Forum › Bemowo
# Konwalia 20.03.2018 11:08 |
|
Chołdzyński był moją nadzieją na poprawę jakości przestrzeni na Bemowie. Przyjęcie procedury "zaprojektuj i wybuduj" to bardzo zła informacja. Bo spodziewam się że architektonicznie będzie to słabe. Choć przynajmniej dopasowane do kontekstu przaśnego ratusza i opasłej mieszkaniówki. Żal.
|
# Buraki 20.03.2018 13:13 |
|
Kurcze, dość. Zrezygnować z tych stacji w buraki po prostu!!!
|
# darq 20.03.2018 14:54 |
|
@Konwalia
Stacja przy ratuszu to nie ten przetarg. A z Chołdzyńskim w pakiecie przychodzą leśne dziadki z Metroprojektu i to, co zaproponowali np. w kwestii rozwiązań przesiadkowych, było mocno nieprzemyślane. Na razie nie wiadomo, z czyich usług projektowych chcą korzystać Włochoturcy i Chińczycy, ale pewnie dogadają się z AMC lub ILF. Pytanie, czy warto ciągnąć metro za Lazurową. Jeśli da się zrezygnować z dwóch ostatnich stacji i STP, to zamiast dopłacać 400 mln można zaoszczędzić 800 i tę kasę zainwestować w dzielnicy znacznie lepiej - np. w opisywany tu niedawno tramwaj na Człuchowskiej, nawet w wypasionej wersji z tunelem pod torami PKP. |
# postęp 20.03.2018 15:25 |
|
To nie jest kwota którą miasto nie jest stać na wyłożenie rozbudowy. Powstają duże osiedla z młodymi ludźmi i metro jest konieczne na Chrzanowie.
Dzięki inwestycji metra Bemowo zupełnie zmieni się oraz mieszkańcy Ursusa na tym skorzystają dojeżdżając do najbliższej stacji w ciągu 5-10 minut.. Mory są niezbędne do obsługi całej drugiej lini i nie piszcie bzdur że jest nie potrzebne. |
# Bemowinin 20.03.2018 17:31 |
|
Pan Chołdzyński to niestety bardzo słaby architekt. Jego stacja metra Wilsona wygrała nagrody, które przyznają sobie sami archiekci. Wyjścia z metra na pl Wilsona są tylko z jednej strony placu. Na peronie są niefunkconalne zimne granitowe ławki, a wejścia do metra od Słowackigo są bez daszków i ... poręczy. Zanotowano już nawet tam wypadki w tym chyba jeden śmiertelny właśnie na schodach. Dodatkowo dla tych którzy nie śledzą tych tematów zbyt pilnie przypominam że to właśnie Pan Chołdzyński był autorem projektu wyjść z metra tylko po stronie ratusza Bemowo bez wyść na przystanki tramwajowe i wyścia po drugiej stronie Powstańców. Projekty Pana Chłdzyńskiego to przede wszystkim dbałość o tereny deweloperów.
|
# Mieszkaniec Jelonek połudn. 22.03.2018 10:42 |
|
Szkoda, że pierwotny projekt zakładający posadowienie metra pod ul. Lazurową padł. Wątpię, że mieszkańcu terenu od ul. Powstańców Śląskich do Lazurowych będą zainteresowani wycieczka za lazurową celem pozostawienia własnych samochodów przy blokach. Inwestuje się jedynie w nowych mieszkańców a dotychczasowych pozostawia się bez żadnej innowacji. Skutek zwiększenie ruchu pojazdów prywatnych nie tylko na Bemowie ale i w Centrum. Pozbawienie mieszkańców tak dużego i licznego obszaru możliwości szybkiego dojazdu do centrum (bez min. 30 przystanków) skutkuje dalszym użytkowaniem pojazdów prywatnych. Brawo dla pomysłodawców.
|
# dontworry 23.03.2018 08:25 |
|
dopiero pełna linia metra do chrzanowa czyni cala druga linie sensowna i oplacalna, ogromnie zwieksza jego zasieg dla mieszkancow spoza administracyjnych granic warszawy, metro konczace sie na ratuszu to bylby jakis koszmar, bo wszyscy by sie tam pchali,okolice w promieniu 20 km na zachod od chrzanowa sa na tyle zaludnione by w pelni uzasadnic budowe a zabudowa w najblizszej okolicy to przeciez pewna sprawa, na kabatach to dopiero byly pola jak budowano metro
|
# yes, do worry 24.03.2018 09:37 |
|
Linia w tym kształcie od poczatku była bezsensowna i nieopłacalna. Ten portal pisał o bezsensownym przebiegu na Bemowie, końcowka na Bródnie jest jeszcze głupsza a największe kretyństwo to zaplanowanie linii podziemnej na Chrzanowie gdy rosła tam kapusta. W bogatych krajach metro na peryferiach jest zwykle naziemne. Za 200-300 mln wydawanych na jedną stację metra można zbudować masę rzeczy, po prostu podzieman stacja (nie tunel) wymaga olbrzymiego nakładu prac.
Więc zakończenie metra przy Lazurowej (nie ratuszu) a w ciągu Człuchowskiej szybki tramwaj z Chrzanowa z podobnym czasem przejazdu do centrum to rozwiazanie i najtańsze i najlepsze dla ogółu mieszkańców dzielnicy. Wyobraźcie sobie mieszkańcy Chrzanowa, że nie tylko Wy potrzebujecie komunikacji. A mieszkańcy gmin podwarszawskich - coż, jeśi potrzebują stacji przy Połczyńskiej, niech może dołożą brakujace 400 mln i po kłopocie. Czemu infrastrukturę aglomeracyjną ma zawsze finansować sama Warszawa kosztem swoich potrzeb? |
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Kup bilet
Najnowsze informacje na TuBemowo
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.