REKLAMA

Forum › Legionowo i Jabłonna

REKLAMA

# marek Rafał

09.06.2021 17:44

1 lub 2. Najbardziej skracają przebieg linii, przy czym 1 fajniejszy ale tunel podroży znacznie roboty oba idą jednak śladem linii już kiedyś istniejącej.
7 dla odmiany to wariant porównawczy. Nic a nic nie skrociłby podróży.

# Kierpoć

09.06.2021 23:13

Tylko wariant 2. Reszta jest od czapy.

# Leg

10.06.2021 15:09

Tylko 6 lub 7, bez tunelu, najmniejsze koszty, także te przyrodnicze i społeczne. Kolejne dzielenie przestrzeni między rzekami i kolejna wycinka lasów to jakaś masakra. Zwiększyć przepustowość nie niszcząc okolicy. 7 minut to żadna zmiana czasu przejazdu

REKLAMA

# mmmieszkaniec

10.06.2021 23:49

Najlepsza trasa to ta z dużą wycinką! Będzie co robić. Dla mnie bomba to trasa przez pałac. Można wypromować przy okazji ciekawe miejsce z okien pociągów...

# RAZR

11.06.2021 22:19

Jak czytam te komentarze to mam wrażenie że piszą je osoby związane z obecną władzą. Zero argumentów nad celowością budowy nowej linii, argumenty od czapy, skrócenie czasu dojazdu nad morze o niecałe 20 minut kosztem wydania miliardów i zrujnowania środowiska, walory przyrodnicze kilkunastometrowego torowiska otoczonego ekranami, argument o trasie przez Pałac w Jabłonnie to jednak hit hitów

# norbitek

14.06.2021 14:19

#RAZR napisał(a) 11.06.2021 22:19
Jak czytam te komentarze to mam wrażenie że piszą je osoby związane z obecną władzą. Zero argumentów nad celowością budowy nowej linii, argumenty od czapy, skrócenie czasu dojazdu nad morze o niecałe 20 minut kosztem wydania miliardów i zrujnowania środowiska, walory przyrodnicze kilkunastometrowego torowiska otoczonego ekranami, argument o trasie przez Pałac w Jabłonnie to jednak hit hitów
Skrócenie czasu dojazdu nad morze o 20 min to faktycznie mało istotne.
Najważniejsze aby rozdzielić ruch lokalny od dalekobieżnego.
Stąd potrzeba czwartego toru.
Dzięki temu taka SKM-ka mogłaby odchodzić dajmy na to z Legionowa co 10 min (a nawet częściej) a nie 2-3 składy na godzinę jak jest teraz.
Przypominałoby to kolej podmiejską w Gdańsku.

REKLAMA

# TAK dla Modlina

14.06.2021 16:40

Główną ideą przyświecającą kolejom dużych prędkości powinno być połączenie tras z lotniskami - tak aby tworzyć szybkie i wygodne dla pasażerów centra przesiadkowe. TYLKO trasa nr 7 nie omija Modlina, pozostałe nowe twory, w sposób celowy(?) wykluczają lotnisko tak kluczowe dla całego regionu. Poza tym, po co przecinać kolejnymi torami już gęsto zabudowane miejscowości podwarszawskie, które już i tak są mocno podzielone przez infrastrukturę kolejową. Lepiej poprowadzić dodatkowe tory "starym" kolejowym szlakiem. Ale... nic za darmo! Niech PKP w zamian za poszerzenie torowiska przez Legionowo i Chotomów zaproponuje budowę dodatkowych bezkolizyjnych przepraw dla poprawienia płynności komunikacyjnej przez miasto. Mam tutaj na myśli, co najmniej 3 dodatkowe przeprawy: tunel Polna-Kwiatowa, tunel/wiadukt na Kościuszki/osiedle Kozłówka i tunel/wiadukt na starym przejeździe z rogatkami a więc Parkowa-Wyszyńskiego.

# Olek

16.06.2021 14:00

Jedynka z tunelem to jedyny wariant w którym niektóre ekspresy będą mogły się zatrzymać w Legionowie.

# Olek

16.06.2021 14:05

Ah, no i 6 oprócz 1

REKLAMA

# Garrot

17.06.2021 22:25

#Olek napisał(a) 16.06.2021 14:00
Jedynka z tunelem to jedyny wariant w którym niektóre ekspresy będą mogły się zatrzymać w Legionowie.

Nowa trasa szykowana jest dla pociągów Pendolino które w Legionowie się nie zatrzymają, ekspresy pojadą starą trasą
Tyle mieszkańcy Legionowa i całego powiatu będą mieli z tych pociągów

# Jack89

22.08.2021 17:01

Korytarz 6 w przypadku protestów mieszkańców Legionowa powinien stanowić podstawową alternatywę dla najlepszych rozwiązań 1 i 2.

# Zielonomi

13.12.2021 05:44

Nie dla torów, tak dla przyrody. Kto biega, jeździ na rowerze, zbiera grzyby, chodzi na spacery i na grzyby do lasu położonego między Legionowem, Chotomowem i Skrzeszewem? To ten las w którym jest trasa MTB o długości 12,5 km. Budowa torów przez ten las, to będzie jego koniec. Ciężko będzie obronić przyrodę przed zakusami różnych grup interesów. Niestety...

REKLAMA

# Użytkownik SKM

17.04.2023 11:48

Potrzeba dodatkowych torów.
Wszyscy zapominają o tym ile osób korzysta z SKM i KM dojeżdżając do pracy. Kilka wniosków.
1. Dodatkowe tory pomogą w tym aby SKM-i i KM-i jeździły częściej np. co dziesięć minut.
W najlepszych latach z przestanku PKP legionowo Dobowa wymiana pasażerska 6500 osób
Częstsze pociągi miej zatłoczona Modlińska itd.
Pan Prezydent nie chce tego rozwiązania ponieważ musiałby rozbudować Centrum Komunikacyjne
2. W tej chwili jak jedzie Pendolino musi być 20 km wolnej trasy przed nim.
Dlatego mamy maksymalną ilość SKM i KM która mówić szczerze aż tak często nie jeździ
Pociąg na Wschodnią - Centralną tak zwany Lotniskowy jest raz na godzinę to zdecydowanie za mało ! Raz na godzinę to dojeżdża się z Bardzo daleka.
3. Dużo osób jest wprowadzanych w błąd ze Pendolino będzie jeździło 7 minut szybciej zapominając o innych argumentach
4. Legionowo ma tendencje do złych wyborów - jak robiono trasę nr 61 wybrano przez legionowo teraz widać jakie to problemy jak się wszystko korkuje na niemal każdych światłach
5. Przy centrum komunikacyjnym powinno być Centrum handlowe - ktoś spyta po co
Po to ze jak jedziesz np. na 9 do pracy droga zajmuje ci 1 godzinę do pracy to w obie strony dwie Czas poza domem to już 10 - 11 godzin chciałbyś wszystko załatwiać po trasie. Dodatkowe miejsca pracy w Legionowie dla osób które by sprzedawały itd.
6. Stara trasa jest najrozsądniejsza dlatego ze poza Legionowem i Łajskami najmniej koliduje w teren.
Centrum Policji, Grudzie i cześć Łajsk w tym korytarzu wcale nie jest gęsto zaludniona te kilkanaście domów to akurat nie jest problem.
Kilkanaście domów=max 100osób a 6500 dojeżdżających dziś a być może dojdzie np. do 10 000 jak pociągi będą co 10 minut
Mniejsze korki ekologia itd.
Użytkownik SKM

# Dariusz Nowak

18.04.2023 09:58

Drogi użytkowniku SKM szkoda że ani jednym słowem nie wspomniałeś że na te cuda będziesz czekał minimum 10 lat
Widocznie "użytkownicy" mają krótką pamięć i "zapomnieli" już jak wyglądał rozkład jazdy pociągów podczas poprzedniej ślimaczącej się przebudowy
Przez kolejne lata czeka nas paraliż komunikacyjny, okrojony do minimum rozkład SKM i KM, czekają nas wyburzone i budowane od nowa stacje Choszczówka, Płudy, Zerań, Toruńska, Praga, wyburzone wiadukty i tunele
Tak poczekajcie jeszcze kilka latek ale już będzie wspaniale
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Znajdź swoje wakacje

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuLegionowo

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break