# Peterski 04.09.2014 17:14 |
|
Linia E7 - bajka. Idealny dojazd dla Mieszkańców Zielonej Białołęki :) Pozostawienie trasy linii 527 na obecnej trasie również wygląda zachęcająco.
Czy Panowie z Redakcji mogliby się dowiedzieć, dlatego Ratusz planuje skasowanie końcówki trasy 518, odcinek Dworca Centralnego? Dziękuję i pozdrawiam |
# matt 04.09.2014 19:28 |
|
518 będzie jeździł w okolice centralnego tylko, że Świętokrzyską...
|
# Peterski 04.09.2014 20:17 |
|
#matt napisał(a) 04.09.2014 19:28 Aaaaa, faktycznie, mój błąd, dzięki :)518 będzie jeździł w okolice centralnego tylko, że Świętokrzyską... |
# cobra22 05.09.2014 00:34 |
|
E-7 to takie 527-bis z bardziej ograniczoną ilością przystanków.
Czy będzie to faktyczny "ekspress" czas pokaże. Obawiam się że E-7 w stosunku do 527 na odcinku Derby-Dw.Wileński może byc około 4 minuty szybsza. Jednak jeśli obie linie będą jeździły naprzemiennie ten "zyskany" czas przejazdu będzie bez znaczenia. Kierowców komunikacji miejskiej niezależnie od nazwy linii i teoretycznego rozkładu jazdy obowiązują przepisy ruchu drogowego, w koncu to Oni odpowiadają za bezpieczeństwo przewożonego towaru. |
# zrezygnowany 05.09.2014 08:08 |
|
A osiedle Regaty dalej zapomniane - kajak trzeba kupić żeby dotrzeć do Centrum - jakby to E-7 nie mogło dojechać do Olesina - zaledwie 10 min dłuższej jazdy do Regat
|
# ehhhh 05.09.2014 09:24 |
|
No właśnie, a kiedy poprawi się coś na Regatach? Też przydałoby się coś z dojazdem do metra, któregokolwiek, starej linii, nowej, obojetnie...
|
# ehhhh 05.09.2014 09:26 |
|
No właśnie, a kiedy poprawi się coś na Regatach? Też przydałoby się coś z dojazdem do metra, któregokolwiek, starej linii, nowej, obojętnie...
|
# ,,, 05.09.2014 14:22 |
|
#ehhhh napisał(a) 05.09.2014 09:26 No właśnie, a kiedy poprawi się coś na Regatach? Też przydałoby się coś z dojazdem do metra, któregokolwiek, starej linii, nowej, obojętnie... Nie poprawi się. Nadzór Ruchu stacjonował przy Frachtowej w drugiej połowie sierpnia - obserwowali pusty autobus, do którego dopiero tam wsiadają ludzie. Od 1/09 ludzie wrócili, uczniowie wyjeżdżają do szkoły - Nadzór Ruchu przestał się pojawiać. Może ciężko byłoby wykazać, że 326 jeździ maksymalnie 20osób, skoro nawet z miejscami stojącymi jest problem... W październiku, jak wrócą studenci, znowu będzie walka o miejsca, bo ktoś może się nie zmieścić. A wtedy spacer na Płochocińską, gdzie autobusy podmiejskie podjeżdżają wypakowane po brzegi i również można się nie zmieścić. Wydłużyć 527! Derby będą wyjeżdżać głównie E-7, więc chociaż jedną przyspieszoną linie dajcie. Chociaż w tygodniu. |
# ?B! 05.09.2014 19:13 |
|
Już po raz kolejny potwierdza się, że dla ZTM Warszawa kończy się skrzyżowaniu Berensona z Kątami Grodziskimi
|
# Zet-Te-Em 06.09.2014 00:35 |
|
Bez przesady p."?B!"
Gdyby tak było jak piszesz to do Kobiałki, Regat, Olesina, Rembelszczyzny, Nieporętu itp. ludzie korzystaliby ze spacerów pieszych lub innych środków (nie miejskiej) lokomocji. |
# MKM 06.09.2014 09:41 |
|
#zrezygnowany napisał(a) 05.09.2014 08:08 A osiedle Regaty dalej zapomniane - kajak trzeba kupić żeby dotrzeć do Centrum - jakby to E-7 nie mogło dojechać do Olesina - zaledwie 10 min dłuższej jazdy do Regat 10 minut dłuższej jazdy, to 20 minut w obie strony = 2 dodatkowe autobusy. Sobie policz, ile to kosztuje, jeżeli kilometr kosztuje około 10 zł. Poza tym osiedle Regaty nie potrzebuje żadnego ekspresa co 10 minut, jest 120, 134 i 326, które powinno starczyć. Zawsze można było kupić w innym miejscu mieszkanie. Trzeba było się liczyć z tym, że jak kupuje się mieszkanie w takim miejscu, to dojazd będzie nieco mniej wygodny. |
# derbiarz 06.09.2014 09:55 |
|
#zrezygnowany napisał(a) 05.09.2014 08:08 A osiedle Regaty dalej zapomniane - kajak trzeba kupić żeby dotrzeć do Centrum - jakby to E-7 nie mogło dojechać do Olesina - zaledwie 10 min dłuższej jazdy do Regat Wy na Regatach to jesteście maksymalnie roszczeniowi i awanturni. Sprowadziłech się do Warsiawy z Koziej Wólki na wygwizdów i żondam ałtobusu do samego centrum spod samej chałupy. Dlatego właśnie tamte mieszkania są tanie jak barszcz, bo nic tam nie ma - zrozumcie wreszcie! Na Derbach też wiele lat nic nie było, ale z biegiem lat sprowadziło się więcej ludzi i mamy sklepy, usługi, autobusy, ale wraz z nimi znacząco wzrosły ceny mieszkań. Trzeba poczekać, a nie żądać zmian natentychmiast. |
# --- 06.09.2014 10:21 |
|
To wszystko wygląda ładnie tylko w teorii. Praktyka jest taka, że 326 ma 3 kursy na godzinę, w godzinach szczytu. Ostatni autobus powrotny jest po 19. Regularnie któryś kurs poranny wypada - ludzie ledwo mieszczą się na przystanku i nie wszyscy zmieszczą się do następnego autobusu. Można iść do podmiejskich na Kobiałkę, ale tych coraz mniej (w ciągu 3 lat regularnie obcinano pojedyncze kursy) i w dodatku też są przepełnione.
Dojazd 120+coś do metra? Może niektórym w niektórych godzinach pasuje. Ja spróbowałam kilka razy i za każdym spóźniłam się do pracy prawie godzinę, choć zwykle (pomimo korków na Płochocińskiej) jestem dużo przed czasem. Na Regatach nie mieszka kilkadziesiąt czy kilkaset (jak się niektórym wydaje) ale kilka tysięcy ludzi. Część pracująca, dużo młodzieży, która rozjeżdża się do szkół w całej Warszawie. Jak mają jeździć? Mieszkam tu 3 lata i wiedziałam na co się decyduję - pozytywne zmiany nie będą następowały zbyt szybko. Ale widzę raczej te negatywne (w komunikacji), bo dodano 326, ale podmiejskich jest o wiele mniej. Czas przejazdu się wydłuża, coraz więcej czasu spędzam stojąc na przystanku i czekając. W drodze do pracy przesiadam się 3 razy, raz łącznie jadę godzinę, innym razem 2 (np. 326 nie przyjechało). Do nikogo nie mam pretensji, ale nie wierzę, że tylko ja mam taki problem. Dlaczego nie możemy nawet prosić o pozytywną zmianę? Małymi krokami - 527 z Olesina przez Frachtową i koło Zielonej Doliny, dalej dopiero Derby. Tylko w tygodniu, tylko w godzinach porannych. Wtedy wszyscy zobaczymy, czy to się sprawdza. A koszty? Są i będą, ale wszyscy płacimy za bilety. A przykład 326 pokazuje, że jeśli kierowca może normalnie zamknąć drzwi (nikogo nie zgniatając), to kurs jest nieopłacalny. |
# Warszawiak 06.09.2014 22:22 |
|
Linia ekspresowa E-7 to wspaniała wiadomość dla mieszkańców Białołęki Wschodniej, ktorzy codziennie z rana chcą dojechać do pracy do Centrum Stolicy.
W takim razie, linia przyśpieszona 527 może być wydłużona conajmniej do Osiedla Regaty . Chociaż w godzinach 5 - 9 rano. Please. Prawdopodopbnie będzie problem z wydłużeniem trasy linii autobusowej 52, bo dwa mostki nad rzeczką Długą przy ul. Zdziarskiej i przy ulicy Mochtyńskiej są za wąskie i "przegubowce" nie będą mieściły się w zakrętach. Znowu ktoś zawalił, zrobił "zły" projekt. I tak za jakiś czas będzie trzeba poszerzać mostki i prostować. |
# abrakadabra 08.09.2014 08:11 |
|
Czy ten E-7 będzie tylko do Wileńskiego, czy do Bankowego?
Nie napisano tego w artykule dokładnie. Bardzo dobty pomysł, od dawna mieszkańcy ZB czekali na jakąś linię ekspresową, choć myślę, że w takiej sytuacji 527 w godzinach szczytu, czyli wtedy, gdy będzie jeździć E-7, będzie się trochę mijać z celem po takiej samej trasie (raczej będzie wozić powietrze, bo każdy będzie wsiadać do ekspresowej). Wg mnie w godzinach szczytu E-7 pownna jeździć znacznie częściej niż 527. Ale b. dobrze z tą E-7! |
# Hokus Pokus 08.09.2014 12:39 |
|
Od kiedy linie komunikacji miejskiej mają za cel podbijanie serc ?
|
# qqq 08.09.2014 13:16 |
|
#zrezygnowany napisał(a) 05.09.2014 08:08 A osiedle Regaty dalej zapomniane - kajak trzeba kupić żeby dotrzeć do Centrum - jakby to E-7 nie mogło dojechać do Olesina - zaledwie 10 min dłuższej jazdy do Regat 10 min w jedną i 10 min w drugą i całą ideę przyśpieszonego autobusu możesz schować sobie w... kieszeń |
# Deirdre 08.09.2014 17:44 |
|
Która linia podbije serca mieszkańców? Ta, którą będzie jeździć mniej osób...
|
# Mirmil 15.09.2014 23:20 |
|
Nic nie jest za darmo. E-7 to nic innego jak autobusy, które miały zasilić 527. Wszyscy klaszczą na E-7 - cieszcie się - będzie odpływ pasażerów z 527 to się go będzie rozrzedzać, potem co 2 kurs będzie skrócony do Wileńskiego, a na koniec będzie już tylko do Wileńskiego - wtedy po któryś wakacjach się e-7 nie odwiesi.
|
# Zielony 16.09.2014 13:35 |
|
Nie udało się skrócić 527 bo protesty to wymyślono sprytny pomysł na jego całkowitą likwidację. Wprowadzony E7 przejmie 70% pasażerów 527 po badaniach wyjdzie, że 527 nie opłacalny i tym sposobem planowane skrócenie osiągnie swój cel tylko pod innym szyldem - E7 obym się mylił
|
# nie będzie E-7 18.12.2014 21:52 |
|
Data otwarcia II linii metra nieznana. podaje tvnwarszawa.pl w dziale "wiadomośći" w dniu 18.12.2014 o 18:46 jako informacja prezesa metra warszawskiego.
A jeden z internautów w swoim komentarzu napisał: "20:05 Aradan Czyli to prawda, że będą poprawiać metro pod Wisłą - bo zalewa, a otwarcie w czerwcu, jeśli nie będzie dużych opadów." |
# gosc 19.12.2014 10:45 |
|
Pieknie uzaleznic E-7 od uruchomienia metra, to sobie jeszcze na ta linie poczekamy.
|
# nie będzie E-7 19.12.2014 23:52 |
|
Niestety, tak było zapowiadane w "konsultacjach".
|
# Nula7 04.03.2015 09:26 |
|
E-7 wszystko fajnie, szybkie połączenie z metrem, tylko ktoś zapomniał o przystanku Oś. Lewandów I.
Może nasi wspaniali Radni by się tym tematem zainteresowali? |
# Jolka 23.06.2015 19:33 |
|
A co z mieszkańcami od \modlińskiej na prawo. tj . osiedle przy Klasyków, Bohaterów , i osiedle przy Cieślewskich i Ciupagi 7 bloków. i bardzo kiepska komunikacja. Tu mieszkaja ludzie co od lat rozliczaja sie z fiskusem. A na nowych osiedlach dwa bloki ogrodzone dla "słoików" i juz autobus? Może pomyęlec troche o starych mieskańcach gdzie komunikacja jest fatalna
|
# Lewandów 23.06.2015 20:14 |
|
górnolotna wypowiedź
#Jolka napisał(a) 23.06.2015 19:33 A co z mieszkańcami od \modlińskiej na prawo. tj . osiedle przy Klasyków, Bohaterów , i osiedle przy Cieślewskich i Ciupagi 7 bloków. i bardzo kiepska komunikacja. Tu mieszkaja ludzie co od lat rozliczaja sie z fiskusem. A na nowych osiedlach dwa bloki ogrodzone dla "słoików" i juz autobus? Może pomyęlec troche o starych mieskańcach gdzie komunikacja jest fatalna |
LINKI SPONSOROWANE