# pakeroo 11.09.2015 19:55 |
|
To dobra wiadomość dla pasażerów 511, zostaje po staremu czyli wygodnie i szybko do metra.Dziękujemy
|
# nowodworzanka 11.09.2015 22:17 |
|
niestety to zła wiadomość dla pasażerów 509 jadących od ronda Starzyńskiego w kierunku Nowodwory. będzie większy ścisk co najmniej do konwaliowej
|
# wawa 11.09.2015 22:18 |
|
Dobra? Jak dla kogo. To po co 2 lata jeździł z napisem TRASA ZMIENIONA?
|
# max 11.09.2015 22:25 |
|
Jak to napisał ZTM, jest to odpowiedź na liczne głosy pasażerów kierowane do nich. Trudno się dziwić. Ja nie mieszkam w zakresie trasy 511 tylko na Nowodworach, ale od siebie mogę powiedzieć że wolałbym dojeżdżać szybciej do metra młociny niż bujać się przez całą Modlińską i most. Nieporównywalna odległość i czas. Nie wierzę, że komuś mieszkającemu gdzieś w rejonie Aluzyjnej czy tzw "północnej Modlińskiej" opłacałoby się jechanie tym busem do Marymontu. Inna sprawa to osoby wsiadające przy Płochocińskiej lub Konwaliowej - skazani są na pełne już zazwyczaj 518 do metra, te 705 i 735 choć nigdy nimi nie jechałem więc nie wiem jakie jest ich obłożenie. A jeszcze większy problem to jest dojazd z modlińskiej do Wileńskiego i z powrotem. To jedno 509 to jest masakra, zawsze zapchane i nie widać, żeby coś się tu zmieniło. Gdy tylko muszę czasem wracać z rejonu wileńskiego albo np z Auchan na żeraniu (bardzo rzadko) to mnie telepie na sam widok.
|
# xaqw 12.09.2015 03:57 |
|
Rozwiązanie zaproponowane przez ZTM to rozsądny jedyny kompromis ;) który może pogodzić obie strony i tak powinno być. Dziękuję Państwu z ZTMu :)
|
# Johan 12.09.2015 08:42 |
|
Szok. 518 wróciło na trasę 510.
A podobno 510 było mało wykorzystane i dlatego je zlikwidowali. |
# lutek 12.09.2015 09:46 |
|
brawa za 511
|
# apaszzesto(L)icy 12.09.2015 11:07 |
|
Dla laików. Czas przejazdu 511 do Marymontu jest taki sam, jak czas przejazdu 511 do Huty plus jazda metrem do Marymontu. A jadąc do Marymontu jest większa możliwość przesiadek np. w 185 nad Wisłę...
|
# Maciek 12.09.2015 13:25 |
|
#apaszzesto(L)icy napisał(a) 12.09.2015 11:07 Dla laików. Czas przejazdu 511 do Marymontu jest taki sam, jak czas przejazdu 511 do Huty plus jazda metrem do Marymontu. A jadąc do Marymontu jest większa możliwość przesiadek np. w 185 nad Wisłę... tak jest. Ale ci optują za młocinami nawet nie wiedzą że 511 będzie skasowane po dociągnięciu tramawaju do Winnicy. |
matt 12.09.2015 13:26 |
|
Mi z Aluzyjnej podoba sie to rozwiązanie :)
|
# max 12.09.2015 14:26 |
|
Bardzo ciekawe jest też to, że 518 po marymoncie nie pojedzie Popiełuszki, przez rondo Radosława i Jana Pawła, jak kiedyś 510. Niby przez Plac wilsona i dalej przez Gdański i Andersa jak można się domyślać. ciekawe co dalej, czy Ratusz, skręt w Solidarności i Femina. Jeśli tak to ta linia zatrzymywałaby się przy 5 stacjach metrach (no bo właśnie jeszcze Ratusz i Rondo ONZ, zgaduję). To tak apropos niedublowania się z komunikacją szynową czy podziemną!
|
# Maciek 12.09.2015 14:32 |
|
#max napisał(a) 12.09.2015 14:26 Bardzo ciekawe jest też to, że 518 po marymoncie nie pojedzie Popiełuszki, przez rondo Radosława i Jana Pawła, jak kiedyś 510. Niby przez Plac wilsona i dalej przez Gdański i Andersa jak można się domyślać. ciekawe co dalej, czy Ratusz, skręt w Solidarności i Femina. Jeśli tak to ta linia zatrzymywałaby się przy 5 stacjach metrach (no bo właśnie jeszcze Ratusz i Rondo ONZ, zgaduję). To tak apropos niedublowania się z komunikacją szynową czy podziemną! ty głupku jeden. Analfabeta. Po cholere ma jechać tak jak 510 skoro w JPII masz 17 z Tarchomina. Analfabeta czytać nie umie. Przecież masz jak wół napisane jak pojedzie. Gdański - Andersa - Muranowska - Bonifraterska - Miodowa - Krakowskie Przedmieście - Nowy Świat - Świętokrzyska - Emilii Plater - DWORZEC CENTRALNY. Durniu ty. |
tarantula01 12.09.2015 14:39 |
|
Jeździło sobie 518 (503) mostem Gdańskim i było dobrze. Potem ograniczono ruch na moście Ś-D i przerzucono 518 (503) na most Grota i potem zjeżdżało na Wisłostradę i dalej w Krasińskiego do pl. Wilsona i potem Mickiewicza, Muranowską itd.. ZTM zrobił to tuż przed remontem mostu Grota. Gdy most Grota zaczął być remontowany 518 wrzucono z powrotem na most Gdański. Teraz Grota otwierają, to 518 trafia na niego, ale już nie będzie jechać Wisłostradą-Krasińskiego, tylko Trasą AK-Słowackiego. Czy będzie dobrze? Nie wiem, ale na nowej trasie 518 ma szanse napotykać na korki na Słowackiego i Andersa (rano), co może być przez ZTM wykorzystane po np. roku do skrócenia tej linii do metra Marymont.
Oby nie. Co do 326, to cóż - 2 lata temu ZTM zarzekał się, ze nie skieruje tej linii do metra Marymont, mimo wniosków. Rozmowy z ZTM w tej sprawie przyniosły efekt. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 12.09.2015 14:39 |
|
Jeździło sobie 518 (503) mostem Gdańskim i było dobrze. Potem ograniczono ruch na moście Ś-D i przerzucono 518 (503) na most Grota i potem zjeżdżało na Wisłostradę i dalej w Krasińskiego do pl. Wilsona i potem Mickiewicza, Muranowską itd.. ZTM zrobił to tuż przed remontem mostu Grota. Gdy most Grota zaczął być remontowany 518 wrzucono z powrotem na most Gdański. Teraz Grota otwierają, to 518 trafia na niego, ale już nie będzie jechać Wisłostradą-Krasińskiego, tylko Trasą AK-Słowackiego. Czy będzie dobrze? Nie wiem, ale na nowej trasie 518 ma szanse napotykać na korki na Słowackiego i Andersa (rano), co może być przez ZTM wykorzystane po np. roku do skrócenia tej linii do metra Marymont.
Oby nie. Co do 326, to cóż - 2 lata temu ZTM zarzekał się, ze nie skieruje tej linii do metra Marymont, mimo wniosków. Rozmowy z ZTM w tej sprawie przyniosły efekt. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
# max 12.09.2015 14:58 |
|
#Maciek napisał(a) 12.09.2015 14:32 ty głupku jeden. Analfabeta. Po cholere ma jechać tak jak 510 skoro w JPII masz 17 z Tarchomina. Analfabeta czytać nie umie. Przecież masz jak wół napisane jak pojedzie. Gdański - Andersa - Muranowska - Bonifraterska - Miodowa - Krakowskie Przedmieście - Nowy Świat - Świętokrzyska - Emilii Plater - DWORZEC CENTRALNY. Durniu ty. Daruj sobie koleś i wyładuj się może na żonie albo dzieciach. Przeoczyłem wzmiankę, że "dalej pojedzie zwykłą trasą", zresztą w komunikacie ZTM tego nie ma, można się tego domyślać, a znając ich zmiany to nigdy nie wiadomo. Poza tym ta trasa będzie bez sensu i raczej okrężna, no ale trzeba obskoczyć Krakowskie i zawieźć studentów. |
# futuro 12.09.2015 15:35 |
|
tarantula01 napisał(a) 12.09.2015 14:39 lub jako dublującej się ze 186 do likwidacji linii przez wcześniejsze jej wakacyjne zawieszenie.Jeździło sobie 518 (503) mostem Gdańskim i było dobrze. Potem ograniczono ruch na moście Ś-D i przerzucono 518 (503) na most Grota ... ale na nowej trasie 518 ma szanse napotykać na korki na Słowackiego i Andersa (rano), co może być przez ZTM wykorzystane po np. roku do skrócenia tej linii do metra Marymont. |
# Asda 12.09.2015 16:24 |
|
Czy tym ludziom z ZTM to sie wydaje, że wszyscy do metra potrzebują dojechać?? Za mało autobusów z Białołęki jedzie na pętle Żeran FSO do przesiadki w tramwaj!!
|
# marymonkidzon 12.09.2015 17:48 |
|
hahah słoje oj słoje...już niedługo się dowiecie dlaczego ztm wam zostawił 511 na Młocinach....hahah..jak tylko skończą linie tramwajową....hahha...już się żegnajcie z tą linią....ztm nigdy NIGDY nie liczył się ze zdaniem pasażerów...a teraz niby się liczy??? hahahha.....dni 511 są policzone......dziękujemy za 518 na Marymont!!!!! - musze przecież wkońcu fure zmienić nie???
|
# robert 12.09.2015 20:29 |
|
od kiedy autobusy będą jeździły już do Marymontu, no i kiedy otworzą zjazd na ulicę Modlińską?
|
# tadeo 12.09.2015 21:19 |
|
511 rozumiem, pewnie Dąbrówkowicze swoje powiedzieli w tej sprawie. Pytanie jak straci na tym Nieporęt itp. Ale po co likwidowali 510, skoro teraz je reaktywują, tyle że pod nazwą 518? Przywróćcie zatem 503!!!
|
# taka jest prawda 13.09.2015 13:12 |
|
Wypisujcie sobie co tylko chcecie w tym temacie.
Nie wy wypisujący jesteście decydentami tylko ZTM. ZTM wie najlepiej jak uszczęśliwić pasażerów, doświadczyliście już tego niejednokrotnie. Teraz również. |
# gość 13.09.2015 23:11 |
|
Czas przed kolejnymi wyborami, więc radni będą się prześcigać w nierealnych propozycjach naprawy komunikacji autobusowej.
Dacie się nabrać po raz kolejny ? |
# kaj 13.09.2015 23:17 |
|
#gość napisał(a) 13.09.2015 23:11 Czas przed kolejnymi wyborami, więc radni będą się prześcigać w nierealnych propozycjach naprawy komunikacji autobusowej. Dacie się nabrać po raz kolejny ? O ile mi wiadomo to wybory samorządowe były w zeszłym roku i następne będą w 2018. Poza tym co mają radni do komunikacji autobusowej? Co najwyżej mogą walczyć o jej poprawę i robi to m.in Pan Tumasz, zazwyczaj bardzo skutecznie |
# taki plan 14.09.2015 11:39 |
|
w 509 będzie do ronda Starzyńskiego ścisk, więc powinno się przedłużyć linię 516 z Żerania FSO do Ronda Starzyńskiego lub pl.Hallera
|
# gość 14.09.2015 11:47 |
|
#kaj napisał(a) 13.09.2015 23:17 Każde wybory są dobrym pretekstem do głoszenia różnych nierealnych obietnic.O ile mi wiadomo to wybory samorządowe były w zeszłym roku i następne będą w 2018. #kaj napisał(a) 13.09.2015 23:17 Sam sobie w drugim zdaniu odpowiedziałeś na pytanie pierwszego zdania....co mają radni do komunikacji autobusowej? Co najwyżej mogą walczyć o jej poprawę i robi to m.in Pan Tumasz,... #kaj napisał(a) 13.09.2015 23:17 To tylko jego propaganda i naiwniaków jemu sprzyjającym. Skuteczność bliska zeru.robi to m.in Pan Tumasz, zazwyczaj bardzo skutecznie |
# Gandi 16.09.2015 08:37 |
|
Ja zaryzykuję jeden raz przejazd z Konwaliowej do metra i jeden raz 509 na Wileński. Jeżeli warunki będą jak w indyjskim pociągu tyle że bez kóz i gęsi, to żegnam zbiorkom i wybieram samochód.
|
# nala 16.09.2015 09:21 |
|
511 na Młociny to tragedia. 10 minut na pas do skrętu nie może wjechać. Daleka Białołęka ma linię ekspresową, tramwaje a Żerań zostaje na lodzie z 518 kursującą zbyt rzadko w stosunku do potrzeb mieszkańców.
Dwa lata trasa jest "TYMCZASOWA" a gdy może już wrócić na starą trasę robi się dopiero z niej stałą trasę - TYPOWE DLA ZTM (zero logiki). |
# krawiec 16.09.2015 10:04 |
|
#nala napisał(a) 16.09.2015 09:21 Logika prostacka: uwalić linię.511 na Młociny to tragedia. Dwa lata trasa jest "TYMCZASOWA" a gdy może już wrócić na starą trasę robi się dopiero z niej stałą trasę - TYPOWE DLA ZTM (zero logiki). |
# natenczas 16.09.2015 11:36 |
|
Trasy 511 i 518 są układane pod likwidację tych linii.
|
# Glumanda Gluma 16.09.2015 12:27 |
|
Dziękuje za 511.Najszybszy transport z Modlińskiej do metra. W końcu ktoś w tym Ztmie przejrzał na oczy
|
# JanG 16.09.2015 15:56 |
|
#nowodworzanka napisał(a) 11.09.2015 22:17 No cóż, trzeba lobbować za tramwajem łączaczym Żerań z Tarchominem. Wiem, że to perpspektywa kilku lat, ale obłożenie 509 pokazuje, że połączenie miałoby potencjał. A jeśli dodać do tego powstające osiedla w okolicach Piekiełka, potencjął pasażerski jeszcze się zwiększy. Co do 518 - przerzucenie go na Grota i Marymont to dobry pomysł. Przynajmniej na tym odcinku autobus będzie cały czas jechał. Dziś miałem nieprzyjemność jechać 518 - od Śliwic do Śtarzyniaka jechał 25 min. Na zmienionej trasie w tym czasie będzie już dawno na Marymoncie, gdzie można się przesiąść na metro.niestety to zła wiadomość dla pasażerów 509 jadących od ronda Starzyńskiego w kierunku Nowodwory. będzie większy ścisk co najmniej do konwaliowej |
# PO-pracy 16.09.2015 19:44 |
|
Widzę, że pracownicy ZTM się uaktywnili.
|
# GnaJ 17.09.2015 00:24 |
|
#JanG napisał(a) 16.09.2015 15:56 co to jest potencjał 509 (Janie Gie) ?obłożenie 509 pokazuje... potencjał. |
# gość 18.09.2015 00:20 |
|
ZTM jeszcze niejedną osobę niemile zaskoczy swoimi nieprzewidywalnymi decyzjami.
|
LINKI SPONSOROWANE