Forum › Białołęka
# Podróżujący 518 08.03.2018 14:38 |
|
Bezpośrednie połączenie Białołęki z Traktem Królewskim jest potrzebne! Trakt Królewski to nie tylko miejsce pracy, choćby w Szpitalu Dzieciecym na Kopernika, szpitalu na Karowej. Na Starowkę jeżdżą rodzice z dziećmi, szkoły białołęckie m.in. na wycieczki do Zamku Królewskiego itp. itd. Pacjenci na badania i rehabilitację do szpitali lub w odwiedziny! A nie jak.napisano, że jest niepotrzeny dojazd, bo jest "miejscem tylko paru knajp i UW."
|
# dddd 08.03.2018 21:48 |
|
w ZTM zawsze "buraki" pracowały i pracują co nie mają żadnej wiedzy na temat komunikacji.... co chwilę zmieniają trasy i wszystkich pchają do tego śmieciowego metra!
|
# dddd 08.03.2018 21:50 |
|
aaa. i sobie postawcie mur przed wejściem do metra, i 100 ochroniarzy bo ktoś wam wejdzie bez biletu....
zawsze lubicie tak utrudniać spieszącym się do pracy aby za każdym razem odbijali kartę miejską? po co wam to - do liczenia ludzi? jak nie macie co sobie drogi panie prezesie stań przy bramce i licz ludzi.... |
# Podróżujący 116 10.03.2018 13:53 |
|
#Podróżujący 518 napisał(a) 08.03.2018 14:38 Czy któraś z wymienionych potrzeb jest potrzebą codzienną albo przynajmniej regularną dla pasażerów, że nie da się przesiąść? Jeśli chodzi o wycieczki do Zamku Królewskiego i odwiedziny w szpitalach - nie. Zaś jeśli mowa o rehabilitacjach i badaniach, to dotyczy to tylko jednego szpitala bo pacjenci, w szczególności ci udający się na rehabilitację, raczej nie dotarliby z Krakowskiego Przedmieścia pod Wisłostradę, gdzie jest szpital. Tak więc ten odcinek trasy to tylko utrudnienie dla pasażerów jeżdżących m.in. do pracy.Bezpośrednie połączenie Białołęki z Traktem Królewskim jest potrzebne! Trakt Królewski to nie tylko miejsce pracy, choćby w Szpitalu Dzieciecym na Kopernika, szpitalu na Karowej. Na Starowkę jeżdżą rodzice z dziećmi, szkoły białołęckie m.in. na wycieczki do Zamku Królewskiego itp. itd. Pacjenci na badania i rehabilitację do szpitali lub w odwiedziny! A nie jak.napisano, że jest niepotrzeny dojazd, bo jest "miejscem tylko paru knajp i UW." |
# Pasażerka 11.03.2018 22:46 |
|
Jasne. Najlepiej pozbierać wszystkie autobusy i bedziemy jeździć samochodami lub TYLKO pieszo. A co do przesiadek to są super szczególnie zimą lub gdy leje deszcz i trzeba nie raz czekać nieskończoność na to drugie lub trzecie połączenie..
|
# IPN 12.03.2018 09:49 |
|
#Podróżujący 116 napisał(a) 10.03.2018 13:53 Proponuję, by każdy zaczynał od siebie. Skoro tak lubisz się przesiadać, to zawalcz proszę, by Twoje 116 nie jeździło już z Chomiczówki do Wilanowa, okropną trasą bez przesiadek, lecz np. jadąc z Chomiczówki kończyło trasę na Placu Wilsona. Tam z satysfakcją będziesz się mógł przesiąść do 518 i dojechać w okolice Traktu Królewskiego, nawet do Placu Trzech Krzyży. A jeśli przemieszczasz się jeszcze dalej w kierunku Wilanowa, to na Placu Trzech Krzyży będziesz mógł znów satysfakcję z przesiadki do kolejnego autobusu. Nie wiesz jak o to zawalczyć? Proponuję, przygotuj petycję w sprawie skrócenia trasy 116 i przejedź się kilkanaście razy tą linią zbierając pod taką petycją podpisy.... No co jeszcze robisz? Powodzenia!Czy któraś z wymienionych potrzeb jest potrzebą codzienną albo przynajmniej regularną dla pasażerów, że nie da się przesiąść? Jeśli chodzi o wycieczki do Zamku Królewskiego i odwiedziny w szpitalach - nie. Zaś jeśli mowa o rehabilitacjach i badaniach, to dotyczy to tylko jednego szpitala bo pacjenci, w szczególności ci udający się na rehabilitację, raczej nie dotarliby z Krakowskiego Przedmieścia pod Wisłostradę, gdzie jest szpital. Tak więc ten odcinek trasy to tylko utrudnienie dla pasażerów jeżdżących m.in. do pracy. |
# eddie 12.03.2018 22:05 |
|
Przez trzy lata dojezdzalem 518 do pracy - właśnie w okolicach Traktu.Było to najwygodniejsze połączenie. Teraz pracuje w innym miejscu i wiecie co? Pracują ze mną osoby, które codziennie dojeżdżają 518 do pracy. A wiecie, gdzie wsiadaja? No właśnie na przystankach wzdłuż Traktu...
|
# wezyr 19.03.2018 13:02 |
|
Obecna trasa 518 jest chyba stworzona po to by...mieć pretekst do likwidacji tej linii. Puszczenie 518 na trasę przez Mosta Grota to największy błąd, bo biorąc specyfikę tej trasy w postaci codziennych stłuczek, korków i wypadków, nie ma szans na zachowanie regularności w kursowaniu. 518 mogłoby dość dobrze odciążyć 509 na odc. Modlińska - Jagiellońska do ronda Starzyńskiego. Tam, przez most Gdański 518 mogłoby skręcać w stronę Starówki. Korki są wszędzie - to fakt, niemal każda większa ulica w Warszawie jest zakorkowana, ale jeśli mielibyśmy przyjąć tylko kryterium ilości korków, trzeba by zlikwidować 50% linii autobusowych. Jeśli jednak miałbym wybierać, wolę korek przed rondem Starzyńskiego, niż korki na moście Grota i trasie AK. Ale ZTM tkwi w swoich idiotycznych przekonaniach i ma obsesję na punkcie "dublowania" linii. A jak widać, czasem dublowanie bardzo by się przydało.
|
# Pasażer 20.03.2018 15:45 |
|
Ten autobus spóźnia się codziennie - w godzinach szczytu potrafi nie przyjechać nawet 15 minut, tym samym opóźniając całą podróż na wstępie. Nikt nie mówi o likwidacji, chodzi o wprowadzenie kursów skróconych METRO MARYMONT-POLFA z myślą o nas.
|
# Łukasz Winiarski 03.04.2018 12:01 |
|
A może 518 przez ul. Świadowida, Ordonówny, Mehoffera, Świderską, Ćmielowską, następnie mostem, wybrzeżem gdyńskim ul. Gwiaździstą, podleśną, Lektykarską, łomiańską, rudzką i dalej bez zmian?
|
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź swoje wakacje
Najnowsze informacje na TuBiałołęka
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.