Forum › Warszawa
Integracja działów w firmie
# kolusan 30.06.2017 13:44 |
|
Od jakiegoś czasu w firmie dążymy do zintegrowania prac działów kadr, płac oraz HR. Chcemy aby w większym zakresie wymieniały się posiadanymi informacjami na temat pracowników, co umożliwi także przedstawianie zarządowi lepszych analiz odnośnie zasobów ludzkich i związanych z nimi kosztów. Póki co najkorzystniej wypada w naszych oczach teta HR (tutaj opis: http://www.unit4.com/pl/produkty/hr/teta-hr ). Zależy nam jednak na opiniach innych użytkowników tego systemu. Czy jest może tutaj ktoś taki? I czy może podzielić się swoimi wrażeniami odnośnie pracy na tym oprogramowaniu? Będzie to niezwykle cenne.
|
# saloomon 14.02.2019 09:15 |
|
Z własnego doświadczenia powiem, że bardzo ważne jest też, by ludziom w tych zespołach dobrze się ze sobą pracowało, dlatego może pomyślcie o jakiejś międzydziałowej imprezie?
|
# Głowacz4 14.02.2019 13:02 |
|
Zgadzam się, Zerknijcie sobie http://drivingexperience.pl/oferta/eventy-motoryzacyjne/. Myślę, że taki event bardzo zjednoczy wszystkich we wspólnym późniejszym działaniu.
|
Mars40 15.03.2019 10:42 |
|
Akurat przy organizacji takich eventów, warto zwrócić uwagę na wiele kwestii. Moim zdaniem, bardzo istotne jest to, by podejść do tematu w sposób przemyślany. Dobrym wyborem może być też skorzystanie ze wsparcia firm, które mają na koncie chociażby takie wydarzenia jak https://xpresja.pl/pl. To może być dobrą opcją, co o tym sądzicie?
|
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Wstąp do księgarni
Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.