Forum › Wawer
# Atom 22.02.2013 22:02 |
|
Dopiero z artykułu w Informatorze WAWRA dowiedziałem sie o tej inicjatywie...
Jest ona warta nagłośnienia wszelkimi sposobami... Skoro Ursynów wymusił zmiane pierwotnej koncepcji to dlaczego Wawer jest taki bierny od lat... ????? Koncepcja poprowadzenia dłuższego tunelu jest najlepszym rozwiązaniem pod każdym względem (oprócz wyższego kosztu) dla mieszkanców tego rejonu. |
# Ramon 25.02.2013 10:04 |
|
A gdzie węzły z S2? Czy tylko na Wale Miedzeszyńskim i połączeniu z S17? Przecież węzeł na Patriotów ma być dla mieszkańców dzielnicy Wawer, a nie dla ruchu tranzytowego! Były burmistrz Bemowa też ubzdurał sobie, że mu tiry rozjadą dzielnicę i wywalczył likwidację węzła S2 z Powstańców Śląskich. Dlatego mieszkańcy Bemowa muszą przebijać się do węzłów z Kaliskiego i Powązkowską.
|
# nie801 28.02.2013 09:44 |
|
Węzeł z Patriotów ma być! Inaczej cały ruch z POW przenosiółby się na 801, która obecnie jest tylko jednojezdniowa. TIRów na Patriotów nie będzie. Trzeba odciążyć 801. Rezygnacja z węzła "Patriotów" to nie jest nalepszy pomysl...
|
# mieszkaniec_miedz 21.05.2014 11:54 |
|
Na wstępie chciałbym napisać, że mieszkam w Miedzeszynie od urodzenia (już prawie 40lat) więc temat związany z poruszaniem się po tej miejscowości znam na wszystkie możliwe sposoby. Począwszy od ruchu pieszego, rowerowego skończywszy na ruchu drogowym. Uważam, że rezygnacja z węzła patriotów to nie jest rozwiązanie najszczęśliwsze, ba uważam nawet, że głupie i dziwię się, że podpisał się pod tym Pan inżynier. Obecnie największym zagrożeniem dla ruchu pieszego jest "tranzyt osobowy" do centrum (rano i powroty wieczorne) wąskimi i dziurawymi jezdniami jak np. Przewodowa. Kto jedzie czasami do pracy komunikacją miejską ten wie jak trudno jest przejść z jednej strony ulicy na drugą (w godzinach szczytu). Odnośnie dzieci, to 80-90 procent rodziców dowozi swoje pociechy do przedszkola lub szkoły samochodami aby następnie śpieszyć nimi do pracy najczęściej do centrum (sam tak robię, chociaż zraża mi się również dowozić syna do przedszkola w radości autobusem 161).
To po pierwsze. Po drugie, co jest w tym złego, że mieszkańcy chociażby radości czy międzylesia będą się "cofali" ulicą patriotów aby szybko i sprawnie przemieścić się obwodnicą do centrum lub na drugą stronę miasta? Czy to nie odciąży lokalnych dróg w tamtym rejonie? Czy nie będzie dzięki temu bezpieczniej w tamtej okolicy? (proszę przypomnieć sobie wypadek na skrzyżowaniu zwoleńskiej z mrówczą). Po trzecie padł argument populistyczny, że np., nie będzie spalin a przepraszam co się będzie z nimi działo, będą przepompowane do śródmieścia? Każdy kto jechał dłuższym tunelem niż 50m wie, że są tam umieszczone turbiny zasysające spaliny na zewnątrz i dostarczające świeże powietrze. Oczywiście, najfajniej było by gdyby Miedzeszyn był zielony, pachnący, bez ruchu samochodowego ale proszę pamiętać, że miasto się rozrasta, powstaje coraz więcej osiedli w okolicy ludzie się tutaj przeprowadzają bo po prostu jest fajnie i jest gdzie wyjść z dzieckiem na spacer. Ale z drugiej strony większość mieszkańców ma samochody którymi się porusza na co dzień i według mnie rezygnacja z tego węzła przyniesie w miedzeszynie więcej szkód jak pożytku. Reasumując uważam, że projekt w obecnym kształcie (zakładający węzeł lubelska, węzeł patriotów, węzeł wał miedzeszyński i dalej na ursynów) będzie rozwiązaniem najlepszym dla miedzeszyna i w ogóle dzielnicy wawer. Zostaną znacznie odciążone lokalne "przecinki" do centrum dzięki czemu poprawi się bezpieczeństwo pieszych, skróci czas dojazdu do centrum i na drugą stronę miasta. |
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje na TuWawer
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.