REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


17.09.2020 18:56 #nad
Oj będzie się działo.
18.09.2020 08:39 #Jak7
Transport zbiorowy sam w sobie jest ekologiczny. Lepiej pieniądze, które wydaje się na elektryki przeznaczyć większą liczbę autobusów konwencjonalnych i pensje kierowców oraz obsługi. Większa częstotliwość i mniejszy tłok, to przekona ludzi do komunikacji.
18.09.2020 14:01 #Baterejka
Wniosek? - Kierowca był niewystarczająco doświadczony. Do czego zresztą sam się przyznał...
19.09.2020 10:18 #Kierowca autobusu
Odnoszę wrażenie że od końca ktoś zaczął zamawiać autobusy elektryczne, a teraz buduje się dopiero ładowarki? I to jedna na Szczęśliwicach wow, a gdzie reszta ładowarek? Wydaje się praktyczniejsze najpierw budowa ładowarek a później zakup autobusów elektrycznych, no bo jak maja funkcjonować bez prądu, 94min pauzy ma kierowca bo w tym czasie musi pojechać naładować akumulatory aby mógł dalej pracować, co widzą ludzie? Jedzie pusty autobus i złość sięga zenitu... Ale jak.ma być innaczej jak mości Państwo w ZTMie zamiast zająć się tym problemem to wola siedzieć i obrażać kierowców na ich stronach serwisu społecznościowego pisząc im iż nie nadają się do tej pracy... A Oni ? Pozdrawiam serdecznie
20.09.2020 09:58 #Docent Pokrzywka
Już wiele lat temu mówiłem, że pojazdy elektryczne to tylko chwilowa (i do tego mało sensowna) moda, która przeminie zanim się zorientujemy. Jak tylko upowszechni się bardziej ekologiczne paliwo (np. na bazie etanolu), to elektryki pójdą w odstawkę szybciej niż się pojawiły - wspomnicie moje słowa :)
REKLAMA
20.09.2020 11:45 #Jaro
W Krakowie przy 30-40 % baterii ładuje się na pętlach i jest spokój. Nie ma czegoś jak brak prądu
20.09.2020 13:04 #alex
nie elektyryki tylko hybrydy a do stworzenia pradu do elektrykow trzeba spalic tony wegla i gdzie tu ekologia chyba dla niedouczonych
20.09.2020 20:15 #Qwerty
Czemu inne elektryki potrafiły obsłużyć tą linie??
Problem polega z przepustowością kilku stacji ładowania w konfrontacji z kilkunastoma pojazdami do obsługi.
Pojazd wyjeżdżający na linie powinien być w 100% sprawny i "zatankowany" a nie że trwa wojna o czas przy gniazdku na firmie!
20.09.2020 20:33 #Xar
#alex napisał(a) 20.09.2020 13:04

nie elektyryki tylko hybrydy a do stworzenia pradu do elektrykow trzeba spalic tony wegla i gdzie tu ekologia chyba dla niedouczonych
Do elektryków trzeba spalić tony węgla ale proces spalania przechodzi przez elektrofiltry eliminujące 99 procent zanieczyszczeń stałych. W przypadku aut konwencjonalnych mamy katalizatory, dpfy, adblue ale przy takiej skali aut to zatruwamy skuteczniej nasze środowisko :(
20.09.2020 23:48 #hacker607
Autobusy z normą Euro 6 są ok. Problem tkwi w mniejszej części w osobówkach - te stare diesle np 1.9 TDi albo nowsze z powycinanymi dpf. W dostawczakach i mniejszych ciężarówkach jest jeszcze gorzej. I na koniec ludzie palący byle czym w piecach, a także działkowcy wypalający śmieci i liście.
W wielu miejscowościach, zwłaszcza w tych małych miasteczkach, wieczorem ciężko oddychać, jak wszyscy zaczynają palić.
Stosunkowo dobre spaliny mają pojazdy zasilane LPG, ale odnoszę wrażenie, że w ogóle technologia odchodzi do lamusa, poprzez skomplikowanie układy benzynowe. Każdy producent mógłby mieć w ofercie pojazd zasilany ciekłym lpg i spory zbiornik zamiast tego benzynowego.
21.09.2020 10:12 #Mróffka
Autobusy nie mają normy Euro 6, tylko Euro VI-D.
22.09.2020 00:04 #Kirowca
#Kierowca autobusu napisał(a) 19.09.2020 10:18

[...]
94min pauzy ma kierowca bo w tym czasie musi pojechać naładować akumulatory aby mógł dalej pracować[...]
Czy to na pewno pauza w pracy?
02.10.2020 22:55 #michael112
Widać że już postawione ładowarki na Szczęśliwicach nie działają, bo inaczej kierowca tam by się podłączył i zdarzenia by nie było.

 176/4762 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Stolica


  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. adresu IP, który zapisze się automatycznie) przez Echo Media Plus sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie, ul. Wspólna 3.
Niniejsza zgoda jest warunkiem koniecznym do skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Dane osobowe są przetwarzane w sposób zapewniający ich bezpieczeństwo i poufność. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo pod adresem poczty elektronicznej: rodo@gazetaecho.pl.
Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie celu ich podania, tj. skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl.
W tym wypadku nie jest możliwe wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci adresu IP.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 
REKLAMA
REKLAMA

REKLAMA

Forum

Lista forów dyskusyjnych:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Wyprzedaż -55%!
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Nowości do -45%
REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
REKLAMA
REKLAMA