Pozycjonowanie stron w Warszawie - wybrać SEO freelancera czy agencję?
18 marca 2021
Zakładamy firmę, budujemy stronę internetową i zaczynamy docierać ze swoimi usługami do klientów - taki model biznesu sprawdzał się w Warszawie w latach 90., gdy Internet w naszym kraju dopiero raczkował. Dziś, w dobie cyfrowych gigantów, prowadzenie firmy staje się niemożliwe bez poznania takich pojęć, jak "SEO" czy "optymalizacja strony".
Skuteczne pozycjonowanie stron w Google
W każdym biznesie przychodzi czas na profesjonalne pozycjonowanie. Warszawa jest miastem o wielkiej konkurencji i żeby znaleźć się wysoko w wyszukiwarkach, trzeba poświęcić tej pracy sporo czasu.
- Wiele osób zastanawia się, skąd nagły lub nieustanny spadek ruchu na ich stronach - mówi Mateusz Kozłowski, SEO freelancer i specjalista SEO z Warszawy, zajmujący się pozycjonowaniem stron od kilkunastu lat. - Jeśli nie wiemy, czego potrzebuje nasza strona, absolutnie konieczne jest przeprowadzenie kompleksowego audytu SEO.
Ale czym właściwie jest SEO? "Search Engine Optimization" to optymalizacja stron www pod wyszukiwarki internetowe, głównie pod najpopularniejszą na świecie: Google. Innymi słowy: jest to suma działań zmierzających do tego, by strona pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Warto pamiętać, że zdecydowana większość internautów klika na linki z top 10 wyszukiwania. Znalezienie się tak wysoko bez optymalizacji SEO jest w dzisiejszych czasach niemożliwe.
Agencja SEO czy freelancer?
Jednym z podstawowych pytań, na jakie musimy odpowiedzieć zabierając się do optymalizacji strony, jest: "komu zlecić zadanie?". Duże agencje SEO dysponują poważnymi środkami i dużą liczbą rąk do pracy, co jest atutem samym w sobie. Warto jednak zdać sobie sprawę, że nie każdy pracownik jest równie profesjonalny a w każdym wielkim przedsiębiorstwie prędzej czy później pojawia się efekt fabryki. Jeśli jedna osoba zajmuje się miesięcznie kilkudziesięcioma stronami, ceną musi być spadek jakości.
Współpraca z SEO freelancerem daje zdecydowanie więcej elastyczności, czy też możliwości "dogadania się". Klienci często obawiają się, że niski budżet nie pozwoli im przeprowadzić odpowiedniej kampanii. Dobry freelancer dostosuje wykonywane czynności pozycjonowania do naszych możliwości finansowych i zaproponuje optymalne rozwiązania.
Wybierz najlepszego Freelancera ds. pozycjonowania
Jak wybrać najlepszego freelancera SEO? Sprawdź, czy:
1) Oferuje pełną optymalizację serwisu pod wybrane frazy.
2) Zwiększa widoczność na maksymalną liczbę słów kluczowych powiązanych ze stroną.
3) Zapewnia konkretne działania SEO - wpisane do umowy.
4) Dostarcza raporty generowane przez niezależne narzędzia.
5) Realizuje pozycjonowanie całościowe na komplet fraz, a nie tylko na te wybrane do umowy.
6) Ma możliwie wiele lat doświadczenia w branży.
Wejdź na MateuszKozlowski.pl i poproś o niezobowiązującą wycenę pozycjonowania strony internetowej. Powodzenia!
(lm)