# gap szynowy 14.07.2014 13:35 |
|
Jak zwykle wciąganie majtek przez głowę , ale na kolei wychodzi.Z wyrazami szacunku dla kolejowej szkoły cyrkowej.
|
# byk 14.07.2014 14:14 |
|
Jaki problem dojechać na Wschodni i tam wsiąść w luźną SKM-kę ?
|
# Miron. 14.07.2014 20:56 |
|
No właśnie jak się ma kartę miejską to wystarczy trochę POZNAĆ lepiej komunikację miejską i nie jest tak żle,ale najlepiej zaraz się użalać. Widać kolei bardziej się opłacało dodatkowe połączenie do Łodzi aniżeli GRO ludzi jeżdżących skm na GAPĘ. Bardzo mało jest kontrolujących gapowiczów. W Kolejach Mazowieckich to nie kursu aby nie było kontroli i tam idzie ciężka kasa od GAPOWICZÓW.
|
Daro 15.07.2014 23:26 |
|
Srutu tutu Prawda jest taka że nikt nie chce walczyć o sensowny rozkład dla SKM.
To dlatego w każdym rozkładzie mamy kwiatki typu pociągi SKM jadące w odstępie kilku minut poza godzinami szczytu. A za to w szczycie jadące w ostępie 90 minut Poza tym pociągi SKM jadące co godzinę lub jeszcze rzadziej to zaprzeczenie całej idei transportu szynowego Jeżeli delikwent będzie musiał jechać z przesiadką to jest bardzo prawdopodobne że nie zdąży na swój pociąg a następny musi czekać "jedynie" 60 minut |
Daro 15.07.2014 23:38 |
|
I jeszcze jedno, zaczyna wychodzić kretyństwo uszczęśliwiana za wszelką cenę przesiadkami na Centralnym na totalnie zapchanej linii średnicowej
Zamiast dogodnych przesiadek na Gdańskim gdzie ruch pociągów jest dużo mniejszy a sama przesiadka z metra jest dużo szybsza na siłę lansuje się przymusowe spacery po peronach Centralnego i Śródmiescia, marsze w górę i dół po schodach |
# qwerty 14.08.2014 17:25 |
|
i tak jest lepiej niż kiedyś (jeszcze niedawno przecież) bo do Warszawy można dojechać SKMką za pomocą biletu ZTM i nie trzeba indywidualnie opłacać innych przewoźników (PKP, PKS, ZenekBus, Translud etc.)
|
Daro 16.08.2014 22:26 |
|
No faktycznie jest zaje....e. Ostatnio mogłem na własnej skórze doświadczyć tej "dobroci"
SKM z Centralnego jedzie o 16.41 i 18.45, tego nie wymyśliłby nawet Bareja aby pociągi w godzinach masowych powrotów jechały w ponad 2 godzinnym odstępie. |
# qwerty 18.08.2014 00:57 |
|
Aleś "Daro" malkontent.
Marudzisz. Wystarczy skorzystać z porady, którą poniżej cytuję: #byk napisał(a) 14.07.2014 14:14 (pomiędzy tymi dwoma wymienionymi przez Ciebie)Jaki problem dojechać na Wschodni i tam wsiąść w luźną SKM-kę ? Oczywiście masz prawo szukać przysłowiowej dziury w całym i narzekać, narzekać, narzekać. |
Daro 18.08.2014 13:19 |
|
Jest rzeczą oczywistą że bezpośrednie, wygodne połączenie jest niepotrzebne więc ludziom trzeba utrudnić życie wprowadzając bezsensowną przesiadkę
Oczywiście bezsensowny rozkład typu pociąg w godzinach szczytu co godzinę lub SKM S3 i S9 jadące w odstępie 10 minut jedna za drugą a potem godzinna dziura to też szukanie dziury w całym ?? |
# qwerty 19.08.2014 00:47 |
|
Daro napisał 18.08.2014 13:19 ...Oczywiście bezsensowny rozkład typu pociąg w godzinach szczytu co godzinę lub SKM S3 i S9 jadące w odstępie 10 minut jedna za drugą a potem godzinna dziura to też szukanie dziury w całym ?? W tym miejscu zgoda. Jest bzdurą wierutną ustawianie SKMek w ten sposób. Obie linie powinny jeździć naprzemiennie (S3, S9, S3, S9, itd.) dając wspólną częstotliwość kursowania (obukierunkowo na odcinku Warszawa Praga - Legionowo) co 30 minut. |
# qwerty 04.09.2014 11:31 |
|
Godny przeczytania jest artykuł w "Rynku Kolejowym" z 25.08.2014 dotyczący przebudowy rozkładu jazdy pojazdów poruszajacych się po torach kolejowych na linii działdowskiej.
"SKM Warszawa: Trzeba przebudować rozkład na trasie do Działdowa Władze SKM Warszawa twierdzą, że na linii kolejowej łączącej Warszawę z Legionowem i Działdowem konieczna jest przebudowa projektu rozkładu zaproponowanego przez PKP PLK, z powodu, jak określiła to rzeczniczka SKM, "nieakceptowalnego układu pociągów" Kolei Mazowieckich. Naturalnie po raz kolejny w tle jest kolizja rozkładów Pendolino z rozkładami pociągów innych przewoźników." To fragment początkowy tego artykułu wersji elektronicznej, całość jest zbyt obszerna. |
Daro 04.09.2014 22:02 |
|
Całość tego artykułu można skrócić do stwierdzenia że po grudniowej korekcie rozkładu jazdy i wprowadzeniu do ruchu Pendolino możemy zapomnieć o sensownym rozkładzie dla pociągów SKM i KM na trasie do Działdowa
|
# Wieliszew Cegielnia 08.11.2014 09:30 |
|
Czeskie Drahy (odpowiednik PKP) ma kursujące pendolino
(trat 270 Praha-Bohumin) i dobrze dopasowane inne pociągi na szlaku o sensownym rozkładzie jazdy. Można zaryzykowac twierdzenie, że czechom czesi układają rozkład jazdy a polakom ? nie wiadomo kto. Wracając na polskie pod-warszawskie podwórko kolejowej komunikacji szynowej (KM i SKM) na trasie omawianej przez niniejszy artykuł chcę zainteresować przez wycytowanie wypowiedzi z forum dzielnicy Białołęka ("Radny Wojciech Tumasz: Oszczędzam czas urzędników" z 5 listopada 2014) wątku dotyczącego kolejowej linii działdowskiej. #Choszczówka napisał(a) 05.11.2014 20:52 A czy spróbuje Pan sprawić, skuteczniej niż poprzednio,żeby te lotniskowe pociągi, w Choszczówce się zatrzymywały... #tarantula01 napisał(a) 05.11.2014 21:56 ...za pociągiem lotniskowym mającym zatrzymać się w Choszczówce, który teraz się tu nie zatrzymuje, nie może jechać żaden pośpieszny, czy ekspres przez przynajmniej 10-12 minut, bo tenże pośpieszny po prosprostu dogoni ten zwykły pociąg...(nie ma 4 torów całkowicie separujących ruch podmiejski od dalekobieżnego). Oczywiście spróbuję. Pozdrawiam Wojciech Tumaszn #TamMasz napisał(a) 06.11.2014 00:44 Rozwi ązanie bardzo dobre wobec przeciążenia kolejowej linii działdowskiej zatem należy powiększyc kursujące składy o dodatkowe wagony, które wzorem czechów można rozłączać (aby na pewnych odcinkach nie jeździły puste) i podpinać na stacjach węzłowych takich jak Legionowo.Po rzeczowym objaśnieniu pana radnego należy działać w kierunku zwiększenia pojemności składów Kolei Mazowieckich i SKM (dodanie wagonów do jeżdżących rozkładowo jednostek komunikacyjnych) oraz zwiększenie częstotliwości kursowania SKM i takie ustawienie rozkładu jazdy SKM aby linie S-3 i S-9 jeździły naprzemiennie w równych odstępach czasu od siebie, ponieważ obecnie linie te jeżdżą "obok siebie" w krótkim odstępie czasu a następnie istnieje prawie godzinna przerwa i znów obie linie pojawiają się w krótkim odstępie czasu "obok siebie". A pociągi "lotniskowe" niech nadal pozostaną przyspieszone i sugeruję, że nawet Płudy i Toruńską powinny omijać bez zatrzymywania. Rozpinanie i podpinanie powinno przebiegać sprawnie. Przy dobrej organizacji ten projekt jest możliwy do realizacji. |
# Konrad 14.11.2014 12:29 |
|
Mazowiecka Wspólnota samorządowa to akurat ludzie, którym nie są obce problemy miejscowości warszawskich. Mimo, że z dala od "wielkiej polityki" to są doświadczeni i mają konkretny program dla rodzin, przedsiębiorców oraz dbających o transport publiczny i środowisko ludzi.
Wejdźcie sobie w program MWS (po prostu MaliWielcySilni) i zobaczcie, że co jak co, ale konceppcji na rozwój to oni mają naprawdę bardzo dużo i to nie takich wziętych z niczego z sufitu. Trzeba dać im szanse bo ja po prostu uważam, że warto dać szanse ludziom, którzy mają konkretne pomysły programowe a Mariusz Ambroziak ma i tyle. Nie trzeba się od razu denerwować tylko poczytać co ludzie zainteresowani tematem chcą realnie coś zrobić w naszym regionie. Ja zastanawiając się długo kogo mam poprzeć teraz w wyborach do sejmiku kierowałem się patrzeniem na sprawy komunikacji miejskiej. Gadam o MWS (MaliWielcySilni) bo oni wiedzą, że wystarczy lepiej gospodarować środkami z UE. Jasne jest dla mnie jak słońce na nieboskłonie, że jak nie ruszę palcem w niedzielę i nie postawię krzyżyka przy nazwisku Mariusz Ambroziak, to szansy na polepszenie transportu komunikacji publicznej w Warszawie i w regionie nie będzie i do głosoweania na Mariusza Ambroziaka wszystkich rozumnych agituję i namawiam. Wolę coś robić, byle co i postawić krzyzyk na Mariusza Ambroziaka a potem oczekiwać czegoś, tego byle czego od wszystkich innych, tych których wybrałem. No komuś muszę w końcu zaufać, że to nie kiełbasa podwawelska a wola czynienia czegos, byle czego, wola która zostanie zrealizowana w trudnoprzewidywalnej bardzo odległej przyszłości jak się dwie niedziele do kupy zejdą. Tyle ode mnie :) |
# Wieliszew Cegielnia 01.12.2014 23:58 |
|
Od 14 grudnia znów będzie po pier dzie lone.
S-3 w dni wolne od pracy a S-9 w dni robocze do i z Wieliszewa. Jak za Ruty. Paranoja. |
# Jacek 02.12.2014 13:35 |
|
Moim zdaniem szczerze mówiąc taka przekładanka to jest skandal.
|
# Wieliszew Cegielnia 18.12.2014 09:38 |
|
Podaję za tvn warszawa:
"Awaria pociągu na linii do Legionowa. Ruch po jednym torze, opóźnienia" a dalej "W czwartek rano na stacji Warszawa Choszczówka popsuł się pociąg jadący z Tłuszcza do Warszawy Wschodniej. Do godz. 8 pasażerowie Kolei Mazowieckich i SKM musieli liczyć się z utrudnieniami. Jak informują KM awarii uległ poranny pociąg, który wjechał z Tłuszcza o 5 rano. Podróżni z tego pociągu zostali przesadzeni do składu jadącego z Działdowa do Warszawy Zachodniej. Z utrudnieniami musieli się też liczyć pasażerowie Szybkiej Kolei Miejskiej. "W związku z awarią pociągu, pomiędzy stacjami WARSZAWA PRAGA - LEGIONOWO ruch prowadzony jest jednym torem. Występują opóźnienia w kursowaniu pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej linii S3 i S9 oraz Kolei Mazowieckich (około 30 minut)" - poinformował Zarząd Transportu Miejskiego. Kwadrans przed godziną 8 rano ZTM poinformował o zakończeniu utrudnień." Możliwe, że jest to sytuacja jednostkowa na tej linii jednak pokazuja ona niedoskonałość systemu "wszystkich do komunikacji szynowej z ograniczeniem autobusów bo dublują kolej". |
LINKI SPONSOROWANE