# jola22222 26.11.2019 13:37 |
|
Dlaczego 28 tylko na PIASKI????? Jak mieszkańcy Radiowej mają dojechać np do Arkadii?
|
# Albo samochodem 26.11.2019 16:25 |
|
#jola22222 napisał(a) 26.11.2019 13:37 Z przesiadką.Dlaczego 28 tylko na PIASKI????? Jak mieszkańcy Radiowej mają dojechać np do Arkadii? |
# Kurnikowy kogut 26.11.2019 19:02 |
|
#jola22222 napisał(a) 26.11.2019 13:37 A po diabła chcecie do Arkadii jechać. Tak naprawdę jedziecie tam tylko po jajka bo są tańsze!!!Dlaczego 28 tylko na PIASKI????? Jak mieszkańcy Radiowej mają dojechać np do Arkadii? |
# DżonyDżumas 27.11.2019 10:32 |
|
Czyli z Bemowa nie będzie już bezpośredniej linii na Młociny? Pogratulować pomysłu.
|
# Bemowianka 27.11.2019 11:15 |
|
no i nie ma bezpośredniego połączenia Bemowa z Placem Narutowicza.....jak było do tej pory
|
# BWM 27.11.2019 12:16 |
|
No patrz. Z placem na Rozdrożu też nie ma bezpośredniego połączenia. Nie mówiąc o placu Wilsona albo Szembeka.
co więcej nie ma bezpośredniego połączenia Bemowa z Wawrem Białołęką Pragą Południe Ochotą Wilanowem i innymi dzielnicami. JAK ŻYĆ ? Bemowianin |
# zjelonek 27.11.2019 13:39 |
|
a 8 gdzie ?
To skrócenie 28 to skandal - po zco mi 11 jeżdżące z Jelonek w jedną stronę jak 26 i jak 10 w drugą ? A w ogóle jakie 2 lata ? Wydaje mi się że Prostą tramwaje nie jeżdżą od początku budowy 2 linii metra, a Kasprzaka od Skierniwickiej od budowy Prymasa Tysiąclecia. |
# qaz 27.11.2019 18:00 |
|
Czy 26 tramwaj zacznie częściej jeździć?
|
# Pablo Escobar 27.11.2019 18:33 |
|
#jola22222 napisał(a) 26.11.2019 13:37 Dlaczego 28 tylko na PIASKI????? Jak mieszkańcy Radiowej mają dojechać np do Arkadii? No nie wiem...może po prostu 23 na zajezdnię wola i potem w 27? Korona z głowy wielkim paniczom spadnie jak trzeba się będzie raz przesiąść? Chłop co chciał pół Warszawy przejechać jednym tramwajem, w d... się poprzewracało... Poza tym co chcesz robić w tej arkadii? Zabrzmiało jakbyście tam mieli jeździć co najmniej 3 razy w tygodniu... niektórzy to by tylko po galeriach łazili nie wiadomo po co. W domu siedzieć i z rodziną spędzać czas a nie :) |
# mil 27.11.2019 21:03 |
|
Super zmiany. Proszę zabrać jeszcze parę linii autobusowych, a to co zostanie niech jeździ co pół godziny. Taka komunikacja to dno!
|
# elżbieta87 28.11.2019 08:46 |
|
#Pablo Escobar napisał(a) 27.11.2019 18:33 No nie wiem...może po prostu 23 na zajezdnię wola i potem w 27? Korona z głowy wielkim paniczom spadnie jak trzeba się będzie raz przesiąść? Chłop co chciał pół Warszawy przejechać jednym tramwajem, w d... się poprzewracało... Poza tym co chcesz robić w tej arkadii? Zabrzmiało jakbyście tam mieli jeździć co najmniej 3 razy w tygodniu... niektórzy to by tylko po galeriach łazili nie wiadomo po co. W domu siedzieć i z rodziną spędzać czas a nie :) Z Bemowa i tak ciężko się dostać GDZIEKOLWIEK, nie ma nawet przyspieszonego autobusu do jakiejkolwiek stacji metra (oprócz 523 do politechniki), do centrum jeżdzą stare tramwaje 24. Zamiast zabierać połączenia, powinny zostać dodane nowe, bo to woła o pomstę do nieba, najgorzej skomunikowana dzielnica. Mieszkając w okolicy Radiowej i pracujac w Centrum nie będę jeździć II linią metra do pracy z dwiema przesiadkami. Nikomu korona z głowy nie spadnie z przesiadką, ale 28 miało taką trasę od dawien dawna, to po 1, po 2 przesiadki są mało komfortowe! |
# wwa 28.11.2019 08:59 |
|
Poczytajcie sobie forum komunikacyjne wawkom mają tam pomysł do ograniczenia lub likwidacji linii 171 po dociągnięciu metra do Ks. Janusza. Memento mori - 167, 507,E2.
|
# polka89 28.11.2019 11:44 |
|
#wwa napisał(a) 28.11.2019 08:59 No dobrze,Poczytajcie sobie forum komunikacyjne wawkom mają tam pomysł do ograniczenia lub likwidacji linii 171 po dociągnięciu metra do Ks. Janusza. Memento mori - 167, 507,E2. ale jadąc z przystanku Radiowa do przystanku Centrum musiałabym dojechać do metra ks Janusza, potem II linia metra do Świętokrzyskiej i przesiąść się w I linię do Centrum, mając teraz linię 171 (której trasa pozostawia wiele do życzenia) lub 24. Absurd goni absurd. |
# zjelonek 28.11.2019 13:52 |
|
#Pablo Escobar napisał(a) 27.11.2019 18:33 Masz Pablo rację , najlepiej to by było wprowadzić dla tramwajów ruch wahadłowy tylko między 2 najbliższymi przystankami , żeby na każdym przystanku trzeba było się przesiadać. Bardzo to by pewnie poprawiło i tak już wspaniałą punktualność ZTM , o, przepraszam , teraz już WTP. No i wtedy drugi tor byłby niepotrzebny , można by go zamienić na parking albo dodatkowy pas jezdni dla samochodów, ewentualnie zreprywatyzowaćNo nie wiem...może po prostu 23 na zajezdnię wola i potem w 27? Korona z głowy wielkim paniczom spadnie jak trzeba się będzie raz przesiąść? Chłop co chciał pół Warszawy przejechać jednym tramwajem, w d... się poprzewracało... Poza tym co chcesz robić w tej arkadii? Zabrzmiało jakbyście tam mieli jeździć co najmniej 3 razy w tygodniu... niektórzy to by tylko po galeriach łazili nie wiadomo po co. W domu siedzieć i z rodziną spędzać czas a nie :) |
# wqqwe1 28.11.2019 21:02 |
|
arkadia do galeria słoików
|
# aldona45 29.11.2019 09:07 |
|
#wqqwe1 napisał(a) 28.11.2019 21:02 nie tylko Arkadia ale i tamte rejony - Dworzec Gdański również.arkadia do galeria słoików Od kilku lat było takie połączenie Zauważ że bemowo to paraliż komunikacyjny. |
# ddd 30.11.2019 12:14 |
|
Te zmiany są zupełnie bez sensu.
Nie wiem kto zdecydował, iż z Ronda Daszyńskiego swego czasu zlikwidowano skręt w prawo?. Ale większość torów jest i należy to jak najszybciej zmienić. 11 kursuje obecnie na bezsensownej trasie. Powinna kursować do Metro Młociny a w drugą stronę tak, jak swego czasu kursowała na Plac Narutowicza. Tylko tu właśnie problem, bo nie ma skrętu z Ronda Daszyńskiego. 28 powinien kończyć trasę albo na pętli Nowe Bemowo albo na pętli Koło. 10 ma tak długą trasę, że może kończyć ją wcześniej np. na pętli Nowe Bemowo |
# gordon 30.11.2019 17:41 |
|
#polka89 napisał(a) 28.11.2019 11:44 Taka polityka ZTM jest od dawna - patrz np. dojazd do centrum z Człuchowskiej po zabraniu 506. Chodzi o takie popsucie teraz komunikacji w dzielnicy, by po dociągnięciu metra na Bemowo dojazd się poprawił i ludzie nie narzekali. Bo jakby pasażerowie mieli świeżo w pamięci 506, 507 czy E2, to dowóz do metra o pokręconej trasie i dalszą podróż z przesiadkami uznaliby za nonsens. A skoro wydaje się miliardy na niefortunnie pomyślaną linię metra, to trzeba ją na siłę zapełnić mięsem.ale jadąc z przystanku Radiowa do przystanku Centrum musiałabym dojechać do metra ks Janusza, potem II linia metra do Świętokrzyskiej i przesiąść się w I linię do Centrum, mając teraz linię 171 (której trasa pozostawia wiele do życzenia) lub 24. Absurd goni absurd. Oczywiście tym przemądrym pierdzistołkom z ZTM nie przyjdzie do głowy, że jak pocięli bemowskie linie na wysokości Alej Jerozolimskich (501, 507), to powinni zapewnić wygodny dojazd do pętli przesiadkowej przy Centralnym albo do Patelni, a nie upychać mięso w łącznik M1-M2 i kazać jechać z przesiadką do przesiadki. |
# Sabotaż czy idiotyzm? 04.12.2019 02:01 |
|
Takie pytanie stawiam w odniesieniu do zmian w połączeniach tramwajowych, zwłaszcza w kontekście równie absurdalnych zmian w przebiegu linii autobusowych. I tak: zabrano z Jelonek 28 w kierunku Bielan i Żoliborza, więc do kompletu zabrane zostanie 112 (!). Jaki związek ma 112 z metrem? Żaden. W zamian 271? Uruchomiona linia metra połączy Targówek, Zacisze, Wileński , ulicę Górczewską, Ulrychów a docelowo Górce i Os. Górczewska. W związku z tym miast pozostawić 190 na objeździe lub wręcz zastąpić tę linię czymś po trasie przez Kasprzaka, do centrum i M1- np wydłużoną 155 (nawet przez tory), dubluje się w długiej relacji autobus z metrem. To skrajny przejaw ignorancji lub celowego działania na szkodę pasażerów. Wnioski: komunikacja pod egidą ztm jest znośna a nawet lepsza tylko w okresie objazdów (jak świetnie obsługują Górce oraz Bemowo I i II wydłużone linie 10 i 26 które wcześniej od urzędu Bemowo do pętli świeciły pustkami widzi chyba każdy (a może nie warto odbudowywać trasy nad metrem i zostawić tak jak było oczywiście z 28 zamiast 11). Oczywiście musi zostać 112 dla którego nie ma dziś alternatywy. Jelonki niezmiennie potrzebują też autobusu spinającego ulice Człuchowską że Świętokrzyską i linią metra M1. Obie ulice nie posiadają i nie będą posiadały komunikacji szynowej wobec czego sam dojazd do pierwszej linii metra przy absurdalnych pomysłach ztm oznaczałby dwie przesiadki.
|
# zambrano 02.04.2020 19:50 |
|
Daj sobie druga szanse
Witam Jestem osoba fizyczna, która oferuje pozyczki od 2000 do 3 000 000 euro ze stawka 3% rocznie w zaleznosci od terminu platnosci i zadanej kwoty. Chce, aby powaga pomogla im w realizacji ich projektów. po wiecej informacji skontaktuj sie ze mna. zambrano.basurto.guillermo@pseudonim.pl WhatsApp: +234 814-176-4221 |
LINKI SPONSOROWANE