Forum › Bielany
# Dzik 22.02.2021 18:26 |
|
To jak burmistrz taki zaradny to park Herberta niech otworzy wreszcie też. 14.2 miał być otwarty. Jedyne go zrobili to zerwali kartki że zamknięty park do 13.2.
|
# Marek_W 22.02.2021 20:41 |
|
Mogli 11 puścić z Młocin przez Koło....ehhh :(
|
# edek 23.02.2021 08:45 |
|
Nie oszukujmy się, że Radni tak uważnie słuchają mieszkańców a ZTM tak szybko reaguje.
Tam w okolicy mieszka ktoś wysoko postawiony albo rodzina wysoko postawionej osoby w UM Warszawy. Dziwne, że w innych miejscach Warszawy ZTM tak uważnie nie słucha mieszkańców... |
# ddd 23.02.2021 11:56 |
|
Idiotyczne tłumaczenie. Pan Pietruczuk może by się wreszcie zajął sprawami dzielnicy a nie pierdołami.
11 w obecnym kształcie nie ma żadnego sensu. Nie dość, że ze względu na kończenie biegu ma Rondzie Daszyńskiego musi kursować chwilę po składach linii 10 to przez większość dnia kursuje pusta a ludzi tłoczą się w 10. Ta linia powinna wrócić na swoją poprzednią tracę, czyli do krańca Metro Młociny a skrócić należy trasę 10. Nie wiem czy na Piaski czy do Nowego Bemowa. Przede wszystkim należy7 jak najszybciej udrożnić skręty z Ronda Daszyńskiego. Wówczas 11 by mogła kursować do Placu Narutowicza. A swego czasu jakiś idiota podjął decyzję o ich likwidacji. Nie znam kwalifikacji ludzi decydujących o takich sprawach, natomiast z tego co się dzieje wynika jasno, że nawet jak mają jakieś "papiery" potwierdzające te kwalifikacje, to myślenie jest im obce |
# xxx 23.02.2021 18:50 |
|
Kto jest wściekły i o co droga redakcjo? Linia 11 w obecnym kształcie w 99% pokrywa się z trasą linii 10. Jedyna różnica to to że jest krótsza i ma 1 inny przystanek - Piaski (ostatnio zwane piskami). Dodatkowo jeżeli choć raz spróbowalibyście skorzystać z tej linii, wiedzielibyście że 11 kończyła bieg ładnych kilkadziesiąt metrów od przystanku Piaski, gdzie zatrzymuje się reszta linii, więc wygodniej było się przesiąść 1 przystanek wcześniej - na Reymonta. Może ta linia kiedyś miała mieć jakąś funkcję. Może miała zastąpić 184. Ale po przedłużeniu linii 10 do Młocin, jej istnienie straciło sens.
Zamiast kierunkować agresję w stronę mieszkańców, może byście zainteresowali się w zamian, jak to się stało że Warszawa kupiła tramwaje bez wózków skrętnych, przez co ZTM nie jest w stanie obsługiwać niektórych tras? Może byście przypomnieli, że dwukierunkowe tramwaje miały być nową jakością, bo nie trzeba będzie robić pętli ,więc łatwiej robić nowe trasy w nowych dzielnicach, gdzie tramwaj dwukierunkowy będzie potrzebował tylko zmiany kierunku, zamiast kilkuset metrów kwadratowych na zawrotkę? Z tych pięknych planów została tylko eksperymentalna linia 11 ze zwrotnicą zmiany kierunku jazdy w środku trasy. |
# Biały 24.02.2021 02:04 |
|
To może nich szanowny Pan burmistrz zajmie się sprawą " biednych" Motorniczych którzy muszą jeździć tymi wagonami i słuchać tych pisków przez cały dzień pracy nierzadko trwający 10h !!!
|
# Somebody 24.02.2021 19:42 |
|
Mieszkam na Bemowie od kilkunastu lat - tuz przy skrzyzowaniuGorczewskiej i Powstancow. Do wszystkiego mozna sie przyzwyczaić: przejezdzajacej strazy pozarnej na sygnale, ambulansow, klaksonienia,nawet przelatujących samolotow nad blokami co tez nie jest rzadkością. Natomiast halas skrzypiacych tramwajow byl od pewnego czasu poprostu nie do zniesienia. W sezonie wiosennym czy letnim nie mozna bylo otworzyc okien, halas okrutnie masakrowal uszy i zycie przy okazji.
Nigdy przedtem nie skrzypialy tak mocno na łukach lub przy hamowaniu jak obecnie. To byla udreka dla okolicznych mieszkancow!!! |
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje na TuBielany
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.