REKLAMA

Forum › Targówek

REKLAMA

# abrakadabra

30.10.2013 14:33

Ooo, no i Targówek strzelił pokorę...nie da się jednak ukryć, że zdecydowanie lepiej dla Targówka/Bródna, jeśli metro pojedzie na Białołękę - odciąży to Bródno z aut, które jadą z Białołeki Wsch. Brawo Targówek!!!

# Mieszkaniec Bródna

30.10.2013 15:18

Dziękujemy takim radnym. Trzeba być zupełnie bez wyobraźni aby pleść takie głupstwa. Czy są w tej radzie osoby, które przeciwstawią się jawnej głupocie. Czy jest ktoś w zarządzie co reprezentuje interesy mieszkańców Bródna?

# Robert T

30.10.2013 16:50

#Mieszkaniec Bródna napisał(a) 30.10.2013 15:18
Dziękujemy takim radnym. Trzeba być zupełnie bez wyobraźni aby pleść takie głupstwa. Czy są w tej radzie osoby, które przeciwstawią się jawnej głupocie. Czy jest ktoś w zarządzie co reprezentuje interesy mieszkańców Bródna?

Metro na Bialoleke jest dobrym rozwiązaniem. Rembielińska jest fatalną lokalizacją dla ostatniej stacji. W wariancie na Bialoleke można zrobić dwa razy park and ride. Przy Trasie Toruńskiej i dalej przy Trasie Mostu Północnego. Brawo dla radnego, ktory ma odwage wbrew wlasnemu interesowi politycznemu pisac prawde.

REKLAMA

# też z Bródna

31.10.2013 08:11

Robert T ma 100% rację.
Wszyscy powinniśmy być za tym, żeby u nas była stacja (wystarczy ta przy Kondratowicza), ale metro powinno iść dalej na Białołeke. Po co u nas potok samochodów zaparkowanych na chodnikach, trawnikach, przed oknami i gdzie się tylko da. Teraz tak jest na Bielanach, a przy trasie toruńskiej mozna zrobić duży parking, a kiedyś dalej - przy trasie mostu północnego - będzie ład i porządek, i tak powinno wyglądac racjonalne planowanie.
Planowanie to nie czubek własnego nosa i swoja klatka schodowa!

# trybuh

31.10.2013 08:15

Stacja powinna iść dalej, do PKP Toruńska, po stronie Białołęki. Tam jest miejsce na parkingi przesiadkowe, a w przyszłości metro mogłoby być budowane dalej.
Dlaczego nikt nie analizuje podanego wariantu?

# też z Bródna

31.10.2013 10:35

trybuh-
bo ten wariant jest beznadziejny - po jakiego budować tory wzdłuż/równolegle do istniejacych torów? Przecież tam są tory, jeżdżą pociągi, SKM, więc jest szybkie połączenie szynowe. Nowe połączenia nalezy budowac tam, gdzie ich nie ma. Proste.

REKLAMA

# mis

31.10.2013 10:44

Witam
Po pierwsze Białołęka zamówiła nie prognoze demograficzna lecz analize chłonności terenu co oznacza że wiadmo ile moze tam sie zmiescic mieszkancow przy zalozeniu ze budujemy dom w dom co metr. Przyjecie zalozenia ze na Bialolece bedzie mieszkalo 200 tys ludzi gloszone przez wladze Bialoleki jest troche sprzeczne z innymi prognozami np GUS ktory jest bardziej kometenty jesli chodzi o gloszenie prognoz wzrostu niz wladze Bialoleki , twierdzi ze ludnosc CALEJ Warszawy wzrosnie do tego okresu o okolo 160 tys mieszkańcó czyli mniej niz zaklada Bialoleka tylko na obszarze Zielonej Bialoleki.
Ok fajnie, chca metro, wszyscy chca, tylko niech mi ktos odpowie skad wziac na to pieniadze. budowa centralnego odcinka to okolo 4 mld zl (bez taboru) Dokonczenie 2 linii wedlug obecnego planu to koszt 10 mld. Wydluzenie na Bialoleke to koszt 5-8 mld zl. Realny termin ukonczenia to jakis 2040 rok. Skoro w tej chwili z Bialoleki nie da sie wyjechac to kto tam bedzie chcial sie przeprowadzic jezeli jedyna inwstycja zostanie zrealizowana dopiero za 30 lat. Skoro prawie nikt to skad te 200 tys?
Wzrost liczby ludnosci Bialoleki wynikal w glownej mierze z przewagi podazy nad popytem mieszkan. Ta tendencja na przestrzeni kilku ostatnich lat dosc mocno sie zmienila.
Rozumiem problemy Bialoleki ale cala awantura o metro jest czysto politycznym zagraniem pod swoich wyborcow. Wszelkie argumenty wszystkich sluzb miejskich poparte danymi m.in. otrzymanymi od UD Bialoleka do nich nie trafiają (np sredni wzrost liczby mieszkancow zielonej bialoleki z ostatnich 10 lat oscylowal w okolicy 2000 nowych mieszkancow/ rok, prosze mi powiedziec ilu mieszkańców przybedzie do roku 2040 przy utrzymaniu obecnej tendencji).

# mis

31.10.2013 10:49

Witam
Po pierwsze Białołęka zamówiła nie prognozę demograficzna lecz analizę chłonności terenu co oznacza że wiadomo ile może tam się zmieścić mieszkańców przy założeniu ze budujemy dom w dom co metr. Przyjecie założenia ze na Białołęce będzie mieszkało 200 tys ludzi głoszone przez władze Białołęki jest trochę sprzeczne z innymi prognozami np GUS który jest bardziej kompetentny jeśli chodzi o głoszenie prognoz wzrostu, twierdzi ze ludność CAŁEJ Warszawy wzrośnie do tego okresu o około 160 tys mieszkańców czyli mniej niż zakłada Białołęka tylko na obszarze Zielonej Białołęki.
Ok fajnie, chcą metro, wszyscy chcą, tylko niech mi ktoś odpowie skąd wziąć na to pieniądze. Budowa centralnego odcinka to około 4 mld zl (bez taboru) Dokończenie 2 linii według obecnego planu to koszt 10 mld. Wydłużenie na Białołękę to koszt 5-8 mld zl. Realny termin ukończenia to 2040 rok. Skoro w tej chwili z Białołęki nie da się wyjechać to kto tam będzie chciał się przeprowadzić jeżeli jedyna inwestycja zostanie zrealizowana dopiero za 30 lat. Skoro prawie nikt to skąd te 200 tys?
Wzrost liczby ludności Białołęki wynikał w głównej mierze z przewagi popytu nad podażem mieszkań. Ta tendencja na przestrzeni kilku ostatnich lat dość mocno się zmieniła.
Rozumiem problemy Białołęki ale cala awantura o metro jest czysto politycznym zagraniem pod swoich wyborców. Wszelkie argumenty wszystkich służb miejskich poparte danymi m.in. otrzymanymi od UD Białołęka do nich nie trafiają (np średni wzrost liczby mieszkańców zielonej Białołęki z ostatnich 10 lat oscylował w okolicy 2000 nowych mieszkańców/ rok, proszę mi powiedzieć ilu mieszkańców przybędzie do roku 2040 przy utrzymaniu obecnej tendencji).

# myślący pan

31.10.2013 11:29

Panie Radny, tę mapę można sobie nad łóżkiem powiesić, ponieważ jest tak aktualna jak przeboje Bon Jovi.
Na mapie nie ma ani osiedla Derby, ani Lewandów. Dziś, w 2013 roku, na osiedlach tych mieszka ok. 20.000 ludzi (prostokąt Ostródzka-Berensona-wschodnia granica miasta-Trasa Toruńska). Nawet laik jest w stanie zrozumieć, że da się wcisnąć kolejne 20.000, ponieważ mniej więcej połowę tego terenu zajmują łąki, powoli scalane i zabudowywane przez deweloperów). Czyli zanim dotrze metro, będzie tu mieszkać 40.000 ludzi.
Obszar ten (390 ha) jest porównywalny do całego Bródna (430 ha prostokąt Wysockiego-Matki Teresy-św. Wincentego-Głębocka-Trasa Toruńska). Ile osób mieszka na całym Bródnie? W całej dzielnicy Targówek mieszka ok 120.000 ludzi, 20-30 tys na Zaciszu-Elsnerowie, Na Targówku właściwym z 40 tys., na całe Bródno zostaje 50.000. Czyli wartość porównywalna do Derbów-Lewandowa w 2025 roku! Jak to możliwe, skoro na Bródnie są bloki 11-15 piętrowe, a na Derbach 3-4? Wystarczy spojrzeć na mapę i zobaczyć, jaka jest GĘSTOŚĆ zabudowy. 3-4 razy większa gęstość zabudowy na Derbach niweluje różnicę w WYSOKOŚCI zabudowy. Czy Bródno będzie się rozbudowywało? Raczej nie. Jedynie pojedyncze kameralne bloki. Na Lewandowie stawia się od razu 20 bloków na 3000 ludzi. Taka skala.
Tak samo 3-4 piętrowe Kabaty mają podobną gęstość co 11-piętrowy Ursynów? Jak to możliwe? A jednak możliwe.
Mam nadzieję, że wygra rozsądek i metro pójdzie na północ. Wówczas będzie i Bródno syte (stacja Kondratowicza), Zielona Białołęka kontenta (stacja Trasa Toruńska i potem Berensona) i zadowolona cała Warszawa, bo metro przejmie ruch z płn.-wsch peryferii, przedmieść, miast i przysiółków, rozładowując korki na Pradze, mostach i w Centrum.

REKLAMA

# myślący pan

31.10.2013 11:31

a jakie jest zapotrzebowanie na stację Rembielińska widać w tramwajach. Zawsze można znaleźć miejsce siedzące! Zawsze! Kto będzie jechał z Poborzańskiej i Rembielińskiej metrem do Centrum (czas 20 min?) skoro może podjechać tramwajem do Wileniaka i na jedno wyjdzie?

# Warszawiak

31.10.2013 12:51

Bardzo Dobra Decyzja, Metro JEST OK, jeśli linia zostanie poprowadzona z Bródna (z ul. Kondratowicza/ul. Nowo-Świętego Wincentego) na Białołękę Wschodnią. A z Targówka Mieszkaniowego (ul. Pratulińska /ul. Trocka) metro nie musi przechodzić przez Zacisze, tylko skrajem Zacisza i Targówka Mieszkaniowego, czyli za blokami ul. Askenazego skręcałyby w lewo, po śladzie ul.Nowo-trockiej, a dalej przez plac PGR-u, wzdłuż ul. Głębockiej, wzdłuż ulicy Świętego Wincentego i dalej na Białołękę Wschodnią.
Metro Z Białołęki Wschodniej na Bródno, Targówek Mieszkaniowy i dalej do Centrum Warszawy to mniej samochodów na ulicach Białołęki Wschodniej, mniej korków na ulicach Białołęki, szybszy dojazd do Centrum Warszawy Metrem.
Myślę, że pomysł Pani Borowskiej, radnej Dzielnicy Białołęka, żeby linię metra skierować przy ul. Chodoby w lewo w śladzie Trasy Mostu Północnego jest dobry, więc zrobić jedną odnogę na Żerań i Tarchomin a drugą na Olesin.
Ciekawszą możliwością może być na przyszłość np. wytyczenie kolejnej linii metra, która by szła np z Płud, Choszczówki dalej przez Nowodwory, Tarchomin, Źerań wzdłuż ulicy Modlińskiej, ulicy Jagiellońskiej do Ronda Starzyńskiego, dalej przeciąć Wisłę na wysokości Mostu Gdańskiego, dalej ulicą Słomińskiego obok Centrum Handlowego Arkadia do Ronda Zesłańców Syberyjskich, dalej Okopową, Towarową i dalej nie wiem gdzie...;)

# KaKa

31.10.2013 21:06

Po dniu Zadumy, przychodzi dzień na Relax:
III liga: GKP Targówek - Pilica Białobrzegi -> 02.11.2013 r. godz. 12.00
Stadion GKP Targówek, ul. Kołowa 18
Zapraszamy, jesteśmy o krok od cmentarza Bródnowskiego ...

REKLAMA

# bleeeeee

31.10.2013 22:56

NIE STAWIAJCIE NAM OSIEDLI MIESZKANOWYCH W MIEJSCE GKP TARGÓWEK!!!

# mark

01.11.2013 10:54

zgadza się. jak zakończą metro przy Rembielińskiej to "element napływowy" z Białołeki zastawi nas samochodami. będą parkować wszędzie, na ulicach, chodnikach, trawnikach...
a swoją drogą z Rembielińskiej do centrum można tramwajem. a jak ktoś będzie chciał metrem to sobie podjedzie busem te trzy przystanki.

# Jurek

01.11.2013 17:03

Tia.... Myślę, że ostatnie spotkanie w BDiK odsłoniło brednie opowiadane przez Roszaka, Smoczyńskiego i spółkę. Białołęka nie będzie miała 200 tysięcy mieszkańców nawet za 80 lat.

REKLAMA

# macmil

01.11.2013 19:27

#Jurek napisał(a) 01.11.2013 17:03
Tia.... Myślę, że ostatnie spotkanie w BDiK odsłoniło brednie opowiadane przez Roszaka, Smoczyńskiego i spółkę. Białołęka nie będzie miała 200 tysięcy mieszkańców nawet za 80 lat.

Demografia to nie jedyny argument. Trzeba gdzieś zbudować parkingi i zrobić węzeł przesiadkowy jak na Młocinach. Na Rembielińskiej nie ma na to miejsca. Na Trasie Toruńskiej jest.
A demografia? Cóż - na terenie pomiędzy Trasą Toruńską, Płochocińską i granicą miasta mieszkańcy złożyli ok. 15 tys. deklaracji śmieciowych (a wiadomo, że nie wszyscy złożyli oraz że wpisuje się 4 osoby nawet gdy mieszka 5 i węcej). Czyli już dziś mieszka tu ponad 50 tys. ludzi. Do tzw. chłonności terenu niezabudowanego trzeba doliczyć puste mieszkania w inwestycjach już zbudowanych. Te 200 tys. jest realne

# TARGÓWEK

01.11.2013 21:29

TARGÓWEK
my wszyscy wiemy, że konkretne zdarzenia, oceniamy wg. tzw. potrzeb ...
BRAK WODY to:
1. pompa od studni nie działa
2. pompa od 100 dni nie działa
(... a wody dalej jest brak ...)
ale toczy się spór, jak ten fakt poprawnie zinterpretować ... 1. lub 2.
*** podpowiadam ->
zarówno jedynka, jak i dwójka są poprawnie napisane i odczytane !
*** oczekuję ->
nasza (moja) STO-lica, to nie jest setka w tysiącu (karty)
*** deklaruję ->
nie mam nic przeciwko osobom, które żywność, po wizycie w domu, w słoikach przywożą, ale proszę aby te osoby, słuchały autochtonów

# kasia s.

02.11.2013 08:10

Jędrzej Kunowski jest autochtonem. Codzil do SP nr 52 na Samarytance

REKLAMA

# ziom

03.11.2013 19:51

zróbmy metro dla słoików to na brudnie będzie spokój

# zoim 65

03.11.2013 19:54

coś nie tak

# Mieszkaniec Bródna

03.11.2013 21:52

Dyskusja ciekawa, szczególnie "mieszkańcy" Białołęki dużo wkładają wysiłku aby temat był wałkowany. A tym krzykaczom nie chodzi o biednych mieszkańców Bródna, którym się funduje metro na siłę, biednych mieszkańcach Białołęki, którzy mają zalać samochodami całe Bródno, itd. Prawda leży gdzie indziej. Po pierwsze, niektórzy mieszkańcy Białołęki mają jeszcze dużo hektarów ziemi do sprzedania. A wiadomo Białołęka z metrem to dla nich fura pieniędzy. Nagłaśniają jak mogą: metro jest konieczne, już teraz. Oczywiście nie za ich pieniądze, ma być wybudowane z naszych podatków, tzn. też mieszkańców Bródna. Oni mają zebrać tylko kasę i to dużą kasę. Po drugie, centrum handlowe przy ulicy Głębockiej aż przebiera nogami aby przystanek metra był przy ich biznesie. Kto za tym stoi, oczywiście ludzie powiązani biznesowo z centrum Handlowym. A są to synalkowie , kogo?, domyślcie się sami. Po trzecie, można jeszcze parę rzeczy dołożyć.

REKLAMA

# Andrzej ZZZ

04.11.2013 13:17

Od razu sygnalizuję mieszkańcom Bródna, że jak zbudują sobie końcową stację metra bez odpowiednio dużego parkingu park and ride (a już wiadomo, że miejsca na taki parking nie ma), to zostaną dosłownie rozjeżdżeni i to przez dziesiątki lat przez parkujących gdzie popadnie. Nie będą mieli gdzie zaparkować własnych aut w okolicy metra. Przyjadą goście? Niech lepiej przyjdą na piechotę. Najgłupsze co można zrobić, to wymusić stację końcową metra w swojej okolicy bez przestrzeni na towarzyszącą infrastrukturę. To mieszkańcy Bródna powinni w pierwszej linii protestować przeciwko lokalizacji końcowej stacji na Bródnie. No chyba, że nie mają aut, nie zapraszają gości, a na trawnikach wcale im nie zależy. Lokalizacja stacji końcowej za trasą toruńską jest po prostu oczywista dla przewidującego człowieka. Nie protestujcie stacji za trasą toruńską, bo fenomenalnie utrudnicie na lata życie sobie i innym, a tak naprawdę to zwłaszcza sobie

# rwetes

04.11.2013 14:31

Dlatego stacja techniczna postojowa powinna powstać na terenie stacji kolejowej Warszawa Toruńska, a w jej okolicy parkingi wielopoziomowe. Ostatnią stacją byłoby PKP Toruńska - przesiadki na pociągi, możłiwa budowa węzła autobusowego.

# Mieszkaniec Bródna

04.11.2013 18:02

Ja proponuję jednak pomoc dla mieszkańców Białołęki od mieszkańców Bródna. Trzeba mieszkańców Białołęki uchronić przed zalaniem ich drogich terenów przed tysiącami samochodów z rejestracją podwarszawską, od Pułtuska przez Serock i Nieporęt. Zaleją wasze wąskie uliczki, nie będziecie mogli wyjechać z domów. Sprowadzaliście się na Białołękę bo miało być spokojnie, świeże i czyste powietrze. Teres, dzięki tysiącom samochodów czeka was koszmar. Dzieci wasze nie będą mogły iść po wąskich chodnikach, wszędzie parkujące samochody. I to wszystko dzięki redaktorowi ET, który uczynił z was zabawkę.

REKLAMA

# człekokształtny

04.11.2013 20:50

#Mieszkaniec Bródna napisał(a) 04.11.2013 18:02
Ja proponuję jednak pomoc dla mieszkańców Białołęki od mieszkańców Bródna. Trzeba mieszkańców Białołęki uchronić przed zalaniem ich drogich terenów przed tysiącami samochodów z rejestracją podwarszawską, od Pułtuska przez Serock i Nieporęt. Zaleją wasze wąskie uliczki, nie będziecie mogli wyjechać z domów. Sprowadzaliście się na Białołękę bo miało być spokojnie, świeże i czyste powietrze. Teres, dzięki tysiącom samochodów czeka was koszmar. Dzieci wasze nie będą mogły iść po wąskich chodnikach, wszędzie parkujące samochody. I to wszystko dzięki redaktorowi ET, który uczynił z was zabawkę.

W wariancie na Białołękę można zbudować dwa a nawet trzy parkingi P+R - przy Trasie Toruńskiej dla Marek, Radzymina itp, przy Trasie Mostu Północnego dla Marek i samej Bialołęki oraz przy ostatniej stacji dla Nieporętu, Serocka, Wieliszewa etc. Na Bródnie nie ma takiej możliwości przy żadnej stacji. Po praskiej stronie metra nie jest planowany ŻADEN parking przesiadkowy. Doświadczenie Bielan, a wcześniej Żoliborza czegoś nas chyba nauczyło, mieszkańcu Bródna? Tak czy nie?

# renegat

05.11.2013 09:04

Mieszkaniec Bródna węszy jakiś spisek z centum handlowym w tle, widzi czubek własnego nosa (wyjście z klatki schodowej bezposrednio do metra) i zupełnie nie ogarnia tematu komunikacji w aglomeracji. Dla Bródna są już tory kolejowe, trzeba je tylko wreszcie użyć

# jim

05.11.2013 11:54

#Mieszkaniec Bródna napisał(a) 03.11.2013 21:52
Dyskusja ciekawa, szczególnie "mieszkańcy" Białołęki dużo wkładają wysiłku aby temat był wałkowany. A tym krzykaczom nie chodzi o biednych mieszkańców Bródna, którym się funduje metro na siłę, biednych mieszkańcach Białołęki, którzy mają zalać samochodami całe Bródno, itd. Prawda leży gdzie indziej. Po pierwsze, niektórzy mieszkańcy Białołęki mają jeszcze dużo hektarów ziemi do sprzedania. A wiadomo Białołęka z metrem to dla nich fura pieniędzy.
Ilu jest takich? 10? 15? 20?
Tak, masz rację, im chodzi o podniesienie wartości ziemi, a 20.000 ludzi tu mieszkającym o lepszą komunikację.
Widzisz skalę?
Jedno jest pewne, jeśli metro zatrzyma się na Bródnie, mieszkańcy Białołęki, Marek i Radzymina rozjadą wam osiedle. Czy wam się to podoba, czy nie. Tak to niestety działa.

REKLAMA

# mieszkanka ZB

06.11.2013 11:58

W Warszawie już popełniono kiedyś błąd i poprowadzono metro zgodnie z projektem do Huty Warszawa, chociaż bylo wiadomo, że Huta nie wygeneruje takiego ruchu, jaki zakładali projektanci linii za czasów PRL. A należało skierować I linię z pl. Wilsona na Tarchomin i Nowodwory. Wszystkie dane za tym przemawiały. Nikt jednak nie podjął męskiej decyzji. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej. Sytuacja jest podobna. Mamy stary projekt wykonany gdy jeszcze nie było mieszkańców na Zielonej Białołęce. Dziś jednak są, a za 10 lat bedzie ich jeszcze więcej. Teraz jest właśnie czas na męską decyzję i dobrze, że tym razem ktoś takiej decyzji się domaga. Pozdrawiam serdecznie radnego JK

# Bródnianin od 42 lat - a jak!

08.11.2013 01:24

Po lekturze tego artykułu autorstwa p.Kunowskiego zastanawiam się czyim radnym jest ten pan czy Bialolęki czy Targówka, jeśli Targówka to napewno przywieziony w teczce. Panie, metro ma najpierw jechać na Bródno a potem jak będą dalsze środki można go wydlużać do Bialolęki i do Marek i do Wolomina i jeszcze dalej.Ponieważ dwóch się bije o metro to ja proponuję 3 rozwiązanie metro od st.Stadion skierować przez Grochów na Goclaw tam realnie żyje dziesiątki tysięcy ludzi, realnie a nie w planach jak w Bialolęce.Na Bialolęce można budować domy ale trzeba je najpierw zasiedlić a potem się chwalić ile ludzi mieszka bo inaczej może być taka sytuacja jak z tramwajem na Annopol w dni świąteczne tramwaje tam wożą powietrze i tak może być z metrem na Bialololękę. Moim zdaniem należy budować metro na Bródno i na Goclaw a Bialolęka w kolejce niech poczeka. Apel do tego pana:reprezentuj pan lepiej Tagówek bo inaczej nikt pana więcej nie wybierze na radnego chyba,że pana w teczce znów gdzieś zawiozą.Amen!!!!!!!!!

# realista

08.11.2013 07:19

Brodnianin od 42 lat. Kidy byles ostatnio na bialolece? Nie wiesz o czym piszesz. Musi powstac wezel przesiadkowy. Na brodnie nie ma miejsca
Jak nie powstanie to codzie nie tysiace samochodow przyjada na brodno zacisze i targowek.

# tramwajarz

08.11.2013 08:18

#Bródnianin od 42 lat - a jak! napisał(a) 08.11.2013 01:24
Po lekturze tego artykułu autorstwa p.Kunowskiego zastanawiam się czyim radnym jest ten pan czy Bialolęki czy Targówka, jeśli Targówka to napewno przywieziony w teczce.

Reprezentowanie mieszkańców Targówka nie może oznaczać tego, że radny nie widzi dzielnic sąsiednich i głosi populistyczne hasła typu METRO DLA NAS. Właśnie bardzo dobrze, że widzi całość problemu i że chce mu się pomyśleć, co się będzie działo na Bródnie, jeśli metro nie zostanie przedłużone na Białołękę i nie zostanie zbudowana stacja z dala od Bródna, na której będą mogli wsiąść mieszkańcy Marek, Strugi, Słupna czy Radzymina. Myślicie, że jak zostanie zbudowane metro tylko na Bródno, to oni pojadą autobusami? Nie - przyjadą na Bródno, na Zacisze, na Trocką. Rozjeżdżą nasze osiedla. Będzie jeszcze gorzej niż jest teraz na Bielanach, bo tam są już dwa parkingi park and ride (myśli się o kolejnych) i jest więcej stacji, przy których można zaparkować na ulicy. A po naszej stronie nawet nie zaplanowano jednego parkingu.

# Raf

19.01.2014 14:01

Zamiast walczyć o przedłużenie metra, to trzeba zniszczyć to co jest zaplanowane, jak pies ogrodnika, sam nie mam i innemu nie dam.
Skończy się na wiecznym planowaniu.
Dlaczego zezwala się na budowanie osiedli bez zapewnienia miejsca na drogi dojazdowe. Niech inwestor dorzuci się do budowy metra. Teraz powstają zamknięte getta, z wąskimi uliczkami bez parkingów dla gości, kto na to wydaje zgodę?
Derby mają blisko do Trasy Toruńskiej - wsiadają ludziska w autobus i trasą szybkie ruchu błyskawicznie dojeżdżają do metra ;)
Ciekawe gdzie ktoś widział na Bródnie puste tramwaje w godzinach szczytu?
Trzeba nie mieć wyobraźni, żeby napisać, że dla Bródna wystarczy jedna stacja metra.
Metro trzeba rozbudować i myśleć o tym (szczególnie o finansowaniu) przed budową mieszkaniowych molochów, bo później ich mieszkańcy budzą się z "ręką w nocniku" i kombinują jak żyć sobie lepiej kosztem innych.

# abrakadabra

21.01.2014 07:54

do Raf -
Bródno tez jest obok Trasy Torunskiej (tak sama odległosść jak Derby do TT) -wsiadaj wiec w autobus i błyskawicznie dojedź do metra! ;)
Trzeba nie mieć nic poza czubkiem własnego nosa, aby rzucac tekst typu: dla naszego osiedla jedna stacja to za mało, a dla innego osiedla nawet jedna to za dużo!

# buahaha

17.02.2014 13:01

Coś cisza w tej sprawie, a decyzja miała być do końca stycznia. Z tego, co się czyta w mediach, to jednak lipa, radni Białoleki nie daja sobie rady w tej sprawie i Trasprojekt jest jednak za Bródnem. A wszystko to wina głupio robionej ekspertyzy - trzeba było porównywac oplacalnosc budowy stacji na Bródnie z jedną tylko stacją na Białołece przy TT (tzw. Grodzisk) - wyniki byłyby dużo korzystniejsze, niz analizowanie od razu tylu stacji na ZB.

# ccccccccc

20.03.2014 15:58

ie może być jednak zgody na to, by na 80-tysięcznym Bródnie była tylko jedna stacja. Rozwidlenie to wariant gdzie wilk będzie syty i owca cała.
JAKA JEDNA STACJA TUTAJ MOŻNA SMIAŁO POWIEDZIEĆ 0,5 STACJI (metro praktycznie ominie łukiem Bródno) ta stacja raczej bardziej dla Zacisza lub dla lasu bródnowskiego a nie osiedli Bródna.....
a kto powiedział iż wszyscy mają przesiadać się na rembielińskiej (ostatniej stacji metra) ?
ile ludzi dziś z pow. piaseczyńskiego przesiada się na kabatach?
równie dobrze przesiadka dla marek może być na willenskim lub trockiej a dla zb na kondratowicza lub szwedzkiej
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Najnowsze informacje na TuTargówek

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe