REKLAMA

Forum › Wawer

REKLAMA

# Asderw

17.11.2016 20:22

Jak zwykle cudowne dzieci dwóchnpedałów w pierwszym szeregu malkontantów. Jak jest ścieżka rowerowa to i tak jadą chodnikiem albo ulicą. Jak nie ma to wrzask.
Odkąd jest tunel, korki się skończyły. Płynnie przejeżdża się pod torami. Radość też odciążona.
A drzewa nie rosną w tydzień lub miesiąc. Z czasem się pojawią.
Wtedy jednak zacznie się narzekanie, że wszędzie pełno liści, że drzewa zasłaniają widok i że psy srają na trawnikach.
Żal!

# Z Wawra

18.11.2016 14:07

I ja popieram zwolenników, tylko po co to przejście podziemne koło UD? Chyba, że ma być w przyszłości ...szaletem? Jest przejscie naziemne, nikt nie będzie pchał się pod ziemię :)

# bób

18.11.2016 16:53

Jakie tu były korki, gdyby zamknąć przejazd w Radości tak jak został zamknięty w Aninie to korki byłyby jeszcze większe.Tymczasem zamiast trzech wiaduktów po 20 mln mamy tunel za 150 mln.Niedługo ma być zamknięty przejazd w Radości i wtedy cały ruch będzie przejeżdżał obok centrum handlowego FERIO co było chyba jedynym powodem budowy tunelu zamiast wiaduktów w każdej z trzech miejscowości.Anin, Międzylesie i Radość.

REKLAMA

# Zadowolony

18.11.2016 21:03

Wreszcie normalny przejazd na drugą stronę torów. Brawo.

# Warszawiak230

19.11.2016 16:53

A nie można było wyrzucić Stację Benzynową BP i zrobić tunel prostopadły pod torami. Widocznie były za za głęboki na krótkim odcinku.

# aik

20.11.2016 18:26

do #bób
zanim cos napiszesz to pomysl bo to nie boli.....pomysl na jakiej wysokosci mialbys ten Twoj idiotyczny wiadukt nad podnisiona linia kolejowa...podpowiadam ze trakcja jest na ponad 4 metrach plus podnisienie wzgledem pozomu domow i wychodzi ze wiadokt zaczynal byc sie okolo 6 metrow nad gruntem teraz moj "geniuszu" zrob dojazdy do takiej górki i wyjdzie ze w nasz lesny krajobraz chcesz wbic 3 olbrzymie konstrukcje ...naprawde mozzesz byc dumny ze swojej inteligencji...
do wszytskich ktorzy byli zaangazownai w budowe...WILEKIE BRAWA za ten tunel...juz zmienil bardzo duzo w naszym zyciu polaczyl w koncu obie strony i jest w koncu cywilizowany przejazd przez tory...oby wiecje takich inwestycji w Wawrze...

REKLAMA

# taaaa

21.11.2016 14:31

rowerzyści jak zawsze myślą że są świętymi krowami i im wszystko wolno.
Ważne jest to że się rusza w kwestii bezkolizyjnych przejść, teraz tylko POW i wszystkie przejazdy do likwidacji.

 Artur

23.11.2016 19:41

To było takie specyficznie klimatyczne miasteczko to Międzylesie. O jego wyjątkowości stanowiły dla mnie ZWAR, Fryzjer Stefan, Niespodzianka i właśnie wąska Zegańska z białą kamienicą na rogu, naprzeciwko stacji kolejowej, gdzie w ostatnim okresie był kantor i alkohole. Po otwarciu ronda a wcześniej Ferio, Międzylesie dla mnie zupełnie straciło duszę i stało się koszmarem Wawra zupełnie nie pasującym do tej pięknej dzielnicy.

# comk

23.11.2016 21:53

było tam całkie miło
__________________
http://www.toplustra.pl/lustra-sklepowe-stalowe.html
http://www.toplustra.pl/lustra-do-kontroli-2-kierunkow.html
http://www.toplustra.pl/lustra-i-lusterka-wsteczne.html

REKLAMA

# Z Wawra

24.11.2016 09:03

I rzeczywiście docelowo będzie tak, że na linii otwockiej będą funkcjonować tylko przeprawy przez tory niezakłócajace przejazdu pociągów średnich prędkości do Lublina i dalej do granicy państwa ( ów trzeci tor). Wówczas może się okazać ( a nawet jest to pewne), że podział dzielnicy stanie się bardziej widoczny. Ruch będzie się odbywał poprzez: wiaduk B. Czecha, tunel w M., wannę w M. ( tu skomplikowany układ 4 rond ( po dwa na każdą stronę torów i POW-u), wiadukt na wysokości ul.Werbeny ( będzie budowany) i zmodernizowany (istniejący) wiadukt w ul. Wiązowskiej. W 2010 roku, gdy PO miała swój okres chwały ówczesny burmistrz Wawra obiecywał tunele w R. i F. , ale jak to z obietnicami bywa, szybko się o nich zapomnia ( np. zostało jeszcze niewiel ponad 1/2 m-ca na wybudowanie z projketu obywatelskiego 600 m ścieżki rowerowej w ul. Izbickiej, co miało być wyrazem szacunku dla miejscowych i przyjezdnych kolarzy - Sęk tylko w tym, że te 600 m. niewiele by zmieniło w obrazie tej długiej ulicy, ale w końcu to obywatele postaniowili coś z tym zrobić.:)

 kamyki_80

14.12.2016 14:45

bardzo mi się to podoba :)

# Luuuuuuu

18.11.2021 19:45

Zgadzam się z komentarzem że Międzylesie było specyficznym i klimatycznym miejscem a to jak wygląda teraz po budowie ferio i tunelu to koszmar. Ceglane ferio to bardziej w stylu Pragi albo jak w Łodzi a nie tej dzielnicy! Parking do ferio wywalony do centrum Międzylesia. Nie można było obskurnego parkingu zrobić gdzieś z tyłu a nie w centrum dzielnicy? Chodzenie po Międzylesiu to jakiś dramat. Ciężko dojść ze stacji do ferio, ciężko się dostać na stację, przejść przez tory to już wogóle. (Jechać też bo kierowcy się gubią w tych dwupasmowych ślimakach, widzę to ciągle). W środku Międzylesia jest pusto, wjazdy jak na autostradę, ogromny parking, tunel jak z filmu " Nieodwracalnie", tylko obskurna stacja paliw też o ogromnym terenem i wjazdami została na swoim miejscu. W centrum Międzylesia wiatr, pustka, ogromne ślimaki, wielkie parkingi, jakieś wygolone trawniki nieprzypominające wawerskiej zieleni, wejście na zabytkowa stację kolejową gdzieś upchane z tyłu. ( Ogromny parking koło stacji kolejowej też upchany od samego centrum Międzylesia.) I wszystkie wjazdy, chodniki i parkingi, się wiją jak ślimaki, że nie ma żadnej klarowności kierunków, poruszanie się tam czymkolwiek to koszmar.

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuWawer

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA