Forum › Białołęka
tarantula01 19.04.2017 23:52 |
|
Przez torowisko, to piesi przechodzą na czerwonym bardzo często, więc to w gruncie rzeczy nie jest problem biorąc pod uwagę, że nie powoduje to wypadków. Natomiast odradzam jakiekolwiek zmiany przy priorytecie, bo skończy się to znacznym wydłużeniem czasu przejazdu. Żadna z sygnalizacji nie dopuszcza, aby czerwone dla pieszych, przy wdrożonym priorytecie świeciło się dłużej niż 100 s. Jeśli jest inaczej, to musi to być awaria sterownika, co trzeba zgłosić, a nie pisać o obniżeniu priorytetu.
Wojciech Tumasz |
tarantula01 19.04.2017 23:52 |
|
Przez torowisko, to piesi przechodzą na czerwonym bardzo często, więc to w gruncie rzeczy nie jest problem biorąc pod uwagę, że nie powoduje to wypadków. Natomiast odradzam jakiekolwiek zmiany przy priorytecie, bo skończy się to znacznym wydłużeniem czasu przejazdu. Żadna z sygnalizacji nie dopuszcza, aby czerwone dla pieszych, przy wdrożonym priorytecie świeciło się dłużej niż 100 s. Jeśli jest inaczej, to musi to być awaria sterownika, co trzeba zgłosić, a nie pisać o obniżeniu priorytetu.
Wojciech Tumasz |
Otniel 20.04.2017 10:32 |
|
Nikt z komentujących nie zauważył iż artykuł dotyczy głosu radnego Piotra Oracza (PIS)?
|
Do rzeczy 20.04.2017 15:20 |
|
Mało mnie interesuje z jakiego ugrupowania jest radny.
Interesujące jest natomiast, że pan radny Tumasz wyliczał kiedyś, tu na tym forum, że linia będzie drożna nawet po zbudowaniu węzła w Winnicy, bo na zwiększoną falę pasażerów będzie można odpowiedzieć zwiększoną częstotliwością tramwajów - co minutę. Co minutę w jednym kierunku oznacza natomiast, że średnio co pół minuty (30 sekund) tramwaj będzie przejeżdżał przez przecznice (w jednym lub drugim kierunku). I co wtedy? Da się utrzymać priorytet? Chyba nie, prawda? Dlatego choćby z tego powodu przedłużenie obecnej linii do Winnicy skończy się katastrofą. Pieniądze i siły należy przerzucić na linię z Winnicy na Żerań. Wzdłuż Modlińskiej. To ma sens. Wątpliwą wydaje się być natomiast jego propozycja, by zrezygnować z priorytetu dla tramwajów w jednym kierunku. Te tramwaje jeżdżą de facto w kółko, co oznacza, że gdyby na połowie trasy miały jechać bez priorytetu, czyli wolniej, to musiałoby ich być w tym kółku więcej, i wyszłoby na to samo. |
Rybcia 22.04.2017 18:26 |
|
Do rzeczy napisał 20.04.2017 15:20 Ale to akurat radny Oracz proponuje :)Wątpliwą wydaje się być natomiast jego propozycja, by zrezygnować z priorytetu dla tramwajów w jednym kierunku. Te tramwaje jeżdżą de facto w kółko, co oznacza, że gdyby na połowie trasy miały jechać bez priorytetu, czyli wolniej, to musiałoby ich być w tym kółku więcej, i wyszłoby na to samo. |
Do rzeczy 24.04.2017 09:09 |
|
"Ale to akurat radny Oracz proponuje :)"
No tak, o likwidacji priorytetu w jedną stronę to pisał radny Oracz, a nie radny Tumasz. Połączyłem dwie myśli i wyszło, jak wyszło. Ps. A przy okazji pod rozwagę wszystkich radnych i bezkrytycznych entuzjastów tramwajów i przedłużenia obecnej linii 2 do Winnicy. Dzisiaj nominalny czas przejazdu tzw. szybkim tramwajem z Nowodworów do Metra Młociny to 14 minut. Niedługo dojdą 2 przystanki przy budowanych galeriach handlowych i czas ten wydłuży się do 16 - 17 minut. Przy zachowaniu obecnego priorytetu, po przedłużeniu linii do Winnicy i zbudowaniu kolejnych 2 przystanków, nominalny czas przejazdu z Winnicy do Młocin można oszacować więc na ok 19-20 minut. Ale z uwagi na to, że po przedłużeniu linii konieczne będzie zwiększenie częstotliwości tramwajów utrzymanie priorytetu będzie niemożliwe, bo blokowałyby się przecznice i przejścia dla pieszych. W związku z tym czas ten będzie zapewne wynosił mniej więcej 23-25 minut (z Winnicy do Młocin). A z takiej Dąbrówki Wiślanej np., to jeszcze trzeba będzie do tej Winnicy dojechać i się przesiąść, co zabierze kolejne 5 minut. Zatem nominalny czas podróży dla mieszkańców Dąbrówki Wiślanej do Młocin wyniesie ok. 30 minut. Dzisiaj 511 jedzie z tej Dąbrówki do Młocin 19 minut... |
Kamil Kruk 24.04.2017 11:08 |
|
Nie chciało się kopać tunelu dla metra, to proszę wykopwać tunele do miejsc podziemnych. 5 tuneli: myśliborska, ćmielowska, mehoffera, stefanika, odronówny.
|
Stancik 24.04.2017 11:22 |
|
i teraz dokładnie widać, jakim błędem było budowanie osiedli na Nowodworach i Dąbrówce i jakim błędem było kupowanie tam mieszkań. Osiedla te są położone zbyt daleko!
Skoro po zbudowaniu mostu i trasy tramwajowej dojazd do ostatniej stacji metra zajmuje 30 min, to znaczy, że nic już nie poprawi sytuacji tysięcy mieszkańców Nowodworów nabitych w mieszkania "12 min do metra". Miasto powinno rozwijać się na stycznie do Trasy Toruńskiej - Żerań, Annopol, stara Białołęka, Derby. "Nowotwory" to wór bez dna. Ile by milionów nie włożono i tak będzie źle. |
pikser 06.06.2017 12:36 |
|
Wszyscy potrafimy narzekać, ale jednak wprowadzając się na blokowisko w takiej odległości od centrum chyba można się było spodziewać jakie będą efekty. Czas dojkazdu jest w porządku w niezakorkowane pory dnia, ale w czasie kiedy wszyscy jadą do pracy albo wracają korki są wszędzie. Wystarczy wyjść minutę wcześniej z domu, to i tak lepsze niż czekanie na każdych światłach w tramwaju, bo piesi mają co chwilę zielone światło i w efekcie wychodzenie 15 minut wcześniej, bo tramwaj dłużej jedzie.. nie strzelcie sobie w kolano takimi pomysłami
|
Rybcia 07.06.2017 09:13 |
|
pikser napisał 06.06.2017 12:36 "Uwielbiam" takie mądre wpisy. Tylko niby o jakie pomysły ci chodzi?nie strzelcie sobie w kolano takimi pomysłami |
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Wstąp do księgarni
Najnowsze informacje na TuBiałołęka
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.