Forum › Wola
# robert44 10.10.2019 16:52 |
|
Durnotą jest, że wszystkie te wieżowce maja po 100 miejsc parkingowych każdy. Potem wszyscy jeżdżą do pracy autem, generując korki, zamiast metrem czy inna komunikacją miejską. Szczególnie pod samą stacja metra. Podczas gdy standardem w londyńskich wieżowcach czy nowojorskich jest obecnie maksymalnie 100 miejsc parkingowych. Pytanie dla kogo oni budują te miejsca w podziemiach wieżowca, kiedy 20 metrów dalej jest stacja metra. Teraz pomnóżcie sobie 8 wieżowców i 9 tysięcy miejsc parkingowych przy samym rondzie Daszyńskiego i te samochody. A co dopiero inne samochody, które tylko tamtędy przejeżdżają.
|
# warszawa1980 10.10.2019 16:52 |
|
Ruch samochodowy w centrum miasta należy stopniowo ograniczać a nie jeszcze stymulować. Obłęd.
|
# robert44 10.10.2019 16:54 |
|
1000 miejsc parkingowych ma sam Warsaw Spire, inne podobnie będą miały, a nie 100, moja pomyłka. !00 to mają w cywilizowanych krajach.
|
# ekspert 10.10.2019 17:00 |
|
Soszyński to szkodnik na sznurku betonowego lobby samochodowego. Tacy ludzie hamują rozwój cywilizacyjny miasta, konserwując a nawet wprowadzając kolejne rozwiązania urbanistyczne i transportowe, którymi Zachód zachwycał się w latach 60-tych ubiegłego stulecia.
|
# ekspert 10.10.2019 17:02 |
|
Absurdalny i tendencyjny to jest nagłówek artykuły a nie protest.
|
# Marian 10.10.2019 18:42 |
|
Głosuję na PIS bo tylko PIS jest w stanie pogonić tych lewackich aktywistów-terrorystów bez żadnego społecznego poparcia.
|
# MichałP 10.10.2019 19:35 |
|
#Marian napisał(a) 10.10.2019 18:42 Terrorystów to mamy w samochodach. Polacy i Polki swoimi furami, poprzez swoją głupotę i brak poszanowania prawa dokonują większych spustoszeń, niż islamscy terroryści.Głosuję na PIS bo tylko PIS jest w stanie pogonić tych lewackich aktywistów-terrorystów bez żadnego społecznego poparcia. Co więcej, za rządów PiS całkowicie odpuszczono walkę z drogową patologią, przez co ilość zabitych na polskich drogach rośnie zamiast maleć. |
# Bielany_Piaski 10.10.2019 19:39 |
|
#Marian napisał(a) 10.10.2019 18:42 Miarą społecznego poparcia dla ograniczenia samochodozy są słupki oraz progi zwalniające wyrastające jak grzyby po deszczu oraz idąca już w tysiące ilość zgłoszeń, filmów nieprawidłowych zachowań pseudo-kierowców, przesyłanych na Policję.Głosuję na PIS bo tylko PIS jest w stanie pogonić tych lewackich aktywistów-terrorystów bez żadnego społecznego poparcia. |
# jestlepiej 10.10.2019 20:28 |
|
Ludzie się budzą, na razie w większych miastach. W tym roku zwyciężały projekty ekologiczne w budżecie partycypacyjnym.
|
# Asfaltowa dżungla 10.10.2019 23:11 |
|
Jak tak dalej pójdzie, to słowa "beton" i "Soszyński" staną się synonimami...
|
# porażka 11.10.2019 22:52 |
|
"nie będą już blokować jadących na wzrost do pl. Zawiszy."
Absurd. Jadących na pl.Zawiszy blokują światła na pl.Zawiszy. Ale nie, wtłoczmy jeszcze trochę samochodów w miasto. Jest ich zdecydowanie za mało. Promujmy komunikację samochodową. Proponuję hasło: "Wyrzuć bilet, kup benzynę!". |
# qvertz 14.10.2019 22:07 |
|
Prawidłowo. Dzielnica biznesowa w okolicy Towarowej musi mieć szeroki bulwar zapewniający swobodny przepływ ogromnej liczby pojazdów. Jeśli ktoś myśli, że wystarczą dotychczasowe "paski" na Towarowej, to jest w błędzie. Samochodów i ludzi w Warszawie będzie tylko przybywać. Muszą być miejsca na buspasy oraz na inne nowoczesne środki transportu. Ludzie nie będą łazić na piechotę, albo czekać po 15 minut na tramwaj. Miasto musi mieć sporo bulwarów, aby można było wytyczać na nich buspasy. To jest bardzo potrzebne, bo na nowe linie metra nie mamy co liczyć. Autobusy są tanie w eksploatacji, ale muszą mieć wydzielone pasy, aby zastępować nieistniejące linie metra. I tu akurat prezydent Soszyński ma rację. Nie wolno ulegać żądaniom rozmaitych ekofaszystów.
|
# siwy 15.10.2019 11:45 |
|
Nic wam do tego MJN to Prywatna Inwestycja ! A Samochody są z nami od 100 lat i będą coraz nowsze, coraz lepsze i coraz bezpieczniejsze. Tak dla Wolności, Tak dla Rozwoju, Tak dla Samochodów!
|
# mieszkaniec woli 19.10.2019 22:44 |
|
Puknijcie się w głowę. 1000 miejsc parkingowych, dla kogo? To już sami jaśniepanowie prezesi będa tam pracować, którym w polskiej (tak samo jak w rosyjskiej) kulturze nie wypada wsiąść do tramwaju lub metra? Dodatkowy pas nie zwiększy przepustowości Towarowej tylko umożliwi tym 1000 szkodnikom wygodnie skręcić i jeszcze bardziej korkować, smrodzić, powodować wypadki i hałasować w Warszawie. Tam powinien być bus-pas a nie dodatkowy pas do skrętu.
|
# Rafał 24.10.2019 09:13 |
|
Ja uważam, że zawsze konsekwencją tak wysokiej zabudowy biurowej będzie zwielokrotniony ruch pojazdów i to się dokonuje teraz na Woli. Gdyby na działkach na których buduje się 200 metrowe wieżowce budowano biurowce odpowiadające wysokości istniejących na Woli budynków tj. max 6-10 kondygnacji to dziś moglibyśmy rozważać zwężanie ulic w tym ul. Towarowej i zazielenianie ich. Sytuacja wygląda jednak odwrotnie czego konsekwencją będzie konieczność rozbudowy tych ulic oraz sieci transportu publicznego. Z tego co wiem ul. Towarowa ma być częścią tzw. obwodnicy śródmiejskiej a zatem budowa w jej ciągu dodatkowych pasów czy wiaduktów i tuneli jest jak najbardziej zasadna.
|
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Kup bilet
Najnowsze informacje na TuWola
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.