Świąteczna ciężarówka Coca-Coli w Legionowie? Zagłosuj
25 listopada 2019
Świąteczne ciężarówki Coca-Coli wkrótce ruszą w kolejną trasę po Polsce. W tym roku kultowe trucki odwiedzą tylko trzy miasta. Gdzie się zatrzymają? O tym zadecydują internauci.
Kultowe ciężarówki po raz pierwszy pojawiły się w reklamie Coca-Coli w 1995 r., i dla wielu stały się jednym z symboli świątecznych przygotowań. Z ekranu telewizyjnego ciężarówki przeniosły się na ulice miast, za każdym razem budząc emocje i gromadząc tłumy.
Miliony głosujących
Od kilku lat Coca-Cola zachęca Polaków, by wzięli sprawy w swoje ręce i sprawili, że kultowe ciężarówki, obok zaplanowanej trasy, zawitają także do ich miejscowości. Ubiegłoroczny konkurs wygrał Międzychód - niewielkie miasteczko w województwie wielkopolskim, zgarniając ponad 40% z aż 1,5 miliona oddanych głosów. Ogromne zaangażowanie internautów zostało zauważone i docenione przez markę. W tym roku po raz pierwszy w historii wszystkie lokalizacje na trasie legendarnego konwoju zostaną wyłonione w drodze głosowania.
Jak głosować?
18 listopada na oficjalnym profilu facebookowym Coca-Coli wystartowało głosowanie, za sprawą którego magia świąt dotrze do trzech wybranych lokalizacji. Zainteresowanie akcją jest ogromne. W ciągu pierwszych 24 godzin oddano 60-tysięcy głosów! Aby zagłosować w konkursie, wystarczy dodać hasztag z nazwą miasta, do którego ma przyjechać świąteczna ciężarówka. 1 grudnia zakończy się pierwszy etap, w którym poznamy dziesięć finałowych miejscowości. W Mikołajki zostaną wyłonione trzy zwycięskie miasta. Ciężarówki odwiedzą je tuż przed świętami, kolejno: 17, 19 i 21 grudnia. Coca-Cola zadbała o to, żeby każde miasto, bez względu na wielkość i liczbę mieszkańców, miało szansę na zwycięstwo. Dlatego rozgrywka toczyć się będzie osobno między dużymi, średnimi i małymi miastami (zwycięstwo przypadnie każdemu z nich). Aby zatem oddać głos na Legionowo, należy na fanpage'u Coca-Coli w komentarzu napisać: #legionowo.
Wspomnienie sprzed dwóch lat
Kultowy truck - Kenworth, amerykańska maszyna o długości 20 metrów, przyjechał do Legionowa w 2017 roku. Wówczas, pomimo zimna i padającego deszczu na Rynku zebrało się około 700 osób. Zabawa trwała kilka godzin, a ponad 300 osób ustawiło się w kolejce po spersonalizowaną puszkę popularnego napoju.
(DB)