REKLAMA

Forum › Warszawa

REKLAMA

# antykanar

23.11.2014 18:03

"Kanarzy" sa niedobrzy bez cudzysłowu i jest na to miliony dowodów.
Przykład z zeszłego tygodnia, którego byłem świadkiem:
Dziewczyny miały bilet dwudziestominutowy, a kiedy zauważyły, że kończy się jego ważność, chciały kupić drugi, ale się nie udało, ponieważ krakowski ZIKIT nie zadbał o instalacje odpowiednich automatów biletowych w autobusach firmy "Mobilis". W dodatku "kanary" ujawniły się zaledwie dwie minuty po zakończeniu ważności biletu.
Oczywisty brak winy pasażerek nie był jednak dla "kanarów" zrozumiały i po kilkunastominutowej dyskusji dziewczyny dostały NIESPRAWIEDLIWĄ OPŁATĘ DODATKOWĄ.
Jesl.i kontrolerzy twierdza, że są ludźmi, niech to udowodnią - zaczną się zachowywać po ludzku!
Pozdrawiam.

# pasażer

23.11.2014 18:08

a wystarczy powrócić do reaktywacji konduktorów i problem z kanarami bęxzie rozwiązany.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024