Pawilon handlowy przy Jagiellońskiej jest cały obwieszony szyldami i reklamami, które już dawno przestały pełnić swoją funkcję. Bo jak odnaleźć właściwy punkt usługowy, kiedy dostaje się oczopląsu?
REKLAMA
- Bardzo często zapominamy, że o skuteczności reklamy decyduje jej walor informacyjny i czytelność komunikatu - komentuje Aleksandra Stępień ze Stowarzyszenia Miasto Moje a W Nim, zajmującego się problemami estetycznymi. - Nieestetyczna reklama, wpisana w ogólny chaos wizualny nie przyciągnie klientów. Receptą na to są np. katalogi dobrych wzorców, gdzie przedsiębiorca znajdzie zdjęcia udanych szyldów i witryn, a także wskazówki, jak wypracować własną zewnętrzną wizytówkę lokalu.
A może są w Legionowie pozytywne przykłady spójnej i estetycznej powierzchni reklamowej? Czekamy na zdjęcia.
DG
Buduj z nami "Migawki z okolicy"! Widzisz coś intrygującego, denerwującego, zabawnego bądź wartego wyśmiania? Slij nam zdjęcia z krótkim opisem: echo@gazetaecho.pl