REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# lookie

18.12.2017 15:05

Doszedł jeszcze przystanek Śreniawitów oraz korek tramwajowy na Młocinach i mieszkańcy zaczęli tęsknić za E8. Przystanek Zajezdnia Żoliborz powinien być na żądanie!!!

 Do rzeczy

19.12.2017 14:13

Gołym okiem widać, że możliwości tej linii, przynajmniej w wersji "szybki tramwaj" są na wyczerpaniu. I nie pomogło nawet, że aby przewieźć jak najwięcej ludzi, zafundowano nam bydlęce wagony, prawie bez miejsc siedzących. To sympatyczne, że pan radny walczy o przywrócenie priorytetu, ale już niedługo i z tej maki proszę Pana chleba nie będzie. Nie można bez końca bezkarnie zwiększać częstotliwości tramwajów, szczególnie w terenie mocno zurbanizowanym. Nie da się, by osiedle było tylko tramwajownią! I nie bądźmy naiwni. Sprawy nie załatwi powrót E8 itp. W dzisiejszych warunkach te autobusy utkną w korkach w drodze na Most M.S.C. A najgorsze jest to, że nasi decydenci widząc narastający problem nie mają innej koncepcji niż budowa najpierw kilkuset miejsc parkingowych w okolicach Młocin (to już), a w przyszłości - o czym można przeczytać - przebudowaniu węzła Młociny (pewnie dojdzie co najmniej kilkaset miejsc parkingowych. Tylko ja się pytam, którędy te samochody będą jeździły i komu smrodziły?

# drw

19.12.2017 14:42

Artykuł jest niestety mało rzetelny i nie do końca zgodny z prawdą. Otóż ZDM odpisał radnemu, że to nie ich instytucja jest odpowiedzialna za bałagan związany z likwidacją priorytetu, lecz nowo utworzona przy HGW jednostka - Biuro Polityki Mobilności i Transportu (d. Inżynier ruchu). To właśnie w tej mega "tajnej" instytucji zapadła niezgodna z prawem decyzja o przerzuceniu odpowiedzialności za organizację ruchu na skrzyżowaniu Światowida/Trakt Nadwiślański. Innymi słowy, ta jednostka ODDAŁA w nadzór całą organizację ruchu....inwestorowi, czyli Biedronce. To ewidentne przekroczenie uprawnień gdyż podjęta decyzja jest na korzyść inwestora kosztem interesu publicznego. Przed podjęciem decyzji żaden z urzędników nie skonsultował tego z ZTM czy TW, nie wspominając o UD Białołęka. Wszystkie ww. instytucje potwierdziły, że nikt z BPMiT nie pytał ich o zdanie w sprawie wyłączenia priorytetu dla tramwajów. Inna rzecz, że priorytet został wyłączony już pod koniec czerwca br., a nie jak podał autor - w sierpniu.

REKLAMA

# normalny_

19.12.2017 14:54

"Wpływ na płynność przejazdu tramwajem ma także budowa Biedronki."
Kiedy zostaja zwolnieni ludzie odpowiedzialni za ten skandal?

 Do rzeczy

19.12.2017 15:55

To oczywiście interesujące i wkurzające, że jedna instytucja warszawska nie konsultuje czegoś z drugą itd., ale nie to jest najważniejsze. Prawdziwie wielki problem to, że powtórzę:
1. Gołym okiem widać, że możliwości tej linii, przynajmniej w wersji "szybki tramwaj" są na wyczerpaniu. I nie pomogło nawet, że aby przewieźć jak najwięcej ludzi, zafundowano nam bydlęce wagony, prawie bez miejsc siedzących.
2. Sprawy nie załatwi powrót E8 itp. W dzisiejszych warunkach te autobusy utkną w korkach w drodze na Most M.S.C.
3. Nasi decydenci widząc narastający problem nie mają innej koncepcji niż budowa najpierw kilkuset miejsc parkingowych w okolicach Młocin (to już), a w przyszłości - o czym można przeczytać - przebudowaniu węzła Młociny (pewnie dojdzie co najmniej kilkaset miejsc parkingowych). Pewnie po to, żeby zachęcić nas do wysiadki z tych tramwajów i podróżowania do metra własnym samochodem. Bo przecież i tak do nich nie wsiądziemy na Nowodworach i na Tarchominie, gdy zrealizowana zostanie idea dociągnięcia linii tramwajowej do Modlińskiej i zbudowania tam węzła przesiadkowego dla mieszkańców najdalszych okolic, Jabłonnej, Legionowa itd.
I wreszcie problemem jest, że z jednej strony ze względów finansowych nie ma co myśleć podobno o budowie metra w nasze strony, choćby nie wiem jak miało to sens, a z drugiej strony proszę bardzo:
- dodatkowe miejsca parkingowe - kasa jest!
- przebudowa Młocin (!) - kasa jest!
- bezsensowne wydłużenie linii tramwajowej - kasa jest (!)
- bezsensowna budowa węzła przesiadkowego przy Modlińskiej - kasa jest (!)

# Kiełbasa wyborcza

20.12.2017 09:12

Do rzeczy napisał 19.12.2017 15:55
To oczywiście interesujące i wkurzające, że jedna instytucja warszawska nie konsultuje czegoś z drugą itd., ale nie to jest najważniejsze. Prawdziwie wielki problem to, że powtórzę:
1. Gołym okiem widać, że możliwości tej linii, przynajmniej w wersji "szybki tramwaj" są na wyczerpaniu. I nie pomogło nawet, że aby przewieźć jak najwięcej ludzi, zafundowano nam bydlęce wagony, prawie bez miejsc siedzących.
2. Sprawy nie załatwi powrót E8 itp. W dzisiejszych warunkach te autobusy utkną w korkach w drodze na Most M.S.C.
3. Nasi decydenci widząc narastający problem nie mają innej koncepcji niż budowa najpierw kilkuset miejsc parkingowych w okolicach Młocin (to już), a w przyszłości - o czym można przeczytać - przebudowaniu węzła Młociny (pewnie dojdzie co najmniej kilkaset miejsc parkingowych). Pewnie po to, żeby zachęcić nas do wysiadki z tych tramwajów i podróżowania do metra własnym samochodem. Bo przecież i tak do nich nie wsiądziemy na Nowodworach i na Tarchominie, gdy zrealizowana zostanie idea dociągnięcia linii tramwajowej do Modlińskiej i zbudowania tam węzła przesiadkowego dla mieszkańców najdalszych okolic, Jabłonnej, Legionowa itd.
I wreszcie problemem jest, że z jednej strony ze względów finansowych nie ma co myśleć podobno o budowie metra w nasze strony, choćby nie wiem jak miało to sens, a z drugiej strony proszę bardzo:
- dodatkowe miejsca parkingowe - kasa jest!
- przebudowa Młocin (!) - kasa jest!
- bezsensowne wydłużenie linii tramwajowej - kasa jest (!)
- bezsensowna budowa węzła przesiadkowego przy Modlińskiej - kasa jest (!)
To ja jeszcze do tej wyliczanki dodam powrót do koncepcji poszerzenia do 2 pasów w każdym kierunku Światowida - widać na to też jest kasa. Gdyby zebrać te wszystkie środki to można już byłoby zapewne sfinansować w części budowę linii metra z Młocin z ostatnią stacją przy Modlińskiej. Pośrednie stacje można byłoby dobudowywać później.

REKLAMA

# lookie

20.12.2017 14:17

Na Nowodwory można poprowadzić I linię M pod Wisłą z przystankami przy skrzyżowaniu Pułkowa/ Papirusów oraz Światowida/ Mehoffera, bo na II linię M nie mamy co liczyć.

# Priorytet

21.12.2017 23:25

Ja jestem za priorytetem dla tych, którzy oklamali nas najpierw w sprawie metra, a następnie tramwaju, który miał być prawie tak dobry jak metro. Priorytetowo bym ich wykopaliska że stolików.

 jerzy

22.12.2017 09:38

To jakieś jaja . Inwestor Biedronki dostał wpływ na organizację ruchu. Co się dzieje do licha.

REKLAMA

 tarantula01

31.12.2017 19:56, wpis modyfikowany 1 raz,ostatnio 31.12.2017 19:57

Ja też http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tw/tarch-sygn-swia-trakt171123program_bpmit1.jpg . Dlatego o to http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tw/tarch-sygn-swia-trakt171231program.pdf.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

31.12.2017 19:56, wpis modyfikowany 1 raz,ostatnio 31.12.2017 19:57

Ja też http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tw/tarch-sygn-swia-trakt171123program_bpmit1.jpg . Dlatego o to http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tw/tarch-sygn-swia-trakt171231program.pdf.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 jerzy

05.01.2018 13:36

A władza uparcie milczy . Być może będzie milczeć aż do zakończenia budowy Biedronki.

REKLAMA

# ART

06.01.2018 11:30

Więc ponowię pytanie: którzy z radnych lub kto decyduje o tak gęstej zabudowie sklepów typu Lidl/Biedronka w takim tempie na Tarchominie/Białołęce ???
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break