Już nie Arkadia. Czas na Westfield
25 września 2019
Klienci popularnego centrum handlowego ze zdumieniem zauważyli zmianę szyldu. O co chodzi?
Otwarta w 2004 roku przy rondzie "Radosława" (d. rondo Babka) Arkadia pozostaje jednym z największych centrów handlowych w Polsce. Według szacunków z oferty ponad 200 sklepów, hipermarketu, kina-multipleksu i 30 restauracji korzysta prawie 20 mln klientów rocznie. Marka Arkadia jest tak rozpoznawalna, że decyzja o zmianie nazwy wzbudza zdumienie wśród warszawiaków.
- Czyżby zmienił się właściciel? - pyta nasza czytelniczka. - Czy to przymiarka do jakiejś zmiany oferty albo większej przebudowy?
Zachodnie Pole
Zmiana szyldu na Westfield Arkadia to jedyna zmiana, zapowiada przez właściciela centrum handlowego przy rondzie "Radosława". Jest nim Unibail-Rodamco-Westfield, międzynarodowa korporacja z siedzibą w Paryżu, będąca liderem na europejskim rynku nieruchomości. Należą do niej centra handlowe m.in. we Francji, Wielkiej Brytanii i Włoszech.
Do Unibail-Rodamco-Westfield należą także Galeria Wileńska i Galeria Mokotów, które - przynajmniej na razie - zostaną przy obecnych nazwach.
(dg)