REKLAMA

Forum › Warszawa

REKLAMA

# t_społeczniak

16.10.2017 12:21

Nie wiem, co się tam dzieje, ale na wysokości stacji shell, kierowcy dostają głupawki.
Zwalniają do 30km/h. S8 w obszarze Warszawy to najgorsza trasa, tak samo z wisłostradą. 50km/h na 80...

# Seba

16.10.2017 18:11

#t_społeczniak napisał(a) 16.10.2017 12:21
Nie wiem, co się tam dzieje, ale na wysokości stacji shell, kierowcy dostają głupawki.
Zwalniają do 30km/h. S8 w obszarze Warszawy to najgorsza trasa, tak samo z wisłostradą. 50km/h na 80...
Jest tam połaczenie pasa tranzytowego z tum do zjazdow.bardzo dużo samochodow zmienia tam pas... :/ chyba źle zaprojektowane...

# Wnerwiony :)

16.10.2017 18:13

Jakby ludzie zmieniali pasy z jakimś pomyślunkiem i nie pędziliby na złamanie karku, to zapewne kolizji byłoby mniej. Ale są tacy, co niestety nie potrafią jezdzic normalnie i mamy takie oto widoki... Korek, korek, korek. Jeżdżę "Toruńską" codziennie i stoję w porannym koreczku... Codziennie rano jakaś kolizja i to w jednym, stałym miejscu! W tunelach za mostem, gdzie łączą się drogi wjazdu z Wisłostrady (w kierunku Marymontu). Ale ja chyba przywykłem do tego.

REKLAMA

# Szorti

16.10.2017 20:13

Na połączeniu pasa tranzytowego dużo osób zmienia pas z prawego na środkowy lub od razu chce sie przebić na lewy korzystając z przerywanej linii. Tego postępowania nie rozumiem, bo w dalszej części szybciej przejeżdża sie prawym niż lewym czy środkowym. Chyba ta przerywana linia oddzielająca tak wpływa na kierowców lub jazda lewym lub srodkowym pasem dodaje 100 pkt do lansu.

# Bomen z Białołęki

16.10.2017 21:40

Trasa jest bublem gdyż jest źle zaprojektowana.
Potworne korki w szczycie - w obie strony to wynik bzdurnego zmniejszenia ilości pasów z pięciu do trzech. Na wysokości Potoku, w obie strony. Ruch dopiero się zaczyna po przejechaniu tego odcinka.
Drugi błąd projektowy - prawy pas na lokalnej trzypasmówce w stronę Żoliborza z mostu ma pierwszy zjazd wyłącznie na Wisłostradę w stronę Łomianek, a powinien też umożliwiać jazdę na wprost 100 metrów dalej do drugiego zjazdu na Wisłostradę w stronę centrum.
Trzeci błąd projektowy to zwężenie ruchu na pasie tranzytowym na wjeździe na most od strony Bródna z trzech pasów do dwóch.
Czwarty to brak możliwości ucieczki z mostu, z dwupasmowego pasa tranzytowego w stronę Żoliborza podczas jakiegokolwiek zatarasowania tego pasa. Barierki w tym miejscu uwięźniają kierowców.
Piąty błąd - tranzyt i lokalny ruch powinien odbywać się na sześciu pasach, po trzech dla każdego z nich.
Koszt takiego wykonania nie byłby znaczącą wyższy niż tego co w tym miejscu nam wybudowano. Z każdym miesiącem korki na moście są tylko większe, a przejazd przez most z Bródna zajmuje w porannym szczycie ponad 40 minut i to tylko wtedy, kiedy nie ma wypadku. Tylko w piątki rano nie ma dużych przestojów, ale to już zjawisko bardzie socjologiczne.
Będzie tylko gorzej kiedy Marki się odblokują poprzez swoją nową obwodnicę. Teraz Marki tarasują przejazd przez nie i rzeka aut nie wlewa się na Trasę. Ale to już tylko sprawa miesięcy i Trasa kompletnie stanie.

# Rodrick

16.10.2017 21:44

Problem z Toruńską polega przede wszystkim na głupawce kierowców, którzy nie bacząc na warunki rozpędzają się do dużych prędkości i jeżdżą slalomem przez trzy pasy. Jazda ponad 100 km/h z zachowaniem rozsądnej odległości przynajmniej 25 metrów też nie wchodzi w grę bo zaraz jakiś podekscytowany dębil zacznie przez dwa pasy objeżdżać bo przyzwyczajony jest do jazdy zderzak w zderzak. To samo się tyczy A2 od węzła Wiskitki do Warszawy.

REKLAMA

# kilovolt

17.10.2017 07:58

Jeżeli nie ma wypadku to przez most przejeżdża się w miarę płynnie. Niestety ostatnio prawie codziennie jest przynajmniej jakaś mała stłuczka, która od razu powoduje, z powodu właśnie fatalnego projektu, spore korki. Pół godziny co najmniej zajmuje wówczas przejechanie na drugi brzeg. Ostatnio zawsze gdzieś ktoś kogoś trąci i od tego momentu korki gwarantowane. Zdarza się czasami dzień gdy nie ma żadnego zdarzenia i wówczas rzeczywiście jedzie się płynnie, problem jednak w tym że ostatnio takie dni zdarzają się bardzo rzadko.

# mac

17.10.2017 12:35

Ta trasa, to kumulacja błędów projektowych i oraz przyjęcia błędnych założeń.
Błędy w założeniach:
Modelowanie ruchu było oparte na bardzo starych badaniach ruchu - z czasów gdy na Białołęce były pola, a w Mordorze pojawiały się pierwsze firmy. Dodatkowo zakładano, że ruch w stronę Gdańska pójdzie Trasą Olszynki Grochowskiej i nowym śladem S7 przez Bemowo.
Błędy projektowe opisał Bomen z Białołęki. Ja tylko dodam, że jadący tranzytem TIR jadąc zgodnie z przepisami prawym pasem jest zmuszany do kilkukrotnej zmiany pasa na odcinku kilku kilometrów.
Błędy w ozakowaniu:
Brak naprowadzania kierowcy na pas ruchu odpowiednio wcześnie, miniaturowe drogowskazy, brak oznaczenia krajów do których prowadzi pas ruchu (polecam porównanie z oznakowaniem w Wiedniu lub Budapeszcie), brak informacji że pasem ruchu lokalnego w stronę Marek można pojechać tranzytem (czasem to wywołuje gwałtowne manewry zmiany pasa).
I na koniec, coś co pokazuje jakość oznakowania i kompetencje drogowców - pas do zjazdu z S8 na Wisłostradę jest oznakowany jako DROGA DLA ROWERÓW.

# Lelu

18.10.2017 08:03

To nie jest obwodnica. To droga tranzytowa prowadząca przez miasto.

REKLAMA

# KiErOwCa

19.10.2017 07:02

#Bomen z Białołęki napisał(a) 16.10.2017 21:40
Trasa jest bublem gdyż jest źle zaprojektowana.
Potworne korki w szczycie - w obie strony to wynik bzdurnego zmniejszenia ilości pasów z pięciu do trzech. Na wysokości Potoku, w obie strony. Ruch dopiero się zaczyna po przejechaniu tego odcinka.
Drugi błąd projektowy - prawy pas na lokalnej trzypasmówce w stronę Żoliborza z mostu ma pierwszy zjazd wyłącznie na Wisłostradę w stronę Łomianek, a powinien też umożliwiać jazdę na wprost 100 metrów dalej do drugiego zjazdu na Wisłostradę w stronę centrum.
Trzeci błąd projektowy to zwężenie ruchu na pasie tranzytowym na wjeździe na most od strony Bródna z trzech pasów do dwóch.
Czwarty to brak możliwości ucieczki z mostu, z dwupasmowego pasa tranzytowego w stronę Żoliborza podczas jakiegokolwiek zatarasowania tego pasa. Barierki w tym miejscu uwięźniają kierowców.
Piąty błąd - tranzyt i lokalny ruch powinien odbywać się na sześciu pasach, po trzech dla każdego z nich.
Koszt takiego wykonania nie byłby znaczącą wyższy niż tego co w tym miejscu nam wybudowano. Z każdym miesiącem korki na moście są tylko większe, a przejazd przez most z Bródna zajmuje w porannym szczycie ponad 40 minut i to tylko wtedy, kiedy nie ma wypadku. Tylko w piątki rano nie ma dużych przestojów, ale to już zjawisko bardzie socjologiczne.
Będzie tylko gorzej kiedy Marki się odblokują poprzez swoją nową obwodnicę. Teraz Marki tarasują przejazd przez nie i rzeka aut nie wlewa się na Trasę. Ale to już tylko sprawa miesięcy i Trasa kompletnie stanie.

1000% racji.
Do tego dojdzie za ok. 2 lata wyremontowany odcinek Radziejowice-Wolica i wszystko ruszy przez Warszawę - teraz okrążają "50-tką".
Mniodnie :(.....

 kingawosiek

20.10.2017 09:22

Ja też to zauważyłam jednak sama na co dzień nie poruszam się samochodem bo dla mnie to strata czasu w korkach.

# syfiasssta reklama

20.10.2017 10:31

co za debbbbil od syfiastej reklamy sze.ptanej
ludzie tu reklamują się same najgorsze firmy, na darmowym portalu, reklamowane przez chyba uchodźców
masakra, co za poziom..- ,.

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Promocje Cyfrowe.pl
Promocje Cyfrowe.pl
Promocje Cyfrowe.pl

REKLAMA

REKLAMA

Majówka 2025 za granicą
Majówka 2025 za granicą
Majówka 2025 za granicą

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Lato 2025
Lato 2025