REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Inwestycje

Budowa na Lesznie potrwa dłużej. Rowerzyści czekają
REKLAMA

źródło: Facebook / Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej


REKLAMA

Budowa na Lesznie potrwa dłużej. Rowerzyści czekają

Prace miały zakończyć się w maju, ale pojawiły się problemy. Przebudowa Leszna potrwa dłużej.

REKLAMA

Jak mówi Agata Choińska, rzeczniczka Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych, termin zakończenia prac został przełożony z maja na sierpień.

- Musieliśmy skoordynować inwestycję z budową komory ciepłowniczej, którą wykonuje firma Veolia - wyjaśnia. - Gdybyśmy chcieli kończyć budowę w przyszłym miesiącu, trzeba byłoby niszczyć nową infrastrukturę.

Ważna sprawa

Z perspektywy rowerzysty budowa na Lesznie to jedna z najpilniejszych inwestycji na Woli. Stara droga z czerwonej kostki, prowadząca z Bemowa w kierunku Śródmieścia, urywa się dziś nagle na skrzyżowaniu z Tyszkiewicza. Rowerzyści chcący dostać się do centrum zgodnie z przepisami muszą tam skręcić, dotrzeć do Żytniej i pojechać jej ruchliwą jezdnią razem z samochodami. W praktyce wiele osób decyduje się na nielegalną jazdę wąskim chodnikiem pomiędzy pieszymi.

Droga w ciągu Leszna i Górczewskiej będzie mieć 2,5 metra szerokości i oczywiście asfaltową nawierzchnię. Dzięki niej bez zsiadania z roweru będzie można dojechać z Bemowa do ścisłego centrum miasta - Górczewską, Lesznem, Okopową, Towarową i Świętokrzyską.

Będą nowe światła

Budowa drogi rowerowej nie jest jedyną zmianą, jaka zachodzi na odcinku Górczewskiej i Leszna od Tyszkiewicza do Okopowej. W ubiegłym roku Zarząd Dróg Miejskich obiecał mieszkańcom montaż świateł na niebezpiecznym skrzyżowaniu z Karolkową i słowa dotrzymał.

Z kolei na skrzyżowaniu z Młynarską sygnalizacja świetlna zostanie przebudowana i przeprogramowana tak, by tramwaje linii 20, 23 i 24 miały priorytet, tzn. krócej stały na przystankach i przecinały Górczewską płynniej. Równolegle wyremontowane zostaną chodniki po północnej stronie Górczewskiej od Okopowej do Tyszkiewicza.

(dg)


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Wola

Budowa na Lesznie potrwa dłużej. Rowerzyści czekają

źródło: Facebook / Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej


Budowa na Lesznie potrwa dłużej. Rowerzyści czekają

źródło: Facebook / Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej





05.04.2019 11:26 #woLaaaa
Może piesi też czekają na proste chodniki, czemu tylko dba się o jedną grupę
05.04.2019 12:49 #Lukasz321a
Jak lemingi głosują tak potem jest... Gdyby ludzie zagłosowali zgodnie z własnym sumieniem i przekonaniami bez oglądania się na sondaże wyborcze to taki cyrk nigdy by nie miał miejsca.
05.04.2019 15:04 #azs
szkoda tylko,że na odcinku około 400 metrów będą 3 światła od Okopowej do Karolkowej. Na bardziej niebezpiecznych skrzyżowaniach nie ma świateł.
06.04.2019 04:54 #Drakon61
Gdyby moją kochaną Wolę tak odbudowywano i budowano, to do dziś nie mielibyśmy tu NIC. Przy okazji posyłam solidną porcję przekleństw i wyzwisk dla PRZESTĘPCÓW, którzy zniszczyli centrum mojej okolicy: PDT, Wenecję i zrównali z ziemią ZABYTKOWE Kino WZ [----] domyślności zostawiam co bym napisał, co myślę, ale jest tego na pół godziny. - Z życzeniami im wszystkiego najgorszego. Wolak, Artur!!!
06.04.2019 20:23 #qvertz
Górczewską zwężą dokładnie tak samo jak odcinek Leszna na zdjęciu. To prawdopodobnie spowoduje w porannym szczycie korki w kierunku ul. Okopowej ciągnące się już ul. Sokołowskiej. Bo raczej trudno się spodziewać, że ludzie zrezygnują z przejazdów środkami komunikacji kołowej (samochodami też) ulicą Górczewską. Alternatywy nie ma. Aleja Prymasa jest zapchana już teraz dzień w dzień. Mimo to likwiduje się buspasy (sic!) i chce zapędzać ludzi niczym bydło do metra. A nie każdy będzie nim jechał. Przed budową metra Leszno rano było zawsze zakorkowane, E2 uciekało w Młynarską (na szczęście był tam trambuspas), 190 i 171 wlokły się powoli. Metro na początku powinno trochę poprawić sytuację, ale ludzi i samochodów w mieście będzie cały czas przybywać. Metro, rower to nie jest alternatywa, tylko uzupełnienie dotychczasowych rozwiązań transportowych, które nie mogą być likwidowane. Niech włodarze wsi Warszawa nawet o tym nie myślą, bo to im się czkawką szybko odbije.
REKLAMA

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. adresu IP, który zapisze się automatycznie) przez Echo Media Plus sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie, ul. Wspólna 3.
Niniejsza zgoda jest warunkiem koniecznym do skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Dane osobowe są przetwarzane w sposób zapewniający ich bezpieczeństwo i poufność. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo pod adresem poczty elektronicznej: rodo@gazetaecho.pl.
Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie celu ich podania, tj. skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl.
W tym wypadku nie jest możliwe wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci adresu IP.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

komentarz: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 



REKLAMA

REKLAMA
REKLAMA

REKLAMA
REKLAMA


więcej
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

REKLAMA
REKLAMA
Wyprzedaż -55%!

Najczęściej czytane

REKLAMA
REKLAMA
Nowości do -45%
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Najnowsze wydanie

© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
REKLAMA
REKLAMA