REKLAMA

Targówek

różne »

 

Klient nie nasz pan

  9 listopada 2007

- Od kilku dni w markecie OBI na Radzymińskiej nie działa piła do przycinania różnego rodzaju płyt i blatów. Na pytanie klientów, kiedy urządzenie zacznie funkcjonować, nikt nie był w stanie odpowiedzieć.

REKLAMA

Nie można było uzyskać żadnej konkretnej informacji. Tłumaczenia były różne. A to, że nie ma części, że trzeba czekać, a to że nie wiadomo kiedy piła zostanie uruchomiona. Klienci, którzy chcieli skorzystać z urządzenia nie kryli oburzenia. Najbardziej denerwujący był fakt, że nikt nic nie wiedział - opowiada Czytelnik "Echa".

Rzeczywiście piła w markecie OBI na Radzymińskiej była zepsuta. Potwierdziła to rzeczniczka prasowa marketów OBI Weronika Rychlik. - Postawa pracowników, z jaką spotkali się nasi klienci, jest niedopuszczalna. Jeżeli zachowanie pracowników było takie, jak zostało przedstawione, to w imieniu dyrektora marketu serdecznie wszystkich przepraszam. Natomiast jeżeli chodzi o piłę, to już jest ona uruchomio-na. Przyczyną tak długiego oczekiwania na naprawę było to, że serwis obsługujący urządzenie nie posiadał części koniecznych do naprawy. Musieliśmy sprowadzić element z zagranicy - mówi rzeczniczka.

Serwis, który sprawuje pieczę nad urządzeniem jest jedynym w Polsce. Może dobrym rozwiązaniem na przyszłość byłoby zapewnienie dodatkowej, rezerwowej piły na wypadek awarii? To chyba łatwe dla tak wielkiej sieci, jaką jest OBI. Po co denerwować klientów z powodu zepsutej piły?

Agnieszka Pająk-Czech

 

REKLAMA

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy...

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuTargówek

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Najchętniej czytane na TuTargówek

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024