REKLAMA

Forum › Warszawa

REKLAMA

# antykanar

23.11.2014 18:03

"Kanarzy" sa niedobrzy bez cudzysłowu i jest na to miliony dowodów.
Przykład z zeszłego tygodnia, którego byłem świadkiem:
Dziewczyny miały bilet dwudziestominutowy, a kiedy zauważyły, że kończy się jego ważność, chciały kupić drugi, ale się nie udało, ponieważ krakowski ZIKIT nie zadbał o instalacje odpowiednich automatów biletowych w autobusach firmy "Mobilis". W dodatku "kanary" ujawniły się zaledwie dwie minuty po zakończeniu ważności biletu.
Oczywisty brak winy pasażerek nie był jednak dla "kanarów" zrozumiały i po kilkunastominutowej dyskusji dziewczyny dostały NIESPRAWIEDLIWĄ OPŁATĘ DODATKOWĄ.
Jesl.i kontrolerzy twierdza, że są ludźmi, niech to udowodnią - zaczną się zachowywać po ludzku!
Pozdrawiam.

# pasażer

23.11.2014 18:08

a wystarczy powrócić do reaktywacji konduktorów i problem z kanarami bęxzie rozwiązany.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Zapraszamy na zakupy

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

Lato 2025
Lato 2025

REKLAMA

REKLAMA

Majówka 2025 za granicą
Majówka 2025 za granicą
Majówka 2025 za granicą

REKLAMA

REKLAMA

Promocje Cyfrowe.pl
Promocje Cyfrowe.pl
Promocje Cyfrowe.pl

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni