REKLAMA

Forum › Bielany

REKLAMA

# Klos

10.05.2013 09:53

Skręt w ulicę Heroldów jadąc z ul. Marymonckiej też jest fantastyczny, po wyjeździe z tunelu trzeba się przebić na lewy pas do skrętu na ulicy Pułkowej na której pędzący kierowcy, którzy chcą zdążyć na zielonym świetle nigdy nie puszczają kierowców, chcących się włączyć do ruchu. Trzeba więc jechać aż do skrzyżowania przy Mc Donald i zawracać.

# MałaMi

10.05.2013 09:55

@Klos
Świetna uwaga!

# taktak

10.05.2013 10:25

a ja się zgadzam, teraz jest niebezpiecznie, jadąc Pułkową nagle ktoś hamuje na lewym pasie i o ile osoby które znają drogę, wiedzą że trzeba uważać to ludzie jadący przez Warszawę już tego nie wiedzą i bywa nieciekawie. Trzeba zbierać podpisy ale o przebudowę tego skrzyżowania a nie o pozostawienie stanu obecnego. Dodatkowo niezbędna jest tak kładka dla pieszych bo czasem trzeba naprawdę długo czekać na przejście i już np. z wózkiem jest ciężko przejść 6 pasów za jednym razem.... a stanie pośrodku takiej ruchliwej drogi, gdzie pędzą tiry, nie jest ani przyjemne ani bezpieczne

REKLAMA

# ert

10.05.2013 12:10

Prawidłowe, docelowe rozwiązanie dla Pułkowej jest tylko jedno: likwidacja wszystkich świateł (na Heroldów, Dzierżoniowskiej oraz Wóycickiego), wykonanie dodatkowego pasa do skrętu w prawo w Muzealną (kierunek na Gdańsk), w Dzierżoniowską (kierunek Warszawa), oraz wyjazdów z tych ulic na tej samej zasadzie (czyli wyłącznie w prawo - w przypadku Dzierżoniowskiej nic się nei zmienia, w przypadku Muzealnej pozostaje jedynie wyjazd w kierunku na Gdańsk oraz nową drogą obok torów, która po wykonaniu Nocznickiego/Doryckiej połączona będzie z Marymoncką). Na skrzyżowaniu z Wóycickiego powstać powinien wiadukt (taki sam jak nieco dalej w Łomiankach, z rondem pod nim). Autobusy skręcające dzisiaj w Dzierżoniowską, skręcałyby w Wóycickiego i wracały Dzierżoniowską (czyli dla ludzi nic się by nie zmieniło, po za kierunkiem wjazdu i powrotu). Wyjazd/wjazd z Heroldów powinien zostać utrzymany. Tak projektowana była ta ulica od DZIESIĘCIOLECI i jest to JEDYNE rozwiązanie likwidujące korki - nie tylko te na wjeździe do Warszawy, ale także już w jej granicach na Pułkowej czy Dzierżoniowskiej.

# Młocinianka

10.05.2013 13:23

@ert
jeśli mieszka się w Łomiankach, to zgoda! Jednak ja mieszkam na Młocinach. Żeby wjechać w Dzierżoniowska musiałbym jechać pod Łomianki?!
Odnośnie autobusów - proponowany przejazd jednokierunkowy nie zmienia nic w przypadku mieszkańców korzystających z przystanku końcowego! Tym co wysiadają na Dzierżoniowskiej, Żubrowej robi jednak róznicę. Mieliby zasuwać pieszo od Heroldów, czy od Wójcickiego? A może przesiąść się na końcowym w kolejny autobus? Żaden autobus nie jeździ w kółko. Końcowy jest niezbędny.
Te rozwiązania są korzystne tylko z punktu widzenia inż. Galasa!

# bana

10.05.2013 15:44

Likwidacja wszystkich swiatel??? A co z ludzmi chodzacymi pieszo??? Nie wszyscy poruszaja sie tylko samochodem! A co dojsciem do przystankow autobusowych na Pulkowej???Jak ludzie maja przedostac sie na druga strone!

REKLAMA

# eRDe

11.05.2013 21:49

Likwidacja świateł to byłaby korzystna tylko dla mieszkańców Łomianek.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBielany

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA