# ktoś 13.09.2018 13:43 |
|
zgłoście się z tym problemem do developera że wam blok wybudował w miejscu gdzie teraz stoi. chyba wiedzieli że za X czasu będzie tu ulica...może wam nie powiedzieli a może nie chcieliście wiedzieć a teraz płacz i panika
|
# ktoś też powinien myśleć 13.09.2018 13:57 |
|
#ktoś napisał(a) 13.09.2018 13:43 Nie pisz człowieku od rzeczy, bo tylko zamęt wprowadzasz. Pomyśl najpierw! Skąd developer miał wiedzieć, czy ktokolwiek inny, że za 20 -30 lat zapadnie decyzja, by poszerzyć ulicę o kolejne pasy?zgłoście się z tym problemem do developera że wam blok wybudował w miejscu gdzie teraz stoi. chyba wiedzieli że za X czasu będzie tu ulica...może wam nie powiedzieli a może nie chcieliście wiedzieć a teraz płacz i panika |
# WWA 13.09.2018 14:08 |
|
Proponuję przeprowadzić się na wieś.
Tak niestety wygląda życie w mieście które się rozwija. |
drugastrona 13.09.2018 14:19 |
|
#ktoś też powinien myśleć napisał(a) 13.09.2018 13:57 Nie pisz człowieku od rzeczy, bo tylko zamęt wprowadzasz. Pomyśl najpierw! Skąd developer miał wiedzieć, czy ktokolwiek inny, że za 20 -30 lat zapadnie decyzja, by poszerzyć ulicę o kolejne pasy? Sam wprowadzasz zamęt. Planowana dwujezdniowa Światowida jest nawet na starych mapach z lat 90-tych. Rezerwa na drugą jezdnię jest od zawsze. Normalne też jest budowanie zabudowy pierzejowej - to standard urbanistyczny od zarania dziejów. Nikt ludzi nie zmusza to mieszkania przy samej ulicy, jeżeli nie lubią hałasu, ale takie są standardy urbanistyki. To że w PRLu budowano bloki gdzie popadnie, nie patrząc na siatkę ulic, to tylko anomalia dziejowa, którą na szczęście powoli łatamy. Zupełnie inną kwestią jest to, czy druga jezdnia Światowida jest w ogóle potrzebna. Kaznowska przecież powiedziała, że drugiej jezdni nie będzie budować. Czyli kłamała? Oczywiste jest, że w obecnych warunkach druga jezdnia nie jest konieczna, bo a) nie ma w tej chwili korków, i b) prowadziłaby do nieposzerzonej Modlińskiej/Myśliborskiej, czyli nie przyniosłaby zupełnie żadnych korzyści ruchowych. |
# Ryba 13.09.2018 14:22 |
|
#WWA napisał(a) 13.09.2018 14:08 No różnie to bywa. Są miejsca, również w Warszawie, gdzie ulice się zwęża, a nie poszerza. I na tym polega rozwój...Proponuję przeprowadzić się na wieś. Tak niestety wygląda życie w mieście które się rozwija. |
# ktoś 13.09.2018 16:12 |
|
z choinki się urwałeś/urwałaś? o tym było wiadomo już dawno, a co Państwo ze wsi zjechało i myślało że ktoś będzie się teraz was pytał czy może być ulica przy bloku? Prędzej czy później będzie ta ulica, tak było w planach i skoro osiedle się rozwijają a przede wszystkim nieodległa Winnica to ta decyzją jest kwestią czasu. Wyjrzyj przez okno i pomyśl gdzie mieszkasz - czy to wieś czy miasto. Każdy by chciał mieszkać przy stawie, lesie z dala od innych ale w mieście raczej się tak nie da. Wiec było myśleć przed zakupem a nie teraz rozpoczynać obstrukcję na forum...
|
# Ryba 13.09.2018 16:29 |
|
#ktoś napisał(a) 13.09.2018 16:12 No jednak się pyta, skoro kilka lat temu zrezygnował z jej budowy po protestach...A Winnica? Czy to nie to osiedle, które kilka lat temu zablokowało budowę ul. Leśnej Polanki, bo drzewa, bo wydmy itp. Niech teraz odszczekają te protesty, pozwolą zbudować tę ulicę, a dwujezdniowa Światowida do niczego nie będzie im potrzebna. Prócz tego mają Modlińską.z choinki się urwałeś/urwałaś? o tym było wiadomo już dawno, a co Państwo ze wsi zjechało i myślało że ktoś będzie się teraz was pytał czy może być ulica przy bloku? Prędzej czy później będzie ta ulica, tak było w planach i skoro osiedle się rozwijają a przede wszystkim nieodległa Winnica to ta decyzją jest kwestią czasu. Wyjrzyj przez okno i pomyśl gdzie mieszkasz - czy to wieś czy miasto. Każdy by chciał mieszkać przy stawie, lesie z dala od innych ale w mieście raczej się tak nie da. Wiec było myśleć przed zakupem a nie teraz rozpoczynać obstrukcję na forum... |
# TarchoMan 13.09.2018 19:51 |
|
Boże je$#%^#ne słoiki płaczki korki się robią i będą się robić coraz większe. Nie podoba się to do siebie na wioche fruuu . Trzeba było sprawdzić przed zakupem mieszkania sorry apartamentu plan zagospodarowania . Za parę lat będzie to samo co na Ursynowie że dwa pasy stoją w korkach bo zrezygnowano z trzeciego . Tarcho coraz gęściej się zabudowywuje I samochodów przybywa .
|
# Do debila (Tarchomana?) 13.09.2018 22:30 |
|
Boże, jak się czyta takie idiotyczne wpisy jak niejakiego Tarchomana, to ręce opadają. Po prostu są wśród nas debile, którzy nigdy nie zrozumieją, że choćby sobie i 10 pasów zbudowali na Światowida, to dla tych co w tranzycie nic to nie da, bo i tak pozostaną wąskie gardła, takie np., jak wjazd na Most Północny. A dla tych co ze Światowida korzystają w ramach ruchu lokalnego są po prostu zbędne. Miałeś gamoniu kiedyś kłopot z poruszaniem się po Światowida, gdy nie chciałeś w szczycie wyjechać z osiedla, tylko gdy jechałeś po prostu do sklepu, szkoły, na basen, do znajomego itp., itd.? Miałeś?
|
# Rafał 14.09.2018 00:02 |
|
#Ryba napisał(a) 13.09.2018 16:29 kilka lat temu zablokowało budowę ul. Leśnej Polanki, bo drzewa, bo wydmy itp. "Bo drzewa, bo wydmy" to akurat sensowniejszy argument niż "bo pod moim oknami". Poszerzanie Światowida nie ma obecnie zbyt dużego sensu, ale jeszcze mniej sensu ma wycinanie lasów i niszczenie wydm tylko po to, by wypchnąć od siebie samochody pod okna kogoś innego. |
Do rzeczy 14.09.2018 09:32 |
|
#Rafał napisał(a) 14.09.2018 00:02 W tym przypadku, to po prostu fałszywy argument.[ "Bo drzewa, bo wydmy" to akurat sensowniejszy argument niż "bo pod moim oknami". Kilkudziesięciu mieszkańców willowego osiedla przy Leśnej Polanki parę lat temu zatrzymało budowę ulicy Leśnej Polanki nie dlatego, że "drzewa i wydmy", ale właśnie dlatego, że nie chcieli mieć samochodów pod swymi oknami. Woleli, żeby mieli je inni, a nie oni. Dla okolicznych drzew i wydm dużo bardziej szkodliwe są budowane tam osiedla, w tym właśnie tych mieszkańców właśnie (!)(chociaż oczywiście dużo bardziej te z wysokimi blokami i głębokimi fundamentami), niż planowana od dawna tam ulica. Z tego punktu widzenia wmawianie komuś tutaj, że chodzi mu o to, by innym pod okna wypchnąć samochody od siebie, to czysta hipokryzja. A jeżeli trzymać się kwestii ekologii, to ochrono środowiska jest akurat argumentem bardzo przemawiającym za tym, by w końcu tę ulicę zbudować. Niejednokrotnie skróciłaby ona znacznie drogę poruszającym się po okolicy mieszkańcom, zwłaszcza Bukowa i Winnicy -wystarczy rzut oka na mapę (dzisiaj niejednokrotnie aby dojechać do określonych miejsc na Nowodworach/Tarchominie muszą jeździć dookoła). To skutkowałoby proporcjonalnie mniejszą emisją spalin. Granda, że tej drogi dotychczas nie ma! Jeszcze większa granda, że ktoś myśli o budowanie kolejnych pasów na Światowida, zanim zbudował tę ulicę. |
# gotfael 14.09.2018 10:32 |
|
Tak mi przykro. Kupić mieszkanie w środku miasta i narzekać, że drogi budują.
|
# Kierowca 14.09.2018 11:17 |
|
Nie ma drogi - ból, budują drogę - ból.
|
# lekarz 14.09.2018 11:33 |
|
#Kierowca napisał(a) 14.09.2018 11:17 Weź coś dobrego na kaca, to może przestanie boleć, skoro masz z tym problemNie ma drogi - ból, budują drogę - ból. |
# Rafał 14.09.2018 12:45 |
|
Do rzeczy napisał 14.09.2018 09:32 Nie wiem, nie znam tej akurat sprawy (pierwszy raz przeczytałem w powyższym poście).W tym przypadku, to po prostu fałszywy argument. Nie mniej jednak - a jeśli jest tak jak piszesz, to nawet bardziej bo konsekwentnie - wysuwanie argumentu przeciw Światowida na zasadzie "bo będzie pod oknami" jest po prostu nieuczciwe. A co gorsza, odwraca uwagę od aspektu merytorycznego - czy na tej ulicy faktycznie potrzeba więcej pasów? O ile jeszcze parę lat temu nie miałem jasnego zdania i byłem skłonny się zgodzić na rozbudowę, to po praktycznym doświadczeniu połowicznej przebudowy (stan obecny) uważam, że zostawienie jej w obecnej szerokości będzie "wystarczające, ale...". Tych "ale" jest kilka: - Światowida od ratusza do Myśliborskiej - po otwarciu Galerii Północnej potrafi się zakorkować nawet w niedzielę. Rozdzielenie jadących do galerii od jadących na osiedle mogło by tu coś pomóc, więc może ekstra pas na tym odcinku? - Światowida od Myśliborskiej do Mehoffera - tu spokojnie wystarcza po jednym pasie w każdą stronę, ale przerobiłbym skrzyżowania, tak aby do skrętu (zwłaszcza przez tory tramwajowe) był zawsze wydzielony pas. Obecnie albo korkuje się Światowida bo ktoś przepuszcza tramwaj, albo wszystkie tramwaje stoją, bo ktoś nie ustąpił i spowodował kolizję. - Światowida od Mehoffera do obecnej pętli - nadal nie mam zdania, bo rzadko tam jestem, aczkolwiek przeczuwam że podobnie jak na wcześniejszym odcinku wystarczy po jednym pasie, byle oddzielić skręcających aby nie tamowali ruchu. - Światowida od obecnej pętli do Winnicy - uważam, że powinna powstać, ale nie mam zdania co do jej przekroju. Biorąc pod uwagę liczbę skrzyżowań, przejść dla pieszych i mała szerokość, nie wierzę w obawy o przejęcie ruchu z Modlińskiej, szczególnie gdy ją w końcu przebudują na bezkolizyjną. |
Do rzeczy 14.09.2018 14:41 |
|
#Rafał napisał(a) 14.09.2018 12:45 Moim zdaniem, jeżeli ktoś mówi, że nie chce poszerzenia Światowida, bo będzie miał jeszcze bardziej zanieczyszczone powietrze pod oknem i hałas, to argumentuje uczciwie. Ja nie muszę się z nim zgadzać, nie muszę uznać jego argumentu za decydujący, czy nawet istotny, ale to inna sprawa. Nieuczciwie to zachowują się tacy, co nie chcąc mieć ulicy pod nosem ze względu na smród i hałas, posługują się fałszywymi argumentami, takimi jak np. ochrona przyrody, blokując ważne dla ogółu inwestycje (np. ul. Leśnej Polanki).wysuwanie argumentu przeciw Światowida na zasadzie "bo będzie pod oknami" jest po prostu nieuczciwe. Ale wracając do głównego tematu, to proszę zauważyć- i tę uwagę kieruję do tych wszystkich "miastowych", którzy przeciwników poszerzenia Światowida wyzywają od "wieśniaków"- że to akurat cechą wsi jest, że buduje się tam jedną drogę przez środek i wystarczy. Cechą dobrze zaprojektowanego miasta jest natomiast, że tworzy się możliwie jak najbardziej gęstą sieć ulic. Dzięki temu ruch rozkłada się bardziej równomiernie i samochody średnio pokonują krótsze odcinki przemieszczając się z punktu A do B. Nikt nie musi jeździć dookoła. W rezultacie ludzie mniej czasu zużywają na przejazdy, mniej niszczą samochody, mniej jest spalin w powietrzu i nie ma miejsc - to tak nawiązując do kwestii uczciwości - które kumulują cały syf, który nieuchronnie wytwarzamy. I z tego punktu widzenia wydawanie wielkiej kasy na poszerzenie Światowida, gdy na Tarchodworach jest jeszcze kilka bardzo istotnych, ujętych w planach ciągów komunikacyjnych, których jeszcze nie zbudowano (takich jak wspomniana ul. Leśnej Polanki i dalej jej przedłużenie aż do Galerii Północnej) jest po prostu albo idiotyzmem, albo elementem jakieś nieuczciwej gry wobec mieszkańców naszych osiedli - gry, w której dobro naszych osiedli decydenci maja w głębokim poważaniu. |
# Nowodwory 15.09.2018 12:53 |
|
Mowa jest jak rozumiem o nowym osiedlu widocznym na pierwszym zdjęciu obok pasa zieleni - tak?
No to argument jest co najmniej nieuczciwy. Mieszkam w okolicy i widziałam jak to osiedle było budowane kilka lat temu. Byłam zszokowana jak zobaczyłam w którym miejscu otoczyli teren i zaczynają budowę bo właśnie wtedy było bardzo głośno na temat rozpoczętej w końcu budowy Światowida 2x3. Dziwiłam się, że budują kilka metrów od planowanej jezdni i kto tam kupi mieszkanie. To było zanim pojawiły się protesty i głosy odnośnie zmiany planu na ulicę 2x2 czy całkowitego zaprzestania rozbudowy. Mieszkańcy tego konkretnego osiedla wiedzieli na co się decydują - a przynajmniej powinni wiedzieć. |
# Nowodwory 15.09.2018 12:58 |
|
#ktoś też powinien myśleć napisał(a) 13.09.2018 13:57 Nie pisz człowieku od rzeczy, bo tylko zamęt wprowadzasz. Pomyśl najpierw! Skąd developer miał wiedzieć, czy ktokolwiek inny, że za 20 -30 lat zapadnie decyzja, by poszerzyć ulicę o kolejne pasy? No właśnie jeśli chodzi o to osiedle to nie za 20-30 lat bo w momencie wkopywania pierwszej łopaty pod osiedle był już gotowy projekt ulicy 2x3 i trwało "oszyszczanie" terenu (np. usuwanie części bazarków przy Światowida). To jest nowe, kilkuletnie osiedle. |
# też Nowodwory 15.09.2018 22:26 |
|
#Nowodwory napisał(a) 15.09.2018 12:53 OK, ale ten brak przezorności tych mieszkańców, to ma być argument za, czy przecie tej budowie? Bo ja nie widzę związku...Mieszkańcy tego konkretnego osiedla wiedzieli na co się decydują - a przynajmniej powinni wiedzieć. |
# Jolka 17.09.2018 12:20 |
|
#Nowodwory napisał(a) 15.09.2018 12:53 Nie samochodem, ale rowerem jeżdżę wzdłuż tego odcinka Światowida od lat (ścieżką rowerową), w godzinach szczytu. Nigdy, dosłownie nigdy, nie widziałem tam sytuacji, by był jakiś problem z płynnością ruchu. Kilka samochodów na tym odcinku to wszystko. Dobrze więc ktoś tu napisał, że albo ktoś tu jest po prostu niespełna rozumu, chcąc wydać pieniądze na poszerzenie tej ulicy, albo ma jakieś niejasne intencje i najmniej chodzi tu o to, by mieszkańcom Nowodworów było lepiej.Mowa jest jak rozumiem o nowym osiedlu widocznym na pierwszym zdjęciu obok pasa zieleni - tak? |
# Jolka 17.09.2018 12:26 |
|
Do rzeczy napisał 14.09.2018 14:41 I kropka.wydawanie wielkiej kasy na poszerzenie Światowida, gdy na Tarchodworach jest jeszcze kilka bardzo istotnych, ujętych w planach ciągów komunikacyjnych, których jeszcze nie zbudowano (takich jak wspomniana ul. Leśnej Polanki i dalej jej przedłużenie aż do Galerii Północnej) jest po prostu albo idiotyzmem, albo elementem jakieś nieuczciwej gry wobec mieszkańców naszych osiedli - gry, w której dobro naszych osiedli decydenci maja w głębokim poważaniu. |
# Głupota i matactwo 19.09.2018 10:05 |
|
Do rzeczy napisał 14.09.2018 14:41 Gołym okiem widać przynajmniej - jadąc od strony północnej - na odcinku do ul. Ćmielowskiej, a tak naprawdę z przyczyn tu już poruszonych nawet na całym odcinku, do Modlińskiej, sens budowy drugiej jezdni Światowida jest bardzo wątpliwy mówiąc delikatnie. Wygląda tak, jakby ktoś chciał strasznie wydać kasę na tę inwestycję, bo "deal", już jest dawno zrobiony z kim trzeba.I z tego punktu widzenia wydawanie wielkiej kasy na poszerzenie Światowida, gdy na Tarchodworach jest jeszcze kilka bardzo istotnych, ujętych w planach ciągów komunikacyjnych, których jeszcze nie zbudowano (takich jak wspomniana ul. Leśnej Polanki i dalej jej przedłużenie aż do Galerii Północnej) jest po prostu albo idiotyzmem, albo elementem jakieś nieuczciwej gry wobec mieszkańców naszych osiedli - gry, w której dobro naszych osiedli decydenci maja w głębokim poważaniu. |
# max 29.12.2019 20:48 |
|
Trzaskowski przed wyborami mówił jasno , iż Warszawa będzie możliwie jak najbardziej zagęszczana, przeciwnego zdania był Patryk Jaki. Warszawa Wybrała zagęszczenie. Szkoda tylko że wszyscy muszą ponosić tego konsekwencje.
|
# luk 29.12.2019 21:23 |
|
Zauważcie że to jakiś absurd. W miejscach gdzie jest bardzo duży ruch jak okolice trasy Toruńskiej władze Warszawy chcą zwężąć ulice, zaś w miejscach gdzie jest dużo zieleni i drogi nie są nadmiernie obciążone władze Warszawy te drogi poszerzają, jak właśnie na Światowida.
|
Matka_Sławka_z_Gdańska 01.01.2020 11:37, wpis modyfikowany 3 razy, |
|
O! Nie należy się bać. Tylko wybierać na radnych takich, co wam z osiedla zrobią węzeł drogowy z wylotówką na Gdańsk, Toruń i Bydgoszcz....i na Mazury też. A jak się mimo wszystko nie podoba, to zawsze "Dzielnica" może zainstalować w miejscu planowanej jezdni całodobowy wyszynk z wódka....
Nic tylko brać i przebierać w pomysłach. Zatem? Wszelkiego Bogactwa i niezapomnianych wrażeń z utraconych "Marzeń o Białołęce" życzą na 2020 rok, Matka. |
LINKI SPONSOROWANE