# gość 29.06.2016 13:16 |
|
Brawo p. Tumasz!!!
|
# Tramwaj dla Winnicy ! 29.06.2016 14:56 |
|
Tak, tak, brawo... placisz mu za to w podatkach. Zaloze sie, ze nie zgadniesz dlaczego te korki sie zaczely ? Podpowiem - priorytet dla tramwaju. Zaloze sie tez, ze nie wiesz kto o niego wnioskowal :D takze, owszem, brawo! Koniec koncow moze bedzie ok (ta powierzchnia wylaczona z ruchu ktora zlikwiduja powinna byc dawno usunieta). Ograniczenie predkosci bez sensu jak zawsze. Niebezpiecznie to jest tam teraz przy wciskajacych sie wlasnie po tej powierzchni i bezposrednio przed nia samochodach. Dlaczego z drugiej strony nie ma ograniczenia przy zjezdzie na Wislostrade/Marymoncka ? Jest zastosowany tam ten sam manewr i nie powoduje zadnego zagrozenia. Badum, tssss.
|
# winniczek 29.06.2016 15:06 |
|
z tym priorytetem dla tramwaju to dobry pomysł,to jest miasto
|
# do winniczka :) 29.06.2016 15:21 |
|
nigdzie nie napisalem, ze to zly pomysl, ba, zgadzam sie ! Tylko z glowa panowie projektanty i budowlance. Ciekawe ile razy nam rozkopia i zamkna Swiatowida zeby ten tramwaj dojechal wreszcie do konca. Niedlugo przetargi milionowe na 1 przystanek oglaszac beda.....
|
# podmiejski inżynier 29.06.2016 15:25 |
|
@Tranwaj dla Winnicy, reszcie też płacę a jakoś się tym nie zajmują. Co by nie mówić Tumasz naprawde skutecznie dzialaw takich sprawach. Masz priorytet dla tramwaju a teraz rozładowanie korków dla samochodów i o to chodzi. Wszyscy zadowoleni bo mają chociaż troche krótszy czas dojazdu. A ograniczenie prędkości, cóż, miejskie inżyniery tak mają
|
# gość 29.06.2016 15:27 |
|
1. Z moich podatków idzie na każdego radnego, a radny Tumasz wyjątkowo merytoryczny, wiec mu żałować nie będę.
2. O priorytet dla tramwaju wnioskował radny Tumasz - dla komunikacji zbiorowej zawsze powinien być priorytet. Reasumując: powtórzę. Brawo radny Tumasz!!! #Tramwaj dla Winnicy ! napisał(a) 29.06.2016 14:56 Tak, tak, brawo... placisz mu za to w podatkach. Zaloze sie, ze nie zgadniesz dlaczego te korki sie zaczely ? Podpowiem - priorytet dla tramwaju. Zaloze sie tez, ze nie wiesz kto o niego wnioskowal :D takze, owszem, brawo! Koniec koncow moze bedzie ok (ta powierzchnia wylaczona z ruchu ktora zlikwiduja powinna byc dawno usunieta). Ograniczenie predkosci bez sensu jak zawsze. Niebezpiecznie to jest tam teraz przy wciskajacych sie wlasnie po tej powierzchni i bezposrednio przed nia samochodach. Dlaczego z drugiej strony nie ma ograniczenia przy zjezdzie na Wislostrade/Marymoncka ? Jest zastosowany tam ten sam manewr i nie powoduje zadnego zagrozenia. Badum, tssss. |
# Geminatores 29.06.2016 15:38 |
|
Należałoby przenieść pas do jazdy na wprost (do ulicy Obrazkowej) z pasa prawego na środkowy. To załatwiłoby sprawę lepiej niż dwa pasy do zjazdu.
|
# do gosc 29.06.2016 15:48 |
|
musisz przyznac, ze to jednak dosc przykre. W naszym kraju przyszlo nam sie cieszyc z czegos co powinno byc normalne.
|
# gość 29.06.2016 15:58 |
|
Masz racje, jest to przykre.
#do gosc napisał(a) 29.06.2016 15:48 musisz przyznac, ze to jednak dosc przykre. W naszym kraju przyszlo nam sie cieszyc z czegos co powinno byc normalne. |
# Dzab 29.06.2016 19:41 |
|
Ale to nie rozładuje korków. Priorytet dla tramwaju nadal będzie, a usunięcie wyspy przesunie tylko moment wąskiego gardła pod sygnalizator świetlny pod który wjedzie po prostu wiecej aut, które nadal będa stały i czekały na nadjeżdżające z daleka tramwaje, mimo iż spokojnie by zdążyły przejechać...
|
# Realista 29.06.2016 21:16 |
|
#winniczek napisał(a) 29.06.2016 15:06 Bardzo dobrze pomyślane z tym priorytetem dla tramwajów, oj tylko ktoś zapomniał że dzięki temu autobusy staneły w korku.. po prostu absurdz tym priorytetem dla tramwaju to dobry pomysł,to jest miasto |
tarantula01 30.06.2016 00:37 |
|
@Geminatores
Były składane o to wnioski i trzeb poczekać do uruchomienia galerii. Wtedy będzie sprawdzony nowy rozkład ruchu i podejmowane decyzje. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 30.06.2016 00:37 |
|
@Geminatores
Były składane o to wnioski i trzeb poczekać do uruchomienia galerii. Wtedy będzie sprawdzony nowy rozkład ruchu i podejmowane decyzje. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
# dziombul 30.06.2016 08:33 |
|
#Tramwaj dla Winnicy ! napisał(a) 29.06.2016 14:56 Tak, tak, brawo... placisz mu za to w podatkach. Zaloze sie, ze nie zgadniesz dlaczego te korki sie zaczely ? Podpowiem - priorytet dla tramwaju. Zaloze sie tez, ze nie wiesz kto o niego wnioskowal :D takze, owszem, brawo! Koniec koncow moze bedzie ok (ta powierzchnia wylaczona z ruchu ktora zlikwiduja powinna byc dawno usunieta). Ograniczenie predkosci bez sensu jak zawsze. Niebezpiecznie to jest tam teraz przy wciskajacych sie wlasnie po tej powierzchni i bezposrednio przed nia samochodach. Dlaczego z drugiej strony nie ma ograniczenia przy zjezdzie na Wislostrade/Marymoncka ? Jest zastosowany tam ten sam manewr i nie powoduje zadnego zagrozenia. Badum, tssss. Ależ głupi jesteś. Zastanawiałem się, czy reagować na twoją głupotę i zdecydowałem się.... 1. Tak, tak, brawo... placisz mu za to w podatkach Zgadza się. Ale gośc przynajmniej coś robi, poszukaj innych darmozjadów... 2. Zaloze sie, ze nie zgadniesz dlaczego te korki sie zaczely ? Podpowiem - priorytet dla tramwaju. Zaloze sie tez, ze nie wiesz kto o niego wnioskowal :D Wojtek Tumasz i słusznie, że wnioskował. Komunikacja miejska będzie miała priorytet, czy Ci się to bodoba, czy nie. I słusznie. Mówię to z poziomu człowieka, który odcinek Młociny-Tarchomin pokonuje samochodem. 3. Koniec koncow moze bedzie ok (ta powierzchnia wylaczona z ruchu ktora zlikwiduja powinna byc dawno usunieta). Dobijałeś się gdzieś do instytucji za to odpowiedzialnych? A może do radnych reprezentujących nas? Pewnie nie, bo po co... lepiej chlapać ozorem i narzekać w necie.... 4. Dlaczego z drugiej strony nie ma ograniczenia przy zjezdzie na Wislostrade/Marymoncka ? Jest zastosowany tam ten sam manewr i nie powoduje zadnego zagrozenia. Badum, tssss. Być może nie zauważyłeś, ale z drugiej strony mostu zjazd jest bezkolizyjny nieograniczony sygnalizacją świetlną. A z tej strony niestety tak jest. Przy czerwonym świetle gwarantuje Ci że będą tam stały samochody. A jak znam życie to pojawią się też matoły, które będą się wciskać z trzeciego pasa..... |
# Agna 30.06.2016 10:56 |
|
Przydałoby się jeszcze ukierunkowanie pasów. Z prawego tylko w prawo, ze środkowego na wprost i w lewo.
|
# dziombulku kochany ! 30.06.2016 15:08 |
|
1. Darmozjadow rozlicza sie przy urnach i wiecej na nich nie glosuje. Dlaczego to robicie ? Sam glosuje za ww. radnym.
2. Wnioski skladane powinny byc przemyslane. Slabe testy ? Czy nie mozna bylo tego zatoru przewidziec i wprowadzic priorytet razem ze zmianami pasow ruchu na moscie ? 3. Autobusy to tez komunikacja miejska, a te zostaly uziemione. Trasa tramwajowa nie jest skonczona. Moze taki ruch robic powinno sie jesli pokrycie trasy bus/tram jest w 100% ? 4. Gdybasz, a jak nie beda staly to co ? 5. Od tego sa Ci na ktorych glosujemy zebysmy nie musieli my sie dobijac. Jestes ich pracodawca i masz prawo rozliczac. Generalnie ze wszystkim sie zgadzamy, ale Ty jestes bardziej wyrozumialy dla swoich pracownikow. Nigdzie nie napisalem, ze pan radny zrobil cokolwiek zle, natomiast Ty wykazales sie brakiem kultury obrazajac innych. Brawo Ty :) |
# asder 30.06.2016 17:45 |
|
nic to nie zmieni. trzeba na dole na skrzyzowaniu pas do jazdy prosto przeniesc na srodkowy. wtedy auta ktore chca pojechac prosto nie beda staly i blokowaly zjazdu w prawo na strzalce bo sygnalizacja do jazdy na wprost i tak wlacza sie razem z ta do jazdy w lewo wiec po co pas do jazdy na prowst jest na prawym pasie i blokuje mozliwosc zjechania w prawo na zielonej strzalce ?
|
# prudi 01.07.2016 09:10 |
|
Priorytet dla tramwajów owszem zwiększył korek ale rano w kierunku wjazdu na most a nie po południu. Jeżdżę codziennie w obie strony i wiem co mówię/piszę.
Najważniejsze jest to, że są próby rozwiązywania problemów i Pan Tumasz jest wzorem dla innych radnych jak powinno się reagowac na potrzeb mieszkańców. Pamiętacie podobną sytuacje z wjazdem na most od strony Wisłostrady? Nie zawsze pierwsze rozwiązanie jest najlepsze i dlatego cenne jest, ze nie ma usztywnienia tylko poszukuje się innych rozwiązań. Niestety będę od razu uprawiał czarnowidztwo: już teraz to widać ale gdy uruchomiona zostanie Galeria Północna ponownie drastycznie pogorszy się drożność zjazdu z mostu. Prawy pas który jest obecnie do jazdy prosto i w prawo będzie notorycznie stał ponieważ wzrośnie liczba jadących prosto przez co zielona strzałka przestanie pełnić swoją funkcję Dlatego już teraz wnioskuję do Pana Tumasza, aby przemyśleć kolejne zmiany organizacji. Jeśli to jest technicznie możliwe to ja proponuję aby prawy pas służył tylko do skrętu w prawo a na wprost i w lewo jechało się z pasa środkowego. Niestety obawiam się że to nadal nie zagwarantuje zadowalającej płynności ponieważ od początku powinny być zaprojektowane 4 pasy do zjazdu (w lewo + w lewo i prosto + prosto + osobny w prawo - do tego oczywiście powinna być tez poszerzona Obrazkowa do dwóch pasów w kierunku galerii) Chyba na etapie projektowania mostu były już plany lokalizacji galerii? Paweł |
# prudi 01.07.2016 09:23 |
|
O właśnie doczytałem że #Geminatores już zawnioskował o to co ja. Ciesze się też że już był w tej sprawie wniosek, ale podtrzymuję obawy, że wąskim gardłem do zmian na lepsze stanie się Obrazkowa. Jeśli przesuniemy strzałkę na wprost na środkowy pas to przy odpowiedniej liczbie chętnych zablokowany zostanie też wjazd na prawy który pojawia się dopiero po zjechaniu z mostu a powinien być już za przystankiem.
Docelowo tylko poszerzenie Obrazkowej do 3 pasów (2 w stronę Galerii) i zjazdu z mostu (od razu 3 w tym prawy tylko do zjazdu w prawo, a dalej 4: w lewo+ w lewo i na wprost + na wprost+ w prawo) dadzą efekt. No chyba że Galeria nie będzie tak popularna jak się spodziewamy ;)) |
# Geminatores 01.07.2016 12:26 |
|
@tarantula01
Nie rozumiem myślenia w naszym kraju, zamiast działać za wczasu to najpierw galeria a dopiero potem "reorganizacja" ruchu po wnikliwych badaniach. A przez ten czas tysiące ludzi będzie stać w korkach marnując czas i pieniądze. Zmiana powinna już dawno nastąpić, bo ruch na Obrazkowej będzie coraz większy, a więcej pasów do zjazdu z mostu nie będzie tylko te 3 i to je trzeba odpowiednio ukierunkować żeby mieszkańcom umożliwić płynny i szybki dojazd. |
# z Dąbrówki 01.07.2016 18:53 |
|
Ludzie, dodatkowy pas do zjazdu na Myśliborską, można zbudować, jak się przebuduje tunel nad Świderską i nasyp trasy. To nie za naszego żywota.
|
# kris 01.07.2016 23:16 |
|
#Geminatores napisał(a) 29.06.2016 15:38 zgadzam się w 100%Należałoby przenieść pas do jazdy na wprost (do ulicy Obrazkowej) z pasa prawego na środkowy. To załatwiłoby sprawę lepiej niż dwa pasy do zjazdu. |
tarantula01 02.07.2016 10:43 |
|
Ja też nie rozumiem w warszawskich urzędnikach tego, że na konsultacjach społecznych w sprawie mostu Północnego przedstawiano inne rozwiązania (2 pasy ruchu do zjazdu) niż potem zrealizowano. A gdy zwróciłem na to w 2011 roku http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tmp/tmp-mysl160507zjazd-zal1.pdf, to nie spróbowano tego poprawić.
To jest kwestia podejścia warszawskich urzędników. Znów przytoczę przykład http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tmp/tmp-mysl160507zjazd-zal2.pdf, w której zatrudnione osoby potrafiły identyczne rozwiązanie wprowadzić. Co do zmiany sposobu jazdy z poszczególnych pasów wlotowych na skrzyżowanie z Myśliborską, to nadal zdanie urzędników jest niezmienne: poczekajmy do otwarcia galerii północnej. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 02.07.2016 10:43 |
|
Ja też nie rozumiem w warszawskich urzędnikach tego, że na konsultacjach społecznych w sprawie mostu Północnego przedstawiano inne rozwiązania (2 pasy ruchu do zjazdu) niż potem zrealizowano. A gdy zwróciłem na to w 2011 roku http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tmp/tmp-mysl160507zjazd-zal1.pdf, to nie spróbowano tego poprawić.
To jest kwestia podejścia warszawskich urzędników. Znów przytoczę przykład http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tmp/tmp-mysl160507zjazd-zal2.pdf, w której zatrudnione osoby potrafiły identyczne rozwiązanie wprowadzić. Co do zmiany sposobu jazdy z poszczególnych pasów wlotowych na skrzyżowanie z Myśliborską, to nadal zdanie urzędników jest niezmienne: poczekajmy do otwarcia galerii północnej. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
# Drogowcy partacze 04.07.2016 15:29 |
|
Do Pana Radnego Tumasza:
Niech Pan coś zawnioskuje w sprawie poprawienia zjazdów z wiaduktu nad trasą Toruńską. To jakiś pijany idiota projektował. Dla poprawienia bezpieczeństwa konieczne jest złagodzenie skrętów wjazdu i zjazdu z wiaduktu w obu kierunkach, a także poprawy pasów zjazdu w prawo z Modlińskiej na trasę mostu północnego. Proszę przejechać się samochodem z czymś delikatnym, żeby nie skręcać gwałtownie do utrzymania się w pasach. Te zmiany będą kosztowały stosunkowo niewiele, a nawet powinny być wykonane za darmo w ramach gwarancji, bo zjazdy te zostały zaprojektowane nieprawidłowo i nie powinny zostać przyjęte do realizacji. Zaraz po oddaniu do użytku doszło w tym miejscu do kilku wypadków, a prędkość od razu ograniczono do 40km/h. Czy tylko mnie to do cholery przeszkadza? Czy nasze szanowne władze lokalne uważają, że wszystko jest doskonale i nie widzą problemu, który widać prawie z gabinetów urzędów.... ? |
# do podmiejski inżynier 04.07.2016 23:11 |
|
A nie można było zrobić to za jednym zamachem - priorytet i 2 nitki do zjazdu? Tak ciężko pomyśleć, że zjazd z TMP w godzinach popołudniowych będzie się korkował? Za kolejny rok przeorganizują wjazd na myśliborska - prawy tylko do skrętu w prawo, środkowy - do jazdy na wprost i skrętu w lewo - lewy - do skrętu w lewo. Oczywiście to będzie za kolejny rok.
|
# sprawniej z mostu pn 05.07.2016 10:27 |
|
Korki pojawiły się też z tego powodu, że znacznie zmniejszono czas zielonego światła do skrętu w lewo z mostu północnego w Myśliborską niż wcześniej. Obecnie jest często tak, że na wprost (czyli na prawym pasie) jest zielone światło znacznie dłużej niż w lewo, poza tym jest też tak, że jeśli tramwaj ma priorytet to można przejechać równolegle na wprost z mostu, ale już skręcić w lewo nie można i wówczas do skrętu w lewo jest już czerwone, a do jazdy na wprost nadal jest zielone. Kierowcy, dla których pojawia się zielone światło do jazdy na wprost i mogą skręcić w prawo robią to z dużym opóźnieniem - widać manewr skręcania w prawo jest dla nich bardzo trudny. Dlatego, może najpierw niech kierowcy nauczą się sprawnie opuszczać skrzyżowanie i patrzą kiedy zmieniają się światła, pojawia się światło zielone a samochody stoją, dopiero ruszają jak już połowa czasu przeznaczona na światło zielone już mija.
|
tarantula01 06.07.2016 22:15 |
|
W którym miejscu jest coś nie tak przy wiaduktach Trasy Toruńskiej?
Co do wiaduktu w ciągu Modlińskiej nad TMP i wjazd na TMP, to te esy floresy powstały bo gdy zaczęto projektowanie mostu Północnego, równolegle trwało projektowanie przebudowy ul. Modlińskiej. Potem w 2009 r. zarzucono projekt przebudowy Modlińskiej, który zakładał wyprostowanie tych ostrych skrętów wraz z przebudową jezdni ul. Modlińskiej (od kanału Żerańskiego do Aluzyjnej, w tym właśnie odc. Światowida - Ekspresowa). Temat spadł, a dla TMP były już wydane wszelkie decyzje i pozostało zacząć budowę. Przeprojektowanie zjazdów wymagałoby własności gruntów i nowych decyzji, na co już się nie zdecydowano. I teraz są znaki. Tak to się robi w POlsce Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 06.07.2016 22:15 |
|
W którym miejscu jest coś nie tak przy wiaduktach Trasy Toruńskiej?
Co do wiaduktu w ciągu Modlińskiej nad TMP i wjazd na TMP, to te esy floresy powstały bo gdy zaczęto projektowanie mostu Północnego, równolegle trwało projektowanie przebudowy ul. Modlińskiej. Potem w 2009 r. zarzucono projekt przebudowy Modlińskiej, który zakładał wyprostowanie tych ostrych skrętów wraz z przebudową jezdni ul. Modlińskiej (od kanału Żerańskiego do Aluzyjnej, w tym właśnie odc. Światowida - Ekspresowa). Temat spadł, a dla TMP były już wydane wszelkie decyzje i pozostało zacząć budowę. Przeprojektowanie zjazdów wymagałoby własności gruntów i nowych decyzji, na co już się nie zdecydowano. I teraz są znaki. Tak to się robi w POlsce Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
# wstyd p. Tumasz 07.07.2016 08:05 |
|
Panie Tumasz- tak to się robi w POlsce - Pan jest typowa choragiewka na wietrze, chciałem przypomnac Panu ze był pan w PO- już pan o tym zapomnial. Dla mnie radny który skacze od partyjki do partyjki jest najgorszym typem człowieka Ten typ nazywam sprzedajnym. Gdyby rzadzila w Warszawie pana partia PIS zamiast Mostu Polnocnego może mielibysmy w tym miejscu sezonowa przeprawę promowa.
|
# wstyd p. Tumasz 07.07.2016 08:06 |
|
Panie Tumasz nie ma pan szacunku nawet dla siebie
|
# TMP 07.07.2016 08:56 |
|
Oho. kolejny POIMBany co mu się argumenty skończyły wiec zaczyna obrażać. Nie chciało się dopracować TMP to teraz wypijcie piwo coście nawarzyli. Zero myślenia i planowania. Przedłużenie TMP kiedy łaskawie planujecie? Leży tak samo jak nadzór, skarpy się sypią, konstrukcja rozkradana przez złomiarzy o czym media pisały media niedawno. Tylko brakuje żeby się spalił jak Łazienkowski, co tam kilkadziesiąt baniek w tą czy w tamtą, nie?
|
# gość 07.07.2016 09:48 |
|
buhahahaha, ale coś w tym jest :)
#TMP napisał(a) 07.07.2016 08:56 (...) POIMBany (...) Bo właśnie: PO+IMB+GO maja 2,5 roku. Co zrobią w kwestii: - Trasy Mostu Północnego? - Trasy Olszynki Grochowskiej? - Tramwaju na Wschodnią Białołękę? Prawdą jest, ze rezerwa pod TOG zostają właśnie zabudowywana przez supermarket? Prawdą jest, że realizacja zadań oświatowych jest opóźniona? No i ost. na fb mieszkancy pokazuja jakich mamy gospodarzy na Białołęce i jak jest ona zarośnięta. |
Taltos2 07.07.2016 10:54 |
|
do gość:
NIEPRAWDĄ jest, ze rezerwa pod TOG jest zabudowywana pod supermarket. Pozwolenie na budowę obiektu handlowo-usługowego dotyczy sąsiednich 2 działek (jedna przylega do rezerwy). Radni dzielnicowi, tak jak i Zarząd dzielnicy mogą jedynie pisać petycje, składać wnioski, apelować i uchwalać uchwały - lecz NIE MAJĄ żadnych mocy decyzyjnych w kwestii TMP, TOG i tramwaju. Ich siła jest dokładnie taka sama jak mieszkańców - patrz akcja p. Kamila z podpisami w kwestii metra na ZB. PS. Jesli jakikolwiek kandydat na radnego dzielnicy w swoim programie obieca, ze załatwi tego typu inwestycje to: BYŁ, JEST i BĘDZIE wierutnym kłamcą, a w dodatku niekompetentnym.... |
# gość 07.07.2016 11:05 |
|
#Taltos2
dzięki za wyjaśnienie tej kwestii z rezerwa pod TOG. Oczekuję, że zarząd dzielnicy będzie lobbował za powstaniem inwestycji, które nie są w ich kompetencjach. |
# z ZB 07.07.2016 11:16 |
|
Taltos2 napisał 07.07.2016 10:54 NIEPRAWDĄ jest, ze rezerwa pod TOG jest zabudowywana pod supermarket. Pozwolenie na budowę obiektu handlowo-usługowego dotyczy sąsiednich 2 działek (jedna przylega do rezerwy). Czy jest jakiś dokument który to potwierdza? Na razie słowo przeciwko słowu. A z doświadczenia wiemy że z takim zarządem-nierządem i radnymi-nieporadnymi z tzw koalicji można się spodziewać najgorszego |
# z ZB 07.07.2016 11:18 |
|
Taltos2 napisał 07.07.2016 10:54 Radni dzielnicowi, tak jak i Zarząd dzielnicy mogą jedynie pisać petycje, składać wnioski, apelować i uchwalać uchwały - lecz NIE MAJĄ żadnych mocy decyzyjnych w kwestii TMP, TOG i tramwaju. Ich siła jest dokładnie taka sama jak mieszkańców - patrz akcja p. Kamila z podpisami w kwestii metra na ZB. No to dlaczego radni i zarząd z rządzącej koalicji tego nie robi??? W przeciwieństwie do mieszkańców, jest to ich praca za którą pobierają wynagrodzenie. Dlaczego nie wywiązuja się ze swoich obowiązków?? |
# z ZB 07.07.2016 11:22 |
|
Taltos2 napisał 07.07.2016 10:54 PS. Jesli jakikolwiek kandydat na radnego dzielnicy w swoim programie obieca, ze załatwi tego typu inwestycje to: BYŁ, JEST i BĘDZIE wierutnym kłamcą, a w dodatku niekompetentnym.... Oj. Czyli Roszak, Jaworski i pewnie jeszcze paru innych z PO są wierutnymi kłamcami? Bo swoje kampanie wyborcze budowali wlasnie na metrze, tramwaju itp |
Taltos2 07.07.2016 11:49 |
|
Rezerwa TOG:
Pozwolenie na budowę nr 113/2016 z 8 kwietnia 2016: obręb 4-16-36, dz. nr 49/32 i 49/33. Na stronie Urzędu Dzielnicy można doczytać, jak raz na głównej stronie pojawiła się zakładka o Decyzje o Pozwoleniu na Budowę wydane w 2016 roku. Miłej lektury |
# gość 07.07.2016 11:55 |
|
http://www.bialoleka.waw.pl/strona-431-pozwolenia_na_budowe.html
|
# z Dąbrówki 08.07.2016 15:17 |
|
Panie Wojciechu!
Dziękuję za doskonałą wiadomość. Oby tak dalej! |
# prudi 11.07.2016 23:11 |
|
Panie Radny Tumaszu
Jeśli zmieniając przynależność partyjną będzie Pan mógł więcej zrobić dla mieszkańców Białołęki to ja daję zielone światło. Jest wiele znanych twarzy z telewizji które łopocą na wietrze przemian a efektów to żadnych dla kraju nie daje. :-)) |
# z ZB 12.07.2016 16:47 |
|
#z Dąbrówki napisał(a) 08.07.2016 15:17 Panie Wojciechu! Dziękuję za doskonałą wiadomość. Oby tak dalej! Dobra robota! |
# Drogowcy partacze 12.07.2016 21:40 |
|
tarantula01 napisał(a) 06.07.2016 22:15 Trzeba zadać pytanie, a w którym miejscu jest wszystko jak być powinno? Cała ta trasa jest zaprojektowana przez kogoś albo niedoświadczonego albo na ciągłym kacu. Przykład chociażby wiadukt nad skrzyżowaniem Modlińskiej z trasą mostu Północnego. CO za jakieś esy-floresy porobili? Przecież byle robotnik z łopatą i kawałkiem sznurka by to wyznaczył lepiej.W którym miejscu jest coś nie tak przy wiaduktach Trasy Toruńskiej? http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/c35c32db665b57f8 Zaraz po otwarciu tego wiaduktu doszło do trzech wypadków w pierwszym tygodniu! Czy to normalne? Tak się projektuje drogi, że zaraz się ludzie rozbijają? Wokół Państwo dba o bezpieczeństwo, wystarczy zgłosić jakieś zagrożenie i władze od razu się tym zajmują, bo ktoś może sobie coś zrobić i za zlekceważenie takiego sygnału, urzędnik czy funkcjonariusz może zostać pociągnięty do odpowiedzialności. Tu, mamy katastrofalnie źle zaprojektowane zjazdy i wiadukt a jaka jest odpowiedź naszej władzy na to zagrożenie? Ograniczenie do 40km/h na drodze wojewódzkiej !!! No na zbity łeb powinien polecieć ten co to zaprojektował, ten co to odebrał i ten co za to zapłacił! To miejsce z tym esem floresem jest jeszcze dodatkowo ciekawe, że na prawym pasie zaprojektowano właz kanalizacyjny, który zapadł się w pierwszym miesiącu. Dobre, prawda? Na lewym pasie jedziesz zygzakiem prawie wpadając w barierkę, a na prawym tańczysz, żeby nie wpaść w dziurę i nie rozwalić zawieszenia. Tak się projektuje i wykonuje w Warszawie. Panie Tomaszu Tumasz, proszę się zająć sprawą. |
# Drogowcy partacze 12.07.2016 21:58 |
|
Dodam, że w miejscu o którym piszę powyżej nie ma problemu wykupu gruntu, zwiększenia kosztów budowy, zwiększenia nakładów środków czy pracy. Żadnych! Po prostu idiota projektował, idiota odebrał.
Gdyby zakręt nieco złagodzono, prawy pas ominąłby właz kanalizacyjny, który się zapadł tuż po uruchomieniu ruchu, później to poprawiono, ale zapewne się wkrótce zapadnie. Wyprostowanie tego zakrętu poprawi także "spotkanie" z trzecim pasem z prawej strony pojazdów wjeżdżających na Modlińską z trasy mostu Północnego. Zaraz jest skręt do sklepu Biedronka, tu jest sporo niebezpiecznych miejsc. Gospodarz terenu czyli dzielnica Białołęka też powinna zwrócić na to, co miasto nam wyszykowało i zgłosić to jako nieprawidłowe zaprojektowane i wykonane. Kolejne esy-floresy mamy po drugiej stronie, a szczególnie dla wjeżdżających z Modlińskiej w prawo na trasę mostu. Sprawa do naprawienia też jest prosta i bez żadnego wykupu gruntów czy przeróbek. Pasy jezdni nie muszą iść tak jak falujący płot bariery przeciwdźwiękowe. Trzeba je wyprostować i skrócić pas dla jadących pod mostem na wprost, kosztem lepszego wyprofilowania dwóch pasów dla jadących w prawo. Samo przemalowanie białych pasów powinno poprawić sytuację. |
# prudi 15.07.2016 11:38 |
|
Temat poprawy wiaduktu należy odświeżyć rok przed wyborami samorządowymi czyli we wrześniu przyszłego roku to wtedy będzie więcej chętnych do ruszenia sprawy bo niestety zapewne będzie to kosztowna zmiana.
|
# Drogowcy 15.07.2016 16:43 |
|
Zmiany na wiaduktach na Tarchominie będą trudniejsze, ale te zmiany, które postuluję na wiadukcie na Modlińskiej wcale nie będą dużo kosztowały. Ba, nawet są do wykonania w jeden weekend przy pomocy brygady kilku ludzi. Przemalować pasy na skręcie w prawo z Modlińskiej trasę mostu Północnego - to farba i palnik do usunięcia starych malunków.
Do zmniejszenia łuku zjazdu z wiaduktu niestety trzeba przesunąć krawężnik i barierkę oraz dolać ze 3 m2 asfaltu, wcześniej przygotować podkład. Do zrobienia w weekend, jeśli wcześniej przełoży się barierki i krawężniki. Więcej pracy będzie w załatwianiu zmiany projektów niż samej roboty. |
LINKI SPONSOROWANE