Nowy sklep otwarty. "Takiej Biedronki jeszcze nie było"
26 listopada 2019
26 listopada pierwsi klienci zrobili zakupy na rogu Aluzyjnej i Modlińskiej. Nowa Biedronka oferuje inny standard niż tradycyjne, dobrze nam znane markety.
Nowoczesną placówkę przy ul. Modlińskiej wyróżniają proekologiczne rozwiązania technologiczne - m.in.
Popularna sieć sprzedana za 1 euro. Koniec Piotra i Pawła
Znana i popularna sieć delikatesów Piotr i Paweł została sprzedana. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie kwota, za jaką sklepy zostały przejęte.
panele fotowoltaiczne, stacja ładowania pojazdów elektrycznych oraz komunikacja marketingowa w sklepie na ekranach LCD zamiast papieru. Będzie to również pierwsza Biedronka w Polsce, w której ruszy samoobsługowy kącik "Kawa i Ciacho", oferujący szybkie zakupy kawy i dań lunchowych oraz darmowe wi-fi dla klientów.
- Zmienia się styl życia Polaków, którzy mają coraz mniej czasu, a ich potrzeby i aspiracje rosną. Zakupy w Biedronce też dynamicznie się zmieniają. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Białołęki będą chętnie odwiedzać nasz najnowocześniejszy, ekologiczny sklep przy ul. Modlińskiej, który jako dobry sąsiad szybko stanie się częścią lokalnej społeczności. Na miejscu na klientów czeka szeroka oferta świeżych produktów i zupełnie nowe doświadczenia zakupowe - zachęca Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka.
Zielona Biedronka
Najnowszy sklep sieci Biedronka został zaprojektowany w taki sposób, aby jak najbardziej ograniczyć jego wpływ na środowisko. Placówkę o powierzchni prawie 700 m2 wyróżnia nowa kolorystyka w odcieniu antracytu. W sali sprzedaży zamiast tradycyjnych papierowych reklam są wyłącznie ekrany LCD oraz nowoczesny system klimatyzacji i chłodzenia. Lodówki oraz zamrażarki same monitorują temperaturę gwarantującą najwyższą jakość produktów. Absolutną nowością w sklepie są papierowe torby na warzywa, owoce i pieczywo. Na dachu zainstalowano 160 paneli fotowoltaicznych. Na parkingu z 57 miejscami postojowymi oświetlenie w stu procentach zasilane jest energią słoneczną i wiatrową w zależności od pogody. Dodatkowo, do dyspozycji zmotoryzowanych klientów pozostaje bezpłatna dwustanowiskowa stacja ładowania pojazdów elektrycznych, a dla rowerzystów - stacja Veturilo "Biedronka-Modlińska" z 15 stanowiskami. To pierwszy punkt systemu rowerów publicznych w Warszawie, który znajduje się bezpośrednio przed sklepem sieci Biedronka.
Wygoda przede wszystkim
- Dzięki zaawansowanym technologiom, w które wyposażyliśmy Biedronkę przy ul. Modlińskiej 347, mogę ją bez wahania nazwać sklepem z najnowocześniejszą komunikacją z klientem w Polsce - dodaje Paweł Stolecki. Aby jeszcze bardziej usprawnić zakupy, oprócz czterech tradycyjnych kas przygotowanych zostało również sześć stanowisk z kasami samoobsługowymi (dodatkowo jedna kasa samoobsługowa przy kąciku kawowym). Do dyspozycji klientów pozostają również cztery czytniki cen, rozmieszczone w różnych punktach sklepu. Przestrzeń wewnątrz placówki przy ul. Modlińskiej została podzielona na czytelne sekcje, spośród których zdecydowanie dominuje oferta produktów świeżych. Klienci nie znajdą tu oddzielnej strefy z artykułami przemysłowymi. Tuż przy wejściu wszystkich wita zapach świeżo mielonej kawy, ponieważ właśnie tutaj znajduje się kącik kawowy "Kawa i Ciacho" z osobną kasą samoobsługową oraz dużym wyborem przekąsek - to pierwsze tego typu miejsce dostępne w sieci sklepów Biedronka. Dzięki otwarciu tej placówki stworzono 25 miejsc pracy.
(DB)
.