P+R Marymont mniejszy. Dlaczego teraz?
20 sierpnia 2015
Od środy nieczynny jest drugi poziom najstarszego warszawskiego parkingu przesiadkowego na Marymoncie.
Prace mają się zakończyć w połowie września. - Czy naprawdę nie można ich było przeprowadzić wcześniej? - pytają czytelnicy. - Przecież zaraz skończą się wakacje, będzie więcej samochodów, gdzie wtedy będą parkować?
- Remont był planowany na wcześniejszy termin, ale wynikły kłopoty ze zgromadzeniem dokumentacji, dlatego opóźniła się też procedura przetargowa - tłumaczy Potocka. - Jednak odkąd trwa remont Trasy AK, zainteresowanie parkingiem jest zdecydowanie mniejsze, więc i obłożenie parkingu nie jest tak duże jak dotychczas. Chcemy zdążyć z remontem przed oddaniem trasy do użytku. Uspokajam też: po zamknięciu drugiego poziomu, nawet w szczycie, na pozostałych piętrach były wolne miejsca parkingowe.
Prace będą kosztować blisko 900 tysięcy złotych.
(wt)