REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# lookie

18.12.2017 15:05

Doszedł jeszcze przystanek Śreniawitów oraz korek tramwajowy na Młocinach i mieszkańcy zaczęli tęsknić za E8. Przystanek Zajezdnia Żoliborz powinien być na żądanie!!!

 Do rzeczy

19.12.2017 14:13

Gołym okiem widać, że możliwości tej linii, przynajmniej w wersji "szybki tramwaj" są na wyczerpaniu. I nie pomogło nawet, że aby przewieźć jak najwięcej ludzi, zafundowano nam bydlęce wagony, prawie bez miejsc siedzących. To sympatyczne, że pan radny walczy o przywrócenie priorytetu, ale już niedługo i z tej maki proszę Pana chleba nie będzie. Nie można bez końca bezkarnie zwiększać częstotliwości tramwajów, szczególnie w terenie mocno zurbanizowanym. Nie da się, by osiedle było tylko tramwajownią! I nie bądźmy naiwni. Sprawy nie załatwi powrót E8 itp. W dzisiejszych warunkach te autobusy utkną w korkach w drodze na Most M.S.C. A najgorsze jest to, że nasi decydenci widząc narastający problem nie mają innej koncepcji niż budowa najpierw kilkuset miejsc parkingowych w okolicach Młocin (to już), a w przyszłości - o czym można przeczytać - przebudowaniu węzła Młociny (pewnie dojdzie co najmniej kilkaset miejsc parkingowych. Tylko ja się pytam, którędy te samochody będą jeździły i komu smrodziły?

# drw

19.12.2017 14:42

Artykuł jest niestety mało rzetelny i nie do końca zgodny z prawdą. Otóż ZDM odpisał radnemu, że to nie ich instytucja jest odpowiedzialna za bałagan związany z likwidacją priorytetu, lecz nowo utworzona przy HGW jednostka - Biuro Polityki Mobilności i Transportu (d. Inżynier ruchu). To właśnie w tej mega "tajnej" instytucji zapadła niezgodna z prawem decyzja o przerzuceniu odpowiedzialności za organizację ruchu na skrzyżowaniu Światowida/Trakt Nadwiślański. Innymi słowy, ta jednostka ODDAŁA w nadzór całą organizację ruchu....inwestorowi, czyli Biedronce. To ewidentne przekroczenie uprawnień gdyż podjęta decyzja jest na korzyść inwestora kosztem interesu publicznego. Przed podjęciem decyzji żaden z urzędników nie skonsultował tego z ZTM czy TW, nie wspominając o UD Białołęka. Wszystkie ww. instytucje potwierdziły, że nikt z BPMiT nie pytał ich o zdanie w sprawie wyłączenia priorytetu dla tramwajów. Inna rzecz, że priorytet został wyłączony już pod koniec czerwca br., a nie jak podał autor - w sierpniu.

REKLAMA

# normalny_

19.12.2017 14:54

"Wpływ na płynność przejazdu tramwajem ma także budowa Biedronki."
Kiedy zostaja zwolnieni ludzie odpowiedzialni za ten skandal?

 Do rzeczy

19.12.2017 15:55

To oczywiście interesujące i wkurzające, że jedna instytucja warszawska nie konsultuje czegoś z drugą itd., ale nie to jest najważniejsze. Prawdziwie wielki problem to, że powtórzę:
1. Gołym okiem widać, że możliwości tej linii, przynajmniej w wersji "szybki tramwaj" są na wyczerpaniu. I nie pomogło nawet, że aby przewieźć jak najwięcej ludzi, zafundowano nam bydlęce wagony, prawie bez miejsc siedzących.
2. Sprawy nie załatwi powrót E8 itp. W dzisiejszych warunkach te autobusy utkną w korkach w drodze na Most M.S.C.
3. Nasi decydenci widząc narastający problem nie mają innej koncepcji niż budowa najpierw kilkuset miejsc parkingowych w okolicach Młocin (to już), a w przyszłości - o czym można przeczytać - przebudowaniu węzła Młociny (pewnie dojdzie co najmniej kilkaset miejsc parkingowych). Pewnie po to, żeby zachęcić nas do wysiadki z tych tramwajów i podróżowania do metra własnym samochodem. Bo przecież i tak do nich nie wsiądziemy na Nowodworach i na Tarchominie, gdy zrealizowana zostanie idea dociągnięcia linii tramwajowej do Modlińskiej i zbudowania tam węzła przesiadkowego dla mieszkańców najdalszych okolic, Jabłonnej, Legionowa itd.
I wreszcie problemem jest, że z jednej strony ze względów finansowych nie ma co myśleć podobno o budowie metra w nasze strony, choćby nie wiem jak miało to sens, a z drugiej strony proszę bardzo:
- dodatkowe miejsca parkingowe - kasa jest!
- przebudowa Młocin (!) - kasa jest!
- bezsensowne wydłużenie linii tramwajowej - kasa jest (!)
- bezsensowna budowa węzła przesiadkowego przy Modlińskiej - kasa jest (!)

# Kiełbasa wyborcza

20.12.2017 09:12

Do rzeczy napisał 19.12.2017 15:55
To oczywiście interesujące i wkurzające, że jedna instytucja warszawska nie konsultuje czegoś z drugą itd., ale nie to jest najważniejsze. Prawdziwie wielki problem to, że powtórzę:
1. Gołym okiem widać, że możliwości tej linii, przynajmniej w wersji "szybki tramwaj" są na wyczerpaniu. I nie pomogło nawet, że aby przewieźć jak najwięcej ludzi, zafundowano nam bydlęce wagony, prawie bez miejsc siedzących.
2. Sprawy nie załatwi powrót E8 itp. W dzisiejszych warunkach te autobusy utkną w korkach w drodze na Most M.S.C.
3. Nasi decydenci widząc narastający problem nie mają innej koncepcji niż budowa najpierw kilkuset miejsc parkingowych w okolicach Młocin (to już), a w przyszłości - o czym można przeczytać - przebudowaniu węzła Młociny (pewnie dojdzie co najmniej kilkaset miejsc parkingowych). Pewnie po to, żeby zachęcić nas do wysiadki z tych tramwajów i podróżowania do metra własnym samochodem. Bo przecież i tak do nich nie wsiądziemy na Nowodworach i na Tarchominie, gdy zrealizowana zostanie idea dociągnięcia linii tramwajowej do Modlińskiej i zbudowania tam węzła przesiadkowego dla mieszkańców najdalszych okolic, Jabłonnej, Legionowa itd.
I wreszcie problemem jest, że z jednej strony ze względów finansowych nie ma co myśleć podobno o budowie metra w nasze strony, choćby nie wiem jak miało to sens, a z drugiej strony proszę bardzo:
- dodatkowe miejsca parkingowe - kasa jest!
- przebudowa Młocin (!) - kasa jest!
- bezsensowne wydłużenie linii tramwajowej - kasa jest (!)
- bezsensowna budowa węzła przesiadkowego przy Modlińskiej - kasa jest (!)
To ja jeszcze do tej wyliczanki dodam powrót do koncepcji poszerzenia do 2 pasów w każdym kierunku Światowida - widać na to też jest kasa. Gdyby zebrać te wszystkie środki to można już byłoby zapewne sfinansować w części budowę linii metra z Młocin z ostatnią stacją przy Modlińskiej. Pośrednie stacje można byłoby dobudowywać później.

REKLAMA

# lookie

20.12.2017 14:17

Na Nowodwory można poprowadzić I linię M pod Wisłą z przystankami przy skrzyżowaniu Pułkowa/ Papirusów oraz Światowida/ Mehoffera, bo na II linię M nie mamy co liczyć.

# Priorytet

21.12.2017 23:25

Ja jestem za priorytetem dla tych, którzy oklamali nas najpierw w sprawie metra, a następnie tramwaju, który miał być prawie tak dobry jak metro. Priorytetowo bym ich wykopaliska że stolików.

 jerzy

22.12.2017 09:38

To jakieś jaja . Inwestor Biedronki dostał wpływ na organizację ruchu. Co się dzieje do licha.

REKLAMA

 tarantula01

31.12.2017 19:56, wpis modyfikowany 1 raz,ostatnio 31.12.2017 19:57

Ja też http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tw/tarch-sygn-swia-trakt171123program_bpmit1.jpg . Dlatego o to http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tw/tarch-sygn-swia-trakt171231program.pdf.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

31.12.2017 19:56, wpis modyfikowany 1 raz,ostatnio 31.12.2017 19:57

Ja też http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tw/tarch-sygn-swia-trakt171123program_bpmit1.jpg . Dlatego o to http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tw/tarch-sygn-swia-trakt171231program.pdf.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 jerzy

05.01.2018 13:36

A władza uparcie milczy . Być może będzie milczeć aż do zakończenia budowy Biedronki.

REKLAMA

# ART

06.01.2018 11:30

Więc ponowię pytanie: którzy z radnych lub kto decyduje o tak gęstej zabudowie sklepów typu Lidl/Biedronka w takim tempie na Tarchominie/Białołęce ???
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024