REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# Lola

25.10.2012 14:18

Z20 - bingo !!! ale od stycznia powinien być na stałe do tarchomina przez Myśliborską. Przesiadki do metra ,SKM i połączenie bezpośrednie Zielonej Białołęki z ratuszem.

# tomasz

25.10.2012 15:45

152 tak ale do Młocin, ile jest autobusów na Tarchomin 100?!

# kasiek

25.10.2012 18:09

jak najbardziej przydałby się autobus jadący przez Północny z Modlińskiej!!!

REKLAMA

# qal

26.10.2012 08:00

Popieram 152 do Młocin.Modlińska jest odcięta od metra młociny

# Tridlle

26.10.2012 08:50

Proszę tylko przy zmianach brać pod uwagę zbliżający się remont trasy AK.

# legionowo

26.10.2012 09:02

511 przez most północny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

REKLAMA

# Kasia 1524

26.10.2012 09:24

@lola Tychyba nigdy nie jechałaś Z20 skoro tak twierdzisz. 90% pasażerów wsiada/wysiada na Płochocińskiej, Konwaliowej i Zeraniu.
Jaki sens jest puszczać na tarchomin ten autobus skoro można się przesiąść na Modlińskiej w kierunku tarchomina i ma się autobus co 2-5 min??
Z20 powinno jeździć tak jak teraz.

# Bella

26.10.2012 10:34

Nie mogę pojąć dlaczego do tej pory nie ma połączenia Północy - Modlińska, przecież to aż się prosi

# Winnica

26.10.2012 11:03

Właśnie i słusznie powinno albo jeździć 103 albo skierować do Młocin 723/731.

REKLAMA

# dorota

26.10.2012 11:07

Brak autobusu łączącego Modlińska z Metrem Młociny to duże niedopatrzenie, uważam że jest konieczne takie połączenie, a to zupełnie nieprawda że mieszkańcy się sprzeciwiali by 511 skierowac do Młocin bo uważam że dużo lepiej by bylo go tam skierowac i przywrócic 508 do metra Marymont, w ten sposób byłby jakiś wybór i alternatywa, a tak nie ma nic........

# Tridlle

26.10.2012 11:21

511 powinno zostać tak jak jest, a właściwie było, bo nic się nie zyska kierując go na Młociny. Poważnie zastanowiłbym się czy mu teraz nie zabrać jednak przystanku Płochocińska,
508 powinno zostać przywrócone na trasie Nowodwory - Ordonówny - Mehoffera-Modlińska - Młociny. Ta linia zabrałaby znaczną część ludzi z przystanku Ratusz Białołęka na Młociny. Dodatkowo na Modlińskiej byłaby dobra przesiadka dla linii 133,152,723,731.

# Tridlle

26.10.2012 11:37

126 - powrót na starą trasę, bo ubyło połączeń (tych zwykłych) z Żeraniem.
302 zmienić na 144 i dać przez Polfę, Płochocińska, Kupiecką, Marywilską (odlewniczą) do Żerania. Linia dawałaby do jazd do pracy, na zakupu do PKP Żerań i PKP Toruńska. I to dla całego Tarchomina i Nowodworów.

REKLAMA

# Jacek

26.10.2012 12:29

Ja bym przedłużył linię 103 przez most Skłodowskiej-Curie i dalej przez Polfę , Płochocińską , Kupiecką , Marywilską , Odlewniczą i dalej Jagiellońską , rondo Starzyńskiego , Jagiellońska i Pl.Hallera. Na takiej trasie Bielany będą miały połączenie z Białołęką i Pragą Północ a Praga Północ będzie miała połączenie z halami handlowymi na Kupieckiej. Co myślicie o tym.

# golt

26.10.2012 16:31

Z20 nawet jak nie na Marymont, to przynajmniej na Żerań również w weekendy. I jeden autobus więcej wieczorem, bo jak się o 21 wychodzi z pracy na drugim końcu miasta to łatwo nie zdążyć. Na Żeraniu są tramwaje oraz autobusy jadące Trasą Toruńską, gdy trzeba będzie się przesiadać żeby tam dojechać - śmiech na sali, ale przez łzy. Jeśli Z20 skierują na Tarchomin i do Północnego to zostaje mi przestać kupować bilety i zacząć codziennie jeździć samochodem.

# Dariuszw

26.10.2012 16:36

133 Jest oky ale dlaczego z Tartchomina a nie z Zerania?

REKLAMA

 dar200

26.10.2012 16:58

126 Powinno powrócić na starą trasę

# mirek111

26.10.2012 17:25

Panie Wojciechu!
Mieszkańcy Białołeki sprzeciwiali sie utworzenia komunikacji łączącej metro Młociny z Modlińska? To jakaś bzdura!!!! Nie ma obecnie możliwości dojazdu do tej stacji dla mieszkańsów Legionowa i Jablonnej. Dlaczego tak się dzieje? Przecież most miał być alternatywą szybkiego dojazdu a nie przejazdu okrężną droga przez Grota. Popieram pomysł utworzenia linii łaczącej Metro Młociny z Modlińską!!!!

# Bulwer

26.10.2012 17:32

Co to za jakieś chore wymysły. Przecież ludzie chcą połączenie autobusowego z modlińskiej na most północny!

REKLAMA

 Matka_Sławka_z_Gdańska

26.10.2012 18:28, wpis modyfikowany 2 razy,ostatnio 26.10.2012 18:42

A co by było gdyby 503 puścić na most Marii Curie Skłodowskiej?
Dotychczasowa trasa po Tarchominie, w Modlińską pod urząd, jak najbardziej, a potem skręt na trasę mostu. Hm?
Ale nie do metra... nie, nie! Niech się Legionowo i sąsiednie sioła nie radują! Tylko po trasie mostu do Marymonckiej i tą ulicą na Marymont, i na Plac Wilsona, na swoją trasę. Objechałby osiedle? Objechał. Jechał po trasie mostu? Jechał. Zapewnił połączenie do Szpitala Bielańskiego, na AWF, IMiGW, i do Cmentarza Żołnierzy Włoskich? Zapewniłby. Zamknął zgrabnie linią warszawskie uczelnie: UW, ASP, AWF? Zamknąłby.
Że trasa dłuższa? Tej Włóczędze już nic nie zaszkodzi... to i tak chyba najdłuższa trasa w Warszawie, prawda?
Dlaczego Pan zapomniał(?) o autobusie 503?

# oml

26.10.2012 18:40

Jeśli 503 zniknie z Konwaliowej to trasa na Mokotów czy Ursynów będzie wymagała 3-4 przesiadek (nie, nie wszędzie na Ursynowie metro jest pod blokiem i nie każdy może przejść 2 przystanki na piechotę). Ja regularnie jeżdżę Z20 i 503, zabranie któregokolwiek sprawi, że jazda autobusem stanie się nieopłacalna ze względu na czas podróży.

# OLA

26.10.2012 20:02

Mam jedyny autobus 133 z Choszczówki by dojechać do pacy. Uważam, ze skandalem jest, aby ten autobus jeździł na Tarchomin. To jakiś bezmózgi to wymyślił. Autobus powinien skręcać w ulicę Modlińską z ul Mehoffera BEZPOŚREDNIO. Aby dojechać na Wolę Przesiadam się 3 razy. Rano przed godz. 7 cały autobus wysiada przy Modlińskiej i pędem na ten jadący od strony Legionowa. Myślę, ze wymyśliła to osoba, która wozi d... swoim autem i nigdy nie korzystała z komunikacji miejskiej. POTRZEBNY JEST Z CHOSZCZÓWKI AUTOBUS JADĄCY BEZPOŚREDNIO W MODLIŃSKĄ!

REKLAMA

 tarantula01

26.10.2012 20:35

Mieszkańcy sprzeciwiali się skierowaniu linii 511 na Młociny:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-511linia120808trasa.pdf
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-511linia120820trasa_ztm-.jpg
Z załącznika (dla adresata) wynikało, że odpowiedzi uzyskano w sumie od 505 osób, w tym od 301 w autobusach 511, od 204 na przystanku Dąbrówka Wiślana. Ogółem ok. 66% z 505 ankietowanych opowiedziało się za dotychczasową trasą.
Wśród 301 pasażerów autobusu 511 za obecną trasą było ok. 60% ankietowanych
Wśród 204 osób oczekujących na przystanku Dąbrówka Wiślana za obecną trasą było ok. 75% ankietowanych.
Ten tajny załącznik może każdy dostać kierując pytanie do ZTM na wzór mojego pytania.
Pozdrawiam

 tarantula01

26.10.2012 20:35

Mieszkańcy sprzeciwiali się skierowaniu linii 511 na Młociny:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-511linia120808trasa.pdf
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-511linia120820trasa_ztm-.jpg
Z załącznika (dla adresata) wynikało, że odpowiedzi uzyskano w sumie od 505 osób, w tym od 301 w autobusach 511, od 204 na przystanku Dąbrówka Wiślana. Ogółem ok. 66% z 505 ankietowanych opowiedziało się za dotychczasową trasą.
Wśród 301 pasażerów autobusu 511 za obecną trasą było ok. 60% ankietowanych
Wśród 204 osób oczekujących na przystanku Dąbrówka Wiślana za obecną trasą było ok. 75% ankietowanych.
Ten tajny załącznik może każdy dostać kierując pytanie do ZTM na wzór mojego pytania.
Pozdrawiam

# ktm

26.10.2012 20:48

#legionowo napisał(a) 26.10.2012 09:02
511 przez most północny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Patrząc na twój nick to krzycz 723 na młociny,nie będzie mi tu legionowo decydować gdzie ma jeździć 511;)

REKLAMA

# Tridlle

26.10.2012 21:24

#Jacek napisał(a) 26.10.2012 12:29
Ja bym przedłużył linię 103 przez most Skłodowskiej-Curie i dalej przez Polfę , Płochocińską , Kupiecką , Marywilską , Odlewniczą i dalej Jagiellońską , rondo Starzyńskiego , Jagiellońska i Pl.Hallera. Na takiej trasie Bielany będą miały połączenie z Białołęką i Pragą Północ a Praga Północ będzie miała połączenie z halami handlowymi na Kupieckiej. Co myślicie o tym.
Myślę, że nie przejdzie. Za długa trasa.
Z Bielan na Marywilską jest kupiecbus. Praga ma na Marywilską 176. Z centrum też chyba jedzie kupiecbus i to może przez Pragę.

# pasażerka

26.10.2012 21:27

133 też mógłby jeździć do Młocin

# Tridlle

26.10.2012 21:31

tarantula01 napisał(a) 26.10.2012 20:35
Mieszkańcy sprzeciwiali się skierowaniu linii 511 ...
Z załącznika (dla adresata) wynikało, że odpowiedzi uzyskano w sumie od 505 osób, w tym od 301 w autobusach 511, od 204 na przystanku Dąbrówka Wiślana. Ogółem ok. 66% z 505 ankietowanych opowiedziało się za dotychczasową trasą.
Wśród 301 pasażerów autobusu 511 za obecną trasą było ok. 60% ankietowanych
Wśród 204 osób oczekujących na przystanku Dąbrówka Wiślana za obecną trasą było ok. 75% ankietowanych.

I w tym kłopot.
ZTM pyta na jednym przystanku. Zupełnie jakby autobus miał dwa przystanki.
Podobnie było z linią 133. Zapytali na Choszczówce tych co to pewnie jeżdżą samochodami. A to na Tarchominie 133 się nie zatrzymywało czy jak?
Kiedyś ZTM zrobił ankietę czy ludzie chcą P&R na Jagiellońskiej. Wyszło, że chcą, ale ankieta była na stronach ZTM. To chyba oczywiste, że oprócz ZTM głosowali użytkownicy komunikacji. Powinni chyba kierowcy, bo to dla nich parking. Skutek? Parkingu już nie ma.
Ile są warte konsultacje ZTM? Oceńcie sami.

REKLAMA

# Tridlle

26.10.2012 21:35

#pasażerka napisał(a) 26.10.2012 21:27
133 też mógłby jeździć do Młocin

Musiałby jeździć długi skład, a taki to się na tej trasie nie zmieści.
133 do Żerania, albo połączone ze 152.

# Mieszkaniec Henrykowa

27.10.2012 10:19

to dość dziwne, żeby z takiej arterii jak Modlińska nie było bezpośrednio autobusu spod Ratusza do najbliższej stacji metra tj. Młociny

# tarchominiak

28.10.2012 12:29

Most Północny nie jest w pełni wykorzystywany, jeżdżą przez niego tylko autobusy na Młociny. Powinno się dać z 2 linie np. do Śródmieścia i gdzieś jeszcze przejeżdżające przez most, oczywiście swojej trasy nie muszą rozpoczynać koniecznie na Nowodworach i można spokojnie je dać na Choszczówkę czy Białołękę Dworską.

REKLAMA

# spider

29.10.2012 09:43

152 do Młocin!

# Klepacz

29.10.2012 09:44

511 od kiedy wszystkie przystanki ma na żądanie jedzie jak żółw

# Winnica

29.10.2012 10:11

Radny napisał, że ZTM badał pasażerów i na przystanku i w autobusie. Widziałam pana ZTM na przystanku.

REKLAMA

Sylwester 2024/2025
Sylwester 2024/2025

# Korczak

29.10.2012 16:17

NFZ badał pasażerów zaszła pomyłka ;)

# xyz

30.10.2012 09:27

sorry gregory, jeśli ztm pyta ludzi na dąbrówce, a nie przy ratuszu białołęka, którędy chcą jechać do metra, to później takie kwiatki wychodzą
widać ztm celowo robi badania tam gdzie im wygodniej, żeby wynik był taki jak sobie sami założyli
jest to manipulacja badaniami opinii publicznej!!!!!!!!!!

# z Dąbrówki

30.10.2012 14:03

A mi odpowiada wszystko tak, jak jest.

REKLAMA

Boże Narodzenie 2024
Boże Narodzenie 2024

# funia

31.10.2012 09:55

Z20 niech skierują na Tarchomin a potem tramwaj do Północnego i dalej metrem

# ihgxd

31.10.2012 12:59

tak, a z metra jeszcze autobus albo 2... i szybko się miasto zakorkuje od samochodów, jeśli tak ZTM ułatwi pasażerom życie. Autobus z Olesina na Tarchomin jest potrzebny, ale jako kolejny, obsługujący ważne/przydatne punkty (nie tylko Ratusz) - w ten sposób realny dojazd do Młocin to pewnie ok 40min. Z20 dla Olesina i Kobiałki jest podstawową komunikacją, choć nawet na drugą stronę Wisły nie przewozi - zapewnia przesiadki na Konwaliowej i Żeraniu, TT, również do pociągów. I dowozi do (aktualnie) jedynego dużego sklepu, o czym jakos wszyscy zapominają, jakby na ZB było ich za dużo...

# 123

31.10.2012 15:52

W mojej opinii co najmniej jeden autobus z Modlińskiej musi jechać przez Most P. do Młocin. Jak zamkną Grota to wszystko stanie w korku...znów.

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

# uhh

31.10.2012 17:00

#123
Po co, skoro będzie tramwaj. A że w bliżej nieokreślonej przyszłości? Ciemny lud nie musi nad tym myśleć, ważne że ZTM wie jak chce dać autobusy- 3 przesiadki w jedną stronę to przecież wygodna komunikacja :P Koniecznie z wykorzystaniem Metra, nawet jak się nie pracuje i nie mieszka w jego okolicach. Most Północy powinien zapewniać wygodną (jak najmniej przesiadek) komunikację mieszkańcom jadącym od strony Legionowa/Jabłonnej oraz Tarchomina/Nowodworów. Z tego co wiem, to takiej funkcji nie spełnia za dobrze.

# ola

02.11.2012 18:29

zdecydowanie popieram uruchomienia szybkiej linii jadącej z modlińskiej przez most północny. niektorzy z nas potrzebuja dojechac na bielany, a narazie trzeba pprzesiadac sie conajmniej 2 razy zeby przejechac tak krótki odcinek

# ola

02.11.2012 18:37

i mowiac o polaczenie modlinska - metro mlociny mam na mysli cala modlinska ( ja mieszkam przy Klasyków i nie urzadza mnie uruchomienie linii, ktora bedzie jechala przez Tarchomin i na chwile wyskoczy przy Ratuszu). niech nowa linia zabiera wszystkich mieszkańcow modlińskiej, a nie tylko (znów) mieszkańcow Tarchomina. wierze, ze wspolnymi silami wkoncu coś zdziałąmy :)

 tarantula01

02.11.2012 21:52

Ponieważ najwięcej głosów z tego forum dotyczy połączenia Modlińskiej z Młocinami poprzez:
linię 103 lub linie 723 / 731,
to proszę także o przesłanie tych opinii wojtum@gazeta.pl , o ile jeszcze Państwo tego nie zrobili.
Na bieżąco sortuję maile i w połowie miesiąca prześlę je po opracowaniu do ZTM.
Jeśli ktoś chciałby swój głos przesłać bezpośrednio do ZTMu, ztm@ztm.waw.pl . Należy podać swoje dane adresowe. Warto umieścić mnie na kopii wiadomości, abym wiedział o skali otrzymywanych wniosków przez ZTM.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

02.11.2012 21:52

Ponieważ najwięcej głosów z tego forum dotyczy połączenia Modlińskiej z Młocinami poprzez:
linię 103 lub linie 723 / 731,
to proszę także o przesłanie tych opinii wojtum@gazeta.pl , o ile jeszcze Państwo tego nie zrobili.
Na bieżąco sortuję maile i w połowie miesiąca prześlę je po opracowaniu do ZTM.
Jeśli ktoś chciałby swój głos przesłać bezpośrednio do ZTMu, ztm@ztm.waw.pl . Należy podać swoje dane adresowe. Warto umieścić mnie na kopii wiadomości, abym wiedział o skali otrzymywanych wniosków przez ZTM.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# jerzyk

03.11.2012 10:38

Jedyna zmiana jaką bym próbował przepchnąć to przekształcenie Z20 w całotygodniowa linie 2XX i pchniecie jej nie do Marymontu, tylko od Płochocinskiej w prawo i na most Płn i na Młociny, zamiast na Marymont, szybciej i wygodniej. Zapewne przydałaby sie wtedy lepsza częstotliwośc tej lini, bo chetnych zapewne bedzie wielu.

# 152

03.11.2012 13:05

zamiast wydluzac 103 nalezaloby wydluzyc 152 w dwie strony. ! Z tarchomina do Huty (metro Mlociny) i z Bialoleki dworskiej do Olesina

# wiw

03.11.2012 15:17

#152 świetny pomysł, w ten sposób Olesin zyska połączenie z rejonem ratusza i metrem, a reszta może się odczepi od Z20 (coś z Olesina musi dojeżdżać bezpośrednio na Konwaliową i pętlę na Żeraniu - nie każdy chce do metra)

# 123

05.11.2012 12:16

Myślę, że 152 i 723 do Młocin załatwiłoby problem. Legionowo oraz Białołęka Dworska (w tym Klasyków) miałaby tak ważne połączenie z metrem a 511 (wedle woli mieszkańców) jeździłoby jak dotychczas. Wtedy jednak podejrzewam, że jeździłoby zapełnione do połowy i nie spełniałoby swojej funkcji. Z moich obserwacji wynika, że 85-90% pasażerów 511 dojeżdża do Marymontu i nie wiem czy nie woleliby się przesiąść do autobusu wiozącego bezpośrednio do metra krótszą trasą.
Tak czy inaczej widać jak problem z dojazdem do Młocin z Modlińskiej jest istotny. Trzymam za Pana Tumasza kciuki by wywalczył dla nas jakieś korzystne szybkie połączenie z Młocinami.

# nickinickl

05.11.2012 13:09

A ja uważam, ze trzeba wprowadzić szybki dojazd na Dworzec Wschodni. I popieram szczególnie 103 lub 152 skierowac bezposrednio na Młociny.

# Tridlle

06.11.2012 09:05

152 mija po drodze kolej, którą można dojechać do centrum i to szybciej jak metrem, więc jako dojazd do metra się nie nadaje. To już prędzej 133, ale to też bez sensu, bo musiałoby jeździć Światowida, a jak wiadomo wszystko co się rusza jeździ Światowida.
Przekierowanie 133 na Modlińska zabierze ul. Mehoffera i okolicom kolejny autobus, więc to wykluczone.
Nie podoba mi się kierowanie linii 723 do metra. To Tarchomin ma się do metra przesiadać kilka razy, a Legionowo oprócz kolei ma mieć jeszcze połączenia bezpośrednie do metra?
Potrzeba nowej trasy linii 508 i częstego kursowania:
Nowodwory, Ordonówny, Modlińska, Młociny
#nickinickl
Popieram - 516 na Wschodni
302 do Polfy i na Marywilską i trochę mniej tego 509, bo jadą 3 razem, a potem żadnego.

# Jacek

08.11.2012 12:44

Nickinickl czy jesteś za tym żeby wydłużyć trasę linii 103 przez most Skłodowskiej-Curie i dalej na Dw.Wschodni(Kijowska) bo jak jesteś za tym to bardzo się cieszę a ja dlatego jestem za tym ponieważ mieszkańcy Białołęki by mieli całotygodniowe , bezpośrednie i szybkie połączenie z Dw.Wschodnim którego teraz nie mają ponieważ linia 302 kursuje od poniedziałku do piątku w godzinach szczytu a w soboty i w niedziele nie kursuje a linia 509 nie dojeżdża bezpośrednio do Dw.Wschodniego. Musi być dużo głosów za tym i trzeba przekonać do tego pana Wojciecha Tumasza. Napisz co o tym myślisz. Pozdrawiam Jacek Marszałek z Pragi Północ.

# 152

09.11.2012 02:15

#Tridle
Twoje komentarze sa proztmowskie.
Radny p.Wojciech Tumasz prosi o propozycje zmian komunikacyjnych mających na celu poprawę komunikacyjną mieszkańcom dzielnicy a nie o komentarze typu (uprzaszczając) "mają pociąg to wsadżmy ich do pociągu".
Konstruktywnymi propozycjami są propozycje linii:
152 na trasie Metro Młociny - Tarchomin - Płudy - Białołęka Dworska - Olesin,
516 na trasie Nowodwory - Tarchomin - Żerań - Dworzec Wschodni (niekoniecznie od Żerania trasą pokrywającą się ściśle z 509),
723 na trasie Legionowo - Tarchomin - Metro Młociny,
przekształcenie linii kursującej w relacji Żeran FSO - Olesin obecnie oznakowanej jako Z20 na stałą linię całodzienną o normalnym trzycyfrowym numerze (z podjazdami na Kupiecką z jednoczesnym skasowaniem linii 426),
wprowadzenie nowego połączenia z Metra Młociny przez Tarchomin (trasą mostu Pólnocnego) dalej przez Bródno w okolicach cmentarza Bródnowskiego i na pętlę Targówek (unikalne połączenie Tarchomina z rejonem cmentarza Bródnowskiego).
Propozycje suche i treściwe.
W opinii jednych trafione, w opinii innych nietrafione.
Opinie o propozycjach składających je ludzi należy zachować dla siebie.
Sugestie pro i anty ztmowskie tez należy zachować dla siebie.
Radny p.Wojciech Tumasz jako fachowiec po zebraniu propozycji doskonale będzie wiedział co z nimi zrobić.

# Tridlle

09.11.2012 07:50

#152
Przychylam się do Twojej opinii, że "Sugestie pro i anty ztmowskie tez należy zachować dla siebie."
Wypowiadam się w kwestiach mi znanych jednocześnie znając realia.
Pan Tumasz zna moją korespondencję z ZTM. Ma też duże doświadczenie w wymianie korespondencji własnej z ZTM i wie jak "łatwo" namówić ZTM do zmian. Ja też to wiem. Na każdą propozycję ZTM odpowie, że nie ma taboru, że trasy się dublują itp. I na tym skończy.
Każdy ma swoje preferencje, więc dobrze, że Pan Tumasz chce się podjąć swego rodzaju mediacji. Wypracowanie jednak pewnego konsensusu wymaga poparcia sporej grupy osób, bo tylko tak ZTM da się przekonać. Nic jednak z tego nie wyjdzie jak nie zmieszczą się autobusy na pętli. Pewnych rzeczy przeskoczyć się nie da.
Chciałbym zauważyć, że ul. Modlińskiej zabrano już 5 autobusów jadących na Żerań: 126, 133, 152, 705, 735, a Ty proponujesz zabieranie kolejnych co mi się nie podoba, bo w rezultacie nie będzie czym tam dojechać.
Chyba, że ze zmianami idziemy w kierunku likwidacji pętli Żerań to sprawa wygląda inaczej. Część autobusów można przekierować na Młociny, część na Wilsona i trochę do Dw. Gdańskiego.
Tarchomin ma połączenie z Cmentarzem Bródnowskim linią 126, którą nie jeździ zbyt wiele osób. Stara trasa była lepsza.
Kupiecka, Marywilska i Odlewnicza i Polfa powinny mieć dobre połączenie z pętlą Żerań przede wszystkim w dni robocze. Czy w pozostałe też to mam wątpliwości.

# 152

09.11.2012 09:55

#Tridlle
1.Niczego nie chce zabierać, jest to Twoja nadinterpretacja. Odniosłem się do obecnego układu komunikacyjnego. Przykładowa propozycja skierowania linii 723 do Metra Młociny nie oznacza w moim pojęciu zabierania bezpośredniego połaczenia Tarchomina z Żeraniem lecz globalnie na takiej reorganizacji komunikacji aby sumaryczna ilość jednostek przewozowych z Tarchomina na żeran i odwrotnie była conajmniej wystarczajaca.
Brakuje bezpośredniej linii tramwajowej stanowiącej przedłużenie istniejącej mającej pętlę na Żeraniu. W działaniach o jak najszybsze przedłużenie tejże nalezy mocno wspierać pana W. Tumasza i władze dzielnicy. To jest dobre rozwiązania dla całego Tarchomina.
Linia tramwajowa biegnąca ciągiem ulicy Jagiellońskiej do Tarchomina już dawno powinna istnieć.
2.Przeciętny człowiek który ma cokolwiek do czynienia z ztm wie, że instytucja ta jest nieprzejednana w swoich uwarunkowaniach a zmagania z tąże przypomina często walkę z wiatrakami.
3.linia 126 ma obecnie bardzo pokręconą trasę i nie podjeżdża bezpośrednoi do cmentarza Bródnowskiego.

# Tridlle

09.11.2012 10:28

#152
Zgadzam się, że tramwaj powinien zostać przedłużony od Żerania do TMP i dalej mostem do Młocin. I na tym zakończyłbym inwestycje w tramwaj na Tarchominie.
Pętlę na Żeraniu raczej bym zaorał.
Byłbym za tym, aby pomiędzy Światowida, a trasą TMP zbudować pętlę.
Do tego miejsca należałby zbudować podziemny łącznik kolejowy gdzieś od Polfy.
Ale to plany na długie lata, choć kolej i tramwaj pewnie chętnie dofinansuje Unia.
Na razie priorytet to połączenie Modlińskiej z Młocinami, ale nie linią podmiejską tylko nową linią.

# 152

10.11.2012 03:13

#Tridlle
Zainspirowałes mnie swoim ostatnim zdaniem:
"Na razie priorytet to połączenie Modlińskiej z Młocinami, ale nie linią podmiejską tylko nową linią."
Dokąd w pierwszym etapie ma dojeżdżać kikut tramwajowy dwukienrunkowy na terern Tarchomina ? docelowo (ba, kiedy to będzie bo inwestycja ta ciągnie się jak guma) do tzw Winnicy trasą dotychczasowej linii 101 jak rozumiem.
Otóż z chwilą wejścia (wjazdu) tego kikuta tramwajowego na teren Tarchomina należy nie dopuścic do likwidacji linii 101 (typowa praktyka ztm: dajemy Wam tramwaj, zabieramy autobusy) lecz przesunąć ją z trasy mostowej na ciąg ulicy Modlińskiej (tak z grubsza) i ponownie "wpuścić" ją w głąb Tarchomina w odpowiednim miejscu. To "odpowiednie miejsce" jest adekwatne do tymczasowego krańca kikuta tramwajowego na Tarchominie. Docelowo po dotarciu tramwaju do Winnicy mozna będzie linię 101 skierować na całą długość ulicy Modlinskiej.Przesiadanie pasażerów z ciągu ulicy Modlińskiej w tym z linii podmiejskich zapewnione w 100% na wspólnych przystankach.

 tarantula01

10.11.2012 08:09

Cały tramwaj na Tarchomin ma składać się z linii wzdłuż TMP (Młociny - Modlińska), Światowida i linii wzdłuż Modlińskiej (Żerań - TMP)
Linie podmiejskie docelowo mają dojeżdżać do tramwaju kończącego trasę w Winnicy.
Aby dobrze obsłużyć autobusem wschodnią część Tarchomina, należałoby mieć linię: Modlińska - Mehoffera - Majolikowa - Pomorska - Milenijna - Światowida - Modlińska - TMP - Młociny. Jedynymi autobusami mogącymi jednak jechać taką trasą są autobusy obecnie jeżdżące na linii 211 (z uwagi na skręt Mehoffera - Majolikowa, który do przebudowy nie prędko pójdzie). Do metra jechać autobusikiem 211? Nie wyobrażam sobie w szczycie, a stado autobusików 211 odpada. Inne rozwiązanie, to:
Modlińska - Pomorska - Milenijna - Światowida - Modlińska - TMP - Młociny, tylko że Pomorska na odcinku "przez Wydmę" jest do zbudowania, a skrzyżowanie Modlińśkiej z Pomorską jest obecnie na prawoskręty (docelowo ma być rondo: Modlińska / Klasyków / Pomorska z estakadami 2x2 w ciągu Modlińskiej).
Pozdrawiam

 tarantula01

10.11.2012 08:09

Cały tramwaj na Tarchomin ma składać się z linii wzdłuż TMP (Młociny - Modlińska), Światowida i linii wzdłuż Modlińskiej (Żerań - TMP)
Linie podmiejskie docelowo mają dojeżdżać do tramwaju kończącego trasę w Winnicy.
Aby dobrze obsłużyć autobusem wschodnią część Tarchomina, należałoby mieć linię: Modlińska - Mehoffera - Majolikowa - Pomorska - Milenijna - Światowida - Modlińska - TMP - Młociny. Jedynymi autobusami mogącymi jednak jechać taką trasą są autobusy obecnie jeżdżące na linii 211 (z uwagi na skręt Mehoffera - Majolikowa, który do przebudowy nie prędko pójdzie). Do metra jechać autobusikiem 211? Nie wyobrażam sobie w szczycie, a stado autobusików 211 odpada. Inne rozwiązanie, to:
Modlińska - Pomorska - Milenijna - Światowida - Modlińska - TMP - Młociny, tylko że Pomorska na odcinku "przez Wydmę" jest do zbudowania, a skrzyżowanie Modlińśkiej z Pomorską jest obecnie na prawoskręty (docelowo ma być rondo: Modlińska / Klasyków / Pomorska z estakadami 2x2 w ciągu Modlińskiej).
Pozdrawiam

# Jacek

10.11.2012 09:49

Co o tym myślicie żeby linię 103 wydłużyć przez most Skłodowskiej-Curie i do Dw.Wschodniego. Moim zdaniem trzeba tak zrobić ponieważ będzie całotygodniowe , bezpośrednie i szybkie połączenie z Dw.Wschodnim którego teraz nie ma ponieważ linia 302 kursuje od poniedziałku do piątku w godzinach szczytu a w soboty i w niedziele nie kursuje a linia 509 bezpośrednio nie jeżdzi do Dw.Wschodniego. Co myślicie o linii 103 żeby wydłużyć ją do Dw.Wschodniego. Napiszcie co o tym myślicie bo tylko na razie ja jedyny jestem za tym a musi być za tym więcej osób. Co myślicie o tym.

# Jadwiga

10.11.2012 10:41

Jacek a kto bierze pod uwagę opinie mieszkańców. Platforma Obywatelska rządzi i zawsze będzie tak jak urzędnik postanowi gdyż jest on "najmądrzejszy z mocy ustawy " a radni PO nie wypowiedzą się tak jak nakazuje im ich rozum a tak jak poleci im ich GURU tj p. Gronkiewicz-Waltz - w przeciwnym przypadku nie znajdą się na przyszłej liście wyborczej

# martiniwawa

10.11.2012 13:29

z modlinskiej przez polnocny do metra mlociny!!! najlepiej od aluzyjnej jako dodatkowa linia. jak mogli wybudowac most busmodlinskiej nie poscic!!!!!

# doJacek

10.11.2012 17:23

#doJacek
bardzo dobrze
tylko nie wyskakuj z tym pomyslem na wawkomie bo jest to niejako agenda ZTMu

# Maciej

10.11.2012 19:10

Z 20 - najbardziej trafiona zmiana komunikacyjna ostatnich lat, PKP Żerań dobry punkt do przesiadki, na komunikację szynową, tylko żeby się zatrzymywało więcej pociągów.

# Tridlle

13.11.2012 08:17

tarantula01 napisał(a) 10.11.2012 08:09
Aby dobrze obsłużyć autobusem wschodnią część Tarchomina, należałoby mieć linię: Modlińska - Mehoffera - Majolikowa - Pomorska - Milenijna - Światowida - Modlińska - TMP - Młociny. Jedynymi autobusami mogącymi jednak jechać taką trasą są autobusy obecnie jeżdżące na linii 211 (z uwagi na skręt Mehoffera - Majolikowa, który do przebudowy nie prędko pójdzie). Do metra jechać autobusikiem 211? Nie wyobrażam sobie w szczycie, a stado autobusików 211 odpada. Inne rozwiązanie, to:

Problemem dla przegubowego autobusu są też pomniki przyrody na Mehoffera. Żaden przegub tam się nie "złamie". Autobus przegubowy może pojechać jedynie z Ordonówny w lewo w Mehoffera i odwrotnie. Tak zresztą jeżdżą niektóre autobusy na pusto.
tarantula01 napisał(a) 10.11.2012 08:09
Modlińska - Pomorska - Milenijna - Światowida - Modlińska - TMP - Młociny, tylko że Pomorska na odcinku "przez Wydmę" jest do zbudowania, a skrzyżowanie Modlińśkiej z Pomorską jest obecnie na prawoskręty (docelowo ma być rondo: Modlińska / Klasyków / Pomorska z estakadami 2x2 w ciągu Modlińskiej).
Pozdrawiam

Lewoskręt z Milenijnej na Światowida to droga przez mękę.
Poza tym za dużo zachodu i zbyt długi czas przejazdu.

# prawdopodobnie koniec ankiety

17.11.2012 01:44

Wygląda na to, że zebrane zostały wszystkie propozycje.
Wojciechu do dzieła.

 tarantula01

22.11.2012 13:04

Tak,
Od kilku dni nie otrzymuję też już opinii przez e-mail, więc mogę uznać że więcej danych nie będzie.
Postaram się w przyszłym tygodniu opublikować wyniki.
Pozdrawiam

 tarantula01

22.11.2012 13:04

Tak,
Od kilku dni nie otrzymuję też już opinii przez e-mail, więc mogę uznać że więcej danych nie będzie.
Postaram się w przyszłym tygodniu opublikować wyniki.
Pozdrawiam

# 152

29.11.2012 21:20

tydzień minął wyników brak.

 tarantula01

30.11.2012 07:02

Tak brak, bo ich opracowanie zważywszy na różnorodność (nie były tylko z forum) nie jest rzeczą prostą. Cierpliwości.
Pozdrawiam

 tarantula01

30.11.2012 07:02

Tak brak, bo ich opracowanie zważywszy na różnorodność (nie były tylko z forum) nie jest rzeczą prostą. Cierpliwości.
Pozdrawiam

# ktm

16.12.2012 11:51

A teraz planują zlikwidować nocne kursy metra,ograniczyć liczbę autobusów i wszystko to przy podwyżce cen biletów-dla ludzi z 2 strefy można powiedzieć drastycznej podwyżce.Lepiej się zorganizować w dwie,trzy osoby i jeźdźić samochodem,taniej wyjdzie niz ztm-em.Pani prezydent oczywiście ma wytłumaczenie że np w Londynie metro nocą nie jeźdźi-wkurzają mnie takie porównania,to może zacznijmy porównywać się do miast gdzie w nocy metro jeźdźi?Komunikacji autobusowej nie ma chyba nawet do czego porównywać np od kiedy skasowali 508 w godz szczytu 511 z Marymontu załadowany jest po sam dach,nie wspominając że co drugi to ikarus.

 tarantula01

17.12.2012 07:33

Podobno do końca roku mają być wycofane wszystkie Ikarusy jeżdżące teraz po Warszawie.
Tak przy okazji, to dziś, najpóźniej jutro skończę opracowywać wnioski i prześlę je do ZTMu.

 tarantula01

17.12.2012 07:33

Podobno do końca roku mają być wycofane wszystkie Ikarusy jeżdżące teraz po Warszawie.
Tak przy okazji, to dziś, najpóźniej jutro skończę opracowywać wnioski i prześlę je do ZTMu.

# Polo

17.12.2012 08:49

przecież te wnioski na podstawie naszych opinii wie Pan gdzie ma ZTM ,szefowa p. HGW a przede wszystkim radni Rady Miasta, którzy obcięli budżet na komunikację o 190 mln zł tak żeby lepiej nam się żyło.

# 152

17.12.2012 18:28

Proszę opracowane wnioski opublikowac tu na forum.

# 123

18.12.2012 09:52

Niech Pan jeszcze dorzuci wniosek o przywrócenie 508 lub podobnej linii, która dowoziłaby ludzi do Konwaliowej. Wcześniej nie było sytuacji, że z 511 wylewa się tłum na Konwaliowej i dalej luz w stronę Dąbrówki. Ci ludzie zabierają miejsce tym, którzy docelowo jadą dalej. Podstawić jakąś linię by z metra dowoziła na Konwaliową, Płochocińską i Ekspresową. Wtedy 511 można by nazwać linią przyśpieszoną a nie zwykłą jaką się teraz stała.

 tarantula01

18.12.2012 23:47

Przesłane http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-linie_mp121217trasy.pdf
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

18.12.2012 23:47

Przesłane http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-linie_mp121217trasy.pdf
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

02.01.2013 19:03

http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-linie_mp121231trasy_ztm.pdf . Nie ma taboru oraz pieniędzy i to mimo podwyżek.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

02.01.2013 19:03

http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-linie_mp121231trasy_ztm.pdf . Nie ma taboru oraz pieniędzy i to mimo podwyżek.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# z Dąbrówki

02.01.2013 21:23

Dobrze zrozumiałem, ZTM cieszy się, że Z20 przypadł do gustu mieszkańcom i dlatego zrobił z niej 326 ograniczając dni i godziny kursowania?
Nie pojęte.
PS. A mogli całkiem zlikwidować... :/

# sylwiusz

03.01.2013 12:49

Fatalnie, tez liczylem na dodanie linii kursujacej bezposrednio z Modlinskiej przez caly most Polnocny az do Mlocin. W tej chwili wyglada to az dziwnie, ze cale mnostwo autobusow wzjezdza z Mysliborskiej na Most Polnocy, a z Modlinskiej, gdzie przeciez tez duzo ludzi jezdzi, nie ma nawet JEDNEGO autobusu wjezdzajacego na most polnocny. Chore to.

# Elek

08.01.2013 22:15

Niestety, wycofanie linii Z20 i wprowadzenie nowej linii 326 nie jest wygodne dla
mieszkańców Kobiałki, a w tym mieszkańców dużego, wciąż rozbudowującego się
osiedla Regaty.
Linia okresowa 326 ma duża przerwę w kursowaniu w godzinach : 9,32 - 14,12
(przystanek Frachtowa) a w sobotę i niedzielę wogóle nie kursuje !
Mieszkańcom REGAT i KOBIAŁKI potrzebne jest stałe połączenie przynajmniej z Modlińską. Rewelacją byłoby połączenie z Metrem Marymont.
Dlaczego ta część Białołęki nie może dogodnie i szybko przemieszczać się do Centrum ?
Może radny Wojciech Tumasz byłby w stanie wpłynąć na zmiany w komunikacji
przedstawionej powyżej !
Elek

# 152

13.01.2013 00:32

Plany ztm dotyczące zmian w związku z wjazdem kikuta tramwajowego do obrzeża dzielnicy wołają o przysłowiową pomstę do nieba.
Czy władze dzielnicy mają jakikolwiek wpływ na poczynania ztmu czy godzą się na te poczynania (bo byc może wladzy te zmiany bezpośrednio nie dotyczą) ?

# 152

22.01.2013 13:05

kikut tramwajowy Metro Młociny - Stare Świdry to porażka dla mieszkańców Tarchomina i Nowodworów wychwalana przez włodarzy miasta jako sukces (czasy Edwarda Gierka wróciły?). kikut ten jest przydatny jedynie mieszkańcom bloków najblizej położonych w okolicy ulic Myśliborskiej i Świderskiej gdzie kikut kończy i zaczyna bieg a motorniczy przechodzi dla swojego zdrowia (ruch gimnastyczny) z jednego końca wagonu na drugi.
mieszkańcy tych okolic, którym pasuje jechać tym tramwajem za Wisłę mają komfortowe warunki podróży jako rekompensatę za wiele lat podróżowania w tłoku i ścisku. przy okazji ztm spełnił (choć nie w całości) postulat połączenia z kikutem ciągu ulicy Modlińskiej linią 741 i za to wielkie brawa dla specjalistów z ztmu, nie na darmo skrót ten został dawno rozszyfrowany jako zakład ... mózgów ;-) pamiętamy, że pełny postulat wnosił o połączenie ciągu ulicy Modlińskiej bezpośrednią linią autobusową jadącą do metra Młociny. wspaniale wygląda po zmianach linia 516, którą odebrano mieszkańcom Nowodworów jako dowożącą do tramwajów na Żeraniu (FSO). specjaliści z ztmu "kanalizują" ruch komunikacyjny czyli mieszkańców Tarchomina i Nowodworów od 21 stycznia 2013 roku wpuścili w jedynie słuszny kanał a na Żerań (FSO) pozostawili jedynie 509. a i tak nie wiadomo na jak długi okres. i jak tu Triddle pisał - coraz mniej jest połaczeń Tarchomina z Żeraniem (FSO) bo już ani 133 ani 152 ani 516. te okrawki to również kikuty dawnych porządnych linii autobusowych. dewiza ztmu jest : dalismy wam metro, dalismy wam tramwaj - macie te środki zapełniać. zapominjcie o innym transporcie w innych kierunkach. chyba, że uruchomicie własne samochody.

# Ogryzek

22.01.2013 18:32

ZTM - nie wiem czy dobrze rozszyfrowuję Zakład Transplantacji MUSKUW. Dzisiaj tramwaje zużyły bardzo mało prądu - woziły powietrze a więc mają zysk na energii.i tak przez 365 dni w roku - to ogromne zyski na jednej lini ogryzkowej a więc interes dobrze się kręci dla NICH

# odpowiedź dla ogryzka

22.01.2013 21:44

Transplantacji ? Przydała by sie niektórym.
A propos zużycia prądu: Gdyby tramwaje wcale nie wyjechały to zużycie prądu byłoby zerowe, zatem zyski byłyby maksymalne. ;-)

# Ogryzek

23.01.2013 06:35

pełna zgoda

# 152

31.01.2013 19:09

ztm przyznał sie do błędu w dyplomatycznych hipokryzyjnych słowach, iż: "...zawsze z uwagą wsłuchuje się w opinie pasażerów, dlatego na ich wniosek (?)...linia 516 wróci po feriach na starą trasę..." Taaa, gdyby ztm naprawdę liczył się z opinią pasażerów to nie eksperymentowałby na żywym ciele (dawniej Ursynowian a obecnie) wielkiego osiedla Tarchomińsko Nowodworskiego. Czy zabawa w przywracanie dawnej trasy jest bezkosztowa ? A przecież mozna było 516 w ogóle nie ruszać. Można było wcześniej odnieść się pozytywnie do opinii zebranych przez radnego p.Wojciecha Tumasza zamiast odpisymac mu dyrdymałyoznaczające "nie da się" bo "tylko my ztm mamy rację" i "wytyczamy tarchominiakom i nowodworzanom jedynie słuszny kanał komunikacji miejskiej".
Panie Wojciechu: Z20 było całodzienne i miało przyzwoitą frekwencję, obecne 326 przekształcone z Z20 przez tzw. "specjalistów" z ztm do linii okresoej jest kpiną z olesian, kobiałczan itp. Panska rola i władz dzielnicy polega na doprowadzeniu tej linii na linie całodzienną kursującą codziennie przez 7 dni tygonia z jednoczesnym skasowaniem linii 426.

 tarantula01

03.02.2013 20:00

W sprawie 326 cały czas mam sygnały, że linia ta powinna jeździć http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-z20-326linia130203trasa.pdf. Coraz więcej osób mieszka na Kobiałce, to powinno się to przełożyć na więcej głosów płynących do ZTM (przykład: linia 516) i tym większe szanse na zmiany.
Pozdrawiam

 tarantula01

03.02.2013 20:00

W sprawie 326 cały czas mam sygnały, że linia ta powinna jeździć http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-z20-326linia130203trasa.pdf. Coraz więcej osób mieszka na Kobiałce, to powinno się to przełożyć na więcej głosów płynących do ZTM (przykład: linia 516) i tym większe szanse na zmiany.
Pozdrawiam

 lila

05.02.2013 03:49

Proszę o przemyślenie trasy autobusu 133 z ulicy mehoffera w lewo, w Modlińską. Na Tarchomin można przsiąść się przy Modlińskiej, natomiast bezpośredni dojazd do Ratusza i Konwaliowej w celu przesiadki bardzo zaoszczedzi czas dojazdu do pracy rano, w godzinach szczytu. Teraz musze przejeżdżać przez Tarchomin, aby przesiaść sie do następnego autobusu, bez sensu ten wjazd na Tarchomin i dodatkowy czas na dojazd. Przez chwile mieliśmy dodatkowo 152, który skręcał w Modlińską, było super, przejazdy były wykorzystywane przez mieszkańców, mlodzież miała ułatwioną komunikację do szkół.

# z Dąbrówki

05.02.2013 15:35

Po co? Teraz, jak poprzednio 133 dowozi ludzi na Tarchomin (szkoły, basen, ośrodek kultury). Powinno się je połączyć ze 152 i byłoby super.

# ratataj

08.02.2013 21:44

do #z Dąbrówki:
Żadne super. Obie 133 i 152 powinny jeździć jak dotychczas z jednoczesnym wydłużeniem od Tarchomina Światowida, Mysliborską, Delfina, Konwaliową, Klembowską, Kowalczyka, Modlińska do Żerania do tramwajów.

# 152

01.03.2013 23:44

kikut tramwajowy - podkreślam poraz kolejny, że to niewypał i jako taki - powinien jeździć jedynie w godzinach szczytu i najpóźniej do godziny 18-tej.
z jednej strony pieprzą o oszczędnościach, o braku 190 mln złotych na komunikację miejską, z drugiej marnotrawią pieniądze chociażby w postaci utrzymywania owej "dwójki". Potrzebnych mieszkańcom rozwiązań komunikacyjnych nie wprowadzają ale idea "tramwaj dwukierunkowy" jest utrzymywany nawet w godzinach gdy jego przydatność jest wątpliwa ze względu na frekwencję. i większość majacych wpływ na decyzje komunikacyjne zarówno w ztm jak i w dzielnicy udaje że wszystko jest w porządku na zasadzie "nie ruszaj g.... bo śmierdzi".

# 152

30.03.2013 17:12

kikut muchowozownia "dwójka" od 6go kwietnia tylko w dni powszednie od 6.00 do 20.30, 214 przekształcone w "szczytówkę" ze zmianą oznaczenia na 314, taaaa pomału ztm przyznaje się do błędów popełnianych na organiźmie tarchomińsko-nowodworskim.

# dwuszeregowy-prostopad%u0142y

10.05.2013 13:18

510 nie obronili.

# Zbig

10.05.2013 23:12

Faktycznie Nie ruszaj "guwna " bo śmierdzi - to o tramwaju Ogryzku. kto za tym stoi , że on wozi powietrze i przynosi straty kosdztem likwidowanych lini autobusowych 302, 503, 510 i słyszałem , że 509 ma jeżdzić tylko do Starzyńskiego a potem przesiadka. Brawo radni i zasługa w tym pewnie radnego Tumasza

 tarantula01

11.05.2013 00:56

O tych stratach Ratusz nie chce nic http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-koszty130417komunikacja.pdf. Odsyła http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-koszty130426komunikacja_bdik.jpg, ale Prezydent http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-koszty130507komunikacja.pdf!
Pozdrawiam

 tarantula01

11.05.2013 00:56

O tych stratach Ratusz nie chce nic http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-koszty130417komunikacja.pdf. Odsyła http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-koszty130426komunikacja_bdik.jpg, ale Prezydent http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-koszty130507komunikacja.pdf!
Pozdrawiam

# 152

11.05.2013 08:48

Panie Wojciechu, Brawa i gratulacje dla Pana za pouczenie pani Hanny Gronkiewicz-Waltz sprawującej Urząd Prezydenta Warszawy (w Pańskim piśmie linkowanym: "pełni w końcu funkcje Prezydenta!") co do jej powinności.

# Zbig

11.05.2013 09:15

Panie radny Tumasz - w tej sprawie proszę nie pisać do ZTM - gdyż odpowiedz jest znana - pełne obciążenie - a prawdę każdy widzi. " prezydent" marnuje w sposób umyślny nasze pieniądze- jaki ON ma w tym cel.

# kraszanbahamandżara

22.06.2014 09:46

tymczasem stagnacja. po wakacjach będzie się działo. przepychanki tramwajowo autobusowe i pogorszenie oferty komunikacyjnej. szczególnie dla części tzw. zielonej.

# do domu

22.06.2014 10:01

nowa polityka Prezydent HGW -przesiadki, przesiadki, przesiadki,- , gorzej, gorzej gorzej, dłużej dłużej dłużej - aby tylko dojechać Ta pani nie nadawałaby się nawet na sołtysa wioski z 10 mieszkancami

# j23

23.06.2014 09:58

dojeżdżam do pracy do centrum ( okolice ul.Grzybowskiej ) z dwoma przesiadkami, i dojazd trwa 30 min. , I co można z przesiadkami szybko dojechać :) czego się boicie , jeśli nie znacie miasta to jest to dobry sposób na poznanie miasta w którym mieszkacie
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni