REKLAMA

Forum › Bemowo

REKLAMA

# zjelonek

18.03.2018 17:45

W 3 minuty nie da się przesiąść z autobusu do metra ani z metra do autobusu - dlatego zamiast stada 105 co 3-4 minuty powinno na Jelonki docierać 501.

# Cztelniczka

18.03.2018 18:28

Ten artykuł to zwykła manipulacja. Czytamy, że autobusy 506 przez dużą liczbę przystanków byłyby przyspieszone tylko z nazwy, a za chwilę, że przez pojazdy 105 musiałyby wszędzie stawać mimo braku przystanków. No więc jaki jest powód? Stado autobusów 105 mieści się na Kasprzaka, ale ta sama licza autobusów podzielona na dwie linie już się nie zmieści? Z jazdą do centrum to jest jak z kozą w dowcipie. Jak masz ciasne mieszkanie to wstaw jeszcze kozę, bo jak ją wyprowadzisz zrobi się luz jak w sali balowej. No więc w stosunku do pokręconej w ostatnim czasie linii 190 zyskamy te 10 minut, ale w stosunku do 506 jadącej z Jelonek do Śródmieścia około 20 minut - ciągle jesteśmy na minusie. Dlaczego ZTM i pan Gadomski propagujący te brednie traktują nas jak skończonych idiotów?

# przywrócić 506

18.03.2018 21:23

Półprawd jest tu dużo więcej...
* na Kasprzaka bez problemu funkcjonowały razem 105 i E-5, czemu nie miałyby koegzystować 105 z 506?
* większa częstotliwość 105 czy tramwajów jest związana z rozwojem Chrzanowa i Odolan, podobnie Zielona Białołęka ma dziś więcej autobusów, niż 10 lat temu (co zrozumiałe) - więc argumentacja z artykułu nie ma nic do rzeczy, jeśli chodzi o 506
* Odolany i tak potrzebują osobnej linii autobusowej, 506 nie musi się tam zatrzymywać
* Zielona Białołęka czy Ursynów mają linie przyspieszone, takie np. 527 nie kończy biegu na drugiej linii metra, tylko jedzie do pierwszej - dlaczego do Jelonek ZTM stosuje inne reguły?
* skoro po tylu latach ciągle są żądania powrotu 506, to widać jest coś na rzeczy - konkretnie to nie ma lepszego sposobu na obsługę Człuchowskiej, niż linia przyspieszona do Śródmieścia (jak dla mnie może być tramwaj, ale o nim ZTM też nie wspomina)
* "powstanie nowa linia" - czytaj zostanie pocięte 190, choć raczej nie w przyszłym roku (wicedyrektor ZTM, a nie ma pojęcia, że odbiory metra trwają kilka miesięcy)
* już widzę tę wygodną przesiadkę przy Księcia Janusza - pewnie jak przy rondzie Daszyńskiego
Wniosek: jedyna nadzieja, że po wyborach nowa ekipa (ktokolwiek by to był) wywali ten cały beton z ZTM, bo na rozsądek już liczyć nie można.

REKLAMA

# zJelonek

18.03.2018 21:35

#Cztelniczka napisał(a) 18.03.2018 18:28
Dlaczego ZTM i pan Gadomski propagujący te brednie traktują nas jak skończonych idiotów?
Bo nimi jesteście?

# Nie kryję oburzenia

18.03.2018 22:14

Ale temat przedwyborczy, prawda? Najpierw pani z Ruchu Kukiz próbuje wyłapać parę punktów, teraz pani Sylwestrzak. Liczy pani na zbiorową amnezję mieszkańców? To może trzeba przypomnieć, że kiedy likwidowano autobusy przyspieszone z Jelonek, ekipa Dąbrowskiego nie uratowała ani 422, ani 501, ani 506. Czy dlatego, że ważniejsze były dobre stosunki z HGW? Burmistrz Grodzki również bezskuteczny. Też z uwagi na relacje z Panią prezydent dzięki której ma stołek na Bemowie?

# Czytelniczka

18.03.2018 23:52

Może nie jesteśmy, skoro widzimy słabe strony tego wywodu?

REKLAMA

# InicjatywaEkologicznaKukizów

19.03.2018 08:36

To ta Pani co zrobiła tą petycję jest z KUKIZ'15? Przecież to wielka ekolożka a Kukizy głosowały za przywilejami dla morderców zwierząt, są za udostępnieniem broni i głosują jak im karze partia rządząca.

# wert

20.03.2018 19:26

Tak na pewno się zwiększyła częstotliwość kursowania tramwajów - nie wiem kiedy.
Chyba poprzez likwidację linii 8.
ZTM opiera się wyłącznie na kłamstwach i obietnicach.
Tak samo jak nakłamał z linią 220...

# wert

20.03.2018 19:31

Nauczcie się czytać ze zrozumieniem.
Robią zakusy na 190, żeby ją zabrać tak jak 506.

REKLAMA

# Scor

20.03.2018 21:43

[A od kiedy to Bur.... Dabrowski czy Grodzki mieli dobre relacje z HGW? miedzy wierszami ZTM przyznaje, ze... brak taboru! i jasne, po co zwiekszac ilosc wozokilometrow i inwestowac w komunikacje Wawy, skoro lepiej lupic przewoznikow i kierowcow, przez deficyt ludzi sciaganych ze wschodu... ZTM i tak sam sie wyzywi!
#przywrócić 506
Półprawd jest tu dużo więcej...
* na Kasprzaka bez problemu funkcjonowały razem 105 i E-5, czemu nie miałyby koegzystować 105 z 506?
* większa częstotliwość 105 czy tramwajów jest związana z rozwojem Chrzanowa i Odolan, podobnie Zielona Białołęka ma dziś więcej autobusów, niż 10 lat temu (co zrozumiałe) - więc argumentacja z artykułu nie ma nic do rzeczy, jeśli chodzi o 506
* Odolany i tak potrzebują osobnej linii autobusowej, 506 nie musi się tam zatrzymywać
* Zielona Białołęka czy Ursynów mają linie przyspieszone, takie np. 527 nie kończy biegu na drugiej linii metra, tylko jedzie do pierwszej - dlaczego do Jelonek ZTM stosuje inne reguły?
* skoro po tylu latach ciągle są żądania powrotu 506, to widać jest coś na rzeczy - konkretnie to nie ma lepszego sposobu na obsługę Człuchowskiej, niż linia przyspieszona do Śródmieścia (jak dla mnie może być tramwaj, ale o nim ZTM też nie wspomina)
* "powstanie nowa linia" - czytaj zostanie pocięte 190, choć raczej nie w przyszłym roku (wicedyrektor ZTM, a nie ma pojęcia, że odbiory metra trwają kilka miesięcy)
* już widzę tę wygodną przesiadkę przy Księcia Janusza - pewnie jak przy rondzie Daszyńskiego
Wniosek: jedyna nadzieja, że po wyborach nowa ekipa (ktokolwiek by to był) wywali ten cały beton z ZTM, bo na rozsądek już liczyć nie można.
18.03.2018 21:35#zJelonek
#Cztelniczka napisał(a) 18.03.2018 18:28
Dlaczego ZTM i pan Gadomski propagujący te brednie traktują nas jak skończonych idiotów?
Bo nimi jesteście?
18.03.2018 22:14#Nie kryję oburzenia
Ale temat przedwyborczy, prawda? Najpierw pani z Ruchu Kukiz próbuje wyłapać parę punktów, teraz pani Sylwestrzak. Liczy pani na zbiorową amnezję mieszkańców? To może trzeba przypomnieć, że kiedy likwidowano autobusy przyspieszone z Jelonek, ekipa Dąbrowskiego nie uratowała ani 422, ani 501, ani 506. Czy dlatego, że ważniejsze były dobre stosunki z HGW? Burmistrz Grodzki również bezskuteczny. Też z uwagi na relacje z Panią prezydent dzięki której ma stołek na Bemowie?

# Czytelniczka

20.03.2018 23:14

Ale proszę nie pisać bzdur, bo i Dąbrowski wcześniej i Grodzki do czasu rozpadu koalicji z PO mieli dobre stosunki z władzami miasta. Moim zdaniem dla tych właśnie relacji i swojego interesu politycznego, poświęcali bez skrupułów interes dzielnicy.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBemowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA