REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# Podróżujący 518

08.03.2018 14:38

Bezpośrednie połączenie Białołęki z Traktem Królewskim jest potrzebne! Trakt Królewski to nie tylko miejsce pracy, choćby w Szpitalu Dzieciecym na Kopernika, szpitalu na Karowej. Na Starowkę jeżdżą rodzice z dziećmi, szkoły białołęckie m.in. na wycieczki do Zamku Królewskiego itp. itd. Pacjenci na badania i rehabilitację do szpitali lub w odwiedziny! A nie jak.napisano, że jest niepotrzeny dojazd, bo jest "miejscem tylko paru knajp i UW."

# dddd

08.03.2018 21:48

w ZTM zawsze "buraki" pracowały i pracują co nie mają żadnej wiedzy na temat komunikacji.... co chwilę zmieniają trasy i wszystkich pchają do tego śmieciowego metra!

# dddd

08.03.2018 21:50

aaa. i sobie postawcie mur przed wejściem do metra, i 100 ochroniarzy bo ktoś wam wejdzie bez biletu....
zawsze lubicie tak utrudniać spieszącym się do pracy aby za każdym razem odbijali kartę miejską? po co wam to - do liczenia ludzi? jak nie macie co sobie drogi panie prezesie stań przy bramce i licz ludzi....

REKLAMA

# Podróżujący 116

10.03.2018 13:53

#Podróżujący 518 napisał(a) 08.03.2018 14:38
Bezpośrednie połączenie Białołęki z Traktem Królewskim jest potrzebne! Trakt Królewski to nie tylko miejsce pracy, choćby w Szpitalu Dzieciecym na Kopernika, szpitalu na Karowej. Na Starowkę jeżdżą rodzice z dziećmi, szkoły białołęckie m.in. na wycieczki do Zamku Królewskiego itp. itd. Pacjenci na badania i rehabilitację do szpitali lub w odwiedziny! A nie jak.napisano, że jest niepotrzeny dojazd, bo jest "miejscem tylko paru knajp i UW."
Czy któraś z wymienionych potrzeb jest potrzebą codzienną albo przynajmniej regularną dla pasażerów, że nie da się przesiąść? Jeśli chodzi o wycieczki do Zamku Królewskiego i odwiedziny w szpitalach - nie. Zaś jeśli mowa o rehabilitacjach i badaniach, to dotyczy to tylko jednego szpitala bo pacjenci, w szczególności ci udający się na rehabilitację, raczej nie dotarliby z Krakowskiego Przedmieścia pod Wisłostradę, gdzie jest szpital. Tak więc ten odcinek trasy to tylko utrudnienie dla pasażerów jeżdżących m.in. do pracy.

# Pasażerka

11.03.2018 22:46

Jasne. Najlepiej pozbierać wszystkie autobusy i bedziemy jeździć samochodami lub TYLKO pieszo. A co do przesiadek to są super szczególnie zimą lub gdy leje deszcz i trzeba nie raz czekać nieskończoność na to drugie lub trzecie połączenie..

# IPN

12.03.2018 09:49

#Podróżujący 116 napisał(a) 10.03.2018 13:53
Czy któraś z wymienionych potrzeb jest potrzebą codzienną albo przynajmniej regularną dla pasażerów, że nie da się przesiąść? Jeśli chodzi o wycieczki do Zamku Królewskiego i odwiedziny w szpitalach - nie. Zaś jeśli mowa o rehabilitacjach i badaniach, to dotyczy to tylko jednego szpitala bo pacjenci, w szczególności ci udający się na rehabilitację, raczej nie dotarliby z Krakowskiego Przedmieścia pod Wisłostradę, gdzie jest szpital. Tak więc ten odcinek trasy to tylko utrudnienie dla pasażerów jeżdżących m.in. do pracy.
Proponuję, by każdy zaczynał od siebie. Skoro tak lubisz się przesiadać, to zawalcz proszę, by Twoje 116 nie jeździło już z Chomiczówki do Wilanowa, okropną trasą bez przesiadek, lecz np. jadąc z Chomiczówki kończyło trasę na Placu Wilsona. Tam z satysfakcją będziesz się mógł przesiąść do 518 i dojechać w okolice Traktu Królewskiego, nawet do Placu Trzech Krzyży. A jeśli przemieszczasz się jeszcze dalej w kierunku Wilanowa, to na Placu Trzech Krzyży będziesz mógł znów satysfakcję z przesiadki do kolejnego autobusu. Nie wiesz jak o to zawalczyć? Proponuję, przygotuj petycję w sprawie skrócenia trasy 116 i przejedź się kilkanaście razy tą linią zbierając pod taką petycją podpisy.... No co jeszcze robisz? Powodzenia!

REKLAMA

# eddie

12.03.2018 22:05

Przez trzy lata dojezdzalem 518 do pracy - właśnie w okolicach Traktu.Było to najwygodniejsze połączenie. Teraz pracuje w innym miejscu i wiecie co? Pracują ze mną osoby, które codziennie dojeżdżają 518 do pracy. A wiecie, gdzie wsiadaja? No właśnie na przystankach wzdłuż Traktu...

# wezyr

19.03.2018 13:02

Obecna trasa 518 jest chyba stworzona po to by...mieć pretekst do likwidacji tej linii. Puszczenie 518 na trasę przez Mosta Grota to największy błąd, bo biorąc specyfikę tej trasy w postaci codziennych stłuczek, korków i wypadków, nie ma szans na zachowanie regularności w kursowaniu. 518 mogłoby dość dobrze odciążyć 509 na odc. Modlińska - Jagiellońska do ronda Starzyńskiego. Tam, przez most Gdański 518 mogłoby skręcać w stronę Starówki. Korki są wszędzie - to fakt, niemal każda większa ulica w Warszawie jest zakorkowana, ale jeśli mielibyśmy przyjąć tylko kryterium ilości korków, trzeba by zlikwidować 50% linii autobusowych. Jeśli jednak miałbym wybierać, wolę korek przed rondem Starzyńskiego, niż korki na moście Grota i trasie AK. Ale ZTM tkwi w swoich idiotycznych przekonaniach i ma obsesję na punkcie "dublowania" linii. A jak widać, czasem dublowanie bardzo by się przydało.

# Pasażer

20.03.2018 15:45

Ten autobus spóźnia się codziennie - w godzinach szczytu potrafi nie przyjechać nawet 15 minut, tym samym opóźniając całą podróż na wstępie. Nikt nie mówi o likwidacji, chodzi o wprowadzenie kursów skróconych METRO MARYMONT-POLFA z myślą o nas.

REKLAMA

# Łukasz Winiarski

03.04.2018 12:01

A może 518 przez ul. Świadowida, Ordonówny, Mehoffera, Świderską, Ćmielowską, następnie mostem, wybrzeżem gdyńskim ul. Gwiaździstą, podleśną, Lektykarską, łomiańską, rudzką i dalej bez zmian?
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe