REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


09.06.2021 17:44 #marek Rafał
1 lub 2. Najbardziej skracają przebieg linii, przy czym 1 fajniejszy ale tunel podroży znacznie roboty oba idą jednak śladem linii już kiedyś istniejącej.
7 dla odmiany to wariant porównawczy. Nic a nic nie skrociłby podróży.
09.06.2021 23:13 #Kierpoć
Tylko wariant 2. Reszta jest od czapy.
10.06.2021 15:09 #Leg
Tylko 6 lub 7, bez tunelu, najmniejsze koszty, także te przyrodnicze i społeczne. Kolejne dzielenie przestrzeni między rzekami i kolejna wycinka lasów to jakaś masakra. Zwiększyć przepustowość nie niszcząc okolicy. 7 minut to żadna zmiana czasu przejazdu
10.06.2021 23:49 #mmmieszkaniec
Najlepsza trasa to ta z dużą wycinką! Będzie co robić. Dla mnie bomba to trasa przez pałac. Można wypromować przy okazji ciekawe miejsce z okien pociągów...
11.06.2021 22:19 #RAZR
Jak czytam te komentarze to mam wrażenie że piszą je osoby związane z obecną władzą. Zero argumentów nad celowością budowy nowej linii, argumenty od czapy, skrócenie czasu dojazdu nad morze o niecałe 20 minut kosztem wydania miliardów i zrujnowania środowiska, walory przyrodnicze kilkunastometrowego torowiska otoczonego ekranami, argument o trasie przez Pałac w Jabłonnie to jednak hit hitów
14.06.2021 14:19 #norbitek
#RAZR napisał(a) 11.06.2021 22:19

Jak czytam te komentarze to mam wrażenie że piszą je osoby związane z obecną władzą. Zero argumentów nad celowością budowy nowej linii, argumenty od czapy, skrócenie czasu dojazdu nad morze o niecałe 20 minut kosztem wydania miliardów i zrujnowania środowiska, walory przyrodnicze kilkunastometrowego torowiska otoczonego ekranami, argument o trasie przez Pałac w Jabłonnie to jednak hit hitów
Skrócenie czasu dojazdu nad morze o 20 min to faktycznie mało istotne.
Najważniejsze aby rozdzielić ruch lokalny od dalekobieżnego.
Stąd potrzeba czwartego toru.
Dzięki temu taka SKM-ka mogłaby odchodzić dajmy na to z Legionowa co 10 min (a nawet częściej) a nie 2-3 składy na godzinę jak jest teraz.
Przypominałoby to kolej podmiejską w Gdańsku.
14.06.2021 16:40 #TAK dla Modlina
Główną ideą przyświecającą kolejom dużych prędkości powinno być połączenie tras z lotniskami - tak aby tworzyć szybkie i wygodne dla pasażerów centra przesiadkowe. TYLKO trasa nr 7 nie omija Modlina, pozostałe nowe twory, w sposób celowy(?) wykluczają lotnisko tak kluczowe dla całego regionu. Poza tym, po co przecinać kolejnymi torami już gęsto zabudowane miejscowości podwarszawskie, które już i tak są mocno podzielone przez infrastrukturę kolejową. Lepiej poprowadzić dodatkowe tory "starym" kolejowym szlakiem. Ale... nic za darmo! Niech PKP w zamian za poszerzenie torowiska przez Legionowo i Chotomów zaproponuje budowę dodatkowych bezkolizyjnych przepraw dla poprawienia płynności komunikacyjnej przez miasto. Mam tutaj na myśli, co najmniej 3 dodatkowe przeprawy: tunel Polna-Kwiatowa, tunel/wiadukt na Kościuszki/osiedle Kozłówka i tunel/wiadukt na starym przejeździe z rogatkami a więc Parkowa-Wyszyńskiego.
16.06.2021 14:00 #Olek
Jedynka z tunelem to jedyny wariant w którym niektóre ekspresy będą mogły się zatrzymać w Legionowie.
16.06.2021 14:05 #Olek
Ah, no i 6 oprócz 1
17.06.2021 22:25 #Garrot
#Olek napisał(a) 16.06.2021 14:00

Jedynka z tunelem to jedyny wariant w którym niektóre ekspresy będą mogły się zatrzymać w Legionowie.
Nowa trasa szykowana jest dla pociągów Pendolino które w Legionowie się nie zatrzymają, ekspresy pojadą starą trasą
Tyle mieszkańcy Legionowa i całego powiatu będą mieli z tych pociągów
22.08.2021 17:01 #Jack89
Korytarz 6 w przypadku protestów mieszkańców Legionowa powinien stanowić podstawową alternatywę dla najlepszych rozwiązań 1 i 2.

 35/1711 


  • Poleć
  • Polub Tu Legionowo
  • Udostępnij


  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. adresu IP, który zapisze się automatycznie) przez Echo Media Plus sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie, ul. Wspólna 3.
Niniejsza zgoda jest warunkiem koniecznym do skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Dane osobowe są przetwarzane w sposób zapewniający ich bezpieczeństwo i poufność. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo pod adresem poczty elektronicznej: rodo@gazetaecho.pl.
Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie celu ich podania, tj. skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl.
W tym wypadku nie jest możliwe wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci adresu IP.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
REKLAMA
REKLAMA