REKLAMA

Forum › Targówek

REKLAMA

# mtirala

23.09.2019 22:31

Czy redaktor (dg) był kiedyś o 7.30 rano na wiadukcie ul. Głębockiej nad Trasą Toruńską? To są te "potoki pasażerskie", których nie widział (były) wiceprezydent od inwestycji J. Wojcieszyński, rada m. W-Wy, red. Ossowski z GW, a także Redaktor (dg). Dziesiątki tysięcy ludzi z całej północno - wschodniej części aglomeracji warszawskiej usiłuje jakoś dojechać do Warszawy - po budować P&R na 170 zbudowany w (prawie) centrum miasta? Po to, żeby 170 samochodów więcej wjechało tak daleko w miasto? Co to zmieni z punktu widzenia tych tysięcy ludzi usiłujących się dostać do W-wy z kierunku północno wschodniego? Po jaką cholere budować jakiś betonowo - stalowy szkielet w tym miejscu? Po co Pan kolejny raz pisze te dyrdymały o P&R na Targówku? Dlaczego Pan za każdym razem popiera głupie pomysły miasta? Czy po to, żeby później opisywać je jako głupie i mieć z tego wierszówkę? Na prawdę Pana artykuły historyczne są ciekawe, te o komunikacji - co najmniej - kontrowersyjne.
Tak nawiasem - jest Pan przedstawicielem czwartej władzy. Pana obowiązkiem jest recenzowanie pomysłów i działań władzy, nie tylko ich relacjonowanie.
PS. Nie jestem mieszkańcem Targówka, nie mam syndromu NIMBY (not in my back yard). Mieszkam w Zielonej Białołęce. Mam Panu za złe brak zrozumienia dla kwestii kosztów utopionych (sunk cost) i popieranie brnięcia w głupie rozwiązania.
Po co budować w (prawie) centrum miasta P&R na 170 miejsc

# mieszkanka T

25.09.2019 09:47

Ale mieszkańcy tej okolicy wcale nie chcą parkingu! nie chcemy najazdu mieszkańców z innych dzielnic żeby niszczyli nasze drogi, chodniki okolice. Skoro już jadą komunikacją to niech nie zabierają auta potem nam taki szkaradny parking zostanie na ładnym i cichym osiedlu

# Hejter

25.09.2019 13:06

Całkowicie zgadzam się z komentarzem "mtirala". Takie parkingi tylko minimalnie ograniczają wjazd samochodów do ścisłego Centrum Warszawy, a z drugiej strony zachęcają o mieszkańców peryferyjnych osiedli do jazdy samochodem do takiego parkingu. Efekt jest taki, że "Centrum" nic w praktyce nie zyskuje, a my wszyscy na tych peryferyjnych osiedlach jesteśmy truci przez te samochody.
Proszę sobie wyobrazić, co by było, gdyby nie było tych wszystkich parkingów w okolicy Młocin. Lepiej by było! Śmiem twierdzić, że około 90% z tych samochodziarzy, którzy tam codziennie parkują w drodze do pracy zostawiłoby samochody w domu i dojeżdżało komunikacją publiczną. Bo nie mieliby gdzie zaparkować, no chyba że wjechaliby do Centrum i płacili każdego dnia. Efekt byłby taki że np. na Tarchominie i Nowodworach każdego ranka byłoby znacznie mniej samochodów. Ale p. DG najwyraźniej tego nie ogarnia.

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Zapraszamy na zakupy

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuTargówek

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break