Bemowo

różne »

Spotkania muzyczne dla dzieci w grudniu

4 grudnia 2014

alt='Spotkania muzyczne dla dzieci w grudniu'
źródło: bemowo.waw.pl

Przez cały rok bemowskie parafie zapraszają na niedzielne spotkania dla małych miłośników muzyki. Zawsze o godz. 12.30 i zawsze z darmo. Co przed nami?

REKLAMA

7.12 - "I w kapciu i w bucie!"

- Przez cały rok przemierzaliśmy Polskę wszerz i wzdłuż. Płynęliśmy rzekami do morza, zwiedzaliśmy morskie głębiny, wspinaliśmy się wysoko w góry w poszukiwaniu duchów i nieprawdopodobnych zdarzeń. Można by rzec - zdarliśmy buty! O tym, jaki związek mają buty z polskimi legendami opowiemy i zaśpiewamy na ostatnim naszym koncercie z cyklu: "Bemusiowe bajania" - zachęcają organizatorzy.

Kościół pw. Podwyższenia Krzyża Świętego (sala przyparafialna), ul. Brygadzistów 31, wstęp wolny.

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

7.12 - "Zimowe obrazy"

Spotkanie z muzycznymi zjawiskami, które dzieją się w przyrodzie zimą - oraz okazja, by posłuchać utworów związanych z Bożym Narodzeniem. Wstęp wolny.

Kościół pw. Bogurodzicy Maryi (Parafialny Ośrodek Kultury Marta), ul. Powstańców Śląskich 67d, wstęp wolny.

Ten sam koncert zostanie zaprezentowany 14.12 w sali widowiskowej Ośrodka Michael, ul. ks. Markiewicza 1.