Forum › Warszawa
# nnn 17.01.2023 16:24 |
|
Nic śmiesznego.
|
# ABC 17.01.2023 16:30 |
|
Od dawna wiadomo, że trasa na Gocław jest fatalnie zaprojektowana a tramwaj byłby dużo tańszy, szybciej zbudowany i szybciej dowoził do centrum. Skąd ten upór, żeby budować metro na tej trasie?
|
# AMS 17.01.2023 17:32 |
|
Matołusz nazwałby 3-cią linię metra im. Lecha i Marii Kaczyńskich. Pewnie dlatego chce dać na to pieniądze, a może dołączyć jeszcze do tych imion Jarosława. Ta linia jest tak króka i nieopłacalna, ale ten rząd jest właśnie od takiego marnowania naszych pieniędzy liczonych w milionach. Później ustawa o niekaralności członków rządu i... pozamiatane. Moje stanowcze NIE.
|
# Vvv 17.01.2023 17:52 |
|
Bez sensu to jest to przedłużanie 3 linii do mokotowa. Lepiej byłoby przedłużyć 3 linie do międzylesia i wawra.
I puścić kolejną linię od wesołej przez anin, przesiadką na gocławiu, siekierki i dalej na mokotów/ochotę. |
# nnn 17.01.2023 20:04 |
|
#AMS napisał(a) 17.01.2023 17:32 Może najpierw poczytaj kto decyduje o przebiegu linii metra w Warszawie.Matołusz nazwałby 3-cią linię metra im. Lecha i Marii Kaczyńskich. Pewnie dlatego chce dać na to pieniądze, a może dołączyć jeszcze do tych imion Jarosława. Ta linia jest tak króka i nieopłacalna, ale ten rząd jest właśnie od takiego marnowania naszych pieniędzy liczonych w milionach. Później ustawa o niekaralności członków rządu i... pozamiatane. Moje stanowcze NIE. |
# Ewa_00 18.01.2023 18:37 |
|
Jak czytam o tych sukcesach i nowych mostach w Warszawie, to mam wrażenie, że mieszkam w innym mieście. Korki jakie były - takie są a czasem jeszcze większe. Niestety to znak, że rozwój infrastruktury nie nadąża za potrzebami. Czas dojazdu zamiast się skracać - rośnie.
|
# Solo 19.01.2023 07:52 |
|
#Ewa_00 napisał(a) 18.01.2023 18:37 U Pani to rozwój umysłowy nie nadąża za pedalem gazu. Nie ma takiej drogi, które się nie zakorkuje - po prostu aut jest za dużo.Jak czytam o tych sukcesach i nowych mostach w Warszawie, to mam wrażenie, że mieszkam w innym mieście. Korki jakie były - takie są a czasem jeszcze większe. Niestety to znak, że rozwój infrastruktury nie nadąża za potrzebami. Czas dojazdu zamiast się skracać - rośnie. |
# nnn 19.01.2023 08:44 |
|
Aby zmniejszyć ilość aut władze miasta tną kursy w komunikacji miejskiej.
|
# Pasażer 03.02.2023 21:51 |
|
Metro należy budować z głową. Też w takim miejscu gdzie można puścić trasę na powietrzu jak np. na Białołęce czy przez most przez Wisłę między ewentualnie Mokotowem a Goclawiem. Druga sprawa to nie należy likwidować całkowicie komunikacji naziemnej po uruchomieniu metra. Nie każdy potrzebuje jechać do innej dzielnicy. Są ludzie przemieszczający się lokalnie po dzielnicy 2 czy 3 przystanki i dla takich metro nie jest pierwszym wyborem środka transportu. Jeżeli padnie metro z racji pożaru czy wtargnięcia na tory pozostaje autobus naziemny a tak to co... rower a nie każdy ma samochód lub się go pozbył przez obecne koszty paliw.
|
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Znajdź swoje wakacje
Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.