają przez telefon. Nie bójmy się ZTM. Skoro Zarząd chce pism z propozycjami zmian - niech je otrzyma. Wnioski odnośnie przebiegu tras autobuso-wych można kierować pod adresem działu planowania przewozów ZTM (ul. Dzielna 78), bądź przez telefon: 022 636-36-80 w dni robocze w godzinach 8.00-15.30. Można też skorzystać z formularza kontaktowego www.ztm.waw.pl/contact-r.php. Lokalne samorządy osiedlowe w najbliższym czasie będą prowadzić ankiety doty-czące zmian w bielańskiej komunikacji.