REKLAMA

Forum › Warszawa

REKLAMA

# nnn

17.01.2023 16:24

Nic śmiesznego.

# ABC

17.01.2023 16:30

Od dawna wiadomo, że trasa na Gocław jest fatalnie zaprojektowana a tramwaj byłby dużo tańszy, szybciej zbudowany i szybciej dowoził do centrum. Skąd ten upór, żeby budować metro na tej trasie?

# AMS

17.01.2023 17:32

Matołusz nazwałby 3-cią linię metra im. Lecha i Marii Kaczyńskich. Pewnie dlatego chce dać na to pieniądze, a może dołączyć jeszcze do tych imion Jarosława. Ta linia jest tak króka i nieopłacalna, ale ten rząd jest właśnie od takiego marnowania naszych pieniędzy liczonych w milionach. Później ustawa o niekaralności członków rządu i... pozamiatane. Moje stanowcze NIE.

REKLAMA

# Vvv

17.01.2023 17:52

Bez sensu to jest to przedłużanie 3 linii do mokotowa. Lepiej byłoby przedłużyć 3 linie do międzylesia i wawra.
I puścić kolejną linię od wesołej przez anin, przesiadką na gocławiu, siekierki i dalej na mokotów/ochotę.

# nnn

17.01.2023 20:04

#AMS napisał(a) 17.01.2023 17:32
Matołusz nazwałby 3-cią linię metra im. Lecha i Marii Kaczyńskich. Pewnie dlatego chce dać na to pieniądze, a może dołączyć jeszcze do tych imion Jarosława. Ta linia jest tak króka i nieopłacalna, ale ten rząd jest właśnie od takiego marnowania naszych pieniędzy liczonych w milionach. Później ustawa o niekaralności członków rządu i... pozamiatane. Moje stanowcze NIE.
Może najpierw poczytaj kto decyduje o przebiegu linii metra w Warszawie.

# Ewa_00

18.01.2023 18:37

Jak czytam o tych sukcesach i nowych mostach w Warszawie, to mam wrażenie, że mieszkam w innym mieście. Korki jakie były - takie są a czasem jeszcze większe. Niestety to znak, że rozwój infrastruktury nie nadąża za potrzebami. Czas dojazdu zamiast się skracać - rośnie.

REKLAMA

# Solo

19.01.2023 07:52

#Ewa_00 napisał(a) 18.01.2023 18:37
Jak czytam o tych sukcesach i nowych mostach w Warszawie, to mam wrażenie, że mieszkam w innym mieście. Korki jakie były - takie są a czasem jeszcze większe. Niestety to znak, że rozwój infrastruktury nie nadąża za potrzebami. Czas dojazdu zamiast się skracać - rośnie.
U Pani to rozwój umysłowy nie nadąża za pedalem gazu. Nie ma takiej drogi, które się nie zakorkuje - po prostu aut jest za dużo.

# nnn

19.01.2023 08:44

Aby zmniejszyć ilość aut władze miasta tną kursy w komunikacji miejskiej.

# Pasażer

03.02.2023 21:51

Metro należy budować z głową. Też w takim miejscu gdzie można puścić trasę na powietrzu jak np. na Białołęce czy przez most przez Wisłę między ewentualnie Mokotowem a Goclawiem. Druga sprawa to nie należy likwidować całkowicie komunikacji naziemnej po uruchomieniu metra. Nie każdy potrzebuje jechać do innej dzielnicy. Są ludzie przemieszczający się lokalnie po dzielnicy 2 czy 3 przystanki i dla takich metro nie jest pierwszym wyborem środka transportu. Jeżeli padnie metro z racji pożaru czy wtargnięcia na tory pozostaje autobus naziemny a tak to co... rower a nie każdy ma samochód lub się go pozbył przez obecne koszty paliw.

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA