# Pablo 20.11.2014 10:42 |
|
Przydałaby się stacja przy ks. Bolesława (nowy wiadukt, LIDL)
|
# mari wawa 20.11.2014 18:55 |
|
Z kim trzeba się założyć ze i metro i SKM będzie za 15 lat? Obiecanki cacanki tak samo jak z Pendolino...
|
# a/p talent 21.11.2014 10:00 |
|
Widzę dużo analogii z wiedeńską linia S45.
|
# lideksynubeka 21.11.2014 15:35 |
|
"Gruby"czyli Dąbrowski zdąży jeszcze przypisać sobie zasługę.A budowę peronów ujmą platfonsiaki w strategii "Polska 2030' lub "Polska 2040".Ich elektorat to łyknie
|
# cuman 21.11.2014 22:24 |
|
Fajnie ale moze ktoś by pomyślał zeby taką skm skomunikować bemowo ze służewiem przemysłowym (lotniskiem) tam bardzo duzo ludzi pracuje a nie ma bezpośredniego połaczenia
|
# ytrewq 22.11.2014 09:06 |
|
#cuman napisał(a) 21.11.2014 22:24 Prezentujesz inny kierunek myślenia nie do przyjęcia przez fachowców z ZTM.Fajnie ale moze ktoś by pomyślał zeby taką skm skomunikować bemowo ze służewiem przemysłowym (lotniskiem) tam bardzo duzo ludzi pracuje a nie ma bezpośredniego połaczenia |
# z Bemowa 22.11.2014 17:33 |
|
Dokładnie, cały układ komunikacyjny Bemowa dyskryminuje tych, którzy pracują na Służewcu i w okolicach, a takich osób jest naprawdę dużo.
Czy musimy zawiązać jakies stowarzyszenie, żeby nas zauważono??? |
# bem 22.11.2014 23:28 |
|
@cuman, ale nie ma takich torów aby w ten sposób przejechać SKM z Bemowa na Służewiec.
|
# ytrewq 23.11.2014 01:00 |
|
Nawet gdyby takie tory były to kierunek działania ZTM jest zupełnie inny.
|
# Krzysiek 23.11.2014 13:47 |
|
a co z połączeniem z Centrum, czy nie można za Ciepłownią Wola odbić na Centrum, przez Odolany i Dw Zachodni? z dodatkową stacją na Odolanach. Będzie duża obwodnica SKM przez Wschodni i Gdański.
|
# ytrewq 23.11.2014 16:18 |
|
Przed wyborami kombinowali że S-3 połaczą z S-9 na trasie Piaseczno - Warszawa Zachodnia peron 8 - Warszawa Gdańska - Legionowo - Wieliszew.
Ale to chyba było przedwyborcze robienie "wody z mózgów". Teraz przez kilka lat bedzie o tym CISZA. |
# Warszawiak23 24.11.2014 17:51 |
|
SKM-ka powinna również jeździć na Groty (gdzie są Sądy) przez Jelonki. Na wysokości S8 i linii kolejowej i wiaduktu przy Jana Kazimierza (który poprowadzony jest nad trasą S8), można byłoby dobudować nowy tor wzdłuż S8. Obecnie jazda pociągów z Lasku "Przy Kole" na Groty wymagałaby dojazdu na boczny tor i zmiany jazdy w przeciwną stronę do ulicy Lazurowej. Myślę, że jest to do zrobienia w tej 8-latce. Nowy dobudowany Tor kolejowy pewnie miałby długosć niecałego kilometra.
|
# olek 24.11.2014 18:27 |
|
Czy ja dobrze czytam? 25 miliardów złotych inwestycji i ani jednego kilometra nowych torów?
|
# Malarz Lotnik Kosmonauta 24.11.2014 21:02 |
|
A nie lepiej przeprowadzić się w rejon Służewca (dawniej Przemysłowego, dziś Biurewskiego) i mieć blisko do pracy?
|
# wątpiący 24.11.2014 23:10 |
|
parking P+R przy Połczyńskiej dla mieszkańców gminy Babice??? ten co to pisał niech spojrzy na mapę. ul. Połczyńska to wylot na Ożarów (i gminę) i Błonie (i gminę). Jednak ich mieszkańcy dojadą tam pociągiem. Więc nie będą korzystać z tego P+R. Mieszkańcy gminy Babice oczekiwaliby P+R ale w okolicy Górczewska/Lazurowa (np. nadbudowany nad pętlą autobusową, albo przy Moczydle (koło planowanej stacji metra), gdzie dojechaliby trasą S8 i Prymasa Tysiąclecia...
|
# poldek 25.11.2014 12:16 |
|
Gmina Babice powinna funkcjonować jako dzielnia Warszawa Babice ponieważ jest ściśle zintegrowana z Warszawą.
|
# podatNIKT 25.11.2014 12:23 |
|
#olek napisał(a) 24.11.2014 18:27 Czy ja dobrze czytam? 25 miliardów złotych inwestycji i ani jednego kilometra nowych torów? Tak. Dobrze czytasz. Tak sie właśnie wydaje unijne pieniądze! |
# Ryś. 25.02.2017 11:53 |
|
Miło by było jak by powstały jeszcze przystanki kolei podmiejskiej: W-wa Karolin ( miedzy Selgrosem a Tesco ), wspomniane W-wa Jelonki ( na wysokości ul. Człuchowskiej ), W-wa Fort Bema ( pod wiaduktem ul. Księcia Janusza i Trasy Armii Krajowej ). Na trasie kolejowej W-wa Koło a W-wa Gdańska oprócz W-wa Powązki mogła by powstać W-wa Młynów ( w okolicach wiaduktu nad ul. Obozową ). W dalszej części tej trasy do W-wy Rembertów między W-wą Zoo a planowaną W-wą Radzymińską powinien powstać przystanek W-wa Targówek ( w okolicach wiaduktów na ul. Starzyńskiego i ul. 11 listopada przy Rondzie Żaba ). A między planowaną W-wą Radzymińską a W-wą Rembertów: W-wa Targówek Fabryczny ( w okolicy ul. Boruty, Księżnej Anny i Kozia Górka: dawniej przejazd kolejowy w kierunku zespołu lokomotywowni PKP na Olszynce Grochowskiej ); W-wa Utrata ( okolice pętli autobusowej Utrata-Skład ), W-wa Kawęczyn ( przy przejeżdzie kolejowym ul. Chełmżyńskiej ) i W-wa Żołnierska ( pod wiaduktem ul. Żołnierskiej ).
|
# qvertz 25.09.2018 19:18 |
|
Minęło 4 lata i nic. Tak się rządzi w Wawie pod rządami PO.
|
# Hanna Gronkiewicz -Waltz 30.09.2020 14:18 |
|
minęło 6 lat i gdzie te stacje kolejowe przy Górczewskiej i Połczyńskiej?
|
# Sabotaż czy idiotyzm? 01.10.2020 17:42 |
|
I oby nigdy nie powstał ten "Miś naszych możliwości" służący w moim odbiorze jedynie do transferu publicznej kasy na konta firm z branży budownictwa komunikacyjnego. To będzie koniec komunikacji miejskiej w kierunku Śródmieścia. Wtedy tylko Bemowo powinno zmienić jeszcze tablice rejestracyjne na WOL (Warszawę obserwuję lornetką).
|
LINKI SPONSOROWANE