Forum › Wawer
# awerba 26.03.2014 16:22 |
|
No dobra a teraz niech mi te mędrki z miasta powiedzą gdzie będą kierować ruch z tunelu w kierunku zachodnim? Czyżby ten wzmożony ruch będzie odbierany przez szerokie ulice z chodnikami i ścieżką rowerową (pasem dla rowerów) jakim jest lub będzie Zwoleńska? A może dalej ten potok aut z Miłosnej, Sulejówka, Mińska etc.etc będzie porządnie kanalizowany w przygotowanym do tego Trakcie Lubelskim i Bronowskiej? NIC Z TEGO! Żadna z tych ulic nie jest przygotowana na przejęcie tego ruchu. Brak Nowozwoleńskiej i połączenia z Wałem Miedzeszyńskim zatka ten przejazd. Dla niewiedzących - Trakt i Zwoleńska są/będa odbudowywane w standardzie jak za króla Ćwieczka - bez zatok autobusowych, z rondami o średnicy 8m (sic!!!) i bez rozwiązań dla bezpiecznego ruchu rowerowego. Kuriozum to Bronowska ze swoim gó...nanym chodniczkiem, zalana permanentnie wodami opadowymi z tabunami rowerzystów wiozących wypchane torby zakupów z biedronki. Nic tylko współczuć zerzeńczykom...
|
# roro 27.03.2014 01:26 |
|
Oj. Jesteśmy mistrzami w malkontenceniu.
Pan Krasnowolski od zawsze twierdził, że ten tunel sposoduje, że ruskie tiry od razu wjadą do Międzylesia. Tymczasem tunel ma obsłużyć tylko ruch lokalny. Nie ma mowy o żadnym wzmożonym ruchu. Nie potrzeba poszerzania Zwoleńskiej. Układ ulic w Wawrze ma pozostać takim jaki jest, a więc jedynie dla ruchu lokalnego. Tunel zaś to wymóg, by po linii kolejowej pociągi do Lublina mogły jeździć 160 km/h. Z tego samego powodu nie może być przejść dla pieszych w poziomie torów. |
# kwaaa 27.03.2014 08:15 |
|
Co za ludzie.
Zaorać to Międzylesie i będzie spokój |
# misiek 27.03.2014 10:48 |
|
#roro napisał(a) 27.03.2014 01:26 I potem będzie rwał tory, żeby wyhamować przed Radością Tunel zaś to wymóg, by po linii kolejowej pociągi do Lublina mogły jeździć 160 km/h. Z tego samego powodu nie może być przejść dla pieszych w poziomie torów. |
# RAD 27.03.2014 15:12 |
|
Jeszcze nie słyszałem i nie czytałem aby bezradnemu Krasnowolskiemu cokolwiek się podobało. Za to zawsze ma wiele do powiedzenia ale nic konstruktywnego.
RadościaninRAD |
# ANIN 27.03.2014 15:47 |
|
#RAD napisał(a) 27.03.2014 15:12 Jeszcze nie słyszałem i nie czytałem aby bezradnemu Krasnowolskiemu cokolwiek się podobało. Za to zawsze ma wiele do powiedzenia ale nic konstruktywnego. RadościaninRAD Dlaczego od 20 lat zawsze jest radnym? Przecież sam na siebie tyle głosów nie oddaje? |
# nik 31.03.2014 04:33 |
|
Nie rozumiem, czy nie prościej wpuścić w tunel pociągi? Szykuje się kolejna bizantyjska inwestycja a\ la wiadukt na Rozwadowskiego...
|
# aninczyk 31.03.2014 11:39 |
|
Radny Bezradny :) Krasnowolski po prostu zbiera swój komitet spośród wiecznie niezadowolonych ... Taki styl - nic nie poradzisz.
Tunel jest potrzebny! To wszyscy wiedzą... szczególnie Ci którzy próbują codziennie "przebić się" przez te zakichane tory, gdzie przejechać da się tylko przez Czecha i w Międzylesiu... GDZIE CODZIENNIE TRACIMY CZAS W KORKACH. Nie chcieliście degradować Międzylesia (jakby było tam co degradować - stare budynki ZWARU i kupa baraków wokół :/) - trzeba było zawalczyć o inną lokalizację (np. wzdłuż Lucerny - Kadetów...) teraz to można ponarzekać, ale jak trzeba było konstruktywnie popracować - nie było nikogo... Ruch tranzytowy nam nie grozi, ale czymś trzeba biednych ludzi straszyć - trochę to smutne... :( |
# tubylec 31.03.2014 16:04 |
|
połamane chodniki, kałuże i błoto to nie jest degradacja?
|
# ninac@o2.pl 14.04.2014 11:13 |
|
Dlaczego nie można otworzyć przejazdu kolejowego w Aninie. Myślę, że bardzo odciążyłoby to Międzylesie. Czy w Aninie mieszka ktoś komu to nie pasuje i jest na tyle mocny!!!
|
# jonasz 15.04.2014 14:47 |
|
Do ninac@o2.pl...już to przerabialiśmy - z jednej strony od lat PKP zasłania się przepisami odnośnie odległości pomiędzy przejazdami ( ca' 3 km) z drugiej gotowe było nawet to zrobić za pieniądze ratusza ( stołecznego), ale nigdzie nie dało się znaleźć tych milonów. Tunel pomoże...
|
# ze stolicy 23.04.2014 10:14 |
|
#jonasz napisał(a) 15.04.2014 14:47 jak umarłemu kadzidło...Tunel pomoże... |
# robo 01.05.2014 10:16 |
|
Czy za cenę tego tunelu nie możnaby było wybudować w Wawrze kanlizacji? Al. Dzieci Polskich (przy drugiej pętli) nie jest ujęta w żadnych planach - tak informuje MPWiK.
|
# miłośnik_motyk 15.05.2014 09:39 |
|
Nie ma co się czarować że będzie to trasa lokalna, bo Stara Miłosna też musi gdzieś jeździć. Jak najszybciej trzeba przewalczyć most na zaporze.
|
# hmm 28.11.2014 10:37 |
|
Szybciej,taniej,prościej byłoby gdyby otworzyli przejazd przy Lucerny.Ruch rozłożyli się na 2 przejazdy.
A jeśli już,to dlaczego tunel a nie wiadukt? |
# aster 14.12.2014 13:57 |
|
Mieszkam na Mrówczej od lat. Wysepki na tej ulicy to jakaś farsa. Omijane permanentnie(tam gdzie się da )pobocza rozjechane.
Huk nieprzeciętny gdy przejeżdża ciężarówka lub autobus niestety dom się trzęsie i ściany pękają szczególnie w okolicy dawnego bagienka. Kultura i rozwaga kierowców i radar to może zagwarantować bezpieczeństwo, bo nadal jest niebezpiecznie nawet idąc chodnikiem. |
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Kup bilet
Najnowsze informacje na TuWawer
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.