REKLAMA
Drogowcy wydadzą aż 2,4 mln zł na projekt przebudowy ulicy od wjazdu na most Poniatowskiego do al. Jana Pawła II.
Dwa fragmenty tzw. północnej obwodnicy Warszawy zostały objęte odcinkowym pomiarem prędkości. Montaż kosztował 4 mln zł.
15 listopada uruchomione zostały parkometry w dwóch kolejnych dzielnicach. To największe w historii powiększenie strefy płatnego parkowania.
Zarząd Dróg Miejskich zapłaci co najmniej 837 tys. zł za montaż sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Marszałkowskiej z Senatorską. Przy okazji zwężony zostanie odcinek jezdni w kierunku Królewskiej.
Jak zauważa Warszawski Alarm Smogowy, nowa ulica między rondami Wiatraczna i Żaba to jedna z nielicznych inwestycji, które pogodziłyby kierowców i przeciwników aut. Według zapowiedzi sprzed trzech lat budowa miała zakończyć się w 2025 roku.
Poszerzony w latach 2013-2015 do dziesięciu pasów most w ciągu trasy S8 pozostaje najbardziej zatłoczony w Warszawie. Zgodnie z przewidywaniami nowy most Anny Jagiellonki nieco odciążył Siekierkowski.
Zarząd Dróg Miejskich poszukuje firmy, która zamontuje sygnalizację na południowym końcu pl. Bankowego. Przy okazji przebudowany zostanie fragment jednej z głównych ulic Warszawy.
Już tylko tygodnie dzielą nas od uruchomienia urządzeń mierzących prędkość na dwóch fragmentach tzw. północnej obwodnicy Warszawy.
Rada Warszawy zatwierdziła rozszerzenie oferty dla kierowców mieszkających w strefie płatnego parkowania. Drugi typ abonamentu daje więcej możliwości znalezienia miejsca, ale jest dwudziestokrotnie droższy.
Jeśli wierzyć stowarzyszeniu Miasto Jest Nasze, na większości głównych ulic szaleją "bandyci" zabijający warszawiaków. W rzeczywistości liczba śmiertelnych wypadków spadła w dziesięć lat ponad dwukrotnie.
Samorząd stolicy najpierw wyznacza miejsca dla rodziców odwożących dzieci a potem twierdzi, że nie należy tego robić.
Początek roku szkolnego 2021/2022 zbiega się w Warszawie z kolejną awanturą o samochody.
Mniej miejsca dla samochodów, więcej dla autobusów i motocykli. Jeszcze w tym miesiącu komunikacja miejska dostanie przywilej na ruchliwej drodze.
W poniedziałek 16 sierpnia rozpoczną się pierwsze prace związane z przebudową wiaduktów nad Łazienkami Północnymi. Utrudnienia będą ogromne.
Spalony opel na Targówku, zdewastowane volvo na Ochocie, powypadkowa skoda od miesięcy blokująca miejsce parkingowe na Woli - to tylko przykładowe wraki aut, które zniknęły z ulic Warszawy w pierwszym półroczu. W sześć miesięcy strażnicy miejscy uprzątnęli 1395 wraków.
W najbliższych dniach drogowcy przeprowadzą prace na skrzyżowaniu z Królewską. Jeden pas Marszałkowskiej w tym rejonie zostanie zlikwidowany.
Zarząd Dróg Miejskich zaprezentował raport o bezpieczeństwie na warszawskich drogach. W ubiegłym roku zginęły 44 osoby, w tym 22 pieszych.
Naziemne przejścia dla pieszych, przebudowane przystanki tramwajowe i znacznie więcej zieleni - to główne zmiany, jakie czekają Marszałkowską i Al. Jerozolimskie.
Stałe apele policji o zachowanie zdrowego rozsądku na drodze oraz poruszanie się zgodnie z limitami prędkości nie spotykają się ze zrozumieniem wszystkich kierowców. Na warszawskich ulicach nie brakuje amatorów szybkiej jazdy, którzy tracą prawo jazdy na trzy miesiące.
Za przebudowę 400-metrowego odcinka trasy szybkiego ruchu zapłacimy aż 88 mln zł.
LINKI SPONSOROWANE