# SGKPNW 05.11.2014 11:21 |
|
Pan z SISKOM chyba powinien przenieść się do Zielonego Mazowsza
|
# lusia 05.11.2014 13:31 |
|
Zgadzam się - SISKOM to teraz taki Green Peace i ma w nosie problemy prawej strony W-wy.
|
# społeczeństwo 05.11.2014 13:39 |
|
siskom to jakaś atrapa organizacji i przedłużone ramię jednej z partyjek.
|
# KG115 05.11.2014 15:54 |
|
Mnie, jako członkowi SISKOM, jest wstyd, że blokuje wszystkie inwestycje drogowe po prawej stronie, a już w szczegolnosci te od północnej strony. Koledzy, tu teraz będzie rozwijała się Warszawa, a o drogach powinno myśleć się wcześniej. Zielona Białołekama 3 główne ulice, od lat nieremontowane, wytyczone w XIX w, albo wcześniej.
|
# xyzabc 05.11.2014 17:39 |
|
Brawo SISKOM! Wreszcie decyzje na miarę XXI w. Miasto dla ludzi :)rozbudowujmy sieci tramwajowe a nie tylko beton i smrodostrady
|
# Czerowny 05.11.2014 17:48 |
|
No to mamy następny efekt działań ekspertów SISKOM-u. Dziękujemy Panie Tumasz i Chwiałkowski
|
# S.K. 05.11.2014 17:48 |
|
#xyzabc napisał(a) 05.11.2014 17:39 Brawo SISKOM! Wreszcie decyzje na miarę XXI w. Miasto dla ludzi :)rozbudowujmy sieci tramwajowe a nie tylko beton i smrodostrady Zmiana studium na życzenie dewelopera, to rzeczywiście XXI wiek |
# Won z Hanką 05.11.2014 18:25 |
|
Jestem zniesmaczony kolejną "mądra" decyzją pseudooszczędnościową poddyktowaną przez PO i HGW. Teraz nie musza sie bać ze jakieś pieniążki zostaną na Białołęce!
|
# baba 05.11.2014 18:36 |
|
Tak, najlepiej wyciąć wszystko co jeszcze rośnie nad Wisłą, wybetonować i autostradę zrobić. To się nam Europa na miarę Pekinu zrobi!
|
# ola 05.11.2014 21:28 |
|
Odnoszebwrazenie,ze po prawej stronie to lepiej zaorajmy ulice i na koniach i rowerach do wileniaka a poxniej nowoczesnym srodkiem lokomocji
|
# arti 06.11.2014 05:54 |
|
Bez przesady - okolica jest dobrze skomunikowana. O wiele bardziej potrzebne są ulice na Zielonej. Mądra decyzja.
|
basik 06.11.2014 11:52 |
|
#arti napisał(a) 06.11.2014 05:54 Bez przesady - okolica jest dobrze skomunikowana. O wiele bardziej potrzebne są ulice na Zielonej. Mądra decyzja. Czy z powodu tego że ktoś taniej kupił mieszkanie w polu Ci którzy kupili mieszkanie drozej nie mają prawa chcieć poprawy sieci dróg? Trak Nadwiślanski w planach jest chyba od 30 lat! |
# Taltos2 06.11.2014 12:03 |
|
Do basik:
ale kupowałaś drożej od miasta? Które z tego tytułu zobowiązało się, że będzie lepiej traktowało Twoją część miasta? Czyli jeśli ktoś kupił na Starym Mokotowie czy w Śródmieściu drożej niż Ty, to wszystkie inwestycje miejskie mają być tylko tam? Sorry, ale katastru u nas nie ma, więc podatek od nieruchomości liczony od m2 jest taki sam, czy to w Ursusie, Wawrze czy w Śródmieściu... |
# Rafał 06.11.2014 12:07 |
|
basik napisała 06.11.2014 11:52 o, nie tylko.Trak Nadwiślanski w planach jest chyba od 30 lat! most Krasińskiego, praska obwodnica Warszawy (przedłużenie Wiatracznej), słynna trasa Olszynki Grochowskiej. to tylko kilka przykładów. plany, plany, plany. i tymi planami szafują teraz kandydaci na (bez)radnych i do stołecznych władz samorządowych. to wszystko można skwitować krótko: GRUSZKI NA WIERZBIE. |
basik 06.11.2014 22:00 |
|
#Taltos2 napisał(a) 06.11.2014 12:03 Ale nie chodzi o lepsze traktowanie. Tylko o równe. Nie może być tak że inwestycje są tylko na terenie niezagospodarowanym.Do basik: ale kupowałaś drożej od miasta? Które z tego tytułu zobowiązało się, że będzie lepiej traktowało Twoją część miasta? |
# rany 06.11.2014 23:23 |
|
siskom - to duże dzieciaki
|
# _BAR 07.11.2014 10:20 |
|
#xyzabc napisał(a) 05.11.2014 17:39 Brawo SISKOM! Wreszcie decyzje na miarę XXI w. Miasto dla ludzi :)rozbudowujmy sieci tramwajowe a nie tylko beton i smrodostrady Rzecz w tym, że ta sieć tramwajowa nie bardzo się rozwija. Gdyby powiedzieli, że rezygnują z drogi ale za to w 2015r zaczną budowę tramwaju wzdłuż Modlińskiej (zapewniającego dojazd na Pragę do ul. Targowej) - to mogłabym być nawet za. A tak - to tylko kolejna rezygnacja z inwestycji. |
# bucksik 07.11.2014 22:27 |
|
Kluczowa dla Białołęki jest modernizacja Modlińskiej, aby każde skrzyżowanie miało wiadukty w osi drogi, nowa Marywilska do Płud, przedłużenie trasy Mostu Północnego np. do Płochocińskiej i dalej modernizacja Płochocińskiej aż do granicy Warszawy, czyli po 2 pasy w każdą stronę, a miejsce jest. Na Zielonej Białołęce - modernizacja Głębockiej oraz nowe połączenie pomiędzy Ostródzką i Kątami Grodziskimi. Dalej połączenie Białołęckiej i Annopol, itd. Ale ciągle panuje na "Zielonej" marzenie o metrze, tramwajach, kiedy nie ma podstawowej infrastruktury.
|
# nowaprawica.waw.pl 08.11.2014 00:32 |
|
wyguglaj sobie:
nowaprawica.waw.pl |
# lutek 05.12.2014 12:29 |
|
ranga mieszkańców Białołęki została obniżona przez platformerską rade warszawy,podwarszawskie dzielnice powinne mieć przepustki do centrum,koalicje rządząca Po powinna zawrzeć z dzikami,inne dzielnice np praga płn czy targówek pokazały PO i HGW w wyborach jak lubią niespełnone obietnice
|
# rafx 13.01.2015 00:11 |
|
"Rada miasta przychyliła się też do opinii ekologów, że Trakt Nadwiślański byłby błędem urbanistycznym, odcinającym miasto od rzeki jak Wisłostrada."
A to ciekawe! To zapraszam na Tarchomin i Nowodwory, spróbujcie dostać się nad Wisłę przedzierając się przez zamknięte i i ogrodzone osiedla! Łatwiej jest się dostać nad Wisłe przechodząc pod/nad Wisłostradą niż przez zamknięte osiedla! Pewnie to samo w przyszłości spotka mieszkańców planowanych nad Wisłą dalszych osiedli HAHAHA. SISKOM i Zieloni to krótkowzroczni nieudacznicy. |
# NN1 14.01.2015 18:31 |
|
Faktycznie nawet Wisłostrada nie odcina tak mieszkańców od Wisły, jak ulica Odkryta pomimo tego, że jest trzy razy węższa! To jest osiągnięcie urbanistyczne.
|
LINKI SPONSOROWANE