Forum › Białołęka
# tomtom3 13.01.2015 18:21 |
|
"Pomysł został ostro skrytykowany przez ZTM, ponieważ na zaproponowanej trasie należałoby zmienić organizację ruchu (wprowadzić lewoskręt dla autobusów na skrzyżowaniu al. Solidarności z Jagiellońską), a to leży w gestii innych instytucji. "
To jest ciekawy fragment. Za każdym razem, gdy trzeba coś naprawdę zrobić, czyli w tym wypadku porozumieć się z innymi urzędasami i wykonać lewoskręt, sprawa staje się niewykonalna. Urzędastwo to specyficzna grupa społeczna, która wie jak zarobić, a się nie narobić |
# fakunda 13.01.2015 21:00 |
|
To chyba jasne, że najlepszym wariantem jest wydłużenie trasy linii 176 do stacji metro Dworzec Wileński przy jednoczesnym zwiększeniu kursowania po skasowania E4. A geriatria niech lepiej nie zabiera głosu, bo tylko szkodzi mieszkańcom Białołęki
|
# temida 13.01.2015 23:04 |
|
Nie rozumiemy, dlaczego linia ma pozostać na starej trasie. Po to są autobusy lokalne, by dowoziły ludzi do innego, często kursującego środka transportu tak, by w ogóle można było się z tej dzielnicy wydostać i do niej wrócić bez długich przerw. To, że starsi ludzie przyzwyczaili się do bezpośredniej linii do przychodni, to tylko pokazuje wadę tego systemu. Nie wszędzie przecież tak jest, a starsi Państwo sobie doskonale radzą z przesiadkami, zwłaszcza że nie byłoby ich przecież wiele.
|
# 123adam 13.01.2015 23:26 |
|
Również jestem za skróceniem linii i zwiększeniem częstotliwości. Poza ludźmi starszymi mieszkają tu również ludzie młodzi, którzy muszą dojechać do szkół. Moim zdaniem dobra komunikacja z tramwajem może bardzo pomóc dojechać szybciej w wiele miejsc.
|
# michal 13.01.2015 23:32 |
|
Dokładnie! Dojeżdżamy codziennie do pracy, do centrum, a nie raz w miesiącu, więc może takie potrzeby warto by rozważyć w pierwszej kolejności i wreszcie odważyć się zmienić coś, co odpowiada komuś korzystającemu z komunikacji raz na jakiś czas.
|
# dzeki2002 14.01.2015 08:35 |
|
Pomysł z dojazdem 176 do metra jest dobry, ale jak wspominali na spotkaniu, powstaje problem techniczny musi powstać przystanek krańcowy, na którym można korygować czas odjazdu w celu poprawy punktualności. Moja propozycja jest rozwinięciem propozycji p. Tumasza. Proponuję aby ostatnim przystankiem był dworzec Wschodni przy ulicy Kijowskiej, jest on bardzo blisko metra przy dworcu Wieleńskim, umożliwia postój autobusu w celu wyrównania czasu rozkładowego. Proponuje również aby autobus 176 w związku z utrudnieniami które pojawiła się niebawem przy ulicy Odrowąża jeździł w godzinach szczytu co 10 minut na skróconej trasie do ulicy Budowlanej, a w poz godzinami szczytu co 20 minut na trasie KIJOWSKA-TARGOWA -RATUSZOWA -JAGIELOŃSKA -STARZYŃSKIEGO -ODROWĄŻA-(dalej bez zmian).
uczestnik spotkania |
# raciborska 14.01.2015 12:23 |
|
zdecydowanie trzeba skrócic trasę do Budowlanej i zwiększyć częstotliwość. Jeżdżę tym autobusem kilka lat i większość wysiada na Budowlanej.
Codziennie po 2 razy jestem zmuszona czekać pół godziny na autobus z małym dzieckiem w mrozie, także dzieci które jeżdżą dk szkoły, czy Ci którzy jeżdżą do pracy. |
# JacekMarszałek 14.01.2015 12:32 |
|
Moim zdaniem linię 176 najlepiej zostawić na trasie:Choszczówka-Pl.Hallera. Skasować linię 212 i skierować linię 162 od Targówka do Pl.Hallera po trasie linii 212 a od Pl.Hallera dalej na EC Siekierki a wozy z linii 212 dać na linię 176 i zwiększyć częstotliwość.
|
# pasażer 14.01.2015 15:25 |
|
Jeżeli ZTM pozostawiłby taką samą ilość taboru na trasie 176 to autobusy mogą kursować co 15 minut następującą trasą - Pętla Choszczówka - Marywilska ( tak jak obecnie ) następnie skręt w Odlewniczą i Annopol ( dojazd do dzielnicy przemysłowej i wygodna przesiadka na tramwaj )następnie skręt w Bazyliańską i dalej powrót Marywilską jak obecnie.
Przejazd takiej trasy autobusowi zajmie 25-28 minut( z pętli Choszczówka do pętli Choszczówka ).Obecnie autobus pokonuję w tym czasie trasę do pl Hallera ( wraca drugie tyle), więc częstotliwość 15 minut jest realna. Proszę wprowadzić zmianę na próbę a większość się opowie za. |
# agaa 14.01.2015 16:25 |
|
Cóż, jeżeli ceną za przywrócenie większej częstotliwości kursowania byłoby skrócenie trasy, to może jednak warto to rozważyć... Tramwaje na tej trasie kursują dosyć często, a od momentu wprowadzenia biletów przesiadkowych (75-minutowych) nie zmieniłoby to kosztu samego kursu. Podejrzewam, ze jeżeli chodzi o czas poświęcony na podróż, wyszłoby to nawet krócej niz teraz, kiedy 176 kursuje co pół godziny, a i tak większość podróżnych nie dojeżdza do Pl. Hallera tylko przesiada się gdzieś po drodze...
|
# pppp 26.03.2015 12:52 |
|
Do zwolenników skracania - widzę że ZTM skutecznie skłóca nas mieszkanców. Nie dajmy się na to nabrać. Jeszcze 2 lata temu 176 kursował na obecnej trasie 3 razy na godzinę, a w szczycie (7-8 i 17-18) były nawet 4 kursy !!! A przez te dwa lata pojawiło się więcej mieszkańców. Nie dajmy więc sobie wmówić, że do zwiększenia częstotliwości potrzeba skracać linię. Linia ta powinna być zarówno przedłużona do metra DW jak i powinna kursować częściej !
Potrzeba do tego jedynie 1 więcej autobus i drobne zmiany w organizacji ruchu. Czyli coś co jest standardowym obowiązkiem instytucji takiej jak ZTM. Po uruchomieniu nowej linii metra zdobycie dosłownie jednego autobusu nie powinno być wymówką. |
# grupa 26.03.2015 13:03 |
|
#raciborska napisał(a) 14.01.2015 12:23 radykalnie do zera czyli skasować linię, jest ona (oraz 133) NIERENTOWNAzdecydowanie trzeba skrócic trasę.. |
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Kup bilet
Najnowsze informacje na TuBiałołęka
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.