Forum › Wawer
# miłośnik_motyk 20.11.2014 14:55 |
|
I bardzo dobrze.
Budowanie dróg dla rowerów to pieniądze wyrzucone w błoto. Natężenie ruchu żadne, koszta wysokie, a jak już są to rowerzyści i tak uparcie jadą po jezdni jak to ma miejsce na Kadetów czy czasem na Wale Miedzeszyńskim. A tłumaczenie się że ścieżka z kostki jest zła to istny idiotyzm. Ciesz się z tego co masz. Kierowca nie jeździ po chodniku tylko dlatego że w jezdni są dziury. |
# Obiektywny 20.11.2014 16:11 |
|
#miłośnik_motyk napisał(a) 20.11.2014 14:55 Masz jakieś miarodajne badania na ten temat? Bo chyba jesteś ślepy. Koszta wysokie? W porównaniu do ścieków komunikacyjnych są niewielkie! Na Kadetów ścieżka nie spełnia żadnych standardów, skandalicznie zaprojektowana i wykonana i jest niebezpieczna więc nic dziwnego, że rowerzyści nie chcą z tego bubla korzystać.I bardzo dobrze. Budowanie dróg dla rowerów to pieniądze wyrzucone w błoto. Natężenie ruchu żadne, koszta wysokie, a jak już są to rowerzyści i tak uparcie jadą po jezdni jak to ma miejsce na Kadetów czy czasem na Wale Miedzeszyńskim. A tłumaczenie się że ścieżka z kostki jest zła to istny idiotyzm. Ciesz się z tego co masz. Kierowca nie jeździ po chodniku tylko dlatego że w jezdni są dziury. Kierowcy zastawiają i niszczą chodniki w całej Polsce! I nie raz widziałem omijanie nawet kałuż po chodniku! |
# Obiektywny 20.11.2014 16:23 |
|
Droga autorze: Na pozostałych ulicach mogą powstać pasy rowerowe (nie są ujęte w programie ponieważ to inne zadanie) które będą lepszym rozwiązaniem. Zresztą trudno tu marzyć o nowych drogach rowerowych gdy np. przy dłuższym odcinku Bysławskiej nie ma nawet chodnika...
|
# miłośnik_motyk 27.11.2014 10:44 |
|
#Obiektywny napisał(a) 20.11.2014 16:11 Co z tego że ścieżka jest 3 razy tańsza od jezdni jak służy 15 razy mniejszej liczbie osób ?Masz jakieś miarodajne badania na ten temat? Bo chyba jesteś ślepy. Koszta wysokie? W porównaniu do ścieków komunikacyjnych są niewielkie! Na Kadetów ścieżka nie spełnia żadnych standardów, skandalicznie zaprojektowana i wykonana i jest niebezpieczna więc nic dziwnego, że rowerzyści nie chcą z tego bubla korzystać. Kierowcy zastawiają i niszczą chodniki w całej Polsce! I nie raz widziałem omijanie nawet kałuż po chodniku! I czemu porównujesz do ścieków ? Co one mają do tego ? I co takiego złego i niebezpiecznego masz w ścieżce na Kadetów ? Wielokrotnie nią jeździłem jak i większość osób, które mają mózg i jako taki szacunek dla prawa w przeciwieństwie do krzykaczy z dwoma pedałami. Z tymi kierowcami to już pojechałeś po całości :)))) To ze gdzieś tam ktoś na krótkim odcinku ominął kałużę po chodniku (na Lucerny też się to zdarza) porównujesz do długotrwałej i uporczywej jazdy po jezdni mimo przeznaczonej do tego ścieżki rowerowej. Jesteś śmieszny. Zmień nick, bo ten nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Jak na razie to ty się wykazałeś zaślepieniem. Chcesz badań ? Proszę bardzo: Most poniatowskiego 260 rowerzystów na godzinę w porannym szczycie i 360 w popołudniowym. W pozostałych godzinach dużo gorzej więc śmiąło można przyjąć założenie że będzie 100 na godzinę i to też nadal będzie na wyrost dla rowerzystów. Pojazdów przejeżdża średnio 650 na godzinę. Do tego w pojeździe jest średnio 1,2 osoby w osobowym i ok. 60 osób w komunikacji zbiorowej. Delikatnie szacując dostaniesz 800-900 osób na godzinę podczas gdy rowerzystów nadal bedzie tylko 100. A na Kadetów ten stosunek jest zdecydowanie na korzyść samochodów więc nie pisz głupot. Rowerzystom się po prostu we łbach przewraca i stąd ta roszczeniowa postawa i wymuszanie. |
# jok 28.11.2014 08:47 |
|
Nie ma znaczenia ile osób jeździ samochodem a ile rowerem. Miasto powinno dążyć do ograniczania ruchusamochodów na rzecz rowerów to rozwiązanie od dawna stosuje dię w holandii. Rowerem jest ciszej bezpieczniej zdrowiej i oczywiście taniej. Same plusy.
|
# Roberto 17.12.2014 11:27 |
|
Widzę, że temat rowerowy wywołuje najwięcej kontrowersji wśród użytkowników samochodów. To dziwne gdyż to właśnie ono powinni być najbardziej zainteresowani tym aby rowerzyści zniknęli z jezdni. Tymczasem jeśli kierowcy nie chcą nakładów na infrastrukturę rowerową to niech się dziwią, że rowerzyści będą na potęgę pojawiać się na jezdni zgodnie z europejskimi trendami. A wracając do infrastruktury rowerowej w postaci tzw ścieżek. To że jakaś ścieżka jest i że ktoś kiedyś nią przejechał się rekreacyjnie i nawet dotarł do celu to nie znaczy, że ona jest bezpieczna i spełnia wszelkie normy. Ścieżka wzdłuż Kadetów jest. I to jest jej największa zaleta. Zaletą jest fakt, że jest szeroka. I tyle. A teraz wymienię kilka jej wad
1. Jest zbudowana z kostki fazowanej. Dla użytkowników rowerów o grubych oponach to żadna przeszkoda a także żadna przeszkoda dla tych, którzy leniwie się po niej toczą. Tymczasem dla rowerów z cienkimi oponami to owa kostka jest tym co dla samochodów droga z płyt budowlanych. 2. Owa ścieżka co kilkanaście metrów ma porobione wjazdy na posesje, które puki co nie istnieją. Wjazdy te są połączone z DDRem za pomocą krawężnika, który jest nie zlicowany. W efekcie mamy sytuację jakbyśmy kilkaset razy przejechali przez niski krawężnik. To jest zero komfortu! 3. Między jezdnią a DDRem znajduje się pas zieleni, który jest konsekwentnie rozjeżdżany przez parkujące tam nielegalnie samochody. W efekcie zamiast trawnika mamy ziemię, która po deszczach zamienia się w błoto i spływa na nieco niżej położoną DDR, 4. DDR nie posiada połączenia z ulicą Wąbrzeżną ani też żadnego legalnego wjazdu od jej strony. Wystarczy? Czy mam dalej kontynuować? |
# Ewcia 19.12.2014 12:12 |
|
Trzeba budować ścieżki rowerowe wzdłuż i w poprzek linii kolejowej.
|
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Wstąp do księgarni
Najnowsze informacje na TuWawer
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.