REKLAMA

Forum › Bielany

REKLAMA

# Wredny Kocur

14.12.2019 09:29

Czyli przejścia podziemne są reliktami przeszłości, na które cięci są ekoterroryści ale kładki, czyli to samo, tylko w wersji, w której człowiekowi pada na łeb, a w zimę można się wyrżnąć na schodach, to już są super?

# Janek28

14.12.2019 13:13

#Wredny Kocur napisał(a) 14.12.2019 09:29
Czyli przejścia podziemne są reliktami przeszłości, na które cięci są ekoterroryści ale kładki, czyli to samo, tylko w wersji, w której człowiekowi pada na łeb, a w zimę można się wyrżnąć na schodach, to już są super?

Taki mamy naród co to kupuje takie bajeczki i cieszy się jak likwidują bezpieczne przejścia podziemne na rondzie Dmowskiego na rzecz świateł u góry. Najpierw wybudują kladke, potem będą narzekać źe windy ciągle zepsute, że zebra byłaby lepsza. Jak zrobią przejście to będą narzekac ze samochody za szybko jeżdżą i trzeba im ograniczeń prędkości oraz spowalniaczy, a na koniec będą narzekac ze ciągle korki, smog i żyć się nie da. Koniec końców podobny do Trzaskowskiego ograniczy wjazd samochodów do miasta i dopiero się zdziwia jak za sam dojazd hydraulika będą płacić 300 zł. No ale będzie europejsko a wine zwali sie na inflację :)

# sebulba

16.12.2019 08:45

jeżeli budowa i projektowanie "ma potrwać półtora roku", to raczej niemożliwe jest by "z gotowej kładki skorzystać wiosną 2020 roku".

REKLAMA

# Marek_W

16.12.2019 09:59

Przecież jest przejście na wysokości Spójni i Podlesnej...po co kolejne? Za dużo pieniędzy w budżecie?

# Krzysztof Rytel

16.12.2019 12:03

Połączenie jest potrzebne, ale na litość, nie kładką tylko pod ulicą. Przecież kanałek jest kilkanaście metrów poniżej poziomu jezdni. Trzeba się najpierw wspiąć te kilkanaście metrów, a potem jeszcze na kładkę? Przejście pod ulicą nie generowałoby zbędnych dodatkowych metrów.

# Krzysztof Rytel

16.12.2019 12:08

#Wredny Kocur napisał(a) 14.12.2019 09:29
Czyli przejścia podziemne są reliktami przeszłości, na które cięci są ekoterroryści ale kładki, czyli to samo, tylko w wersji, w której człowiekowi pada na łeb, a w zimę można się wyrżnąć na schodach, to już są super?

Ekoterroryści? O kim piszesz? Jestem ze stowarzyszenia Zielone Mazowsze, jestem tak jak napisałem w osobnym komentarzu za przejściem pod, a nie nad ulicą. Nigdzie nie jesteśmy za zastępowaniem przejść podziemnych kładkami. Jesteśmy za likwidacją i przejść i kładek na korzyść przejść w poziomie jezdni, ale w centrum miasta, gdzie priorytet ma ruch pieszy, na ulicach o charakterze miejskim. A nie w takim przypadku, na trasie szybkiego ruchu. Jeszcze gdzie profil terenu sam narzuca rozwiązanie dwupoziomowe, ale pod, nie nad, jezdnią

REKLAMA

# Wika

16.12.2019 12:55

Przejścia przez jezdnie powinny być w pierwszej kolejności na powierzchni ziemi, żeby nie trzeba było schodzić i w chodzić po schodach. Natomiast tam gdzie to nie jest bezpieczne (jak przy trasach szybkiego ruchu) tylko przejścia podziemne - jako te bardziej przyjazne dla pieszych. Na Kępie Potockiej takie przejście mogło by być prawie bez schodów ze względu na ukształtowanie terenu.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBielany

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA