REKLAMA

Wola

interwencja »

 

Dlaczego ruchome schody na stacji Warszawa Młynów są często nieruchome?

  29 lipca 2024

alt='Dlaczego ruchome schody na stacji Warszawa Młynów są często nieruchome?'
źródło: PKP PLK

Dlaczego ruchome schody prowadzące na stację kolejową Warszawa Młynów często ulegają awarii? Jak się okazuje zawodzi tu czynnik ludzki.

REKLAMA

Jeszcze w kwietniu dwójka wolskich radnych Aleksandra Prorok i Karol Jankowski wysłali interpelację dotyczącą często psujących się ruchomych schodów przy stacji kolejowej PKP Warszawa Młynów.

Schody na PKP Warszawa Młynów regularnie nie działają

- Prosimy o przekierowanie do odpowiedniej spółki PKP lub jednostki odpowiedzialnej, wniosku o przeprowadzenie kontroli działania schodów ruchomych prowadzących na stację kolejową PKP Warszawa Młynów - napisali radni. - Jest to uzasadnione faktem, że schody te notorycznie się psują. Remont jednego z najbardziej obciążonych odcinków sieci tramwajowej Remont jednego z najbardziej obciążonych odcinków sieci tramwajowej
W połowie marca Tramwaje Warszawskie rozpoczęły budowę peronów tramwajowych na Obozowej. To wiązało się ze sporymi utrudnieniami nie tylko dla pasażerów, ale i kierowców.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego funkcjonowania, w imieniu mieszkańców prosimy o kompleksową naprawę, tak by mogli z nich korzystać bez problemów.

Kup bilet

Wszystkiemu winni żartownisie?

PKP Polskie Linie Kolejowe odpowiedziało, że przyczyną opisanej w interpelacji radnych sytuacji jest "ingerencja osób trzecich w zabudowane ciągi schodów ruchomych, poprzez notoryczne oraz bez uzasadnienia wciskanie przycisku bezpieczeństwa STOP".

- Zatrzymane w ten sposób schody nie są samoistnie uruchamiane, a ponowne ich uruchomienie wymaga interwencji serwisu. Informujemy, że tylko w tym roku na 15 zgłoszeń serwisowych aż 12 dotyczyło między innymi umyślnego zatrzymania schodów - wyjaśnia wicedyrektorka biura eksploatacji i obsługi pasażerskiej PKP PLK Barbara Boczkowska. Jak dodaje, przypadki unieruchomienia schodów poprzez nieuprawnione wciśnięcie przycisku STOP są na bieżąco zgłaszane do serwisu.

- Ponowne uruchomienie schodów realizowane jest zgodnie z możliwościami czasowymi serwisantów, jednakże zgodnie z obowiązującą umową na utrzymanie i konserwację urządzeń czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterki wynosi nie więcej niż 1,5 godziny - wyjaśnia Boczkowska.

DB

.
 

REKLAMA

Komentarze (2)

# Arpa61

31.07.2024 01:55

Za co ochrona kolei bierze pieniądze? Wszystko pomazane, ciągłe dewastacje? Kiedy zakaz sprzedawania farb w spreju każdemu? ŻĄDAM SPISYWANIA DANYCH KUPUJĄCYCH FARBY W SPREJU, TAKŻE Z DANYMI O KUPOWANEJ FARBIE W SPREJU. W całej Polsce + zakaz sprzedaży w internecie, tak jak TYTONIU.

# Arpa61

31.07.2024 01:57

Należy zmienić przyciski STOP. Na takie jak znaki drogowe.
więcej na forum

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Znajdź swoje wakacje

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuWola

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Lato 2025
Lato 2025
Lato 2025

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Majówka 2025 za granicą
Majówka 2025 za granicą
Majówka 2025 za granicą

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Promocje Cyfrowe.pl
Promocje Cyfrowe.pl
Promocje Cyfrowe.pl