# Lewandów 11.06.2015 22:07 |
|
"Dofinansowanie unijne z perspektywy 2014-2020 można było pozyskać dla inwestycji, dla których istnieją już bardziej szczegółowe plany - mówi Bartosz Milczarczyk, rzecznik Urzędu m.st. Warszawy." p. Roszak co Pan robił? znów nic się nie udało!!!
metra nie ma tramwaju też nie będzie dróg nie ma, a jak są to w opłakanym stanie Nie wstyd Ci p. Roszak? |
# gość 11.06.2015 22:56 |
|
Nasi radni nic nie potrafią za 4 lata koniec ich kadencji! Nigdy więcej PO. Leningrad będzie miał tramwaj a my nie kompletny bezsens:/ przecież tez sloiki mieszkają w wilanowie. A na zb więcej ludzi z Żoliborza Bielan i z dziada pradziada niż sloikow wstyd Hanka!
|
# arti 12.06.2015 05:56 |
|
Czekać potulnie na swoją kolejkę - chcieliście taniej-to macie. Miasto buduje wam szkoły,park i kanalizacje po więcej zgłoście się do swego dewelopera.
|
# gość 12.06.2015 08:10 |
|
#arti skąd się wziales z Łukowa, pcimia dolnego? Większości ludzi nie potrzeba tam tramwaju tylko więcej autobusów, ale na Tarchominie się tak sprawdza tramwaj:/
|
# Taltos2 12.06.2015 08:31 |
|
Do arti,
ZB jest taką samą częścią W-wy jak róg Marszałkowskiej i Jerozolimskich. Jakoś nie słyszałem, żeby posiadacze mieszkań w tej okolicy dorzucali się ekstra do metra, tramwajów i autobusów - licznych przecież w tej okolicy. Ba, mieszkańcy ZB z własnych pieniędzy finansują budowę dróg lokalnych, kanalizacji - słynne przejęcie od DD przez MPWiK kolektora Derby. Deweloper jest od budowy osiedla z jego infrastrukturą, za wodę, ścieki, drogi PUBLICZNE, szkoły i przedszkola PUBLICZNE odpowiada samorząd. Oczywiście, nikt z ZB nie żąda metra, tramwaju, TOG już teraz. ALe wczoraj był raport Warszawa 2030, m.in. pokazano, GDZIE będzie przybywało najwięcej mieszkańców - i suprise - ZB to drugie pod względem intensywności miejsce. A co mamy, durną decyzję o robieniu ostatniej stacji II linii metra na Rembielińskiej, zamiast na Lewandowie - gdzie miejsce na duże parkingi P&R wzdłuż S8 z możliwością ewentualnego przedłużenia wgłąb ZB, gdy faktycznie się tak rozbuduje (nawet w wersji naziemnej wzdłuż rezerwy TOG). Skoro już podjęto tę - ZŁĄ - decyzję, trzeba myśleć przyszłościowo, jak do stacji metra Kondratowicza/Wincentego DOWIEŹĆ ludzi z ZB. I tu tramwaj jest idealnym rozwiązaniem, chyba że wyłożymy środki na poszerzenie Wincentego/Głębockiej na odcinku Kondratowicza-Carrefour (buspas) oraz budowę TOG w wersji ulicy miejskiej - minimum na odcinku trasa S8-Berensona oraz przedłużenie Trasy Mostu Północnego. Podsumowując, już dziś na poziomie Prezydenta Miasta trzeba podjąć decyzję CO ROBIMY, bo samo załatwianie decyzji środowiskowych, pozwoleń, pokonanie ewentualnych protestów (w Polsce pewnych, taki kraj), przetargów na projekt i budowę potrwa kilka lat. Czyli już dziś trzeba PODJĄĆ DECYZJĘ, co będziemy robić w sprawie ZB. |
# warsix12 12.06.2015 09:18 |
|
"Krótko mówiąc: budowa tramwaju na wschodnią Białołękę jest projektem za mało zaawansowanym..."
A wszystko dzięki naiwności, lenistwu, nieroztropności, by nie użyć innych epitetów, panów Roszaka i Jaworskiego... Ku chwale Białołęki |
# bigos 12.06.2015 09:56 |
|
Unia nie dofinansuje inwestycji bo unia nie ma własnych pieniędzy a składkowe wyczerpały się.
Sięgnijcie do swoich portfeli (to do zarządzających w Polsce polskimi złotówkami). |
# Taltos2 12.06.2015 10:29 |
|
Do warsix:
budowa metra/tramwaju NIE LEŻY w kompetencjach dzielnicy/burmistrza. I naprawdę, nie ma znaczenia jak się ten burmistrz będzie nazywał i z jakiej partii/stowarzyszenia/inicjatywy wywodził. Dzielnica w ustroju m.st. W-wy jest JEDNOSTKĄ POMOCNICZĄ, cała władza, w tym finansowa, jest w rękach Prezydenta i Rady Warszawy. Oczywiście, Burmistrz i Rada Dzielnicy mogą aktywnie walczyć/prosić/błagać i niech to czynią, DOPÓKI nie ma decyzji środowiskowej dla II linii niech walczą o stację na Lewandowie. Jeśli już naprawdę nie ma na to szans, niech walczą o wpisanie tramwaju na ZB czy rozbudowę układu drogowego w wieloletniej prognozie finansowej miasta. Ale to jest maximum tego, co burmistrz czy Rada dzielnicy realnie mogą. Kto ma kasę, ten ma władzę. |
# bigos 12.06.2015 10:49 |
|
#Taltos2 napisał(a) 12.06.2015 10:29 PancernąKto ma kasę, ten ma władzę. ;-) |
# warsix12 12.06.2015 11:03 |
|
#Taltos2 napisał(a) 12.06.2015 10:29 Do warsix: budowa metra/tramwaju NIE LEŻY w kompetencjach dzielnicy/burmistrza. I naprawdę, nie ma znaczenia jak się ten burmistrz będzie nazywał i z jakiej partii/stowarzyszenia/inicjatywy wywodził. Dzielnica w ustroju m.st. W-wy jest JEDNOSTKĄ POMOCNICZĄ, cała władza, w tym finansowa, jest w rękach Prezydenta i Rady Warszawy. Oczywiście, że tak, ale to władze dzielnicy oraz ich koledzy w radzie miasta mają obowiązek o to dbać. Okazuje się, że mimo że wszędzie rządzi PO, to pana jaworskiego i jego kolegów nikt poważeni nie traktuje. |
# lewandow 12.06.2015 11:26 |
|
Jak sie robi z geby wycieraczke to powazania nie bedzie
|
# Taltos2 12.06.2015 11:34 |
|
Tylko, ze dzielnic w Wawie jest 18. Więc i takich proszących o super pilne rzeczy wielu. A ZB nie jest na dziś nawet największym skupiskiem mieszkańców na samej Białołęce. Ponieważ Gocław jest większy, to powinien mieć priorytet w szynówce, także przed nami, a nawet im udało się to przecież w ostatniej chwili. Po Gocławiu powinna wskoczyć do grafika ZB, bo za parę lat będzie miała taki sam problem, jak dziś Gocław.
PS. A najgorsze jest to, ze niemal bezkosztowo (bo co za różnica czy kopiemy ostatnią stację pod Rembielińską czy pod Jesiennych liści) mogłaby być stacja metra na Lewandowie. I wtedy wystarczyłaby dwie/trzy krótkie linie autobusowe dowożące ludzi z ZB do metra. I nawet dzisiejszy układ drogowy by to wytrzymał. |
# bigos 12.06.2015 12:03 |
|
#Taltos2 napisał(a) 12.06.2015 11:34 I to jest wielki błąd.... Gocław jest większy, to powinien mieć priorytet w szynówce, także przed nami, a nawet im udało się to przecież w ostatniej chwili. Po Gocławiu powinna wskoczyć do grafika ZB, bo za parę lat będzie miała taki sam problem, jak dziś Gocław... Nie jeden po drugim tylko wszystkie potrzeby powinny być traktowane równolegle. #Taltos2 napisał(a) 12.06.2015 11:34 Władze Warszawy i dzielnic kpią z ludzi bo się te władze uparły co do przebiegu M2 pomimo propozycji skierowania M2 do Tarchomina przez Derby.... bezkosztowo (bo co za różnica czy kopiemy ostatnią stację pod Rembielińską czy pod Jesiennych liści) mogłaby być stacja metra na Lewandowie. Jest czas aby przeprojektować końcowy przebieg M2. Władza jest w tym zakresie leniwa. Woli skłócić ludzi w kilku dzielnicach niż działać aktywnie w celu poprawy. #Taltos2 napisał(a) 12.06.2015 11:34 I wtedy żadna krótka linia "dowożąca" byłaby niepotrzebna.I wtedy wystarczyłaby dwie/trzy krótkie linie autobusowe dowożące ludzi z ZB do metra. |
# Grumbas 12.06.2015 13:58 |
|
Sprzedajta morgi tatowe i sami dofinansujta.
|
# Zbigniew W 12.06.2015 14:20 |
|
Wielokrotnie w godzinach popołudniowego szczytu 16-19 widziałem wracający z centrum na ZB autobus 527 czy E. nie był on wcale zapchany, tak jak widywałem to w czasach E8 spod Gdańskiego, gdzie nie dało się tam drzwi zamknąć tyle tam było ludzi. Według mnie na ZB wielu ludzi korzysta z samochodów i bardziej potrzebne nam są drogi w tym rejonie, a nie poprawa komunikacji, ona wcale taka zła nie jest. Miłego weekendu życzę
|
# lewandow 12.06.2015 14:33 |
|
Jezdze samochodem bo wlasnoe komunokacja jest zla
|
# Kasssik 12.06.2015 14:34 |
|
No a rowerowy nowy dyrektor ZDM będzie teraz forsował rowery na ZB. Dróg oczywiście nie wybuduje, nie wyremontuje. Ścieżek też nie pobuduje, bo na Zieloną żadne miejskie inwestycje nie idą. Miasto Buduje kawałek kanalizacji raz na 20 lat, o tym co dalej ani słowa. Woda ledwo ciurka w kranach, szczególnie po południu i wieczorem. Drogi są masakryczne, krzywe, łatane byle jak, bez chodników i latarni, nawet te głowne. A co tam.tylko ulice zamieszkałe przez radnych pięknieją. Takie to władze.
|
# ufcik 12.06.2015 14:37 |
|
A jakie to ulice tak pieknieją?
|
# lewandow 12.06.2015 16:44 |
|
Np. Ruskowy ale podejrzewam, ze nawet nie wiesz gdzie to jest. Korzysta z niej kilku mieszkanvow ale to kluczowa inwestycja na ZB :P rownaja rowne ;)
|
# drugastrona 12.06.2015 16:52 |
|
Trzeba męczyć władze o stację metra. Tramwaj to trochę słaby pomysł, szczerze mówiąc, bo ile się można przesiadać. Po co powielać błędy z Tarchomina? Za wszelką cenę należy lobbować za przedłużeniem / odgałęzieniem metra na ZB.
|
# Kam 13.06.2015 06:49 |
|
Wynika z tego, ze urzedasy nie potrafia nawet zrobic dobrych planow. Nikt od dawna tak polakow nie oszukal jak PO. Takiego nierobstwa to nawet w SM nie ma. To wstyd, zasciankowosc pelna geba. Najlepiej wybudujcie jeszcze ze 3 stadiony zeby bylo gdzie swoja ekipe obsadzic albo elektrownie atomowa.
|
# kolohg 13.06.2015 09:20 |
|
Taltos, głównym zarzutem jest to, że nie przygotowano planów.
PO miało na to 8 lat. Za mało? Nie chodzi o budowanie w 18 dzielnicach naraz, chodzi o przygotowanie planów, a te powstają przy współudziale rad dzielnicy. Nie ma planów, więc można z czystym sumieniem pomysł tramwaju na ZB uwalić. Patałachy pokroju Roszaka dały ciała na całej linii. Chodzą, gadają, rysują mapki i nic z tego nie ma. NIC! |
# Os. Derby 13.06.2015 10:19 |
|
I bardzo dobrze. Nie potrzebujemy tu tramwajów bo głównie samochodami wszędzie dojeżdżamy.
|
# derby 13.06.2015 11:04 |
|
Brak dofinansowania z UE może przyspieszyć inwestycję. Nie potrzeba zbędnych projektów, akceptacji i czekania na pieniądze. Gospodarz Warszawy powinien zacząć od teraz realizację planu tramwaju na ZB. Koszt inwestycji 5 premii dla kolegów i koleżanek czyli 200 milionów złotych :)
|
# prawda 13.06.2015 23:04 |
|
#Lewandów napisał(a) 11.06.2015 22:07 "Dofinansowanie unijne z perspektywy 2014-2020 można było pozyskać dla inwestycji, dla których istnieją już bardziej szczegółowe plany - mówi Bartosz Milczarczyk, rzecznik Urzędu m.st. Warszawy." p. Roszak co Pan robił? znów nic się nie udało!!! metra nie ma tramwaju też nie będzie dróg nie ma, a jak są to w opłakanym stanie Nie wstyd Ci p. Roszak? Radny Roszak i burmistrz Jaworski bezczelnie okłamali ludzi! Obiecywali metro i tramwaj. Ludzie miejcie za grosz honoru, podajcie sie do dymisji! Obłuda i fałsz!!! Zapamiętajcie te nazwiska Roszak i Jaworski, rozliczymy ich przy wyborach!!!!! |
# bigos 13.06.2015 23:41 |
|
#prawda napisał(a) 13.06.2015 23:04 ludzie nie są pamiętliwi, ponadto są łasi na obietnice (bez pokrycia w rzeczywistości)Radny Roszak i burmistrz Jaworski bezczelnie okłamali ludzi! Obiecywali metro i tramwaj... Zapamiętajcie te nazwiska Roszak i Jaworski, rozliczymy ich przy wyborach!!!!! |
# lutek 14.06.2015 18:57 |
|
i wyszło sidło z worka jak PO olewało Białołęke to teraz sa efekty jak się na władze mianuje partyjnych młodzieńców to nia ma się co dziwić ze to ich przerasta
|
# jerry 17.06.2015 21:46 |
|
Po co budować tunel albo wiadukt przez trasę toruńską. Czy nie można przedlużyć lini tramwajowej z Annopolu/Żerania Wschodniego?
|
# Taltos2 17.06.2015 23:30 |
|
do jerry,
którędy? Tam nie ma żadnej rezerwy terenu, więc oznaczałoby to konieczność wysiedlenia ludzi, którzy się tego kompletnie nie spodziewają. Skala protestów byłaby ogromna, a w tym przypadku protesty byłyby uzasadnione. Dwa, oprócz bodajże wiśniowego sadu NIE ma tam osiedli, tylko domy jednorodzinne. Czyli znikoma ilość pasażerów. trzy: z Derb czasowo nie opłacałoby się jechać w tamtą stronę tramwajem, zwłaszcza, że na rogu Kondratowicza/Wincentego powstanie stacja metra. Kluczem jest więc wymyślenie efektywnego dojazdu z Derb do tej stacji - ideałem byłaby ostatnia stacja Lewandów... |
# gfr 18.06.2015 01:36 |
|
Ktoś wie czy Taxi Tarchomin jeszcze istnieje i jak kursuje? Bezproblemowo? Jaki mają cennik obecnie?
|
# abrakadabra 18.06.2015 08:53 |
|
do Taltos2
- ostatnia stacja byłaby "Grodzisk" przy rondzie Jesiennych Liści, a nie Lewandów, takich planów nie miał nawet Roszak na swoich mapkach. Ale podkreślam słowo "byłaby", bo nie będzie, ani teraz ani w ciagu najbliższych kilkudziesięciu lat! |
# Taltos2 18.06.2015 09:27 |
|
Do abra, myślimy o tym samym, tylko inaczej to nazwaliśmy, ja wziąłem swoją roboczą Lewandów od nazwy tego rejonu miasta i od niego pierwszego dużego osiedla, Grodzisk geograficznie to rejon Oknickiej i Berensona, czyli faktycznie "nawet" Roszak takiej fantazji nie miał.
Cholera, Panowie Tumasz i Roszak, faktycznie klamka już ostatecznie na poziomie Prezydenta zapadła, że ostatnia stacja to Rembielińska? Przecież żadnych decyzji środowiskowych jeszcze nie ma, dopiero przetarg na projekt ma być... |
# skarbek 24.06.2015 18:26 |
|
Czyli z realizacją inwestycji: "Tramwaj na Zieloną Białołękę" możemy ruszyć dzisiaj nie trzeba czekać na projekty, zatwierdzenia projektów, dofinansowania. Miasto z własnych środków inwestuje w tramwaj. Nic w tym nadzwyczajnego. Mam nadzieję, że osoby odpowiedzialne za nasze pieniądze oddadzą nam je w formie tramwaju.
|
LINKI SPONSOROWANE