# nnn 16.02.2023 10:54 |
|
Po co autobusy w Warszawie? Przecież są w Berlinie.
|
# gwa 16.02.2023 11:21 |
|
Więcej drogich elektrycznych autobusów, mniej na pensje dla kierowców. Czego nie rozumiecie?
|
# Madbutcher 16.02.2023 11:42 |
|
Zostawmy wszyscy pod domem nasze paskudne blachosmrody i przesiądźmy się do komunikacji miejskiej - zobaczycie, będzie super. Albo na rower - zwłaszcza, jak chwycą jakieś konkretne mrozy.
|
# Marian 16.02.2023 12:37 |
|
Pomysł Czajkoskiego na rozwój Polski - Tempo30.
Tak będzie się rozwijać Polska. Jednak trzeba wybrać PIS. |
# Tubylec 16.02.2023 12:42 |
|
Polityka ratusza jest taka, aby zachęcać do korzystania z komunikacji miejskiej. A rzeczywistość jest taka, że nawet kierowcy autobustów nie chcą z niej krozystać. Pewnie dlatego Czajkowski nie jeździ komunikacją miejską, bo musiałby się skonfrontować osobiście z kierowcami.
|
# Niki 16.02.2023 14:13 |
|
4100 i mu mało? Zarobas wstrętny. Jako samotna matka mam tę samą kwotę z zasiłków ale muszę utrzymać dwoje dzieci
|
# pytanie 16.02.2023 14:21 |
|
#Niki napisał(a) 16.02.2023 14:13 4100 i mu mało? Zarobas wstrętny. Jako samotna matka mam tę samą kwotę z zasiłków ale muszę utrzymać dwoje dzieci Dlaczego uważasz, że kierowca autobusu nie ma dzieci na utrzymaniu? |
# Tak 16.02.2023 20:24 |
|
Dlaczego uważasz że ona uważa że kierowca nie ma dzieci?
|
# Nie 17.02.2023 08:04 |
|
Przeczytał ze zrozumieniem jej komentarz.
|
# pZz 17.02.2023 08:16 |
|
Przeciez to od dawna wiadomo, ze rozklad jazdy jest ograniczany z powodu braku kierowcow. W artykule zabraklo info, ze podatnik doplaci w 2023 r. w Warszawie prawie 1 mld zl do komunikacji zbiorowej, nawet ten ktory nie korzysta. Jako ciekawostke jeszcze dodam, ze pewien radny warwsioki brak zgoduly na podwyzke ceny taxi argumentowal tym, ze... miasto nie podnioslo cen biletow komunikacji miejskiej. Zapomnial biedaczek o doplacie
|
# BsS 17.02.2023 08:46 |
|
#pZz napisał(a) 17.02.2023 08:16 Większość podatników nigdy w życiu nie ma okazji bezpośrednio skorzystać z usług straży pożarnej lub pogotowia ratunkowego, a mimo to wszyscy oni płacąc podatki finansują te służby.podatnik doplaci w 2023 r. w Warszawie prawie 1 mld zl do komunikacji zbiorowej, nawet ten ktory nie korzysta |
# Warszawa warszawa 18.02.2023 16:56 |
|
A ja powiem krótko od czego jest kierownik , Pisać do kierownika ,że rozkład jest zły i ,ze trzeba go poprawic ,a po za tym kto ci każe przychodzić 30 lub 40 minut przez czasem do pracy.
|
# PasażerDw.Wil 18.02.2023 18:29 |
|
Nie jestem kierowcą ale ze słyszenia wiem, że np. za brak krawata odbierają premię kierowcy. Widocznie klient w krawacie jest mniej awanturujący się. Ludzi wożą krawaty, czy kierowcy? Komedia na kołach. Jak tak dalej pójdzie to z braku pracowników posadzą wojskowych z poboru za kółko. Pamiętam jak w latach 90tych spotykało się ludzi w mundurze za kierownicą autobusu w Warszawie, ma się to powtórzyć? Chyba tego chcą tam na górze. Trzeba się będzie przesiąść na rower i taniej I ekologiczniej a autobusy będą grzały zajezdnie
|
# nnn 18.02.2023 20:23 |
|
Bo władcy warszawskiej komunikacji miejskiej dbają o tzw. wizerunek firmy. Nie potrafią zrozumieć, że lepiej wizerunek firmy poprawia przyzwoity rozkład jazdy oraz sprawny, czysty i punktualny autobus niż kierowca w krawacie. Nie twierdzę, że kierowca powinien wyglądać jak łachmyta, ale nie zawsze jest tak, że krawat czyni człowieka eleganckim. Ubranie na tyle godzin pracy powinno być przede wszystkim wygodne. Marynarka i krawat to się nadają do turystyki gdzie kierowca przez cały dzień pracy wykonuje kilka zakrętów, a nie do komunikacji miejskiej.
|
# nnn 18.02.2023 20:35 |
|
#Warszawa warszawa napisał(a) 18.02.2023 16:56 A ja powiem krótko, to jakby pisać na Berdyczów. Każdy autobus w Warszawie ma GPS, z ekspedycji (jeśli są) spływa tony papieru z codziennego kursowania. Tam gdzie wprowadzane jest ręczne sterowanie rozkładem tzw,. tryb SB ekspedytor sporządza oddzielne zestawienie. Na niektórych liniach jest to wprowadzane regularnie a ZTM udaje, że nic nie wie. Tłumaczenie: bo kierowcy się nie skarżą. To ja się pytam: komu płacą za poprawianie rozkładu kierowcom czy urzędasom z ZTM?A ja powiem krótko od czego jest kierownik , Pisać do kierownika ,że rozkład jest zły i ,ze trzeba go poprawic ,a po za tym kto ci każe przychodzić 30 lub 40 minut przez czasem do pracy. |
# Filmowiec97 18.02.2023 20:55 |
|
An innovative platform with access to a legal database of links to movies and series.
All movies and series in one place checked page. https://bit.ly/3k1m4O1 http://bit.ly/3EghySk http://bit.ly/3lEQnKx |
# Mat 19.02.2023 00:26 |
|
#BsS napisał(a) 17.02.2023 08:46 Dlatego ważna jest, aby państwo zajmowało się jedynie tymi sprawami, które nie mogą być zorganizaowanie oddolnie. Trasport jest towarem, który powinien być organizowany przez prywatne firmy i wyceniany przez wolny rynek a nie przez chorych ideowców.Większość podatników nigdy w życiu nie ma okazji bezpośrednio skorzystać z usług straży pożarnej lub pogotowia ratunkowego, a mimo to wszyscy oni płacąc podatki finansują te służby. |
# nnn 19.02.2023 11:49 |
|
Jak się prywaciarze wezmą za transport, to będzie on tylko tam gdzie się opłaca. Wszystkie nierentowne linie znikną, czego przykłady są w całej Polsce. Miejscowości odcięte od świata albo jeden autobus rano a drugi po południu. Jednocześnie płacz o zbyt dużą liczbę samochodów prywatnych i próby odgórnego narzucania ograniczeń, bo smog. Chcieliście barany wolnego rynku, to macie efekty. Człowieka raz wysadzonego ze zbiorkomu trudno jest wsadzić tam z powrotem.
|
# Tam 10.04.2023 13:49 |
|
Transport jest dla ludzi i ludziom powinien służyć - tak jak nasi politycy. Chore idee, wpędzanie miasta w koszty z transportem, na który ludzie jeżdżący samochodami i tak się nie przesiądą jest teraz prawdziwą plagą. Kierowcom autobusów tez się nie dziwie, bo jeśli funkcjonuje to na zasadzie takiej psychozy to może lepiej jak znajda sobie coś lepszego
|
# Gość 08.05.2023 17:22 |
|
Właśnie zakończyłem pracę w mza, ponieważ jest tam coraz gorzej. Coraz bardziej wyśrubowane rozkłady, coraz więcej czepiania się kierowcy o bzdury, niestabilny grafik, wciskanie nadgodzin na siłę. Poza tym wg. polityki firmy, 15 minut rano i 20 minut po zjeździe na obsługę codzienną jest ok, ale nikt nie patrzy na to że jest to czas niewystarczający, bo nieraz kolejka do tankowania jest tak długa że w tym czasie nawet nie pojedziesz do pomp, a gdzie sprzątanie, mycie i odstawienie autobusu na placu. Robisz nadgodziny ale charytatywnie, tego nie widzi kierownictwo mza, ale ostatnio zaczęli karać nawet za to, że kierowca już na pusto zjedzie parę minut wcześniej do zakładu!!! Paranoja. Chłopaki z mza, zróbcie parę razy tak że po tych 20 płatnych minutach zostawcie autobus tam gdzie stoi, na stacji, w kolejce OC, albo na kanale i good bye. Kilka razy zablokują jedną czy drugą zajezdnię to może w końcu coś się poruszy w tym temacie.
|
# Klaudia 80 16.05.2023 08:58 |
|
#ZTM napisał(a) 16.02.2023 13:49 A potem dziwią się, że kierowca przejechał dzieci. Do tego teraz traktują ich jak osoby publiczne w zakresie zapewnienia im bezkarności i ochrony przed obroną obywatela. Nie dość, że znieczulony tymi lekami to jeszcze obywatelowi zakazano odparcia ataku ze strony kierowcy, bo wg ustawy ten jest "funkcjonariuszem publicznym".nierzadko na silnych lekach |
LINKI SPONSOROWANE