# lookie 18.12.2017 15:05 |
|
Doszedł jeszcze przystanek Śreniawitów oraz korek tramwajowy na Młocinach i mieszkańcy zaczęli tęsknić za E8. Przystanek Zajezdnia Żoliborz powinien być na żądanie!!!
|
Do rzeczy 19.12.2017 14:13 |
|
Gołym okiem widać, że możliwości tej linii, przynajmniej w wersji "szybki tramwaj" są na wyczerpaniu. I nie pomogło nawet, że aby przewieźć jak najwięcej ludzi, zafundowano nam bydlęce wagony, prawie bez miejsc siedzących. To sympatyczne, że pan radny walczy o przywrócenie priorytetu, ale już niedługo i z tej maki proszę Pana chleba nie będzie. Nie można bez końca bezkarnie zwiększać częstotliwości tramwajów, szczególnie w terenie mocno zurbanizowanym. Nie da się, by osiedle było tylko tramwajownią! I nie bądźmy naiwni. Sprawy nie załatwi powrót E8 itp. W dzisiejszych warunkach te autobusy utkną w korkach w drodze na Most M.S.C. A najgorsze jest to, że nasi decydenci widząc narastający problem nie mają innej koncepcji niż budowa najpierw kilkuset miejsc parkingowych w okolicach Młocin (to już), a w przyszłości - o czym można przeczytać - przebudowaniu węzła Młociny (pewnie dojdzie co najmniej kilkaset miejsc parkingowych. Tylko ja się pytam, którędy te samochody będą jeździły i komu smrodziły?
|
# drw 19.12.2017 14:42 |
|
Artykuł jest niestety mało rzetelny i nie do końca zgodny z prawdą. Otóż ZDM odpisał radnemu, że to nie ich instytucja jest odpowiedzialna za bałagan związany z likwidacją priorytetu, lecz nowo utworzona przy HGW jednostka - Biuro Polityki Mobilności i Transportu (d. Inżynier ruchu). To właśnie w tej mega "tajnej" instytucji zapadła niezgodna z prawem decyzja o przerzuceniu odpowiedzialności za organizację ruchu na skrzyżowaniu Światowida/Trakt Nadwiślański. Innymi słowy, ta jednostka ODDAŁA w nadzór całą organizację ruchu....inwestorowi, czyli Biedronce. To ewidentne przekroczenie uprawnień gdyż podjęta decyzja jest na korzyść inwestora kosztem interesu publicznego. Przed podjęciem decyzji żaden z urzędników nie skonsultował tego z ZTM czy TW, nie wspominając o UD Białołęka. Wszystkie ww. instytucje potwierdziły, że nikt z BPMiT nie pytał ich o zdanie w sprawie wyłączenia priorytetu dla tramwajów. Inna rzecz, że priorytet został wyłączony już pod koniec czerwca br., a nie jak podał autor - w sierpniu.
|
# normalny_ 19.12.2017 14:54 |
|
"Wpływ na płynność przejazdu tramwajem ma także budowa Biedronki."
Kiedy zostaja zwolnieni ludzie odpowiedzialni za ten skandal? |
Do rzeczy 19.12.2017 15:55 |
|
To oczywiście interesujące i wkurzające, że jedna instytucja warszawska nie konsultuje czegoś z drugą itd., ale nie to jest najważniejsze. Prawdziwie wielki problem to, że powtórzę:
1. Gołym okiem widać, że możliwości tej linii, przynajmniej w wersji "szybki tramwaj" są na wyczerpaniu. I nie pomogło nawet, że aby przewieźć jak najwięcej ludzi, zafundowano nam bydlęce wagony, prawie bez miejsc siedzących. 2. Sprawy nie załatwi powrót E8 itp. W dzisiejszych warunkach te autobusy utkną w korkach w drodze na Most M.S.C. 3. Nasi decydenci widząc narastający problem nie mają innej koncepcji niż budowa najpierw kilkuset miejsc parkingowych w okolicach Młocin (to już), a w przyszłości - o czym można przeczytać - przebudowaniu węzła Młociny (pewnie dojdzie co najmniej kilkaset miejsc parkingowych). Pewnie po to, żeby zachęcić nas do wysiadki z tych tramwajów i podróżowania do metra własnym samochodem. Bo przecież i tak do nich nie wsiądziemy na Nowodworach i na Tarchominie, gdy zrealizowana zostanie idea dociągnięcia linii tramwajowej do Modlińskiej i zbudowania tam węzła przesiadkowego dla mieszkańców najdalszych okolic, Jabłonnej, Legionowa itd. I wreszcie problemem jest, że z jednej strony ze względów finansowych nie ma co myśleć podobno o budowie metra w nasze strony, choćby nie wiem jak miało to sens, a z drugiej strony proszę bardzo: - dodatkowe miejsca parkingowe - kasa jest! - przebudowa Młocin (!) - kasa jest! - bezsensowne wydłużenie linii tramwajowej - kasa jest (!) - bezsensowna budowa węzła przesiadkowego przy Modlińskiej - kasa jest (!) |
# Kiełbasa wyborcza 20.12.2017 09:12 |
|
Do rzeczy napisał 19.12.2017 15:55 To ja jeszcze do tej wyliczanki dodam powrót do koncepcji poszerzenia do 2 pasów w każdym kierunku Światowida - widać na to też jest kasa. Gdyby zebrać te wszystkie środki to można już byłoby zapewne sfinansować w części budowę linii metra z Młocin z ostatnią stacją przy Modlińskiej. Pośrednie stacje można byłoby dobudowywać później.To oczywiście interesujące i wkurzające, że jedna instytucja warszawska nie konsultuje czegoś z drugą itd., ale nie to jest najważniejsze. Prawdziwie wielki problem to, że powtórzę: 1. Gołym okiem widać, że możliwości tej linii, przynajmniej w wersji "szybki tramwaj" są na wyczerpaniu. I nie pomogło nawet, że aby przewieźć jak najwięcej ludzi, zafundowano nam bydlęce wagony, prawie bez miejsc siedzących. 2. Sprawy nie załatwi powrót E8 itp. W dzisiejszych warunkach te autobusy utkną w korkach w drodze na Most M.S.C. 3. Nasi decydenci widząc narastający problem nie mają innej koncepcji niż budowa najpierw kilkuset miejsc parkingowych w okolicach Młocin (to już), a w przyszłości - o czym można przeczytać - przebudowaniu węzła Młociny (pewnie dojdzie co najmniej kilkaset miejsc parkingowych). Pewnie po to, żeby zachęcić nas do wysiadki z tych tramwajów i podróżowania do metra własnym samochodem. Bo przecież i tak do nich nie wsiądziemy na Nowodworach i na Tarchominie, gdy zrealizowana zostanie idea dociągnięcia linii tramwajowej do Modlińskiej i zbudowania tam węzła przesiadkowego dla mieszkańców najdalszych okolic, Jabłonnej, Legionowa itd. I wreszcie problemem jest, że z jednej strony ze względów finansowych nie ma co myśleć podobno o budowie metra w nasze strony, choćby nie wiem jak miało to sens, a z drugiej strony proszę bardzo: - dodatkowe miejsca parkingowe - kasa jest! - przebudowa Młocin (!) - kasa jest! - bezsensowne wydłużenie linii tramwajowej - kasa jest (!) - bezsensowna budowa węzła przesiadkowego przy Modlińskiej - kasa jest (!) |
# lookie 20.12.2017 14:17 |
|
Na Nowodwory można poprowadzić I linię M pod Wisłą z przystankami przy skrzyżowaniu Pułkowa/ Papirusów oraz Światowida/ Mehoffera, bo na II linię M nie mamy co liczyć.
|
# Priorytet 21.12.2017 23:25 |
|
Ja jestem za priorytetem dla tych, którzy oklamali nas najpierw w sprawie metra, a następnie tramwaju, który miał być prawie tak dobry jak metro. Priorytetowo bym ich wykopaliska że stolików.
|
jerzy 22.12.2017 09:38 |
|
To jakieś jaja . Inwestor Biedronki dostał wpływ na organizację ruchu. Co się dzieje do licha.
|
tarantula01 31.12.2017 19:56, wpis modyfikowany 1 raz, |
|
Ja też http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tw/tarch-sygn-swia-trakt171123program_bpmit1.jpg . Dlatego o to http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tw/tarch-sygn-swia-trakt171231program.pdf.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 31.12.2017 19:56, wpis modyfikowany 1 raz, |
|
Ja też http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tw/tarch-sygn-swia-trakt171123program_bpmit1.jpg . Dlatego o to http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3tw/tarch-sygn-swia-trakt171231program.pdf.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
jerzy 05.01.2018 13:36 |
|
A władza uparcie milczy . Być może będzie milczeć aż do zakończenia budowy Biedronki.
|
# ART 06.01.2018 11:30 |
|
Więc ponowię pytanie: którzy z radnych lub kto decyduje o tak gęstej zabudowie sklepów typu Lidl/Biedronka w takim tempie na Tarchominie/Białołęce ???
|
LINKI SPONSOROWANE