REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Forum Białołęka

REKLAMA

# gość

12.11.2014 17:01

to może trochę się Państwo pośpieszą z tym planowaniem i na czas zamknięcia/modernizacji Głębockiej od razu położycie tory bo znając życie jedno zostanie zrobione a za chwile będzie kute i znów ulica zamknięta o ile to nie jest kolejna mrzonka.

 antyurzędnik

12.11.2014 21:43

Nie ma to jak wpisać sukces, który jest do sfinalizowania w 2022 roku.... Od 2006 roku do 2022 to kilka kadencji w których można się popisać sukcesem. Trochę przypomina mi to dowcip: "... od dwudziestu kilku lat naprawiam pralkę..." I doświadczenie podobne i skuteczność działania zbliżona. Może moje wnuki to docenią.

 basik

12.11.2014 21:46

He he he he he he.
I co z tego???
Tramwaj z Żerania na Tarchomin (teraz już na Nowodwory) w planach od lat.
I co z tego????
Wybory .... cudowny czas cudów :-)

REKLAMA

 tarantula01

12.11.2014 22:50

Warto podkreślić, że minione 3 lata zmarnowano jeśli chodzi o budowę tego tramwaju przez to, że forsowana była budowa metra na ZB. Metro skutecznie zamroziło realizację tego tramwaju.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

12.11.2014 22:50

Warto podkreślić, że minione 3 lata zmarnowano jeśli chodzi o budowę tego tramwaju przez to, że forsowana była budowa metra na ZB. Metro skutecznie zamroziło realizację tego tramwaju.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# berrq

12.11.2014 23:00

tarantula01 napisał(a) 12.11.2014 22:50
Warto podkreślić, że minione 3 lata zmarnowano jeśli chodzi o budowę tego tramwaju przez to, że forsowana była budowa metra na ZB. Metro skutecznie zamroziło realizację tego tramwaju.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz
Oj tak, bo Pańska Gospodarność od razu by zbudowała tramwaje wzdłuż ul. Głębockiej i pewnie od razu też tramwaj wzdłuż ul. Modlińskiej

REKLAMA

 tarantula01

12.11.2014 23:44

Nie od razu, ale obecnie byśmy mieli studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe i być może nawet na etapie uzyskiwania decyzji środowiskowej.
W. Tumasz

 tarantula01

12.11.2014 23:44

Nie od razu, ale obecnie byśmy mieli studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe i być może nawet na etapie uzyskiwania decyzji środowiskowej.
W. Tumasz

# apasz

13.11.2014 00:22

Sieczka wyborcza...

REKLAMA

# odkryta

13.11.2014 00:44

tarantula01 napisał(a) 12.11.2014 22:50
Warto podkreślić, że minione 3 lata zmarnowano jeśli chodzi o budowę tego tramwaju przez to, że forsowana była budowa metra na ZB. Metro skutecznie zamroziło realizację tego tramwaju.
tarantula01 napisał(a) 12.11.2014 23:44
...obecnie byśmy mieli studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe i być może nawet na etapie uzyskiwania decyzji środowiskowej...
mimo wszystko naiwniak jest z Pana
tarantula01 napisał(a) 12.11.2014 23:44
...i być może nawet na etapie uzyskiwania decyzji środowiskowej.
co tym "być może" podkreślił Pan swoją naiwność.
"antyurzędnik" ma rację.

# Taltos2

13.11.2014 08:35

Panie Tumaszu, sprawdzam:
proszę pokazać/wymienić chociaż jeden oficjalny dokument miejski, np. wieloletnią prognozę finansową, czy strategię TW, w której była wymieniona REALNA data budowy tramwaju na ZB... Jeśli takiego nie ma, to od czego liczy Pan te 3 lata opóźnienia?
Przypominam, że końcowy odcinek metra (3 ostatnie stacje z Rembielińską) NIE MA ważnej decyzji środowiskowej. Czyli radni z Białołęki powinni dalej lobbować za stacją GRODZISK z P&R przy S8, to naprawdę nie jest sprawa ostatecznie przesądzona. Kondratowicza ma super szeroki pas zieleni, idealny albo do budowy tramwaju od Rembielińskiej do św. Wincentego (tramwaje dwukierunkowe) lub do dobudowania buspasa do dojazdu do stacji Ratusz Targówek.

# nie płacę tu podatków

13.11.2014 08:49

Panie Roszak!
Matra nie będzie??

REKLAMA

 tarantula01

13.11.2014 09:32

To jest ostatni znany mi oficjalny dokument traktujący o tramwaju na ZB. Takie działania w sprawie tramwaju podejmowała Rada Dzielnicy. Niewiele jest o tramwaju? Tak, bo skupiono się na metrze całkowicie nie interesując się tramwajem.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

13.11.2014 09:32

To jest ostatni znany mi oficjalny dokument traktujący o tramwaju na ZB. Takie działania w sprawie tramwaju podejmowała Rada Dzielnicy. Niewiele jest o tramwaju? Tak, bo skupiono się na metrze całkowicie nie interesując się tramwajem.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# Taltos2

13.11.2014 10:09

Panie Wojciechu,
w żadnym planie finansowym, wieloletniej prognozie, strategii TW do roku 2022 NIE MA żadnej wzmianki na temat planów budowy linii tramwajowej na ZB. A bez pieniędzy linii się nie wybuduje. Co więcej, dopiero teraz trasa ta została wpisana do Studium Miasta...
Nawet w analizie CH2M HILL odcinek Głębocka do trasy TMP został wymieniony W TRZECIEJ KOLEJNOŚCI - jako 16 w kolejności trasa tramwajowa do wybudowania w Wawie. Szał prawda? Czyli, który to rok, 2030? 2040?
Dlatego ostry lobbing za - praktycznie bezkosztową - zmianą ostatniej stacji metra (które do 2022 na pewno powstanie zwz fundusze UE) jest JEDYNĄ REALNĄ na dziś szansą dociągnięcia komunikacji szynowej na ZB. Powtarzam, skoro nie ma ważnej decyzji środowiskowej dla ostatnich 3 stacji na Targówku, obowiązkiem przyszłych radnych z Białołęki jest dalsza walka o stację metra Grodzisk zamiast Rembielińska.

REKLAMA

# odkryta

13.11.2014 10:13

A dalej Derby..
Zanim (bez)radni i władza ruszą cokolwiek w tej sprawie minie kolejnych 4 lat kadencji i pod koniec 2018 roku będą znów się zachwalać jacy to oniwspaniali i co obiecuja na kolejną nastepną kadencję.
W koło macieju.

# Robert

13.11.2014 10:17

I czemu pan kłamie panie Roszak? Bimbaliście przez ostatnie 3-4 lata obiecując gruchy na wierzbie, czyli metro, a usilnie blokowaliście jakiekolwiek prace przy projekcie linii tramwajowej. I robiliście z premedytacją wiedząc doskonale, że żadnego metra na Zielona Białołękę nie będzie. A do tego udowadnianie, że tramwaj jest droższy od metra (kto was matematyki uczył???).

# abrakadabra

13.11.2014 11:29

Panie Roszak,
nie każdy czytelnik jest idiotą. Studium nie jest zadnym najważniejszym dokumentem planistycznym! Powiem wiecej - jest niczym. Nie nie jest aktem prawa miejscowego, stanowi jedynie ogólny zarys kierunków planistycznych. To, ze tramwaj tam w końcu wpisali to zaden sukces i nic nie oznacza. Wpisali go bowiem w pasie zarezerwowanym na TOG, więc bez zadnych zobowiązań można było to zrobić tylko po to, żeby mogł Pan przed wyborami chwalić się pseudo sukcesem.
Wiarygodnym dokumentem jest plan miejscowy oraz finasowy ze wskazaniem konktretnego terminu realizacji, a tak to moze i ten tramwaj będzie, ale za 50 lat!
A poza tym, po co Pan te bzdury wymalowuje, ze niby tramwaj i metro mają być na ZB po tej samej linii?! Myśli Pan, ze znjadzie się taki głupek, który to zaakceptuje??? Albo tramwaj albo metro. I myli się Pan, ze nie ma decyzji w sparwie metra - HGW jednoznaczxnie już wypowiedziała się w tym zakresie, ze METRO BĘDZIE NA BRÓDNO, a moze kiedyś....odgałęzienie na ZB, więc prosze nie kłamać w tej sprawie, zeby tylko zjednać sobie wyborców.

# WWS

13.11.2014 11:38

Dodajmy, że prym w torpedowaniu tego tramwaju, "bo potrzebne metro" wiódł między innymi p. Roszak... gdyby nie jego "wsparcie" dla tego tematu, to może by już decyzja środowiskowa była?

# buahaha

13.11.2014 11:40

Zagłosuję na Roszaka TYLKO I WYŁĄCZNIE jak dotrzyma obietnicy danej kilka miesięcy temu, że II linia metra dotrze do trasy toruńskiej.
Panie Roszak, ma Pan jeszcze 2 dni!
Dodam tylko, że "abrakadraba" ma rację, bo HGW już ogłosiła decyzję w sprawie metra jakiś czas temu i wyraźnie pwoiedziałą, ze decyzja jest juz podjęta, ze metro będzie budowane wg aktualnego planu, a jeśłi wprzysżłosci okaże sie, ze jest taka potrzeba, to zrobi się odgałęzienie na ZB (w to oczywiście wąrpię, bo skoro teraz nawet nie ma takich planów, to znajda się wazniejsze inwestycje, niż robienie takiej małej odnogi dla 2-3 stacji. Może bedą lobbować metro np. na Gocław albo Wilanów, na pewno nie na Białołekę). Po co więc te mżonki i obietnicy bez pokrycia??!!

# Taltos2

13.11.2014 11:46

Do abrakadabra:
A właśnie, ze metro NIE jest przesądzone. Dopóki NIE MA Decyzji środowiskowej, wszystko może się zdarzyć. Dlatego radni Białołęki powinni walczyć o wariant do Grodziska.
Fakt, HGW tak powiedziała, ale na razie decyzje i plany są tylko na odcinek do Trockiej. Dalsza trasa to lata po roku 2018, czyli już po kadencji obecnej prezydent - zakładam, że teraz też wygra.
PS. Na tramwaj nie ma co liczyć, powtarzam, nie ma go w żadnych realnych planach inwestycyjnych, skoro nawet większy Gocławek się nie może doprosić.
PS. 2 I to jest paradoks, ale metro do Grodziska jest tańsze niż budowa nowej linii tramwajowe od skrzyżowania Rembielińskiej/Matki Teresy. Oczywiście, nie w liczbach bezwzględnych, ale dlatego, że tu mówimy o prostej zamianie 1 odcinka tunelu i 1 stacji, która ma już zapewnione finanse. A tramwaj na ZB to zupełnie NOWA inwestycja, której nikt nie planował...

# abrakadabra

13.11.2014 12:49

Taltos2
Decyzja środowiskowa jest tylko jednym elementem uzgodnieniowym inwestycji, ona nie przesądza o lokalizacji. O lokalizacji decyzduje zupełnie coś innego. Wniosek o wydanie decyzji środowiskowej jak jest już składany, top na konkternie zaplonawaną inwestycję, póki co, w przypadku II linii metra na taregowku, wniosek taki jest (albo będzie, nie ma tak dokładnych inform.) złożony na zaplanowany wariant na Bródno i decyja taka może być pozytywna lub negatywna, ale na pewno ona nie zmieni przebiegu linii. I wątpię, zeby była negatywna, bo niby z jakiego powodu?
Zgadzam sie zaś z Tobą, że budowa jednego odcinka na zasadzie rpzerzucenia Bródna na Grodzisk, to oczywiscie duża tańsza opcja, niż budowa od początku linii tramwajowej, ale bardzo mało realna - nie sądzę, zeby była na to zgoda. Wybuduja wg obecnych planów i będa wciskać, ze moze kiedyś zrobi się odnogę....
Szkoda, ze Białołeka wczesniej nie walczyła o skierowanie tego ostatniego odcinka na ZB.

# BJJ

13.11.2014 12:53

A dowodem na to, że metro powinno pójść na północ i że powinny powstać docelowo 2 stacje (Grodzisk, Berensona), niech będą te dane:
https://www.facebook.com/ bialolekajestjedna/ photos/a.129861913778914 .23181.106915502740222 /6663330701317 93/?type=1&theater (usuń spacje)
Derby+Lewanów są tej wielkości i o podobnym zagęszczeniu co całe Bródno.
Bródno ma tramwaj i stację przy Ratuszu, Derby+Lewandów+Marki+Radzymin stację przy Grodzisku i Berensona.

# BJJ

13.11.2014 12:54

#BJJ napisał(a) 13.11.2014 12:53
A dowodem na to, że metro powinno pójść na północ i że powinny powstać docelowo 2 stacje (Grodzisk, Berensona), niech będą te dane:
https://www.facebook.com/ bialolekajestjedna/ photos/a.129861913778914 .23181.106915502740222 /6663330701317 93/?type=1&theater (usuń spacje)
Skrócony link: http://goo.gl/m4YsCx

# tramwajarz

13.11.2014 13:19

tarantula01 napisał(a) 12.11.2014 22:50
Warto podkreślić, że minione 3 lata zmarnowano jeśli chodzi o budowę tego tramwaju przez to, że forsowana była budowa metra na ZB. Metro skutecznie zamroziło realizację tego tramwaju.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

Proszę tylko. o nie blokowanie tego tramwaju

# Taltos2

13.11.2014 13:41

Na razie Ratusz jest zajęty przetargiem na odcinki do Targówka 2 i Księcia Janusza. A potem budową tych 2 odcinków 3+3. A Decyzja środowiskowa jest w praktyce kluczowa, bez niej nic się da zbudować, panowie Tumasz i Roszak z Siskom wiedzą to najlepiej. Też nie wiem, na jakim etapie jest proces starania się o decyzję na ostatni kawałek II linii, ale jeśli ciągle jest szansa na przeforsowanie go w wariancie stacja Grodzisk, to trzeba działać. Słowa HGW to słowa polityka, dopóki nie ma twardych decyzji (lokalizacyjnej, środowiskowej), pozwoleń na budowę, zapewnionego finansowania i rozstrzygniętych przetargów - tzreba walczyć.
PS. Do tramwajarz, jak można blokować coś, czego w praktyce nie ma?

# nie płącę tu podatków

13.11.2014 14:00

Jezus Maria!
Będziemy mieli na ZB metro tramwaj!!!
WOW
Wszystko dzięki Panu Roszakowi!
Dziękuję!
Odwdzięczę się Panu za to za tydzień przy urnie.

# podróżnik

13.11.2014 15:28

#tramwajarz napisał(a) 13.11.2014 13:19
Proszę tylko. o nie blokowanie tego tramwaju
Nasiąkłeś propagandą PO/ZTM

# Winnica

14.11.2014 11:59

Gdyby urzędnicy nas słuchali - ludzi z Winnicy, to by dawno zbudowali tramwaj.

# bogus

14.11.2014 12:10

macie racje, zawsze i tak minusy same

# Mieszkanka

14.11.2014 12:19

Wolałabym 100 razy sąsiedztwo dzików niż, tych ludzi z osiedla Pod Dębami a w szczególności wypowiadającej się Pani Jolanty Grędy! Koszmar!!!

# Gość

15.11.2014 21:52

Na mapce ilustrującej artykuł widać stare bocznice kolejowe na Marywilskiej. Jeśli udałoby się reaktywować te bocznice i zakończyć tam część kusrów SKM jeżdżącego na Służewiec biurowy, to powstałby ciekawy i atrakcyjny węzeł przesiadkowy. Linia SKM Marywilska-Służewiec biurowy byłaby ciekawą alternatywą dla podróży metrem i tramwajem z warszawskich sypialni do miejsc pracy.

# Metro Grodzisk

16.11.2014 02:21

Panie Tumasz Panu juz dziekujemy! Przez Pana nie mamy metra.

# pytający

16.11.2014 09:59

czy nie jest to łamanie ciszy wyborczej #metro Grodzisk?

# Winnica

16.11.2014 23:41

Pewnie, ze to złamanie ciszy wyborczej. Tak się podłożyć.
#Metro Grodzisk napisał(a) 16.11.2014 02:21
Panie Tumasz Panu juz dziekujemy! Przez Pana nie mamy metra.

# kolo

20.11.2014 08:58

Czy ktoś wie, co zaczęto budować na ul. Ostródzkiej, przed mostkiem na ul. Mochtyńskiej. Z tablicy informacyjnej - umieszczonej w polu - może żeby zbyt wiele osób jej nie przeczytało - wynika, że budowane jest osiedle budynków wielokondygnacyjnych z parkingami podziemnymi. Co to? Czy na naszej "Zielonej Białołęce" ktoś stawia bloczyska? Czy tak można? Co z drzewami rosnącymi na terenie budowy? Rok temu wycięli nam piękne, zdrowe drzewa wzdłuż Kanału Żerańskiego. Teraz funduje nam się blokowisko. Może władze dzielnicy na poważnie przyjżałyby się temu, co dzieje się w okolicach ul. Ostródzkiej. Nie chcielibyśmy chyba, żeby zamiast "zielonej", nasza część W-wy stała się "betonową". Mam nadzieję, że Pan Burmistrz, w sąsiedztwie którego wszystko to się odbywa, zechce pochylić się nad problemem "chaotycznego" zagospodarowania naszych okolic.

# tramwajarz

20.11.2014 11:35

#podróżnik napisał(a) 13.11.2014 15:28
Nasiąkłeś propagandą PO/ZTM

A to dlaczego? Przecież tarantula czynnie uczestniczył w blokowaniu budowy tramwaju na Tarchominie.

# z Dąbrówki

20.11.2014 11:50

Poważnie? Wskaż dowody.

# z Dabrówki

20.11.2014 11:59

Bo wytykanie błędów urzędnikom, to jeszcze nie blokowanie inwestycji. Z drugiej strony jeśli masz rację i jeden człowiek potrafi zablokować taką inwestycję, nad którą pracuje sztab ludzi - fachowców, to co to za fachowcy? Stryjeczny wuj szwagra z ciotecznym wujkiem cioci?

# Gość

15.04.2015 08:09

I co dalej z tym tramwajem? Wpisany do studiów i co dalej?

# TamMasz

15.04.2015 09:28

Studia normalnie trwają 4, 5 lat (medyczne 6). W międzyczasie można otrzymać urlop dziekański.
Teraz trzeba odpowiedzieć na pytanie: jacy to są studenci ?
;-)

# gość

08.06.2015 13:13

Gocław będzie miał tramwaj, a my? Panie Roszak z metra nici, nic też z tramwaju nie wyszło, to może teraz lotnisko???

# gość

08.06.2015 15:39

III linia metra? Białołeka może o niej tylko pomarzyć http://wiadomosci.wp.pl/ kat,36474,title, III-linia-metra-w- Warszawie-Miasto -ma-plan-jak-pozyskac-srodki- na- budowe,wid,17555926,wiadomosc.html

# Lewandów

08.06.2015 18:49

buhahahaha... już się nie mogę doczekać kolejnych mapek p. Roszaka :) co teraz wymyśli? ;)
#gość napisał(a) 08.06.2015 13:13
to może teraz lotnisko???

# przed północą

08.06.2015 23:59

#Taltos2 napisał(a) 13.11.2014 08:35
Panie Tumaszu

#abrakadabra napisał(a) 13.11.2014 11:29
Panie Roszak
jeśli panie Tumaszu to konsekwentnie powinno być panie Roszaku.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl    Stanowią one własność prawnie chronioną należącą do Wakacje.pl S.A. i/lub jej partnerów.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Polecamy w naszym pasażu

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA