Forum › Bemowo
# Jelonkowy 22.09.2021 20:42 |
|
Będzie za to kładka dla pieszych nad Wisłą. Władze miasta zamiast dbać o interesy mieszkańców, wolą uprawiać wojnę podjazdową z rządem i tak się to skończyło ***** ***. Metra nie będzie, bo się dogadać nie potrafią.
|
# jkk 22.09.2021 22:36 |
|
Odnoszę wrażenie, że w grę wchodzi polityka. Podstawa to decyzja środowiskowa. Tej brakuje już chyba od roku. Zwalamy później winę na władze miasta a w tym czasie rosną niewiarygodnie w górę koszty budowy. Opóźnienie wzrasta. Realnie oceniam możliwość zbudowania tego odcinka metra na 2029 rok.
|
# opie zoba 22.09.2021 22:58 |
|
wiatraczna też miała być chyba w 2020, dalej rosną krzaczory, za 3 lata na chrzanowie nie będzie gdzie wyjścia z metra postawić bo wszystko ebe ebeloperzy zabudują, warszawa staje się parodią miasta, każdy robi co chce, istna sieczka
|
# DBC 23.09.2021 09:30 |
|
Teraz widać, jakim błędem była decyzja, że stacja Lazurowa będzie budowana w ostatnim etapie (z Chrzanowem i Karolinem), a nie we wcześniejszym etapie razem ze stacjami Ulrychów i Bemowo. Tak byłaby już na ukończeniu, a w ten sposób II linia na lata będzie się kończyć jedną stację od ważnego punktu przesiadkowego na autobusy i tramwaje.
|
# Anabell 23.09.2021 09:56 |
|
Metro metrem może tak przydałoby się poprawić jakość wykonania chodnika przy Dostawczej. Jak dobrze popada to można pływać, woda po łydki. Miasto st. Warszawa nic nie robi tylko przepychanki jedni na drugich .Jak nie ZDM to ZDK i tak dalej
Kiedyś dojdzie do poważnego wypadku drogowego i zobaczymy jak się będą tłumaczyć |
# Tubylec 23.09.2021 11:23 |
|
Piękny przykład krótkowzroczności władz miasta. Przez długie lata Ratusz Bemwo będzie stacją przesiadkową. Szykuje się armagedon komunikacyjny w okolicy.
|
# Elomelo 23.09.2021 14:05 |
|
Nie trawie Rafala(lali) Czaskowskiej natomiast tutaj od ponad roku blokuje wszystko pisowski wojewoda potomek zdrajców i targowiczan radziwill. Nie wiem jak można być tak podłym w stosunku do zwykłych mieszkańców którzy na niego pracują...
|
# Marklar 23.09.2021 17:20 |
|
Inwestor złożył wniosek o kolejną decyzję środowiskowa. To jest teraz główna przyczyną opóźnień. Przecież jest napisane. Wojewoda decyzję lokalizacyjne wydał już ponad rok temu.
|
# bnm 23.09.2021 17:34 |
|
Metro na pola kapusty. Nie pali się można budowac wolniej. Brakująca kasa poszła na przebudowę JP2 i Marszałkowskiej. W budżecie brakuje podobno kasy ale na inwestycje, które nie są niezbędne jest.
|
# DBC 24.09.2021 09:22 |
|
#bnm napisał(a) 23.09.2021 17:34 Metro na pola kapusty. Nie pali się można budowac wolniej. Brakująca kasa poszła na przebudowę JP2 i Marszałkowskiej. W budżecie brakuje podobno kasy ale na inwestycje, które nie są niezbędne jest. Przejedź się, kolego, na te "pola kapusty". Albo chociaż zerknij na Google Maps. Tam już jest blok przy bloku, a tylko budują kolejne. |
# darq 24.09.2021 12:14 |
|
#DBC napisał(a) 23.09.2021 09:30 Może to nie był błąd? Budowanie bez Lazurowej było od początku nonsensem, tłumaczonym chyba tak, że bez STP nie da się obsłużyć tylu stacji. Dziś wiadomo, że to nieprawda. Za to miasto zostawiło sobie trochę opcji:Teraz widać, jakim błędem była decyzja, że stacja Lazurowa będzie budowana w ostatnim etapie (z Chrzanowem i Karolinem), a nie we wcześniejszym etapie razem ze stacjami Ulrychów i Bemowo. * dobudować "kiedyś później", * w ogóle nie budować, bo i tak dla III linii chcą zrobić STP Kozia Górka i cisną na ten idiotyczny przebieg przez Stadion jak ruski czołg, * zupełnie zmienić przebieg, np. na Nowe Bemowo, tłumacząc np. że na Chrzanowie nie ma już miejsca na plac budowy z zapleczem - w istocie, gdy deweloperzy zabudują sąsiednie działki, to tam będzie ciasno jak nigdzie indziej. Tak naprawdę nikt nie wytłumaczył, czemu obecnie budowany odcinek na Bródno ma 3 stacje, a na Bemowo tylko 2. Ciekawe, gdzie będą zawracały obecne dowozówki do metra - czyżby na pętli Górczewska, a dalej 2 przystanki tramwajem i kolejna przesiadeczka? |
# DBC 24.09.2021 14:16 |
|
#darq napisał(a) 24.09.2021 12:14 Może to nie był błąd? Budowanie bez Lazurowej było od początku nonsensem, tłumaczonym chyba tak, że bez STP nie da się obsłużyć tylu stacji. Dziś wiadomo, że to nieprawda. Za to miasto zostawiło sobie trochę opcji: * dobudować "kiedyś później", * w ogóle nie budować, bo i tak dla III linii chcą zrobić STP Kozia Górka i cisną na ten idiotyczny przebieg przez Stadion jak ruski czołg, * zupełnie zmienić przebieg, np. na Nowe Bemowo, tłumacząc np. że na Chrzanowie nie ma już miejsca na plac budowy z zapleczem - w istocie, gdy deweloperzy zabudują sąsiednie działki, to tam będzie ciasno jak nigdzie indziej. Tak naprawdę nikt nie wytłumaczył, czemu obecnie budowany odcinek na Bródno ma 3 stacje, a na Bemowo tylko 2. Ciekawe, gdzie będą zawracały obecne dowozówki do metra - czyżby na pętli Górczewska, a dalej 2 przystanki tramwajem i kolejna przesiadeczka? Były spekulacje, że Lazurową "doklejono" do ostatniego odcinka, żeby zwiększyć szanse, że ten odcinek dostanie unijne dofinansowanie (co się nie udało). Co do przesiadek, to na pewno puszczą jakieś autobusy dowożące do stacji metra Bemowo. Co do braku miejsca na Chrzanowie, nie sądzę, żeby tak było - na Zaciszu jest bardzo ciasno, a jakoś się z placem budowy zmieścili. Dla chcącego nic trudnego. A zmiana przebiegu metra to kolejne lata analiz, planów, biurokracji, uzyskiwania pozwoleń itp. Myślę, że władzom z przyczyn wizerunkowych będzie raczej zależało na jak najszybszym dokończeniu tego, na co już są wszystkie papiery (no, prawie wszystkie). |
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Wstąp do księgarni
Najnowsze informacje na TuBemowo
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.