# bemol 10.10.2014 09:58 |
|
Zamiast komentarza.
Linie autobusowe na skrzyżowaniu ul. Radiowej z ul. Wrocławską - stan na 2003 r.- 112,122,167,171,384,406,507,E2. Obecnie 122,167,171,E2. Tramwaje- stan na 2003 r.- 1,12,13,23. Obecnie- 6,23,24,28. Niebawem-po oddaniu linii tramwajowej wzdłuż ul. Powst. Śl.-23,24. Tramwaj 23 ma być "z obniżoną częstotliwością". Powstanie za to tramwaj "muchowóz" 13 do pętli Koło. |
# szekspir 10.10.2014 16:20 |
|
"Jaki los czeka autobusy 112 i 184?" pyta w tytule pisarz.
Odpowiedź jest prosta: 112 - przetrasowanie, 184 - likwidacja (z powodu "przewspaniałej" planowanej przez ZTM tramwajowej 11-tki). |
# bem 10.10.2014 19:51 |
|
bemol, tramwaj 28 nadal będzie. W autobusowych nie wymieniłeś obecnie 523. 23 wróci do częstotliwości sprzed budowy metra.
Jak widać 384 zmieniło się w całotygodniowe 184, i zniknęło tylko 406 zakładając, że 507 zostało zamienione przez 523, a podejrzewam że i tak większość tych linii kursuje w sumie częściej. szekspir, dlaczego niby przewspaniałej, bo będą ją obsługiwany dwukierunki? |
# zBielan 10.10.2014 20:47 |
|
Z perspektywy Bielan, 184 i 112 można zlikwidować. Na Żeromskiego jest mocne 116, dodatkowo można wzmocnić 110. W zamian powinna powstać dowozówka _z prawdziwego zdarzenia_ w relacji Metro-Chomiczówka. Najlepiej, gdyby kursowała okólną trasą Kasprowicza-Reymonta-Conrada-Sokratesa. W tej chwili z Conrada szybciej iść do metra "z buta", niż czekać na autobus.
Do zastanowienia jest także obecny sens istnienia linii 114. Przydałby się podział na część Bródnowską i Młocińską. |
# hhh 10.10.2014 23:00 |
|
Lepiej zlikwidować ztm on tylko dubluje koszty kiedyś to była tyko komórka nadzorcza a teraz wygląda że to jedna wielka firma
|
# zagadka 11.10.2014 12:06 |
|
Po przeczytaniu dotychczasowych wpisów czyli komentarzy do tego bylejakiego artykułu można odnieść wrażenie, że prawdopodobnie bem, bemol i zBielan pretendują do roli propangadzistów "uzdrawiaczy" ze strony ztm a jeden z nich to były osg.
Zagadka: który ? |
# gosgpk 11.10.2014 20:09 |
|
Z perspektywy Bielan pisz w sekcji Bielany, bo tu o komunikację na Bemowie chodzi.
112 - super trasa. Połączenie Bemowa z Bródnem, M1, zbiera ludzi z kilku dzielnic - nie likwidować!!! 184 - bardzo oblegana trasa. Z Młocin do Dw. Zachodniego, na Szczęśliwice. Tramwaje nie zapewniają dojazdu na trasie 112 i 184. Są obecne tylko na odcinkach, ale tak jest w całej Warszawie. Dodatkowo te 2 autobusy są zawsze zapchane, co świadczy o popularności tras. Ludzie z Bemowa nie będą się przesiadać po 2 razy, żeby do Zachodniego czy na Bródno dojechać! |
# MBMW 12.10.2014 11:47 |
|
Burmistrzem Bemowa powinien zostac Pan Bohdan Szulczynski. Jedyna rzetelna i odpowiedzialna osoba na to stanowisko.
|
# Bemowianka 13.10.2014 16:20 |
|
A ze Starego Bemowa przez Lazurową do Centrum miasta jak nie jeździł żaden autobus, od kilku lat, tak nie jeździ i nie zanosi się na zmianę. Za to panowie z ZTM zachwalają nam jak to wspaniale będzie jeździć nowa nitka metra...
|
# zjelonek 13.10.2014 22:04 |
|
#hhh napisał(a) 10.10.2014 23:00 Głebokie przekonanie ZTM że lubimy się przesiadać ( najlepeij na rozległych skrzyżowaniach gdzie przejście z przystanku na przystanek przez 2 ulice zabiera 5 minut ) skutkuje tym że przesiadmy się do naszych samochodów.Lepiej zlikwidować ztm on tylko dubluje koszty kiedyś to była tyko komórka nadzorcza a teraz wygląda że to jedna wielka firma 184 powinno być przedłużone na Tarchomin w jedną i na lotnisko w drugą stronę , a 112 tylko w jedną - do Ursusa. Ewentualnie wyprostowane na Bemowie - Maczka do Trasy AK , ale dopiero po zakończeniu przebudowy. |
# bemol 14.10.2014 09:43 |
|
Zagadka sam dla siebie jest zagadką. Mój post był porównaniem tego, co było do dyspozycji mieszkańców Bemowa zamieszkujących rejon skrzyżowania ul. Radiowej z ul. Wrocławską w 2003 r., z tym co jest teraz. Przeciętnie inteligentny człowiek zauważy ten regres komunikacyjny. Proponuję czytać ze zrozumieniem, a potem pisać z sensem.
|
# zagadka 14.10.2014 10:50 |
|
#bemol napisał(a) 14.10.2014 09:43 Zagadka sam dla siebie jest zagadką... Proponuję czytać ze zrozumieniem, a potem pisać z sensem. Będzie analiza. Drugie cytowane zdanie (po wielokropku) odnosi się do każdego, w tym do Ciebie. |
# bemol 14.10.2014 11:34 |
|
Jak pisząc o regresie komunikacyjnym dla mieszkańców rejonu skrzyżowania ul. Radiowej z ul. Wrocławską, być jednocześnie "propagandzistą - uzdrawiaczem ze strony ztm" - to zagadka?!
|
# zagadka 14.10.2014 12:32 |
|
#bemol napisał(a) 14.10.2014 11:34 Jak pisząc o regresie komunikacyjnym dla mieszkańców rejonu skrzyżowania ul. Radiowej z ul. Wrocławską, być jednocześnie "propagandzistą - uzdrawiaczem ze strony ztm" - to zagadka?! Zostawmy to w spokoju bo widzę, że piszemy na rózne tematy. |
# Warszawiak23 14.10.2014 13:59 |
|
Po otwarciu linii tramwajowej na Nowym Bemowie, linie autobusową zwykłą 112 poprowadzić od CH Karolin ulicą Połczyńską, ulicą Lazurową, ulicą Kaliskiego, ulicą Radiową, ulicą Estrady, ulicą Wólczyńską, ulicą Żubrową, ulicą Dzierżoniowską, ulicą Pułkową, Trasą Mostu Północnego ulicy Modlińskiej, ulicą Modlińską, ulicą Płochocińską, do Szamocin i Osiedla Regaty/Osiedla Derby.
W ten Sposób będzie można połączyć Uczelnię Wojskowa Akademię Techniczną z Uniwersytetem Stefana Kardynała Wyszyńskiego. Będzie można połączyć Jelonki, ze Starym i Nowym Bemowem, Chomiczówką, Izabelinem (Stare Babice), Hutą, Tarchominem i Choszczówką, Żeraniem i Białołęką Wschodnią. |
# Warszawiak23 14.10.2014 14:04 |
|
Chciałem dodać, że CH Karolin autobus linii 112 mógłby zbierać pasażerów i jechać co najmniej do stacji kolejowej np. PKP Ursus, bo jest już wybudowany wiadukt kolejowy wzdłuż ulicy Gierdziejewskiego
|
# eRDe 14.10.2014 21:32 |
|
#zBielan napisał(a) 10.10.2014 20:47 Z perspektywy Bielan, 184 i 112 można zlikwidować. Na Żeromskiego jest mocne 116, dodatkowo można wzmocnić 110. Niektórzy ze Starych Bielan (okolice Schroegera) potrzebują dojechać na Wolską przy Cerkwi. "Dogodna" przesiadka to kolejne 10-15 minut. |
# Stanq 15.10.2014 00:03 |
|
Faktycznie 184 można skasować, wiadomo nie od dziś, że ZTM planuje autobusy na odcinku MARYMONCKA-LINDEGO-REYMONTA, prawdopodobnie powstanie nowa linia, również widać rosnącą aktywność ZTM w rejonie Metra Słodowiec. Oczywiście ZTM poinformuje nas, gdy wszystko będzie gotowe, na razie w tym temacie oficjalnie milczy. Będzie to niemała innowacja, bowiem wzdłuż ulicy Lindego nigdy nie kursowały autobusy, a może się mylę? ;)
Pozdrawiam |
# olis 15.10.2014 08:39 |
|
507 zostało zastąpione 171 a nie 523
|
# bemol 15.10.2014 10:32 |
|
507 zostało wycięte. 171 pozostało sierotą. E2 pojawia się w dni robocze.
|
# bem 15.10.2014 16:23 |
|
Doprawdy smutne jest jak niektórzy widząc, że ktoś ma własne zdanie inne od jego od razu łączy go z ZTMem. Oby zmiany były sensowne i optymalne, a nie polityczne z powodu wyborów. Ciągłe wspominanie o tych niedobrych przesiadkach jest już żałosne.
|
# gość 15.10.2014 20:52 |
|
Ciekawe...takie niepotrzebne a zatłoczone o każdej godzinie dnia...
112 - dobry i jedyny bezpośredni dojazd na Bielany i szybko do metra. 184-bezpośrednie połączenie na Ochotę Cóż-będziemy się przesiadać po kilka razy, a ze znośnej podróży urzędnicy uczynią koszmar.Jak zwykle Jeszcze oczywiście Oni sami poruszają się samochodami |
# bemowianka 16.10.2014 13:00 |
|
Gdyby ta zapowiadana 11 jeździła z ronda Daszyńskiego do ONZ i dalej na Służewiec to faktycznie dla wielu była by alternatywą w drodze do pracy. A tak pojedzie na pl. Narutowicza, który funkcjonalnie nie ma zadnego znaczenia dla mieszkańców Bielan, Bemowa itd.
|
# zagadka rozwiązana 16.10.2014 21:45 |
|
#bem napisał(a) 15.10.2014 16:23 Oto nowe wcielenie (dawnego) "osg".Doprawdy smutne jest jak niektórzy widząc, że ktoś ma własne zdanie inne od jego od razu łączy go z ZTMem. Oby zmiany były sensowne i optymalne, a nie polityczne z powodu wyborów. Ciągłe wspominanie o tych niedobrych przesiadkach jest już żałosne. |
# hanka 16.10.2014 22:19 |
|
A co z 507? kiedy pojedzie na Bemowo?
|
# bem 17.10.2014 21:39 |
|
@nie wiedzący, że nick to nie pole na tytuł komentarza:
daruj sobie swoje wcielenia. @hanka, nigdy z obecną ekipą w urzędzie miasta. |
# Rafał 08.01.2015 19:44 |
|
#bem napisał(a) 10.10.2014 19:51 Jak widać 384 zmieniło się w całotygodniowe 184, i zniknęło tylko 406 zakładając, że 507 zostało zamienione przez 523, a podejrzewam że i tak większość tych linii kursuje w sumie częściej. A kiedy 384 zmieniło się w 184? Nie przypominam sobie takiej zmiany. 184 jeździ nieprzerwanie od 31 lipca 1982 roku, kiedy to zlikwidowano linię 105 bis. 384 zaczęło kursować nieco później, bo od listopada 1982 r. |
# zagadka rozwiązana 09.01.2015 21:37 |
|
Rafał, "bem"a nie przekonasz. To jest wcielenie dawnego "osg" optującego ze ślepą wiarą za rozwiązaniami firmy pn. ZTM.
|
# bemol 19.01.2015 10:05 |
|
Przeczytajcie w internecie www. autobus czerwony nt. rzezi autobusów na Bemowie po uruchomieniu linii tramwajowej wzdłuż ul. P. Śl. Miłych snów Bemowianie!
|
LINKI SPONSOROWANE