Bielany

10/2277 




22.02.2021 18:26
#Dzik
To jak burmistrz taki zaradny to park Herberta niech otworzy wreszcie też. 14.2 miał być otwarty. Jedyne go zrobili to zerwali kartki że zamknięty park do 13.2.
22.02.2021 20:41
#Marek_W
Mogli 11 puścić z Młocin przez Koło....ehhh :(
23.02.2021 08:45
#edek
Nie oszukujmy się, że Radni tak uważnie słuchają mieszkańców a ZTM tak szybko reaguje.
Tam w okolicy mieszka ktoś wysoko postawiony albo rodzina wysoko postawionej osoby w UM Warszawy.
Dziwne, że w innych miejscach Warszawy ZTM tak uważnie nie słucha mieszkańców...
Tam w okolicy mieszka ktoś wysoko postawiony albo rodzina wysoko postawionej osoby w UM Warszawy.
Dziwne, że w innych miejscach Warszawy ZTM tak uważnie nie słucha mieszkańców...
23.02.2021 11:56
#ddd
Idiotyczne tłumaczenie. Pan Pietruczuk może by się wreszcie zajął sprawami dzielnicy a nie pierdołami.
11 w obecnym kształcie nie ma żadnego sensu. Nie dość, że ze względu na kończenie biegu ma Rondzie Daszyńskiego musi kursować chwilę po składach linii 10 to przez większość dnia kursuje pusta a ludzi tłoczą się w 10. Ta linia powinna wrócić na swoją poprzednią tracę, czyli do krańca Metro Młociny a skrócić należy trasę 10. Nie wiem czy na Piaski czy do Nowego Bemowa.
Przede wszystkim należy7 jak najszybciej udrożnić skręty z Ronda Daszyńskiego. Wówczas 11 by mogła kursować do Placu Narutowicza. A swego czasu jakiś idiota podjął decyzję o ich likwidacji. Nie znam kwalifikacji ludzi decydujących o takich sprawach, natomiast z tego co się dzieje wynika jasno, że nawet jak mają jakieś "papiery" potwierdzające te kwalifikacje, to myślenie jest im obce
11 w obecnym kształcie nie ma żadnego sensu. Nie dość, że ze względu na kończenie biegu ma Rondzie Daszyńskiego musi kursować chwilę po składach linii 10 to przez większość dnia kursuje pusta a ludzi tłoczą się w 10. Ta linia powinna wrócić na swoją poprzednią tracę, czyli do krańca Metro Młociny a skrócić należy trasę 10. Nie wiem czy na Piaski czy do Nowego Bemowa.
Przede wszystkim należy7 jak najszybciej udrożnić skręty z Ronda Daszyńskiego. Wówczas 11 by mogła kursować do Placu Narutowicza. A swego czasu jakiś idiota podjął decyzję o ich likwidacji. Nie znam kwalifikacji ludzi decydujących o takich sprawach, natomiast z tego co się dzieje wynika jasno, że nawet jak mają jakieś "papiery" potwierdzające te kwalifikacje, to myślenie jest im obce
23.02.2021 18:50
#xxx
Kto jest wściekły i o co droga redakcjo? Linia 11 w obecnym kształcie w 99% pokrywa się z trasą linii 10. Jedyna różnica to to że jest krótsza i ma 1 inny przystanek - Piaski (ostatnio zwane piskami). Dodatkowo jeżeli choć raz spróbowalibyście skorzystać z tej linii, wiedzielibyście że 11 kończyła bieg ładnych kilkadziesiąt metrów od przystanku Piaski, gdzie zatrzymuje się reszta linii, więc wygodniej było się przesiąść 1 przystanek wcześniej - na Reymonta. Może ta linia kiedyś miała mieć jakąś funkcję. Może miała zastąpić 184. Ale po przedłużeniu linii 10 do Młocin, jej istnienie straciło sens.
Zamiast kierunkować agresję w stronę mieszkańców, może byście zainteresowali się w zamian, jak to się stało że Warszawa kupiła tramwaje bez wózków skrętnych, przez co ZTM nie jest w stanie obsługiwać niektórych tras? Może byście przypomnieli, że dwukierunkowe tramwaje miały być nową jakością, bo nie trzeba będzie robić pętli ,więc łatwiej robić nowe trasy w nowych dzielnicach, gdzie tramwaj dwukierunkowy będzie potrzebował tylko zmiany kierunku, zamiast kilkuset metrów kwadratowych na zawrotkę? Z tych pięknych planów została tylko eksperymentalna linia 11 ze zwrotnicą zmiany kierunku jazdy w środku trasy.
Zamiast kierunkować agresję w stronę mieszkańców, może byście zainteresowali się w zamian, jak to się stało że Warszawa kupiła tramwaje bez wózków skrętnych, przez co ZTM nie jest w stanie obsługiwać niektórych tras? Może byście przypomnieli, że dwukierunkowe tramwaje miały być nową jakością, bo nie trzeba będzie robić pętli ,więc łatwiej robić nowe trasy w nowych dzielnicach, gdzie tramwaj dwukierunkowy będzie potrzebował tylko zmiany kierunku, zamiast kilkuset metrów kwadratowych na zawrotkę? Z tych pięknych planów została tylko eksperymentalna linia 11 ze zwrotnicą zmiany kierunku jazdy w środku trasy.
REKLAMA
24.02.2021 02:04
#Biały
To może nich szanowny Pan burmistrz zajmie się sprawą " biednych" Motorniczych którzy muszą jeździć tymi wagonami i słuchać tych pisków przez cały dzień pracy nierzadko trwający 10h !!!
24.02.2021 19:42
#Somebody
Mieszkam na Bemowie od kilkunastu lat - tuz przy skrzyzowaniuGorczewskiej i Powstancow. Do wszystkiego mozna sie przyzwyczaić: przejezdzajacej strazy pozarnej na sygnale, ambulansow, klaksonienia,nawet przelatujących samolotow nad blokami co tez nie jest rzadkością. Natomiast halas skrzypiacych tramwajow byl od pewnego czasu poprostu nie do zniesienia. W sezonie wiosennym czy letnim nie mozna bylo otworzyc okien, halas okrutnie masakrowal uszy i zycie przy okazji.
Nigdy przedtem nie skrzypialy tak mocno na łukach lub przy hamowaniu jak obecnie. To byla udreka dla okolicznych mieszkancow!!!
Nigdy przedtem nie skrzypialy tak mocno na łukach lub przy hamowaniu jak obecnie. To byla udreka dla okolicznych mieszkancow!!!
Dodaj wpis