# aom 08.10.2014 17:57 |
|
nie bardzo rozumiem problem jedziesz SKM wysiadasz na Srodmiesciu, Wshodniej, Stadion i wsiadasz do SKM na Słuzewiec tracisz 2 minuty na przesiadke...mozna tylk zgrac rozklad
|
# GOSKA 08.10.2014 19:51 |
|
bardzo fajny pomysł, jestem za , mariuszambroziak.pl - może cos pomoze , też stawia na rozwój połączeń SKM, sam jest z podwarszawskich miejscowości więc może szybciej by coś załatwił .
|
# gość 13.10.2014 11:50 |
|
Rozkład bardzo ciężko zgrać, bo jest dostosowany do pasażerów którzy przesiadają się z S2 do S1 (jadą do Pruszkowa) i z tego powodu S2 jest na kilka minut przed S1 i jeśli mam się przesiadać to muszę czekać rano 15-20 min na kolejne S2..
|
# JARO 13.10.2014 17:25 |
|
mam ten sam problem co gość :) może nawet stoimy czasem na tym samym peronie :P , nie no SKM to by był dobry pomysł , Gośka- ogólnie Wspólnota Samorządowa kojarzy mi się z pociągami i koleją może faktycznie , ale czy to nie są kolejne obietnice ?
|
# yeodor 13.10.2014 21:43 |
|
Bardzo dobry pomysł. Pracuję na Służewcu. Ja i kilku znajomycj z Wawra chętnie byśmy korzystali. A póki co jednak samochód.
|
# Albert 14.10.2014 00:45 |
|
Tak jak zauważył wcześniej Gość - S2 (rozkładowo) odjeżdża najczęściej 4 minuty przed S1. Tylko drobne opóźnienia w odjeździe S2 i tak samo drobne zbyt wczesne przybycie S1 na Wschodnią pozwalają pasażerom biegiem! przesiąść się do kolejki jadącej na Służewiec - o ile maszynista nie zamknie im drzwi przed nosem bowiem najczęściej ma już podany semafor i może jechać. Ale to tylko kwestia szczęścia - uda się lub nie.
Można by porzucić pomysł linii bezpośrednio na Służewiec gdyby ta przesiadka na Wschodniej ukonstytuowała się w rozkładzie, tzn. gdyby S1 przyjechała rozkładowo zawsze dwie minuty wcześniej, tak żeby spotkać się z S2 - na tym samym peronie oczywiście. Wystarczy 15 sekund, żeby bez problemu przesiąść się z S1 do S2. |
# alaik 14.10.2014 11:00 |
|
Bardzo pzrydałaby się taka bezpoosrednia linia. Niestety podróż z osiedli wawerskich do centrum miasta to wyprawa. czas już z tym skończyć. PO drugiej stronie Wisły metrem mozna przejechac długi odcinek w kilka minut a u nas trzeba stracić pótorej godziny.Czy ta strona Wisły nie zasługuje na szybkie połaćzenia?
|
# Maryla 14.10.2014 19:29 |
|
A może by wykorzystać teraz wybory , przecież każdy polityk albo samorządowiec ma w swoim magicznym planie wyborczym wpisany rozwój komunikacji , skoro obiecują to niech pomogą, chociaż raz niech dotrzymają słowa . Odnośnie tego gdzie widziałam coś o komunikacji to na pewno Mazowiecka Wspólnota Samorządowa i bodajże PO.
|
# Konrad 27.10.2014 21:29 |
|
MWS ma bardzo ambitne pomysły na usprawnienie transportu publicznego w regionie, co nieznaczy, że nie do zrealizowania. Ambroziak to ich wiceprezes i kandyduje do sejmiku, bo wie, ze w tym temacie da się tam zrobić więcej. W końcu samorządowe są WKD i SKM. Warto na niego głosować, w końcu nie żaden z niego partyjny kacyk ;)
|
# miłośnik_motyk 03.11.2014 14:08 |
|
Widzę że partyjna agitka się zaczyna :)
|
# Konrad 03.11.2014 23:24 |
|
Agitka?! Partyjna?! To kolega chyba pojęcia myli ;) Ja agituję tylko i wyłącznie za tym, by ktoś wreszcie zabrał sie porządnie za transport publiczny, a nie tylko nowe autostrady dla samochodziarzy budował! Znam się trochę na tych sprawach i widzę, że Ambroziak ma chęć i pomysły. A że człowiek z partii nie jest to wolę jego niż popleczników Kopacz, czy innego pana na K ;)
|
# railman 09.11.2014 14:50 |
|
#Konrad napisał(a) 03.11.2014 23:24 To niech się ten Ambroziak weźmie za zapyziałe perony linii Otwockiej...bo jeśli się trochę znasz to powinieneś wiedzieć, że bez tego żadnej SKM nie będzie na lotnisko...pokory trochę i mniej agitkiZnam się trochę na tych sprawach i widzę, że Ambroziak ma chęć i pomysły. |
# Konrad 09.11.2014 22:20 |
|
@railway masz rację jeśli chodzi o zapyziałe, czy to perony, czy to pociągi i inne bolączki linii lokalnych, nie tylko w Otwocku. Ale uważam, ze Ambroziak i inni samorządowcy pokory mieć nie powinni tylko po wyborach od razu się za to zabrać do roboty!
|
# railman 09.11.2014 23:06 |
|
#Konrad napisał(a) 09.11.2014 22:20 @railway masz rację jeśli chodzi o zapyziałe, czy to perony, czy to pociągi i inne bolączki linii lokalnych, nie tylko w Otwocku. Ale uważam, ze Ambroziak i inni samorządowcy pokory mieć nie powinni tylko po wyborach od razu się za to zabrać do roboty! Dziecię drogie..jak nie wiesz to się nie ośmieszaj...pociągów nie dostosujesz choćbyś się za przeproszeniem zestrał. Jak debile walczyli o przystanki lini otwockiej to nie pomyśleli że perony są nie na tej wysokości co potrzeba...słaba ta twoja agitka nadal!!! |
# miłosz 12.11.2014 22:33 |
|
czytam tak was i nie kumam. Chcecie się koniecznie złapać na jakiejś niewiedzy zamiast mówić o sednie sprawy. Trochę żal coś tam ściska, za przeproszeniem oczywiście ;) Jakim problemem jest dostosowanie rozkładów jazdy transportu publicznego? W sensie czasowej - pociąg, autobus, parking p&r. @Konrad - poczytałem Ambroziaka i nie mówię nie. @Railway, naprawdę warto się zajmować tym, ze perony nie są na tej samej wysokości?! Ja bym wolał by ktoś to wszystko w miarę lepiej posprzątał i poukładał...
|
# railman 12.11.2014 22:56 |
|
następny nie kuma - BEZ UNIFIKACJI PERONÓW NIKT NIE PUŚCI SKŁADÓW RELACJI OTWOCK - LOTNISKO CHOPINA...WARUNEK KONIECZNY ...poniali wreszcie
|
# gość 13.11.2014 10:03 |
|
Prawdopodobnie to nie "następny" lecz ten sam w innym "ubraniu".
|
LINKI SPONSOROWANE