# max 19.05.2016 13:22 |
|
Jeśli docierają wcześniej na Młociny aż o kilka minut jak twierdzi autor to dlaczego nie ma to odzwierciedlenia w rozkładzie jazdy ZTM? Wg. rozkładu czas jazdy z pętli Mehoffera na Młociny to nadal 12 minut czyli tyle ile było wcześniej. Faktyczne skrócenie czasu to ok. 1 minuta.
|
# mmm 19.05.2016 14:00 |
|
Chcemy też siedemnastkę na Nowodworach.
|
# max 19.05.2016 14:16 |
|
Dopóki nie będzie odcinka do Winnicy zakończonego pętlą chyba nie ma na to szans. Nie wydaje mi się bowiem by TW posiadały taką ilość tramwaji dwukierunkowych by obsłużyć jeszcze linię 17 . Ale mogę się mylić.
|
# Tomson 19.05.2016 14:22 |
|
Ustalmy kilka rzeczy,
1. wjazd na most dla tramwajów jest do przebudowania, powinien być zbudowany nad Myśliborską, tak bya auta mogły wjeżdżać na most bez stania na światłach. 2. Skrzyżowanie Światowida z Myśliborską jest źle zaprojektowane, tu powinno być rondo - do przebudowania (choć jeszcze nie skończono budowy). Gdyby takie kluczowe miejsca były projektowane z głową nie byłoby teraz problemu z korkami, zadowoleni byliby pasażerowie komunikacji szynowej jak i reszta podróżujących. |
# miki 19.05.2016 14:52 |
|
2 po tym wydłużeniu trasy to chyba powinna kursować co minute żeby pomieścić wszystkich ludzi z linii E.
|
# asddfgfg 19.05.2016 16:23 |
|
"101 można jeszcze uratować, przerzucając ją na Myśliborską"
z mysliborskiej to jest pare krokow do tramwaju. Lepiej bylby przerzucic ja na odkrytą. Bo na odkrytej mamy daleko i tylko jeden autobus |
# XXXV 19.05.2016 18:33 |
|
#tomson, masz racę. A co z drugą nitką ulicy Światowida, zaraz po otwarciu galerii handlowej utkniemy w korkach i nie tylko samochody, komunikacja również
|
# zab 19.05.2016 20:52 |
|
Tomson dobrze prawi
|
# JacentyJ 20.05.2016 22:10 |
|
Tramwaj na poziom jezdni właściwie powinien schodzić dopiero po minięciu Lidla. Do Lidla tramwaj powinien iść na wzniesieniu.
|
# CHCEMY TRZEŹWYCH DROGOWCÓW! 20.05.2016 23:49 |
|
#Tomson napisał(a) 19.05.2016 14:22 Ustalmy kilka rzeczy, 1. wjazd na most dla tramwajów jest do przebudowania, powinien być zbudowany nad Myśliborską, tak bya auta mogły wjeżdżać na most bez stania na światłach. 2. Skrzyżowanie Światowida z Myśliborską jest źle zaprojektowane, tu powinno być rondo - do przebudowania (choć jeszcze nie skończono budowy). Gdyby takie kluczowe miejsca były projektowane z głową nie byłoby teraz problemu z korkami, zadowoleni byliby pasażerowie komunikacji szynowej jak i reszta podróżujących. Przecież jeśli się rozejrzymy wokół to możemy stwierdzić, że projektanci dróg, mostów i wiaduktów muszą być na ciągłym kacu i ręka im lata jak delirykowi. Trzeźwy by takich linii nie narysował ! 1. Zjazd z Modlińskiej na Most Północny - kto tam jest w stanie pojechać i nie wypaść z pasów? 2. Na wiadukcie na Modlińskiej nad zjazdem na most Północny - tuż po otwarciu co najmniej kilka wypadków na lewym pasie, samochody wpadały w barierkę. Musieli wprowadzić ograniczenie do 40 km/h. 3. Po kilku tygodniach zresztą zapadł się właz na prawy pasie. Nie było gdzie zaprojektować? 4. Zjazd z mostu na Tarchomin podobnie bez pomysłu, generuje korki. 5. Wjazd na most z Tarchomina - powinno być zielona fala non stop. 6. Ścieżka rowerowa z mostu Północnego - prowadzi wprost pod samochody jadące na Świderskiej. Megan niebezpieczne miejsce. Czekamy tu na tragedię, gdy ktoś tam zginie. Trzeźwy by tego nie wymyślił ! |
# bum bum 21.05.2016 05:23 |
|
8 miesięcy od podpisania umowy - a umowę podpiszą we wrzesniu
|
# KulturaJazdy 22.05.2016 12:21 |
|
Jeżeli 2 dotrze do Nowodworów to 101 powinno jeżdzić równolegle i zbierać ludzi z ulic Odkrytej i Nowodworskiej tzn:
101 Nowodwory- Dzierżgońska, Odkryta, Nowodworska, Świderska, Porajów, Mysliborska, Most Północny- MŁOCINY inaczej sama 2 nie da rady!!! P.S Tramwaj linii 2 jedzie 16 minut do metra a nie 12 !!! |
# mimi 22.05.2016 17:24 |
|
wykonawca wybrany a teraz czas na odwołania i to potrwa sporo miesiecy
|
# max 22.05.2016 20:21 |
|
Bądźmy dobrej myśli . Za ok 10 dni będziemy mogli się przekonać .Tak się ślimaczył ten przetarg
(niemal 7m-cy), że aż się prosi by wreszcie to wszystko ruszyło z kopyta. |
# coraz gorzej 24.05.2016 22:24 |
|
Nowodwory się rozbudowują a komunikacja coraz gorsza. Ciekawe co będzie jak się 2 popsuje to czym dojedziemy na Nowodwory. Już był taki horror. Buraki z Białołęki wierni bufetowej, a w zapłacie mają coraz gorsze dojazdy, bo metro i jeden tramwaj nie wystarczy.
|
# coraz lepiej 24.05.2016 23:12 |
|
coraz gorzej - ty masz jajecznice zamiast mózgu pewnie zrobil tobie kurdupel kartofflany - takie bzdury wypisujesz- ty na swojej wiosce to do przystanku musisz dojechać furmanka
|
# wyborca z Lewandowa 25.05.2016 08:46 |
|
No ale to prawda jest. Napisał jak burak ale prawdę. Tramwaj na Tarchomin w kawałkach. Przedłużenie tramwaju z Żerania na Tarchomin, brak. Obiecywane w 2006! Tramwaj na ZB, brak. Metro, brak. Kilka autobusów i pół linii tramwajowej. To ma być komunikacja?
|
# pif paf 25.05.2016 09:27 |
|
tramwaj i metro na Lewandow na wioske - ale się rozbawilem, dobry zart, powoli powinniecie myslec już o zniwach i zadbac o pola kapuściane. Jak się nie podoba to przenieś się na Mokotow ale pewnie brak grajcarow
|
# Tramwajarze 25.05.2016 11:15 |
|
Wszelkie tramwaje, przesiadki i inne pomysły racjonalizatorskie są o d..pę potłuc.
Czy słuchał ktoś w Ratuszu u Hanki Gronkiewicz Walc opinii sprzed kilkunastu lat, że metro pierwszej linii nie powinno mieć stacji na Młocinach, tylko jeszcze jedną lub dwie stacje na Tarchominie? Oczywiście nie, bo przecież to na razie niepotrzebne, koszty straszne, po za tym metro dla Bielan i Ursynowa wystarczy. A jakby ktoś policzył to dobrze, mogłoby się okazać, że budowa tramwaju na Tarchominie, tory na moście, przystanki, modernizacja skrzyżowań kosztują większe kwoty. |
# z Ratusza 25.05.2016 11:34 |
|
pif paf: na szczęście niedługo z ratusza wylecą wreszcie Twoi idole którzy przez ostatnie lata w ten sposób traktowali ludzi. Jaworski i Smoczyński już są na zielonej trawce. Pora na resztę towarzystwa pod znakiem nie-da-się
Tramwajarze: ciekawa koncepcja i myslę że słuszna. Niestety dysproporcja w rozdzielaniu środków na Białołekę i resztę dzielnic jest ogromna. Od lat rządzi PO a od prezydent też z PO dostajemy ochłapy |
# Jaro 25.05.2016 12:01 |
|
Cyt.:
Priorytety dla tramwajów są stosowane w miastach europejskich między innymi po to, by zniechęcić do korzystania na co dzień z auta. Mnie wyraźnie zniechęciły do korzystania z komunikacji miejskiej... ceny biletów. W ramach zachęty do jazdy samochodem miasto niech zrobi jeszcze z kilka podwyżek biletów... |
# Jaro-zlasu 25.05.2016 12:01 |
|
Cyt.:
Priorytety dla tramwajów są stosowane w miastach europejskich między innymi po to, by zniechęcić do korzystania na co dzień z auta. Mnie wyraźnie zniechęciły do korzystania z komunikacji miejskiej... ceny biletów. W ramach zachęty do jazdy samochodem miasto niech zrobi jeszcze z kilka podwyżek biletów... |
# ZETEM 09.09.2016 23:43 |
|
2 - linia tramwajowa
kierunek |
# ZETEM 09.09.2016 23:44 |
|
2 - linia tramwajowa
kierunek NOWODWORY (wkrótce) |
LINKI SPONSOROWANE